vnvedad 1 Posted August 12, 2016 da se vratim na temu izgleda da nije bilo do reostata rastavio sam ovaj prednji dio i ovaj dio mi se istopio i izletili mi neki federi.e sad moze li se ovaj dio sam naruciti ili otici negdje na otpad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biker 0 Posted October 6, 2016 Imam Stilo 1,9 JTD s digitalnom klimom i sad mi se stvorio taj problem da puše samo na najjače. Klapne za usmjeravanje zraka slušaju, regulacija temperature također ali nikako da brzina bude onakva kakvu zelim od mogucih 12 crtica. Kada stisnem OFF, on i dalje nastavi raditi, samo klapnu prebaci na unutarnju cirkulaciju zraka i zrak usmjeri na srednje otvore. Da bude još kompliciranije danas ujutro da upalim i sve normalno do posla. Krecem kuci s posla i opet puse na najjace. Stavim ga na OFF i dalje puse, nakon nekog vremena se ugasi i sad se nikako ne pali. Pregledao sam sve žice i sve konektore, odspojio i ponovo spojio ne bi li proradilo... no ništa... Niti jedan osigurać nije pregoreo. Vidim svi pišu o tom nekom reostatu i nikako da ga nađem, mislim da ga na digitalnoj klimi uopce ni nema. Vaši prijedlozi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted July 24, 2017 Upit.Znaci ventilator radi u svim brzinama. Puse, vrti, pali-gasi.Medjutim povremeno (cak pocesto) se desi da ventilator stoji kad ga upalim ili se vrti jako sporo. Onda kad opalim rukom po konzoli sa suvozaceve strqne na samom izduvu proradi i radi xy minuta i onda opet uspori pravo. Kao da se zahlavi negdje ali n cujem nikakvo struganje ili sl.Vjerovatno je neki klinac oko samog ventilatora. Jeli zeznuto mu prici i skinuti ga. Mislio sam da ga malkice precistim ili vidim sta mu treba.Hvala.Sent from my FRD-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Billinho11 0 Posted October 1, 2017 Imam problem da mi u kabino uopce ne puse niti toplo niti hladno u niti jednoj brzini. Pa ako moze pomoc u cemu je problem. Hvala unaprijed Quote Share this post Link to post Share on other sites
~eon~ 2 Posted December 21, 2017 (edited) Pozdrav imam problem sa prekidacem grijanja cesto mi se gasilo pretezno na 4 stepen ja opet vratim na 0 upalim sve ok od juce nista ne reaguje Edited December 22, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 21, 2017 (edited) Pojasni malo detaljnije koja tacno komanda, manuelna ili digitalna klima... Nekako mi lici da pricas o ventilatoru manuelne klime - ako je tako, moguce da je reostat u pitanju. Edited December 21, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
~eon~ 2 Posted December 21, 2017 Manualna klima i nekad mi je prekidalo grijanje ja ga izgasim i opet upalim i sve normalno ali od juce nista I gdje se nalazi reostat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 21, 2017 (edited) Odmah iza kutije filtera kabine, crni dzek sa 4 paralelna pina (tj. kabla). Zna cak i sam konektor da se istopi upravo zbog 3. i 4. brzine, tako da prvo proveri njega. Ako je do reostata, moze npr. da mu ode dioda. Ako nije do toga, imao sam negde eLearn semu i za manuelnu i za digitalnu klimu pa cu ti okaciti - proveriti rad osiguraca F8 i releja T8 kod akumulatora. Edited December 21, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
~eon~ 2 Posted December 21, 2017 Ok a reci mi za reostat moze li se popravljati ili kombinovati i za sam prekidac posto u nk gdje zivim je tesko naci djelove za njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 21, 2017 Na samom reostatu moze da ode dioda koja se menja. Kreni redom od onoga sto najlakse mozes da proveris. Evo ti seme iz ePer, da vidis poziciju reostata, oznacen je brojem 9: A evo ti i seme manuelne klime, bas sam kolegi oznacavao sistem ventilatora, jer je imao drugi problem. Preko rucnog regulatora H81 i reostata O30 regulise se brzina motora ventilatora N85 (koji ima samo 2 pina). Videces relej i osigurac (T8, F8) koji sam ti pomenuo za proveru: 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
~eon~ 2 Posted December 21, 2017 Kolega hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 21, 2017 Nema na cemu, uzivaj . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted December 22, 2017 (edited) @~eon~ Pitanje spojeno sa postojecom temom. U prethodnim postovima mozes da pogledas i kako izgleda sam rezistor. Edited December 22, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZeljkoQ 1 Posted March 16, 2019 Pozdrav svima, ja imam malo drugačiji problem sa brzinama ventilatora i nisam uspeo da nadjem na forumu da je pisano o tome Dakle, manualna klima: Polozaj 0 - radi ventilator u drugoj brzini, Polozaj 1 i 2 - ventilator radi u 4.brzini, Polozaj 3 - ventilator nekad radi u drugoj, a nekad u 4.brzini Polazaj 4 - ventilator ugašen. Kontakti na reostatu i džeku očišćeni i naprskni suvim kontakt sprejom, džek nije istopljen. Svaka pomoć dobrodošla... Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZeljkoQ 1 Posted March 23, 2019 Problem rešen. Bio se istopio kontak u samom prekidaču, kao na slici na početku ove stranice. Kvar saniran i sad sve funkcioniše kako treba. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilosimke 0 Posted August 20, 2019 (edited) Problem resen ? Zamenio sta, i gde kupiti. Edited August 20, 2019 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZeljkoQ 1 Posted August 20, 2019 Popravio sam prekidač vraćanjem kontakta na svoje mesto. Kad otvoriš prekidač videćeš kako sve to izgleda, pa će ti biti jasnije. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted August 25, 2019 Pozdrav ljudi, imao slican problem sa brzinama ventilatora ovih dana i juce procitam sta moze biti problem ovde na forumu. Skinem plastiku kod suvozaca, skinem plastiku ispod kasete, proverim vazdusni filter i dodjem do kablova koji idu na dzek za reostat. Auto je 1.9 mjet 2006 god, ne znam da li ima razlike za JTD, pretpostavljam da nema .U mom slucaju je bio zatopljen deo plastike na crnoj zici, to pretpostavljam da je za 4 brzinu ali ta brzina mi je jedino radila. Ostali pinovi su cisti i bez tragova topljenja. Skinuo reostat, on je u dobrom stanju. E sad ono sto me zanima, kod mene je izgleda vec nastavljan taj kabel koji ide na dzek . Znaci neko je isekao kablove sa starog dzeka, stavio novi dzek sa istog auta i nastavio fabricke zice. Ja sam uzeo i skupio te cetiri zice i zajedno ih izolovao da se ne mrse bezveze. Da li te zice mogu sve zajedno da budu? Zbog temperature pitam, da li mogu da se istope ili tako nesto? Kakva je tu struja i zbog cega se to topi ?!Sent from my SM-N935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted January 24, 2021 Jendo pitanje, na Stilu sa automatskom klimom, gde se nalazi reostat? Izlomih se, ne mogu ga naći. Ventilacija počela da zeza, čas duva čas ne, krene jako pa slabije, kako joj se ćefne. Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted January 28, 2021 @djomla Motor ventilatora na manuelnoj klimi ima samo 2 pina i jeste regulisan preko reostata. Ali digitalna klima nema reostat ventilatora. U tom slucaju, motor (N85) ima 4 pina. Dva idu direktno na kontrolnu jedinicu klime (preko pina 11 kontrolne jedinice salje se input signal za brzinu ventilatora, a preko pina 8 vraca feedback signal kontrolnoj jedinici). Treci pin motora je masa, a ti prvo proveri preostalu liniju koja moze da bude problematicna. Ona ide na na osigurac F8 (MaxiFuse od 30A), pa na rele T8, sve je smesteno kod akumulatora. Evo ti i seme digitalne klime, crvenim sam uokvirio pomenuto: Mozes da proveris i aktivacionu liniju sa kontakta, osigurac F31: Ako nije nista od toga sto mozes lako da proveris - moguce da brlja i kontrolna jedinica. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted January 28, 2021 Hvala@Ivan! Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 19 Pozdrav, nakon nekog vremena i normalnog rada reostata na koji sam prelemio nov dzek, sada mi ne radi uopste ventilator. Ne reaguje ni na jednoj brzini. Proverio F31, proverio relej, proverio osigurac kod releja, sve ok. Skidao dzek na reostatu, nema topljenja, zice su ok. Probao da spojim direkt zicom vrhove reostata, nista. Da li je nekom crkao reostat mozda? Ili je ventilator u pitanju? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted February 19 Četkice rotora ventilatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 19 Ok, kako da dodjem do njih? Da li je ventilator kod malog crnog releja na desno gore od reostata ili iznad pozicije reostata? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kvazarija 22 Posted February 20 Da se javim, ventilator ne daje znake zivota. Moram ga skinuti da bi video tip koji je pa da uzmem drugi. Hvala za pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites