YUgisa 2528 Posted March 23, 2012 Pa jeste, barem meni se svidja Jedino sledece nedelje ovi amortizeri idu na sredjivanje napokon pa na auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 15, 2012 Sve je ok,ali felne mu ne stoje,nisu za njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 15, 2012 Sadasnje ili buduce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 5, 2012 Jedna slika dok se ceka jedan deo da se sve sklopi i montira PS: Boja ocajno izgleda, prvo nije ni ona nijansa koju sam ja hteo a drugo, telefon uopste ne moze da pogodi dobru nijansu Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 5, 2012 Ma to se i onako zaprlja brzo, pa se ni ne vidi, tako sam se i ja razočarao kada sam farbao doboše i pločice, tražio mat, a čovek mi dao boju sa lakom... Ovakve boje je Jugo od mog burazera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted May 13, 2012 zasto nisi napravio stelujucu platformu za napred, kad si vec sav taj posao uradio?koji si ulozak stavio nazad? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 13, 2012 Zato sto mi nije potrebno stelovanje visine Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 18, 2012 Napokon, posle vise od mesec dana stigla potrebna nareznica... Sve sklopljeno pa ide na auto, nadam se da cu ga danas spustiti na tockove... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted May 18, 2012 (edited) Kači slike čim ga zakucaš o pod Edited May 18, 2012 by SikterBre Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 18, 2012 Pa nece biti nizi nego pre A ne bi ni valjalo nize, ovako je taman. Moze da se koristi bez problema u svakodnevnom saobracaju, guma je do ruba a i delovi oslanjanja bi trpela veca naprezanja. Posto sam imao problema sa dizalicom, nisam stigao da ga spustim na tockove tako da slika samo sa namontiranim amortizerima:Inace vesanje ima hod oko 55mm, 25 na sabijanje i 30mm na izvlacenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted July 16, 2012 Stigao cip i dignuta blokada sa 6250 na 7500 obrtaja. Evo kako to izgleda u brojkama: Maksimalna brzina u odredjenom stepenu prenosa: Sa cipom i 13/53 menjacem (pre cipa sa ovim menjacem, pre cipa sa fabrickim menjacem)1. ~45, (~37, ~40)km/h2. ~83, (~68, ~73)km/h3. ~126, (~103, ~112)km/h4. ~178, (~146, ~158)km/h5. ~215, (~176, ~191)km/hNaravno ovo je samo teorija a praksa namece ovako nesto za maksimalne performanse:1. 42km/h pri 7000 obrtaja2. 74km/h pri 6750 obrtaja3. 110km/h pri 6600 obrtaja4. 148km/h pri 6350 obrtaja5. ~160km/h pri 5700 obrtaja - maksimalna brzinaToliko od mene za ovo javljanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 7, 2013 Malo igranja sa soljom da smanjimo disanje na minimum: Montirana reparirana Iskra 65A (puni 14.45v) i zamenjena i detaljno ociscena usisina grana: Resturena cela instalacija ubrizgavanja i sve prelemljeno: Ugradjen rezervoar kocione tecnosti od Z101 i podignut pritisak sa 3 na 3.2bara: Uglavljena tabla ponovo, ostalo jos da se prelepi folijom da izgleda kako treba: Malo probamo: I jedan snimak za kraj: Toliko od mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 7, 2013 Sta si smislio sa balans stanglom, tj. sta hoces da uradis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 7, 2013 Svaka čast na urađenom poslu odličan jugic. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 7, 2013 Hvala Hocu da stavim dve paralelne Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 7, 2013 A sto jednostavno ne stavis polutke (fixatore) na vec posojecu balans stanglu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 7, 2013 Nisam siguran na sta mislis, mozes malo da objasnis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 7, 2013 Ae da nacrtam pa cu ti postaviti sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 7, 2013 Ajde, mislim da znam na sta mislis ali bolje da proverim Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 7, 2013 (edited) Trebaju ti dve ovakve da fiksiras stanglu.Kreces od sredine ka spoljnim krajevima (stelujes ukrucenust pomeranjem polutki od sredine ka spoljasnosti stangle) stangle i tako mozes da je ukrutis koliko ti odgovara.Centralna rupa bi trebalo da je blago nazubljena a na povrsinu koja lezi na gredi treba zalepiti neku tvrdu gumu da ne bi prenosila vibracije na sasiju.Eto toliko od nas mladjih. Edited May 7, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted May 8, 2013 Aha, jeste jedna od dve stvari koje sam mislio da kazes Da li je to probano na nekom Yugu? Jer ima krivina na b. stangli tj nije ravna izmedju nosaca i ne bi samo sprecilo uvrtanje unutar b. stangle nego i rad gore dole koji se desava (jeste da je verovatno milimetarski), pogotovo kada oba tocka na prednjoj osovini idu gore ili dole... Ja sam vec razmiljao o tako necemo ali sam odbacio ideju zbog ovoga sto kazem. A iskreno nisam siguran ni koliko povecanje bih mogao dobiti, a sad da pravim to pa da vrsim merenja, ne da mi se jer vec imam sav materijal za ovu moju ideju i znam da mogu da postignem priblizno od 100 do 120% dodatne tvrdoce u zavisnosti kako je nastelujem. Pa cu videti kako ce se ponasati u voznji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted May 8, 2013 Isprobano vise puta (nacionalna klasa '90 godina), ja sam na svom imao postavljene bukvalno do sanki.Pored ukrucenja, stangla umanjuje i setanje levo desno.Ti najbolje znas sta ti se vise isplati.Srecan rad. Quote Share this post Link to post Share on other sites