bwana 0 Posted March 15, 2011 Od subote me zezaju vozaceva vrata. Iznutra se normalno otvaraju a spolja ne mogu. Da li je neko imao ovakvih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted March 16, 2011 hmmm, obicno pukne unutrasnja kvaka jer je sajla jaka a nema puno plastike na kraju kvake. Za spoljne nisam cuo do sad da je bilo problema. Pretpostavljam da je isti tip kvara tj. kakva god polugica je na kraju kvake sto pritiska otisla je. U svakom slucaju skidanje tapacirunga nije tesko, jedan sraf je iza unutrasnje kvake a druga dva u rukohvatu/naslonu, ostalo su zabice. Posle ide skidanje metalne oplate sa motorom podicaza i sajlama i vodjicama prozora. To vec nisam skidao ali vide se srafovi kad se skine tapacirung. Ako nisi vican a imas para sve ovo zanemari i pravac majstor ili mozda bravar tipa Ristic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 16, 2011 Otkacilo se nesto ..mora se rasturi sve kao u postu iznad...nije komplikovano isti poso ko na stilu...ako neces sam ..tu su majstori Quote Share this post Link to post Share on other sites
bwana 0 Posted June 4, 2011 infobio sam kod Ristića u Zemunu (preporuka ko vrata za majstore, čak i nevezano za ovaj problem, svi znaju bravara Ristića), pukla je plastikica na kojoj se vrti poluga koja koja otvara vrata ... mora da se menja cela kvaka. Kako mi rekoše reče to je igleda boljka, do sada je sigurno 10ak zamenio. Problem je što je na metalnoj osovini platična poluga, koja se vremenom deformiše-izvija (zato mi je u od kad sam uzeo kromu nekad trebalo dva puta povući kvaku da otvorim vrata) i onda vremenom pukne plastika. Originalna kvaka košta oko 5000 dinara. Inače sama demontaža tapacirunga nije komplokovana gledao sam kako rade, nije ni skidanje brave i kvake, ali pipavo je i mislim da bih potrošio pola dana da provalim u čemu je problem. Svo vreme ta polugica radi ali nema dovoljan hod jer se osovina na kojoj leži iskrivila i malo zalomila ležište. Baš treba zagledati da se vidi, ali i znati gde treba gledati ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 19, 2014 E ovako...!Mojom greškom sam prilikom izlaženja iz auta prilično jako i naglo otvorio vozačeva vrata...a onda takođe mojom greškom instikntivno odreagovao i u trenutku onog najačeg zaleta vrata t.j. ubrzanja ih zadržao,ali opet za istu tu ručicu za otvaranje iznutra! Nešto se čulo...i odmah nakon provere ta ista vrata više nisu mogla da se otvore iznutra na tu ručicu...dok spolja mogu! Čini mi se da se ipak pre nešto iznutra otkačilo nego da se polomilo pošto se pri pokušaju otvaranja vrata iznutra nešto čuje skroz kod same brave t.j. skoro na totalno drugom kraju vrataMožda i grešim, ali se barem nadam da nisam ništa iskidao!?Naravno zbog krize,nemaštine...a i toga što misllim da mogu to sam da sredim...molio bih nekoga ko se razume da mi objasni kako da skinem tapacirung sa vrata i šta da radim! Pre crome sam imao Escorta i Passata B3 i kod njih su tapacirunzi bili na šrafove...te nisam nikada imao preoblema pri njihovom skidanju,ali na crominmm tapacirungu na vratima šravova nema ili su barem jako dobro skriveni...te ne bih da radim na svoju ruku...da ne bih možda izlomio žabice ukoliko ih imaPa ako bi neko mogao da mi pomogne t.j. objasni šta da radim!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 19, 2014 Da li si pokušao da pogledaš neko tehničko uputstvo ili nešto sl. što se može naći na forumu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 19, 2014 Evo upravo tražim po netu ne bih li našao nešto što bi bilo od pomoći... Da li da radim sam i na koji način ili da idem kod majstora(ako neko zna nekoga ko je dobar t.j. iskusan u tome da sigurno ne lomi žabice i da nije skup...pa da mi ostavi broj telefona istog)!? Hvala vam unapred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted January 19, 2014 Tapacirung se lako skida. Ispod poklopca gde su ti podizaci za prozore imas jedan ili dva srafa. Njih odvrnes, sve ostalo su zabice. ali kad skines tapacirung, tu nastaju muke. Dolazis do metalne obloge celih vrata, koju skidas zajedno sa staklom. Sve u svemu za laika je dosta komplikovano, tako da ti je najbolje da nadjes nekog majstora. Da si u Palanci preporucio bih ti dvojicu, ovako ocekuj nekog i BGa da ti se javi Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 19, 2014 Hvala ti.A kako se skida taj poklopac tog dela gde su podizači za prozore?I na koji način je najbolje skinuti tapacir,a da se ne polome žabice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted January 19, 2014 I on je na zabicama, skida se nekim tanjim srafcigerom, ali samio polako, sve je veoma nezno, da ne polomis nesto. Ja sam naravno polomio, pa je posle radio superlepak Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 19, 2014 He,he...nadam se da ću biti bolje sreće! Hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 19, 2014 I napravi neku sliku i uputstvo kako se radi da znaju ljudi ubuduce Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 19, 2014 Ako bude bilo uspešno...hoću naravno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 19, 2014 Pa i ako je neuspesno, svaka informacija je korisna Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 20, 2014 (edited) Dogovoreno,samo ću sačekati neki topliji dan da odem kod tasta u kuću.Dvorište pa polako...! Mada kod njega mogu tek krajem februara...kada mi ističe zabrana vožnje...zbog istekle vozačke dozvole! Ali javljam u svakom slučaju...! Edited January 20, 2014 by aleksandarbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srebren Croma 0 Posted January 20, 2014 Pa moguce da ti je samo spala sajla sa te rucice koja je zakacena sa unutrasnje strane tapacirunga (ili da se tu nesto slomilo), mene je taj mehanizam podsetio na rucnu kocnicu na biciklu na dele gde je sajla zakacena u rucicu na volanu. Jos jedna stvar oko skidanja tapacirunga, na gornjem delu vrata, onaj deo tapacirunga sto ide uz prozor, postoji zljeb na koji se nakaci tapacirnung, znaci kada stavljas tapacirung onda ga prvo namestis u zljeb pa on treba da "sedne" lepo, udje par mm, a kada skidas gurnes tapacirung sa donje strane malo pa ga onda skines. Nadam se da si me razumeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 20, 2014 Znači kada ošrafim ta tri šrafa,prvo odozdo malkice gurnem tapacirung na gore...pa ga skidam sa žabica(ili obrnuto?),a kada ga vraćam...prvo tu gornju ivicu namestim da legne na žljeb,pa ga onda prislonim i pritisnem da legne na žabice!? Nadam se da je tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted January 20, 2014 Prvo oslobodiš žabice, nećeš moći da gurnes dok ih ne izvučeš Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted January 20, 2014 A...pa da logično je! U redu...hvala vam puno,pa javljam kada odradim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted March 14, 2014 (edited) Evo,samo da vam javim da sam uradio sve kao što ste mi rekli,ali nisam uspeo da izvučem prozor t.j. staklo,mada nije ni bilo potrebno pošto sam tek kasnije utvrdio da je naprsla ručica za otvaranje vrata sa unutrašnje strane i da se ta naprslina ni ne vidi dok se ručica ne povuče t.j. ne napregne!Napomenuću da skidanje tapacirunga nije neki poseban problem,samo polako...po vašim uputstvima i nije bilo problema!Plastika ručice je katastrofa što se kvaliteta same plastike tiče!Nazvao sam par brojeva i što se novih tiče...cena je između 3350 din- 3750 din,što je po meni preskupo za jedno ovakvo parčence nekvalitetne plastike presvučene niklom ili bojom nikla.Samim tim sam se odlučio da malo majstorišem. Objasniću ukratko postupak,a vremenom ćemo videti koliko je uspešan i dugotrajan. Pod saznanjem koja je cena ručice i pretpostavkom da i ta nova neće dugo trajati,odlučih se za po meni za dosta dobro rešenje!Aku bušilicom i najtanjom burgijom,sam izbušio po jednu rupicu sa leve i sa desne strane naprsline(tako tri puta),ali u tačnom razmaku po dimenzijama municije za heftalicu namenjenu presvlačenju nameštaja!Nakon toga sam komad municije proturio kroz te rupice(jedna strana ulazi u rupicu sa leve,a druga u rupicu sa desne strane naprsline i krajeve nakon izlaza iz rupica savio malim šrafcigerom u stranu...i sa leve i sa desne strane naprsline...i tako tri puta).Nakon toga sam ceo taj deo lepo zalio nekim čini mi se Henkelovim lepkom prozirne boje(mada se taj deo nakon montaže ni ne vidi te boja lepka nije bitna).Pošto će zbog tih radova ručica u svom ležaju biti za milimetar-dva šira...danas ću pri montaži u to ležište dodati i malo masti za podmazivanje(bez grafita).Pokušaću da slikam ručicu...ukoliko se na slici budu jasno videli radovi,mada teško da će se videti zbog veće količine lepka preko!Hvala vam svima,a javiću kako je prošla montaža!Pozdrav Edited March 14, 2014 by aleksandarbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted March 19, 2014 (edited) Namontirao sam pre nekoliko dana i za sada sve funkcioniše kako treba...nadam se da će potrajati...i da sam možda nekome pomogao. Hvala svima,pozdrav Edited March 19, 2014 by aleksandarbud Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted May 16, 2014 Evo da javim...da moja rabota nije baš dugo potrajala! Od juče ponovo problem...izgleda je ponovo pukla...mada ne verujem da je na istom delu!Da li neko zna da li je moguće tu ručicu napraviti kod nekog metalostrugara od metala(barem na vozačevim vratima)...pošto sam čuo da ove fabričke od ove katastrofalne plastike pucaju non stop!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted May 16, 2014 Juce posmatram coveka sa kromom. Lepa kroma! Staje, otvara prozor, gura ruku kroz proz, otvara vrata spolja, i izlazi. Mnogi imaju tih problema sa kvakama, ne mogu da verujem da se jos nije naslo resenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandarbud 0 Posted May 16, 2014 Druže,kada sam skinuo tapacirung i video od koje krš plastike je napravljena...nisam mogao da verujem i čudu se načudim!Veruj mi da je samo malo lošije projektovana pucala bi svakog dana.Kunem ti se da je od kvalitetnije plastike ona na jugu...samo je ova presvučena niklom pa kao izgleda na oko kvalitetna...a ono najgori krš od plastike!Što je još gore,nova je 3750 din...pa em što je to malo govance plastike preskupo(iako ne znam da li je ovo cena originalne)...em treba non stop da skidam tapacirung i zajebavam se sa tim!Neverovatno je da su na ovako generalno dobrom automobilu i pritom nimalo malom cenom pri kupovini novog u svoje vreme...napravili ovako katastrofalno nekvalitetne ručice za otvaranje vrata!Meni se to ni na jednim kolima do sada nije desilo...i jedino je Jugo auto na kojem se to isto često dešava...,ali kod njega je više čini mi se razlog loše projektovana ručica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted May 20, 2014 Da li neko zna kako se skida spoljna leva kvaka ( vozaceva vrata ) ? Problem je u tome sto ne mogu da otvorim vrata sa spoljne strane . Skinuo sam tapacirung , zastitni lim , cak sam i staklo skinuo ali nemogu da provalim kako da skinem kvaku . Quote Share this post Link to post Share on other sites