Martin 799 Posted August 3, 2017 Nemoj samo takav na ulicu....ko te ne zna, svašta će da pomisli. 1 toma ks reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 3, 2017 Za to nije trebalo skidati blatobran Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 12, 2017 Kao sto je prethodno receno, poceo sam da pravim branik posle skromnih 10 godina Prvo sam prestelovao blatobrane kako bi zazori na spojevima karoserije bili barem u nekoj normali za Yuga. Ispeglano ostecenje na "novom" donoru braniku, napravljena dodatna ojacanja na sini, modifikovana sina zbog hladnjaka ulja i drugacijeg dizajna branika, modifikovano kacenje branika na karoseriju i napravljene ivice pod 90 stepeni na dodiru karoserije plus pojacane neke sabe tacke branika i maske gde najcesce puca fabricki, prepravljen nosac hladnjaka ulja. Takodje stara poliesterska (mozda bolje reci git) obloga (barem deo sto je ostao od nje) je vrhunskih 6kg, dok je nova obloga kompletnog branika 3.5kg Kupljeni 21 oktobar zmigavci, brdo prohromskih srafova matica i napravljene specijalne aluminijumske matice, mreza... I nakon svih uklapanja sa karoserijom, pocelo se sa vizuelnim prepravkama, prvo sto je letelo je Z znak sa maske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 16, 2017 Test mrezice za masku: 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 17, 2017 Biće to dobro Mrežica se lepo uklopila baš Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 17, 2017 Videcemo kako ce biti kad se napravi ceo branik Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 23, 2017 Napokon na grubo gotova maska, napravljen usis za CAI i ugradjeni osiguraci haube, sad idemo polako na branik kad se nadje vremena: Fabricki leptir VS usis: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted August 23, 2017 Ne mora biti lijepo ali mora biti 100% funkcionalno. A sto je makar crnim sprejem ne isprska :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted August 24, 2017 Za usis bravo, ali osigurači haube su mi diskutabilni... jesi morao ili si samo hteo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 24, 2017 Bice sve ofarbano sledece godine kad budem farbao ceo auto, sad sve izvarim pa cu da vidim da li ce negde da pukne zbog nekog stresa ako postoji neka slaba tacka, posto iako izgleda manje vise ko fabricki, ja sam tu izvario plastiku vec par metara. Sto zbog popravki onoga sto je bilo osteceno, sto zbog pojacavanja nekih fabrickih slabih tacki sto zbog prepravki. Sto se tice osiguraca, hteo sam pre 8 godina kad sam ih kupio Sad bih radije uzeo onaj zatvoren tip, ali nisam nasao ispod 45e, a to mislim da je cisto dranje. Zamenicu ih kad naletim negde na jeftinije, a svakako ako se bas i predomislim, nisam nista strasno uradio posto vezni lim se definitivno menja, a haubu verovatno necu zameniti jos sledece godine, mada mozda je uradim, trenutno nisam siguran sta ce biti sa njom, kad bih mogao skinuti lim i zameniti sa aluminijumom da bude laksa, to bih definitivno uradio, ali nisam siguran da bih bio sposoban da savijem aluminijum kvalitetno da isprati linije fabricke haube. Sto se tice sa tehnicke strane, nema nikakvog specijalnog opravdanog razloga za ugradnju, sem neke dodatne sigurnosti. Na ove sam mislio: Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 9, 2017 Dok prednji branik ceka red, resio sam da uradim neke sitnice usput, napravljena nova alu. caura za sajlu kvacila (cak 10g laksa ), kupio sam nove zadnje pojaseve posto su kopce na starim tesko zabravile ponekad, a pojasevi ce biti bitni kad se prosire rubovi i budem dozvolio ljudima da se voze na zadnjem sedistu I modifikovano kacenje plasticnih pragova, posto me iritiralo fabricko resenje na plasticne tiple. Ovako ce se pragovi skidati za par sekundi odvrtanjem prohromskih srafova, bez mucenja i kupovine novih tipli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 14, 2017 Nabavljene maglenke: Nastavljeni radovi na braniku: Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 27, 2017 Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara: Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5306 Posted September 28, 2017 14 hours ago, YUgisa said: ...otvori ventilacije za roof scoop... Zakuni se da si tol'ko blesav?!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 7, 2017 Svaka cast Yugisa, nije mi se svidjao spolja nikako do ovog najnovijeg slikanja, ovaj branik sad je stvarno odlican i plastike za rubove, puno puno bolje samo tako nastavi. Zadnji branik mi se ne svidja, nesto je preterano kockast i ogroman za moj ukus ali jos jednom da kazem prednji stvarno izgleda vrh. Napravio sam profil na ovom forumu da bih te pitao kako mogu 15ice na juga, ja kad pomenem nekome da cu 14ice da stavim svi kazu da ce da kaci guma, nece moci da skrene itd. Kontao sam da mu stavim niskoprofilne ali su skupe, reci mi ako te ne mrzi sta sve treba, koliki distanceri i ostalo da budem siguran da nece kaciti, naravno treba i da ga spustim. Inace da se pohvalim da imam 1.1 efi samo je u fabrickom stanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 7, 2017 Hocu i ja karting Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 7, 2017 Iskreno meni je ovaj (i prepravljeni i originalni) branik nešto što uopšte ne ide sa linijom Yuga. Od kad je izašao sa ovim modelom branika tvrdim da je grdoba. Yugo jednostavno najlepše izgleda kada je odsečen napred. Nikakve kerefeke koje vode u šiljat prednji deo (a to ovaj fabrički branik baš radi i to u lučno ). Čak mi je najlepši kada prednjeg branika i nema uopšte ali i sa onim starim tankim mi bolje izgleda od ovoga. Naravno samo moje mišljenje... 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 7, 2017 (edited) Nece ostati ni taj zadnji branik ni ovi pragovi, sve to treba da se odradi do aprila da bi isao na varenje i da bih ga ofarbao. Gume koje mogu na juga: 13": 145/80, 155/70, 165/65, 165/70, 175/65, 185/60, 195/5514": 165/60, 165/65, 185/5515": 175/55, 195/45, 195/50, 205/45 16" 195/40 Naravno ima tu jos nekih dimenzija, koje pasu ali odstupaju dosta od fabrickih preporuka ili su neke retke dimenzije koje prave neke znji marke za sminkeraj... Bez kacenja moze sve do 175 sirine na recimo 6j felni sa et 25-30mm. Ostalo od toga je igranje sa tvrdocom oslanjanja, rubovima, reglazom, distancerima itd... Mada preko 195 tesko da stane bez diranja rubova a i to nece kod svakog stati jer ima dve vrste po dva tipa rubova na Yugu Ima obican i sirok rub (jedno 15-20mm) je izbaceniji i ima sirok i uzak falc na rubu (to je razlika od oko 10ak mm). Ako se podviju rubovi, onda ide 195 relativno lako kao i 175 na fabricki. 13ke voze obicno oldskul rejseri, 14ke sminkeri a 15ke moderni rejseri Voziti fabrickog juga je ko da kupis dizela pa da mu ne izvadis katalizator, DPF i da ga ne cipujes Meni je ruzno bez branika, izgleda mi odvaljeno ko i moj prethodni branik Meni ti uski, Ciao i GVX su tu negde sa izgledom, mozda GVX ima malo prednost po izgledu, ali uski su verovatno najbolji po prakticnosti, da pravim juga od nule, sigurno bih imao te. IN se meni od fabrickih verzija najmanje svidjaju, fabricke IN ne bih nikad vozio E sad ovi prepravljeni da li ce se nekom svideti ili ne, ja znam da ce biti pun pogodak Jer onom kome se svidja, njemu ce se svideti, oni koji nisu ni slucajno da odstupa od fabrickih, ce se ubiti od pljuvanja, a osecaj kad je neko spreman da te mrzi i prekine druzenje zbog branika je neprocenjiv Slucajevi koje ne mogu ni da nabrojim na prste Edited October 7, 2017 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 7, 2017 Kod mene su plitki plasticni branici novi kupljeni, nova plastika ispod branika, novi zmigavci svi beli i kristal far koji sam platio samo 600 din komad Ali su promenili najvise izgled, ofarban je pre pola god. kad bih ga spustio, neke 14" sa niskoprofilnim gumama, auspuhcic neki dobar, kn i prenos od 45ice, to mi je neki cilj za sad, e da imam podizace i prednja sedista od kockice 318 nisu neka vrhunska al lakse se koriste nego fabricka i uklopila su se u enterijer po boji Sto se tice dubokih branika i ja sam protiv osim kad je ovako nesto kao sto je Jugisa uradio, ja moram opet da pohvalim coveka za ideju.Ti plasticni rubovi verovatno. moraju jos da se prepravljaju, bice to mnogo dobro cini mi se kad se uklopi sa branikom, po meni prag mnogo dobro izgleda na slici gore, mnogo bolje izgleda nego na mom jugicu, naravno meni se ne uklapa sa mojim branicima, kad ce sledece slike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 7, 2017 On 10/7/2017 at 8:07 PM, Efi yugo said: Kod mene su plitki plasticni branici novi kupljeni, nova plastika ispod branika, novi zmigavci svi beli i kristal far koji sam platio samo 600 din komad Ali su promenili najvise izgled, ofarban je pre pola god. kad bih ga spustio, neke 14" sa niskoprofilnim gumama, auspuhcic neki dobar, kn i prenos od 45ice, to mi je neki cilj za sad, e da imam podizace i prednja sedista od kockice 318 nisu neka vrhunska al lakse se koriste nego fabricka i uklopila su se Morate ovo u montazu malo prepraviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 7, 2017 (edited) Ako cesto vozis van grada, bice ti zamorno sa 4 brzine od 45ice. Prava stvar je prenos od 45ice ali u varijanti sa 5 brzina kao sto ja imam. Rubovi moraju mnogo da se prepravljaju, pre svega jer moraju da budu jos 30mm siri od tih, ti su samo 20mm siri od fabrickih i to nije ni blizu koliko je potrebno, oslanjanje je sad podeseno da bude najuze moguce sto naravno nije poenta trapa sa stelovanjem sirine traga tockova Tek kad se rasiri ce oslanjanje raditi kako treba, sa unapredjenom geometrijom i normalnim nagibima da moze guma celom sirinom da nalegne na kolovoz. Sto se tice slika, ne verujem da cu objavljivati na ovom forumu u narednih mesec dana, a i to ako budem raspolozen Edited October 7, 2017 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 7, 2017 Da, da rekao mi je neki majstor 50e i menjac od 45 da nadjem, dobijam neki 13 prenos sa 5 brzina i bolje ubrzanje, kako hvata 5. tebi, jel je koristis samo da manje trosi i da se smiri na otvorenom ili nastavlja da puni? Sto ti ne stavis providne farove i ksenon? Ihh prijatelju sad razmisljam kako 16" na yuga jbt, to mora trap ceo od f1 koji karting Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 7, 2017 (edited) Aha, onda ok, onda ce navariti na osovinu od cetvorobrzinca deo od petobrzinca i dodati petu brzinu. Ide u svakoj brzini pa i u petoj bolje nego pre, ali je i dalje peta samo brzina za konstantnu voznju (barem meni). EFIju najvise fali obrtaja, jako su nisko stavili fabricku blokadu. Od tog auto ne ide brze Providni farovi svetle losije, a nisam prodan po pitanju dostupnih ksenona oko njihovog kvaliteta. Jedino sto bih ja uradio je da uzmem providne farove i da stavim projektore i sijalice, ali imam pametnijih stvari da radim, sadasnji farovi i sijalice osvetljavaju bez problema zakonski propisane okvire. Edited October 7, 2017 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 8, 2017 Treba da ga cipujem znaci i ici ce bolje, ok ali na guglu kad ukucam yugo efi 1.1 cip ili slicno samo mi prikaze tvoju masinu Sta da radim, gde da nadjem cipovan kompijuter ili kako vec to ide, koliko kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites