saleTIPO 3 Posted May 18, 2011 I meni izadje preko 10l u lokalu obavezno. Racunam na 11min. Na otvorenom,opet zavisi kako se vozi ali zna da bude i 9.Meni je fabricki uredjaj landirenco i servis nije radjen 100.000km. Znam dosta ljudi koji su posle remonta isparivaca imali problema pa reko DOK SLJAKA KAKO TREBA NE DIRAM NISTA i evo,dogura i 100.000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 19, 2011 ^^^ Sale mozes da mi ostavis sasiju,pa cu da vidim sta ce da mi kaze vezano za membrane!Ljudi meni to bre mnogo plina Pitam se koliko ce meni biti potrosnja kada ugradim plin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted May 19, 2011 Bane razmišljaj pozitivno. Zašto je 90 posto benzinaca na plin? Dalje zašto onih 10 posto ne vozi na plin? Na ovo pitanje imam odgovor ili mu je svejedno kolko troši ili nema pare da ga ugradi. Ja sam pre tipa imao juga 45 i kad sam ugradio plin nisam mogao da verujem koja je razlika u ceni. Pa sam nešto računao i došao do računa a to je da mi je ostalo dzabe na 7000 km. Sve ostalo sam u plusu, a zato danas vozim FIATA Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 19, 2011 E pa prijatelju Bukvicu (ne znam ti ime), za 2, 3 meseca imace i Uno plin! Quote Share this post Link to post Share on other sites
IGOR83 0 Posted July 31, 2011 Moj 1.6 ie je 94. sa dvoja vrata,crna metalik,plin lovato. Radi EXTRA da kucnem u drvo. Nisam mu testirao potrošnju pošto sam ga pre par dana registrovao. I taman da krene da se vozi pukne mi cev za kočnice(limena),pojela je korozija. Nadjem vremena za to pa ga podignem i skinem pola auta da zamenim sve to(rezervoar,korektor,sajlu ručne,neke limove. . .). Sad treba da naručim sve to i na drum. Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted August 31, 2011 E, Drugari dugo me nije bilo, ali to ne znaci da se nije bas nista radilo. Uglavnom se radilo punom parom, a na tipa ponesto. Zamenio sam levu viljusku, diskove i disk plocice i sredio sam felne jos poodavno, ali se nije imalo vremena za internet. Od radova oko diskova i viljuske nemam slika, ali imam od felni i verujem da moze nekome i koristiti.Prvo da vam kazem da sam sve sam radio, ali imam svoju radionicu sa dosta alata, a ponesto znam i da uradim i ima ljudi koji me zovnu majstore.Felne su morale na peskarenje, ne zato sto sam ja tako hteo vec nikako nije bilo moguce skinut plastifikaciju. Ta prokleta plastika ne sisa ni dva posto ni smirglu ni celicnu cetku ni nikakvu hemikaliju poput skid boje. Posle peskarenja izgledale su ovako.Posle peskarenja su bile prilicno grube, ne vidi se na slici pa je moralo da se smirgla grubom smirglom P140 i posle smirglanja i cetkanja izgledalo je ovakoPosle toga sam ih preprskao prajmerom za aluminijum 2k i to je izgledalo ovakoOnda je usledilo blago smirglanje vodenom smirglom granulacije P360 pa sam onda nabacio 2K podlogu i dosao do ovog rezultataPodlogu sam smirglao takodje vodenom smirglom i granulacija P360. Posle smirglanja i pranja i susenja doslo je do najdrazeg koraka a to je farbanje. Prvo farba u dve ruke pa lakiranje u dve ruke. Da me bolje razumete Ofarbam jednu pa drugu i kad zavrsim cetvrtu opet vratim prvu i tako do cetvrte. Isti postupak sa lakiranjem. I evo kako je sve to ispalo. Ja sam zadovoljan narocito zato sto sam se oslobodio plastifikacije tako da ih sad mogu farbat a da neskidam gume i nemoram ih nosit na peskarenje. Radio sam samo ceonu stranu ne cele felne. Od dana farbanja peko sam ih na sunce celih sedam dana i kupio dve nove gume Tigar hitris 195/50 r15 i one su napred a pozadi dve solidene 195/55 I posle zardjalih cetrneski drugi auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusman 0 Posted August 31, 2011 (edited) Svaka cast za radove Edited August 31, 2011 by Dusm4n Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 1, 2011 To se zove posao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted September 12, 2011 E drugari, za vikend nesto bilo dosadno pa sam se malko igrao i evo sta sam urado. Ovo je samo blenda, nema nikakve razlike u zvuku. Stavljeno samo da lepo izgleda. A posto ima zvukova iz motornog prostora koji mi se nesvidjaju, ovih dana cu da poradim da nestanu. A pravi problem pumpa za servo volan prejako bruji i alternator neradi kao treba, varira napon. Tako da se to mora prvo srediti, a posle vrlo verovatno h4 bixsenon. Samo jos nisam siguran jer mi jos nije jasno da livredi samo stavit balaste i sijalice ili moraju i projektori pa tek onda da bude fajde, a pritom da nesmetam drugima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SlobeX 0 Posted September 12, 2011 I ja isto planiram na mog tipa staviti bixsenon pa me ista muka muči mada sam ga pripremio što se tiče struje nov akumulator 72 amperčasa i altenator od dizela jedino da me policija neće zezati zbog sočiva ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted September 13, 2011 Po meni je navlaka za auspuh malo vise izbacena. Inace svaka cast za felne. Tako se to radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 13, 2011 Fino,svidja mi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted September 13, 2011 Sale i standardni završetak lonca je otprilike virio isto. Ni meni se baš nesviđa što je ovako ispalo, ali nisam imao kud vise unutra jer nebi mi ostalo mesta da zavarim onu šipku za zakačku.Danas zamenjena pumpa za servo volan i alternator i neobicno mi toliko je tih da sad cesto gledam obrtometar da se nije ugasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted September 14, 2011 Navlaka je previse izbacena.Trebao si je skratiti.Navlaka se vari za zadnji lonac i sipkica(drzac) se vari za navlaku u delu gde se navlaka i zadnji lonac spajaju."Rs sport" navlake ne rdjaju ,ali su im i cene oko 4000 rsd.Promenio sam 3 zadnja lonca,navlaka je preziviela i jos uvek je na autu.Vidjam povremeno bivsi auto po gradu.Za bolji zvuk se samo stavi protocni zadnji lonac.Madakod mene je i katalizator bio skinut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 14, 2011 Sale i standardni završetak lonca je otprilike virio isto. Ni meni se baš nesviđa što je ovako ispalo, ali nisam imao kud vise unutra jer nebi mi ostalo mesta da zavarim onu šipku za zakačku.Danas zamenjena pumpa za servo volan i alternator i neobicno mi toliko je tih da sad cesto gledam obrtometar da se nije ugasio.Ma Buvicu pogledaj kod mene izduv,ne diraj to nista,pusti saleta,on je postao cika bilder i sve bi on to sada na snagu ,ne diraj nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted January 2, 2012 Nađe se malo vremena da se osveži tema. Prisutan sam na forumu skoro svako veče, a što nema ništa u mojoj temi ne znači da se baš ništa nije radilo. Samo sam bio len da sve blagovremeno objavim. Celo leto voženo bez ikakvih problema do kasno u jesen. Tada je auto spremljen za zimu. Zamenjeno ulje i filter i usput dihtung na karter malo je puštao, a usput da se očisti i talog sa dna, kojeg i nije bilo tako puno. Sipao lukoil 10/40 SL-SF polusintetika.Tih dana je zamenjen i antifriz i radijator kabine, loše je grejao antifrz toliko prljav da se nije mogla izmerit tačka mržnjenja.Montirane nove sijalice osram NB i bele led pozicije neke NO eror. Na ovom problemu još nisam završio neće sijat ako budem živ samo sam prezauzet poslom pa nestižem. Eto toliko zauzet da sam sve spremio i nisam ugrabio da namontiram zimske gume pre snega.Auto je trenutno na sve četiri zimske gume i čelične felne od 14" sa sve radkapnama. Prljav je da ga neprepoznajem, nesmem da ga operm jer je temperatura konstantno u minusu. U planu je da se promeni isparivač od plina zbog nenormalne potrošnje, možda da dobije i radkapne od punta. Ono što ne planiram a smeška mi se novi akumulator. Toliko zasad ako pređe temperatura u + biće slikica kolko je prljav i kako to izgleda kad se opere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2012 Mnogo dobra slika gde je prednji deo auta u krupnom planu,zavidim vam tebi i kompanije koja vozi tipo masine!Super je sto je dobro sluzio i da sluzi i u buduce.Cujem na vestima da je kod vas haos.Mozes i da remontujes isparivac,mojne da pucas pare na nov.Nego znas li nekog Stevicu Tripkovic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted January 7, 2012 Snega ima za izvoz, imam i neke slikice, al to nije za ovde. Tipo služi samo tako ja prezadovoljan. Samo me potrošnja uništi. Troši preko 20l plina. Menjao membrane idi stranu nazad videćeš, bilo sve dobro al opet nevalja. Stigao je nov lovato elektronac biće montiran narednih dana, kako vreme dozvoli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2012 Uf ,uf 20 l mnogoooo breee javljaj sta si uradio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted January 24, 2012 Prijatelji, još mučim muke sa potrošnjom, montiran nov isparivač lovato. Potrošnja ostala nepromenjena preko 20l plina za 100km. Ovo je slika propalog pokušaja da napravim multipoint. Šalim se, posumnjao u karburator pa sam naručio polovan provereno ispravan i auto se ponaša potpuno isto kao i sa mojim karburatorom. Ići će tipo ovih dana na dijagnostiku, a možda i sam kupim neku koja može pročitat greške zabeležene u komp od mojeg ljubimca.Ako ima neko da proda nabacite pp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJOLE FIAT TIPO SERBIA 0 Posted February 1, 2012 lepo lepo..odma je to druga prica sa lepim felnicama i mnogo mi je svidjaju ove sijalice za poziciju koja si stavio..koliko kostaju i gde si ih uzeo,pod kojim nazivom su Tipo masina !! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted October 28, 2012 Pozdrav drugari, nije me bilo da kuckam u ovoj temi odavno, zato što se skoro ništa nije ni radilo. Ne bi me ni sada bilo da tipo nije doživeo jednu malu saobraćajnu nezgodu. Udario ga je kamion dok se nestručan vozač istog vraćao u rikverc. Rekao bih da nije strašno evo slike pa procenite. U razgovoru sa majstorima autolimarima zaključili smo da je najbolje rešenje ovo sa slike doleKad je sve to odrađeno sada izgleda ovakoTo što je rađeno a nije prijavljeno je da je ugrađena vučna kuka i stavljena karbon siva folija na poklopcu rezervoara. Kuku nisam uspeo da nađem da bude euro kuka, a morao sam da je stavim nekoristi se često i nevuče viši teret od 150 kg sa sve prikolicom. Karbon sivu će da dobije još na gepeku na ovu lajsnu gde su svetla za tablicu i brava za otvaranje gepek vrata. Za sada radi i sluša odlično, vozi se svaki dan. Čeka ga zimska priprema, to jes da se montiraju zimske gume na čeličnim felnama i da se zameni ulje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 28, 2012 Steta , bas lep al' opet dobro je uradjeno ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted October 28, 2012 Odlično odrađeno, jbg šteta što je tako ispalo, ali se na kraju dobro završilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted September 17, 2013 Drugari, nije me bilo neko vreme u ovoj temi iz manje više opravdanih razloga. Na autu je ponešto rađeno ove sezone pa evo slikica i opisa. Još tokom zime u januaru mesecu kupljene su felne od našeg druga ovde sa foruma SikterBre, nešto kasnije još dve nove gume tigar hitris. Ove od pre prodate iz razloga što su bile 4x100 i nije ih bilo moguće podesiti da ne tresu na brzinama višim od 100 km/h. Istini na volju jedino nisam pokušao sa šrafovima koji imaju plivajući konus. Ove petokrake sam prodao i dodao toliko koliko bih platio te šrafove sa plivajućim konusom. I kupio ove 4x98 SikterBre zna bolje koje su pa nek napiše. Inače su felne prave kao strela i netresu ni jednog grama od 0 do 160 Km/h koliko sam uspeo da ga poteram. Tokom ranih prolećnih dana slučajno sam naleteo na instrument tablu orginalnu kao moju i prepravio sam je u led osvetljenje. U odnosu na moju tablu ima manje kilometara 100hk i još 5-6 km. Imao sam problem sa mojom tablom da je bila slabo osvetljena u delu gde je skala za temperaturu motora i nije je bilo moguće videt onako iz vožnje. Tako da mi nije bilo stalo baš da napravim neko čudo već normalno osvetljenu istrument tablu. Koristio sam lepljivu belu led traku i zadržao ove folije zelene tako da tabla svetli zeleno. Pokušao sam da uslikam kako to izgleda noću, ali mi neide od ruke sad sam nabavio bolji aparat pa ću pokušati ovih dana. Da ne zaboravim, uspeo sam da oštetim levi retrovizor sam svojom krivicom nemam sliku ali biće ovih dana još radovao i još slika. Pišite, pitajte, predlažite, kritikujte, za sve sam raspoložen. Quote Share this post Link to post Share on other sites