nezaustavljiv 2 Posted February 24, 2018 Za "kaskabgd",moj problem sa kazaljkom je prisutan i leti i zimi.Što se tiče ovoga sa termoprekidacem,jel to znači da ima veze sa ponašanjem kazaljke ili ne?Ono što je presudno kod mene je cinjenica da se kazaljka vrati gde treba čim se samo na sekund prekine pa vrati kontakt,kao što sam i poslao da se vidi u onom gif fajlu.Jedino mi je rešenje da opet probam drugi sat,ali kao što rekoh, ako nadjem zaista skroz ispravan,pa da krenem sistemom eliminacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted February 25, 2018 Ja mislim da većina termodavač nazivaju termoprekidačom..Auta sa kompjuterima imaju još i senzor temperature on očitava temperaturu tečnosti pa šalje na tablu..Ako komp pali drugu brzinu onda je to podatak sa senzora iz kućišta termostata dok je za prvu zadužen termoprekidač ili davač koji funkcinoše po starom sistemu kad nije bilo kompjutera i on se nalazi na hladnjaku.. Jel ovako funkcioniše kako sam napisao? Tačna temperatura tečnosti bi trebalo da se očita kad se nakači na dijagnostiku..Video sam jednom kad je majstor kod mene proveravao nešto.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 25, 2018 To što "većina" radi ne mora da znači da je ispravno To dvoje su dve različite stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 4 hours ago, Markobgd said: To što "većina" radi ne mora da znači da je ispravno To dvoje su dve različite stvari. Pojasnji.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 Moje misljenje,ali nisam za sve siguran,pa zato molim da nam se pojasni od strane nekog ko 100 posto zna kako funkcioniše i za šta koji element sistema služi, elem,moje misljenje-na motoru postoje dva senzora,jedan na termostatu i drugi malo niže na samoj glavi.Onaj na glavi ima jednu buksnu,jedan kabal i direktno daje signal za kazaljku na satu,to znam i sam.Drugi senzor ,na termostatu ima džek sa dva kabla,i pretpostavljam da je to informacija koja ide u kompjuter.E da sad razgraničimo,prvu brzinu pali taj termodavac na hladnjaku i tu nema dileme!Da li drugu pali isto termodavac ili onaj senzor na termostatu preko kompjutera,nisam siguran,ali kažem, ne znam! Dajte ako neko tačno zna taj princip ,neka pojasni!Pa da se onda vratimo na onu moju ludu kazaljku u satu!Dijagnostika svakako koristi informaciju iz kompa da pokaže kolika je temperatura tečnosti u motoru,a on tu informaciju dobija od onog senzora na termostatu,ali šta daje signal za drugu ,kažem, ja nisam siguran.Znam da leti kad uključim klimu,vrlo brzo se pokreće druga brzina.Hladnjak klime nema nikakav senzor,pa se verovatno pali jer se dosta brže zagreva motor zbog većeg opterećenja, jer je 1.4 slab za tu klimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 25, 2018 To sto se pali ventilator sa upaljenom klimom cesce nego bez klime nema veze sa motorom, ventilator se pali da bi spustio pritisak u sistemu klime, Nemoj da me shvatis pogresno ali mislim da ti pravis problem bez problema. I meni je kazaljka za temp ludovala bez obzira na spoljnu temp, ovo leti sam pisao za km sat i obrtaljku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted February 25, 2018 (edited) @nezaustavljiv Sve je napisano nema tu sta da se pojasnjava... To za klimu kad upalis,nema sta vrlo lako se pokrece 2 brzina,kad je klima upaljena uvek ti radi ventilator (sem kad si mozda na otvorenom) Edited February 25, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 25, 2018 Ne bi trabalo ventilator da radi nonstop sa klimom,samo kad je veliki pritisak u sistemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 Ma nebitno za klimu,meni je sad bitno da mi neko kaže da li tu drugu brzinu pali termodavac ili kompjuter,po meni treba da je termodavac,cim se na njemu prekida i prva i druga brzina,osim ako ne postoji neka veza sinhrono sa kompom!A što se tiče kazaljke,moram da utvrdim da li ima ikakve veze sa kompjuterom,sa onim drugim senzorom ili eventualno sa nečim drugim.Ja svakako moram opet probati drugi sat,samo da nadjem neki skroz ispravan!Ovako voziti je cvikanje svaki put,da li će mozda dici temperaturu stvarno, a ja neću znati da jeste,jer mi kazaljka ludi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted February 25, 2018 (edited) @kaskabgd meni leti po gradu non stop radi ventlator,nisam primetio da ga gasi i temperatura je zakucana na pola ni gore ni dole...Za drugu brzinu neko je napisao da pali kompjuter. Drugaru nije radila temperatura 2 godine i upravo se najgore desilo i zbog 1000dinara koliko kosta km/h dao je 40000 Edited February 25, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 Toga se i ja bojim. Čak mislim i da mi je zato i popustio motor,tj.mozda se grejao,a i sad se mozda greje.Doduse,ja sam tek pre neki dan,kao što sam i napisao,provalio da mi nije radio relej za drugu brzinu.Da li je zbog toga motor bio na većoj temperaturi,pa ga oštetilo, a posredno i napravilo kurslus sa kazaljkom,ne znam!Ono što je meni najbitnije sada,je da mi neko kaže, ali tačno, kada se prikači dijagnostika i ocitava temperatura motora,kolika treba da je ta temperatura kad se upali prva brzina na ventilatoru!?Dok ovo ne saznam,dok se ne uverim da li ,sto bi se reklo,hardver(senzori,termostat,termoprekidac,ventilator) rade kako treba,ne mogu resavati pitanje kazaljke.Dajte,KO ZNA,na kojoj temperaturi ovog 1.4 12 v,97 god. se pali prva brzina,i ima li šanse da termostat ne otvara dovoljno, pa dok se u hladnjaku stvori potrebna temperatura, u motoru dotle ode dosta više, pa mozda to podigne kazaljku?Ponoviću, na prethodnoj strani ima gif gde se vidi kako kazaljka reaguje kad se prekine pa ponovo uspostavi kontakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted February 25, 2018 (edited) Evo sta su pisali pre par godina. podatak sta pali i kad pali "Ventilator ima dve brzine. Prvu pali reostat, drugu komp direktno. Tako je napravljeno kako ventilator ne bi ostao nem ukoliko reostat rikne...kao zaštita od pregrevanja. Čudno je da uopšte neće da mu upali. 2. brzina se ionako pali kada kazaljka već krene preko pola, tj. tek tada reaguje komp pošto reostat nije, a on nije jer je riknuo... Bilo koji električar će to ešiti za kratko vreme, nije to ni skupo". Edited February 25, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 Ok,a u slučaju kod mene,gde reostat radi i prva brzina se pokreće,je li i kod mene drugu pali komp ili termoprekidac?I dalje čekam informaciju za onu vrednost temperature. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted February 25, 2018 2 minutes ago, nezaustavljiv said: Ok,a u slučaju kod mene,gde reostat radi i prva brzina se pokreće,je li i kod mene drugu pali komp ili termoprekidac?I dalje čekam informaciju za onu vrednost temperature. Lepo ti pise da drugu pali kompjuter. Evo ti cela tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 Ok,to je rešeno,baš cu probati da pokrenem klimu kad se budem parkirao u garažu, pa da vidim hoce li paliti i tu drugu.Sad da saznam koja je vrednost temperature za paljenje prve brzine(rekao bih da je 97 stepeni mnogo za ovaj motor) i da saznam zašto se kazaljka ponaša onako.....(na prekid kontakta,pa ponovni kontakt,vrati se na sredinu). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted February 25, 2018 Valjda ce se neko javiti ko tacno zna na koliko stepeni pali. A kompresor ti nece uplaiti ako je ispod 10c tako nesto,tako da tesko da ces moci isprobati klimu sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nezaustavljiv 2 Posted February 25, 2018 Mislim da hoće kad je motor vruć, u,mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 25, 2018 MAX DEF pali klimu , sad ne znam dali imas tu opciju. ali svakako klima moze i da greje samim tim moze i da se upali tj trebalo bi. 1001% sam ubedjen da ventilator ne bi trebao da radi stalno kad je klima upaljena, jer milion puta sam stajao pored kola dok je klima radila i palio je i gasio ventilator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted February 25, 2018 (edited) @kaskabgd biiip li ga,mozda kod mene nije nesto kako treba. Inace sam sipao po propisu 650gr freona...Kad sam na otvorenom tad ne radi,i sad udjem u grad i ne prodje 10 sec odma pali vent i tako dokle god sam u guzvi on radi ne prestaje.. Inace sam cuo da nece kompresor da upali kad je hladno napolju,ima neki senzor koji mu ne dozvoljava kad je velika hladnoca... Bas sam citao o tome na forumu jos pre... ti ga stavis na max def on upali lampicu i duva ali kompresor ne pokrece... Edited February 25, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted February 25, 2018 (edited) Kod mene palio... Ja sam taj auto kupio kad je bio 3 godine star sto bi danas rekli "nov nov". Da me ne shvatis pogresno, ali danas su ti automobili promenili po ko zna koliko vlasnika i svaki drugi od tih vlasnika je mozda nesto cackao sam, isto tako svaki vlasnik ima nekog svog majstora a znamo kakvi su "majstori" danas,i tako kad auto promeni brdo vlasnika ko ce tu uci u kraj. Meni jedno leto klima nije htela da radi, tj upalim je ali se ugasi posle 1 min otprilike. Nije hteo da pali ventilator, poveca se pritisak u sistemu i presostat je ugasi. Secam se dobro da me je rekao mozemo da namestimo da radi stalno...na kraju su namestili da se pali kad se poveca pritisak u sistemu odnosno kad treba da spusti. Edited February 25, 2018 by kaskabgd 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adnanado 0 Posted October 11, 2018 (edited) Pozdrav svima imam problem s Fiat Bravom 1.4 12v ozisao mi termostat kupio sam novi i zamjenio zatim i termo prekidac ali i dalje mi ne funkcionise mislim auto mi dize temperaturu i ne pali hladnjak, ahladnjakabsto se tice provjerio sam ga direktno i radi svaka pomoc bi mi dobro dosla hvala... Edited October 13, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 12, 2018 @Adnanado Jesi iste simptome imao i pre,da dize temperaturu? Da ti ne puni bocu i izbija tecnost? 1 Adnanado reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 13, 2018 @Adnanado Pogledaj sada, nakon spajanja, i sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adnanado 0 Posted October 15, 2018 On 12. 10. 2018. at 9:09 PM, tox said: @Adnanado Jesi iste simptome imao i pre,da dize temperaturu? Da ti ne puni bocu i izbija tecnost? Nisam prije je sve ok bilo mislim da mi je palio ventilator tek na dvojci to jest kada kazaljka od trmperature predze malo iznad pola Quote Share this post Link to post Share on other sites