Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa jeste, barem meni se svidja :thumbsup: Jedino sledece nedelje ovi amortizeri idu na sredjivanje napokon pa na auto :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slika0859.jpg

Jedna slika dok se ceka jedan deo da se sve sklopi i montira :D

PS: Boja ocajno izgleda, prvo nije ni ona nijansa koju sam ja hteo a drugo, telefon uopste ne moze da pogodi dobru nijansu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to se i onako zaprlja brzo, pa se ni ne vidi, tako sam se i ja razočarao kada sam farbao doboše i pločice, tražio mat, a čovek mi dao boju sa lakom... Ovakve boje je Jugo od mog burazera :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zasto nisi napravio stelujucu platformu za napred, kad si vec sav taj posao uradio?

koji si ulozak stavio nazad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon, posle vise od mesec dana stigla potrebna nareznica... Sve sklopljeno pa ide na auto, nadam se da cu ga danas spustiti na tockove... :laughing:

Slika0875.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nece biti nizi nego pre ;) A ne bi ni valjalo nize, ovako je taman. Moze da se koristi bez problema u svakodnevnom saobracaju, guma je do ruba a i delovi oslanjanja bi trpela veca naprezanja. Posto sam imao problema sa dizalicom, nisam stigao da ga spustim na tockove tako da slika samo sa namontiranim amortizerima:

Slika0885.jpg

Inace vesanje ima hod oko 55mm, 25 na sabijanje i 30mm na izvlacenje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao cip i dignuta blokada sa 6250 na 7500 obrtaja.

Slika0956.jpg

Evo kako to izgleda u brojkama: Maksimalna brzina u odredjenom stepenu prenosa: Sa cipom i 13/53 menjacem (pre cipa sa ovim menjacem, pre cipa sa fabrickim menjacem)

1. ~45, (~37, ~40)km/h

2. ~83, (~68, ~73)km/h

3. ~126, (~103, ~112)km/h

4. ~178, (~146, ~158)km/h

5. ~215, (~176, ~191)km/h

Naravno ovo je samo teorija a praksa namece ovako nesto za maksimalne performanse:

1. 42km/h pri 7000 obrtaja

2. 74km/h pri 6750 obrtaja

3. 110km/h pri 6600 obrtaja

4. 148km/h pri 6350 obrtaja

5. ~160km/h pri 5700 obrtaja - maksimalna brzina

Toliko od mene za ovo javljanje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo igranja sa soljom da smanjimo disanje na minimum:

Slika1427.jpg  Slika1428.jpg

Montirana reparirana Iskra 65A (puni 14.45v) i zamenjena i detaljno ociscena usisina grana:

Slika1452.jpg  Slika1460.jpg

Resturena cela instalacija ubrizgavanja i sve prelemljeno:

Slika1474.jpg  Slika1478.jpg

Ugradjen rezervoar kocione tecnosti od Z101 i podignut pritisak sa 3 na 3.2bara:

Slika1526.jpg  Slika1525.jpg

Uglavljena tabla ponovo, ostalo jos da se prelepi folijom da izgleda kako treba:

Slika1558.jpg  Slika1559.jpg

Malo probamo:

Slika1592.jpg  Slika1593.jpg  Slika1561.jpg

I jedan snimak za kraj:

 

Toliko od mene ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

polutka.jpg

 

Trebaju ti dve ovakve da fiksiras stanglu.

Kreces od sredine ka spoljnim krajevima (stelujes ukrucenust  pomeranjem polutki od sredine ka spoljasnosti stangle) stangle i tako mozes da je ukrutis koliko ti odgovara.

Centralna rupa bi trebalo da je blago nazubljena a na povrsinu koja lezi na gredi treba zalepiti neku tvrdu gumu da ne bi prenosila vibracije na sasiju.

Eto toliko od nas mladjih.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, jeste jedna od dve stvari koje sam mislio da kazes :D Da li je to probano na nekom Yugu? ;) Jer ima krivina na b. stangli tj nije ravna izmedju nosaca i ne bi samo sprecilo uvrtanje unutar b. stangle nego i rad gore dole koji se desava (jeste da je verovatno milimetarski), pogotovo kada oba tocka na prednjoj osovini idu gore ili dole... Ja sam vec razmiljao o tako necemo ali sam odbacio ideju zbog ovoga sto kazem. A iskreno nisam siguran ni koliko povecanje bih mogao dobiti, a sad da pravim to pa da vrsim merenja, ne da mi se jer vec imam sav materijal za ovu moju ideju i znam da mogu da postignem priblizno od 100 do 120% dodatne tvrdoce u zavisnosti kako je nastelujem. Pa cu videti kako ce se ponasati u voznji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isprobano vise puta (nacionalna klasa '90 godina), ja sam na svom imao postavljene bukvalno do sanki.

Pored ukrucenja, stangla umanjuje i setanje levo desno.

Ti najbolje znas sta ti se vise isplati.

Srecan rad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...