vladag 19 Posted March 5, 2015 (edited) Da ti je ostao otvoren, sigurno bi to osetio. Znam to, na stilu mi je ostao otvoren u samo malom procentu. Auto puno lošije vuče, izbacuje crni dim, lošije radi motor, maf senzor se zaprlja dok si rekao keks i.t.d. Posle blokiranja sa limčićem, to je bio drugi auto. Dosta elastičniji, nikakvog dima nema i više nikada nisam imao potrebu za čišćenjem maf senzora. Od tada sam sa Stilom prešao oko 30000 km bez problema. E sada, motor je 1.9 mjt od 120 ks. pa je posle blokiranja egr-a prijavljivao grešku, ali nikada nije zbog toga pravio problem niti odlazio u safe mod. Kada sam video krš koji je dospeo u usisnu granu, svakome bi preporučio blokiranje egr-a. Još da neko ima i živaca i vremena da skine i opere izduvnu granu posle blokiranja egr-a, tada bi uradio pravu stvar. Da li punto 1.3 mjt prelazi u safe mod ako mu egr ostane u zatvorenom položaju (nešto slično kao kada ga blokiraš limčićem kao na stilu)? Najsrećniji bi bio kada bi ga blokirao, kao i na stilu, sa limčićem t.j. fizički, ali to po rečima majstora nije moguće na 1.3 mjt. Edited March 5, 2015 by vladag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 8, 2015 (edited) Postoje limcici za 1.3 multijet izgledaju ovako a kako i sta ne znam na drugoj slici to je ovaj lim izbusen na 3 mesta ili na jednom mestu Edited March 8, 2015 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted December 11, 2015 naidjoh na jedan video rusi kako razradjuju egr bez skidanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted July 29, 2018 Da azuriram temu Da li je neko skoro zatvarao egr na Puntu 1.3 multijet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19969 Posted July 29, 2018 @Lazoramix Ne možeš ga pločicom zatvoriti kao kod Stila, Lybre. Ako to uradiš moraćeš 3 rupice na pločici da napraviš da bi kako tako imalo efekta. Kako god jedino pravo rešenje ti je softversko gašenje EGR-a. 2 vladag and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted July 29, 2018 Baš tako, na 1.3 mjt nema zatvaranja pločicom egr-a. Imaš tri načina sređivanja egr ventila. Prvi je čišćenje a to je baš, baš, baš veliki posao. Ali, kada se jednom očisti nema dugo problema sa njime. Drugi način je da softverski isključiš egr ventil. I to je najbolje rešenje. Treći je da ga otkačiš i da tako voziš. Ja tako vozim oba auta (oba su 1.3 mjt), grande tek odnedavno, običan punto već tri godine. Nisam imao do sada bilo kakvih problema. Samo se upali lampica za check engine, ali auto ide ok. 1 1 Axic and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 29, 2022 Zna li neko ocistio sam egr uopste nije bio prljav dole gde je pecurka ni ti je glavio ali lula je bila zacepljena 80 posto sto ulalzi u usis da li to moze biti razlog povecanog dim jedva jedna rupa je bila slobodna ostale zacementirane da li to moze biti razlog crnog dima ili ne ?Nisam ga jos vratio na kola jos je u faminu Quote Share this post Link to post Share on other sites
minotauro 0 Posted April 1 Cao ljudi Jedno pitanjce. U pitanju je 1.3 mjet 16v. Auto je od jednom krenuo da mi se gusi u svakoj brzini. Kada dodam gas auto je mrtav neko vreme pa onda kao da probije i povuce kao lud i tako u svakoj brzini. Kada je auto hladan nije strasno, na tren se zagusi, a kada digne temperaturu onda je bas izrazena ta pojava. Prvo sam ocistio egr, dva dana je isao normalno pa opet poceo da zeza. Ponovo sam proverio egr i nije glavio. Nakon toga sam izdzekovao protokomer i nisam imao problema. Nakon zamene protokomera ista prica. Dakle kada je izdzekovan protokomer nemam problema, a kada je udzekovan sa zamenjemin protokomerom i ociscenim egr ventilom imam problem. Jel moze nesto trece biti u pitanju ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted April 1 Maf? Laicki gledano ti iskljucujes i maf cupajuci protokomer tako da bih probao sa njim sledecim Sta kaze dijagnostika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
minotauro 0 Posted April 1 Da, to sam zaboravio dijagnostika je prijavila i egr i protokomer, ali i nesto oko dizni (dve dizne). Dok se problem nije javljao sa izdzekovanim protokomerom eliminisao sam dizne i ako ocigledno nisu savrsene. Znaci maf, hvala na savetu Quote Share this post Link to post Share on other sites