Jump to content
FAS Goran
Steelo

Fiat Stilo - zadnji brisač

Recommended Posts

Razmišljao sam i o tom rešenju ali su mi na par otpada rekli da ih je teško skinuti i da ih eventualno prodaju samo u kompletu sa motorom.

 

I kod mene je toliko zapekao (ručka brisača je pukla i oblajznula na metalnoj čauri koja je utopljena u nju) tj ostala je čaura na osovini koju sam posle ne uspešnih pokušaja skidanja kleštima, a posle i radapcigerom, morao da isečem brusilicom.

 

Ostaje da je najjednostavnije rešenje kupiti ovaj Champion A337R, razbušiti metalnu čauru sa 6mm na 8mm, a onda sa unutrašnje strane nečim (konusnom burgijom, brusnim kamenom, turpijom...) proširiti konus na 9-10mm.

 

Naravno, ovo sve važi za one kojima je pukla ručka brisača. Oni koji imaju problem samo sa metlicom neka se snalaze sa zamenom samo gumice, a ima i da se kupi samo metlica za originalni brisač (ne baš jeftino - oko 650din.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dolaziš u BG svrati na Buvljak, čini mi se da su 60 ili 90din metar :)

Pretpostavljam da i na Bubanj Potoku ima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ostaje da je najjednostavnije rešenje kupiti ovaj Champion A337R, razbušiti metalnu čauru sa 6mm na 8mm, a onda sa unutrašnje strane nečim (konusnom burgijom, brusnim kamenom, turpijom...) proširiti konus na 9-10mm.

 

Imam isti problem sa mojim zadnjim brisacem. Da li si uspeo da razbusis konus 8-10 mm i ako si negde to radio mozes mi reci gde. 

Ja sam isto isekao osovinu na koji se naglavljuje brisac jer je to bio jedini nacin da ga oslobodim. Vec sam pitao ali mi niko nije odgovorio, da li ima da se kupi samo osovina koja ide od motora do brisaca. Da li ce otpadi to da prodaju bez motora? Da li je to neko kupovao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je relej za zadnji brisac na stilo nece u opste da radi?

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

T12, za kompletan debug evo ti sema zadnjeg brisaca, sa opisom komponenti:

 

rear-ozicenje.thumb.jpg.307e8d1344f2499688d21a7b3e4929f0.jpg rear-opis.thumb.jpg.b3bc9d9b3776fb680ce22cff3ea38a81.jpg

 

 

Edited by Ivan
Prebacene slike sa Postimage na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ivane osigurac sam proverio i dobar je zamenio sve releje jer ih imam nekoliko i dalje ne radi,izgleda da ce da bude kao kod tebe jer je guma nazad ispucala i nemam zastitu koja prekriva osovinu i sraf,radio je sa prekidima krene pa stane kad ga iskljucim pa ukljucim krene i opet stane ili odradi lepo,stajao je auto 20dana nije vozen a bile su kise i verovatno da je voda dovela do kvara,skinucu kad ugrabim vreme da ocistim to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako kod Stila ali ako je brisač krenuo pa stao , mogao bi da bude non-stop pod naponom . Ili motor da izgori, accu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu. Ja tipujem na motor brisaca, isti simptomi, garantujem da ces unutra naci haos (i u mehanizmu i u elektromotoru) ako je stao posle kise i vlage .

Nego, ostao sam ti duzan vecu sliku kompletnog ozicenja, tek sad videh da sam postavio samo onu osnovnu:

 

rear-full.thumb.jpg.53d6f716e053ea3b5b79251c76de0edc.jpg

 

 

Edited by Ivan
Prebacena slika sa Postimage na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad imam stila meni zadnji brisac ne radi,resih njime da se pozabavim,procitao sam detaljno temu kako se skida,sta su uzroci kvara...nije mi jasno jedino ono sta prvo moram proveriti a to je gde je osigurac za zadnji brisac,meni inace radi samo zadnja prskalica i to jedva,brisac ne radi ni u jednom režimu,pa pre nego ga krenem skidati valja prvo proveriti osigurac i neko napisa rele...gde se nalaze ove dve stvarcice,hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si napisao da si pazljivo procitao, vratis se na poslednji post prethodne strane gde sam postavio celokupnu semu zadnjeg brisaca. Pise i koji su osiguraci u pitanju, koji relej, 4 posta iznad tog postavio sam i legendu gde je objasnjeno sta je sta, automatski ces znati i gde je locirano... Bukvalno sazvakano ;) .

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si napisao da si pazljivo procitao, vratis se na poslednji post prethodne strane gde sam postavio celokupnu semu zadnjeg brisaca. Pise i koji su osiguraci u pitanju, koji relej, 4 posta iznad tog postavio sam i legendu gde je objasnjeno sta je sta, automatski ces znati i gde je locirano... Bukvalno sazvakano ;) .

Sve si ti u pravu ali ja nisam elektricar tj ne poznajem semu,ali ako bi mi rekao na ovoj semi sta je zadnji brisac tj koja je oznaka i koji osigurac da pogledam tj rele onda bih se snasao,vidim da ovde ima svetala ,migavaca...ali nem pojma sta je zadnji brisac koji je osigurac i koji je rele

Koliko sam ukapirao osigurac je f 52 a rele t 12,ili gresim,vidim ima D,F42,F31 C,H,M1...

Mada ako prskalica radi onda je osigurac ok ako sam ukapirao,ima li veze onda rele

A prskalica mi radi,probao sam varijantu u rikverc i upali brisace,zadnji nece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako radi brizgaljka nije do osiguraca,ako radi kad ga ubacis u rikverc a normalno kad ga upalis ne onda je problem do rucice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni samo radi brizgaljka,nece ni na prekidac ni rikverc varianta,znaci osigurac ok,mozda je rele ,po semi to je T 12

Inace skinuo sam unutrasnju plastiku i prvo sto sam primetio to je da dzek nije bio prikljucen na brisac,reko eto zasto ne radi,ubacio sam ga ali nista,neko je to pre mene pokusao verovatno ili menjao...aj cekam da vidim sta i kako pa da skidam brisac,palo mi je na pamet mozda kod nekog elektricara samo unimerom da izmerimo ima li struje na dzeku kad uključim prekidac ako nema stvar je jasna a isto i ako ima,sta mislite o tome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemog se setim tacno treba da je onaj skroz dole ima ih cetri jedan gore pa dva u sredini pa jedan dole e taj.I meni nije radio posle skidanja i ciscenja motora radi kad ga ubacim u rikverc vrti non stop a kad ga upalim na rucicu onda radi sa prekidima pisao sam ovde o tome.\

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65421-fiat-stilo-19jtd-116hp-deki87/page-8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala deki,situacija je sledeća,kad sam otvorio kutiju vidim tri relea,svima sam izmenjao mesta jer su isti i brisac ne radi,onda sam izcupao osigurac ali brizgaljka i dalje radi a ne bi trebala,kao da se sema ovde na forumu i moja ne poklapaju kao da je sve obrnuto kod mene,slikao sam i okacicu samo da vidim preko mob kako se kace slike,znaci sad me buni kako radi brizgaljka ako sam izvadio osigurac,ovim probamo sve variante da ga dzabe ne skidam,vidim fali neki osigurac ali kao da kod mene ima i red za rezervne osigurace

 

cxcb420141.jpg

 

ovako to kod mene izgleda kad otvorim osigurace

gledano s leva na desno ovaj prvi red osiguraca vertikalno cini mi se da su samo rezervni osiguraci tj mesto za rezervne osigurace

 

e gde je sad ovde osigurac za zadnji brisac,mislio sam da je to ovaj 15,gledano sleva na desno drugi red odozdo drugi osigurac ako brojimo i ovo mesto za rezervne osigurace,ovaj pored kojeg hvali osigurac ali kad njega izvucem pumpa za zadnji brisac radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali kad njega izvucem pumpa za zadnji brisac radi

 

Nema Stilo dve pumpe, ista gura tečnost za brisače i napred i nazad.

Zato njen rad nema veze sa radom brisača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj te ljudi,neko je napisao da je pumpa na isti osigurac kao i zadnji brisac,Neso ne moj da se ljutis ne mogu sve da ispratim ali hvala.

E sad objasnite vi meni kako je ovo moguce

Dakle sto se tice zadnjeg brisaca nisam radio apsolutno nista dok ne dobijem upustva od vas,u medjuvremenu crkla mi je H7 sijalica desnog fara,nije prvi put i lako se menja,rekoh aj kad menjam nju da zamenim i onu najmanju isto na desnom faru jer ona ne radi od kad sam kupio auto,nasamo sam neke lepe plavicaste,zamenim h7 zamenim tu malu ,hteo sam i drugu ali ne znam kako,to cu postaviti u posebnoj temi da ovde ne spamujem,posto je poceo sneg ubacim u rikverc upalim brisace kad gle cuda radi i zadnji,pokusam na prekidac radi,pokusam zadnjom prskalicom radi,dakle radi sve a jedino sto sam radio je zamena h7 desnog fara koja je kazem i pre crkavala i one naj manje koju sada prvi put menjam,kakve veze ima ta mala sijalica sa zadnjim brisacem,uglavnom brisac radi,kakvim cudom nemam pojma,verujem da sijalica nema veze sa tim nego eto nemam objasnjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema to veze sa sijalicom nesto flesira ili motor ili rucica,inace u faru imas po 2 sijalice za poziciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,hvala dok radi radi kad stane skinucu motor i ocistiti,podmazati...posto struje do motora ima,ne bih rekao da je rucica posto radi i ona varijanta rikverc...u svakom slucaju hvala na savetima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...