YUgisa 2528 Posted October 27, 2014 Ajd da nastavim, od poslednjeg javljanja nije mnogo uradjeno: Sredio klesta kad je ustanovljeno da ne valja glavni kocioni, zamenjen glavni kocioni, ustanovljene da ne odgovaraju navoji na kocionim cevima, zamenjene kocione cevi i zbog cega je trebalo rasturiti celu unutrasnjost pa je usput sve oprano i sredjena elektricna instalacija sto nije fabricko, sve sklopljeno ali kocnice i dalje ne funkcionisu tako da verovatno ne gine rasturanje ponovo klesta radi reparacije sa kvalitetnijim gumicama. Stavljen takodje NT servo. Zamenjene glavcine pozadi, predstoji zamena i napred zajedno sa lezajevima.Ugradjeno ojacanje ispod motora i reparirane vece brizgajke od fabrickih koje ce ici na testiranje uz veci leptir... Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted October 27, 2014 Auuuu čoveče svaka ti čast. Jedan od meni najlepših jugića Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 27, 2014 Hvala mada ja vise volim kad ga ljudi posmatraju kao jedan od najbrzih Yugica sa 1.1 motorom I zaboravio sam da postavim dva snimka da se vidi kako funkcionise oslanjanje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 27, 2014 Bravo za trud Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted October 27, 2014 (edited) dobar dobar nema zebancije. :-) aj da se vidimo da sacujem jugica ako dolazim u Su ili ako ti dolazis u B.T? Edited October 27, 2014 by Milosnis Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 27, 2014 (edited) Pa nije u voznom stanju, a zbog finansijske situacije, ne planiram ni pre kraja zimske sezone da ga osposobljavam Zaboravio sam da kazem da je i akumulator posle 7 godina kod mene i 1-2 godine kod bivseg vlasnika ispustio dusu takodje. Mada ko hoce da ga gleda u garazi, ja nemam nista protiv Edited October 27, 2014 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 9, 2014 Posle tri meseca u garazi, napokon malo na vazduhu I to na novom prilazu do garaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 9, 2014 Ma treba da se vozi muski Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 9, 2014 Bice, samo da skupim pare da sredim neke stvari i imam u planu jos neke modifikacije oko zadnje osovine Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted November 9, 2014 Jesi li ovo slomio prednji branik? Šta mu je pa nije u voznom stanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 9, 2014 Nije mu nista nego hoce da ga Apgrejduje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 9, 2014 Slomljen je vec godinama Imam problem sa kocnicama, nikako da ih osposobim da funkcionisu kako treba, neke stvari su se zakomplikovale pa sam morao da ih neplanski menjam i sad je svasta menjano pa ne mogu tacno da utvrdim sta je kvar (sem da propada kocnica), a nemam ni vremena za to, tako da cu tokom zime to da pretresem jos jednom. Plus sam ostetio navoj na glavcini, pa imam u planu da ih menjam i zamenim lezajeve usput posto su malo hucili pri vecim brzinama uz potrebu i za novim akumulatorom. Svakako se ne zurim jer su gume tu na zakonskoj granici za zimsku sezonu pa ga i ne bih vozio cak i da je ispravan. A sto se tice "apgrejdovanja", u planu je neko ojacanje kosa i koska izmedju zadnjih koseva, plus prepravka zadnje b. stangle u stelujucu po tvrdoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 9, 2014 Znaci..onako. Bez kocnica moze da se vozi, bez jednog srafa takodje, bez aku moze da pali na gurku i sta onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted November 9, 2014 (edited) Znaci..onako. Bez kocnica moze da se voziPrijo, mos se vozi, al ne moze da se zaustavi Edited November 9, 2014 by baron21 Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 10, 2014 Kupljen "nov" tj 2 meseca star akumulator, Fiamm 44Ah i skresali smo 3kg u odnosu na stari koji nas je sluzio 8-9 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 10, 2014 Fiamm je prva ugradnja u Ferrari vozila tako da se sve uklopilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 10, 2014 Kada si ti Milutine vozio ferari? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 10, 2014 Nije vozio, popravljao je Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted December 10, 2014 E kolega, malo off: kad ga sredis mogli bi da isprobamo efijeve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 10, 2014 Nije vozio, popravljao je Krao akumulatore iz, prodavao na kilo, pa skupio za punta Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 10, 2014 E kolega, malo off: kad ga sredis mogli bi da isprobamo efijeve? A kako bi ti to da isprobas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted December 10, 2014 Paaa, recimo tamo na tu suboticku nesudjenu obilaznicu, da isprobamo efi x2 power bas me zanima da li ovaj moj efi moze da te prati Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 10, 2014 Hahahahaha svi hoce ono za sta moj Yugo nije pravljen Ovo ti je protiv 1.3EFIja kad moj nije bio ni upola prepravljen u odnosu na sada Niko nece ovo ono malo krivine Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted December 11, 2014 Moze i u Kulu kolega, ne znam samo da li je ta staza jos otvorena tamo? Inace lep je Jugic, s ukusom odradjen. Daj resi ga pa da opet bude vidjen na subotickim ulicama. Quote Share this post Link to post Share on other sites