Jump to content
FAS Goran
space2703

Punto mk.2b 1.3 MJet - prljav EGR?

Recommended Posts

Snimao sam sa FiatEcuscan 2.5 i sumnjiv mi je. AUto mi troši 7 po gradu a možda bi mogao manje. Ne ide loše. Ako je tačan podatak da je traženi EGR (desired) 99 a on ostvaruje stalno 60-70 osim kada je cutoff (kada pustiš skroz papučicu gasa), onda se poklopi traženo i dobijeno - obe nule. Kao da se zaglavljuje na tih 70 i da ne ide do 99. Da li je zreo za čišćenje?

EGR Duty, Desired EGR

% %

70 99.99

70.76 99.99

70.71 99.99

69.81 99.99

69.86 99.99

69.81 99.99

70.15 99.99

70.2 99.99

70.3 99.99

70.49 99.99

0 0

0 0

22.91 10.62

0 0

27.99 16.15

0 0

48.43 74.23

0 0

32.38 39.9

70.03 99.99

69.78 99.99

70.37 99.99

....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam šta da ti kažem, ali si verovatno sam sebi odgovorio na pitanje u naslovu :whistle: ja nemam taj fiat scan ali još kad sam uzeo auto odma mi je bila uključena narandžasta lampica :thumbdown: pa mi je taj "majstor" kod kog sam otišao po preporuci ortka uzeo 50 eur za navodno čišćenje EGR -a i za sad nepravi nikakve probleme od tada ...

meni se to manifestovalo tako što je svetlela chek-engine lampica + nije hteo preko 80 koliko god ga gazio :wallbash: a što se potrošnje tiče meni po BG neprelazi 6, tako da je tebi za ZR 7 mnooogooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako vozis po gradu: ponzionerski, normalno, trkacki?

Navodno se penzionerskom voznjom nakupi dosta cadji, prljavstine, kako ih ja zovem "dzedaja" od nepotpunog sagorevanja.

Probaj da vozis nekih 10-20kw xa auto-putu, ako si u mogucnosti na visim obrtajima, recimo 3000-3500, pa onda uradi merenje. Mozda se na visim obrtajima "sprzi to sto se nakupilo, ili neki deo.

Ja vozim penzionerski-normalno, ali Puntodzeta par

Puta mesecno nagazim u vise obrtaje od Autokomande do Zmaja. I sve je ok.

Ono sto sam gledao pod haubom, EGR na 1.3mjetu nije pristupacan, dok je samo ciscenje savladivo.

Ako budes radio sam, napravi koju fotku za DIY, nece se baci. :)

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neću sam da čistim, čisto me zanima da li je neko sa FES gledao rad svog egr-a na 1.3mjetu i da li mu je stalno na 70%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banetv zna oko te dijagnostike i ocitavanja podataka, a kako ima 1.3 mjeta, mozda da njega pitas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pričali smo, Bane kaže da nije snimao egr do sada. Možda se javi neko ko jeste pa da izbistrimo koje su valjane vrednosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR se nalazi uz turbinu i ne bih ti savetovao da sam radiš ako nemaš mehaničarskog iskustva.

Kako znaš da treba EGR da se čisti? koliko sam čitao, tada je obično već neki problem pa se čisti i turbina.

Kod mene se pojavljuju greške koje na to ukazuju i ići ću u servis.

Kakav je tačno tvoj problam? Imaš mjt1.3?

Edited by Banetv

Share this post


Link to post
Share on other sites

201184134918_foto1.jpg

Ovde se nalazi inace citao sam negde na 1.3 multijet ne moze da se zatvori ili ciscenje ili nov

znaci ovaj deo gde su tri zavrtnja a ispod crveno

Edited by Veki

Share this post


Link to post
Share on other sites

201184134918_foto1.jpg

Ovde se nalazi inace citao sam negde na 1.3 multijet ne moze da se zatvori ili ciscenje ili nov

znaci ovaj deo gde su tri zavrtnja a ispod crveno

Hvala, zaista nisam bio siguran gde se nalazi. Ovo učenje je korisno.

ps: nešto ne ide sa skidanjem slike sa postimage.org. Ako možeš da je ponoviš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto jednostavno ne zatvorite EGR i skratite sebi muke (ukoliko je to moguce na multijet motorima) ? Ciscenje je kratkorocno resenje jer se vrlo brzo ponovo zaprlja, znam iz iskustva, EGR-OFF i uzivajte...

Edited by ivan_pajce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1.3mjt ne može da se zatvori EGR jer kompjuter stalno prijavljuje grešku.

To još niko navodno nije uspeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo to nego ima veze i sa ubrizgavanjem goriva tako sam negde procitao e sad ne mora da znaci nisam skidao pa ne znam.Sto se mene tice ja sam pre za ciscenje moj auto je zgazio trenutno 199 400 i nikad nije ciscen.E sad izgleda da ljudi prilikom ciscenja koriste safciger i izgrebu glatku povrsinu da bude cista ali se zato posle 5 puta brze gares lepi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

po svemu sudeci kod nas takve stvari treba da se rade cesto da bi ostale u funkciji (konkretno za ovaj slucaj ciscenjem) ili zameniti novim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da oživim malo ovu temu. Da li je neko uspeo na 1.3 mjt da blokira egr? Ja sam na stilu 1.9 mjt blokirao egr, stalno mi gori upaljena lamica chek engine, ali auto normalno ide i što je najbolje, ne ubacuje se onj krš u usisnu granu. Lovačke priče o sporijem grejanju motora i propadanju istog zbog zatvorenog egr-a jednostavno nisu tačne. Kod mene na stilu je zatvoren već više od 2 godine a motor radi sve bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ne samo da ne izbacuje gresku nego i mirnije radi u leru, a zagrijavanje je u najmanju ruku isto, nikako losije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako softverski zatvara egr? Da li menja mapu? Da li ga i fizički blokira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko ja znam softverski se dovede u zatvoren polozaj i tako se blokira, a sad kako se to radi ne znam. Posalji slobodno poruku Goranu pa ga pitaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR na 1.3 mjt se blokira samo softverski, nemoguće je mehanički (provereno kod majstora). Ipak, egr na 1.3 mjt i ne pravi probleme kao kod stila na 1.9 jtd i mjt. Kod mene je bio samo prljav. Očišćen je i funkcioniše ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR na 1.3 multijet moze ostati zakovan ko meni od prljavstine i nista neprijavljivati provereno,meni je zakovao tako sto je ostao gore pri onom crnom delu elektronike egr-a i majstoj je sa drvenom drskom bukvalno nacukao ka dole i vise se nije pomeralo onda smo skinuli i posle pranja u recu radio je gore dole ko sat e sad ne znam jel meni ostao u otvorenom il zatvorenom polozaju tj ne znam koji mu je polozaj kad ostane gore pri elektronici zaglavljen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...