Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo da se javim za kraj godine, nije puno radjeno od poslednjeg javljanja. Modifikovan zastiti lim letve volana i namontiran, takodje bilo je nekih problema sa gasenjem motora jer sam zaboravio da ocistim regulator lera i posto altenator koji je na autu nije bas od najbolja verzija u Zastavinoj ponudi, opadao je dosta napon sa uvecanim brojem upaljenih potrosaca, pa bi stvaralo smetnje u radu ubrizgavanja zbog preniskog napona, reseno postavljanjem dodatne diode na regler koja podize pocetni napon na nivo modernih altenatora:
52502824743_95137eb090_q.jpg 52559715041_6445e38b1b_q.jpg 52560187140_b0e19b3e99_q.jpg

Takodje je crkao motorcic CB na levim vratima pa je narucen nov originalan i ujedno resen problem sa desnim zvucnikom u vratima, spala stopica:
52589323627_e3fa1f6dff_q.jpg 52589323257_5bb6d1678e_q.jpg

Sem toga, auto se samo vozao (trenutno oko 900km) pa smo pribelezili par zanimljivih brojki. Takodje nije dugo potrajalo pre nego sto nas neko zakacio na parkingu:
52555866226_2e3a0628af_q.jpg 52590236620_cebc033186_q.jpg 52569962130_918c125fb7_q.jpg

I napokon sam uspeo da ih uhvatim zajedno:
52504487655_5a51cca73e_q.jpg 52504011876_bf3baec499_q.jpg 52504486980_18e0e52867_q.jpg 52504281154_472f149831_q.jpg
52504010876_97bfdef31e_q.jpg 52504562528_f14f26e28c_q.jpg 52504562123_77c7b8dbd2_q.jpg

Ljubicasti je samo u fazonu WRC Sweden - Starter pack:
52567637238_90b8f733b8_q.jpg 52567636883_eac4d70ab4_q.jpg

I ako nekoga interesuje 2.5h dokumentaraza o ova dva Yuga u obliku video zapisa umesto svih ovih stranica na forumu:

 

 

 

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni zeleni ostavlja mnogo bolji utisak, ako posmatramo samo jugo kao pojavu. Vidi se da je sve sredjeno top, a i dalje igleda kao jugo. Pre bih njega snimio i zagledao na ulici. Znam da je namena drugog trke, pricam samo o estetici. 
Svakako meni vrlo interesanta tema za citanje. 
:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeleni je elegantniji i vecini se svidja taj OEM+ izgled, ljubicasti je dosta agresivniji i delimicno jeste u nekim detaljima namerno ricerski uradjen (tipa prednji branik izgleda po mom misljenju dosta skladniji bez tablice koja je tamo namerno stavljena da krije hladnjak ulja i koju skidam za voznju po stazi), a neki detalji opet nisu toliko skladni koliko bih ja voleo jer su bili ograniceni mojim vremenom da ih izradim.

 

Photo1513.thumb.jpg.eee20ab0bc52a50ccf64be8a9612f799.jpg

 

Kvari utisak i relativno lose vizuelno stanje auta koje se nadam da cu resiti ove godine uz limariju. Nekima se vise svidja i ovako :D

P1110214.thumb.JPG.c1663cded5921ac67d922a6c4078526d.JPGP1110216.thumb.JPG.84359b19a39cb315ef543cac2b8c376f.JPG

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigla zamena pa resen problem sa CB:
52611675990_fd4d25bca8_q.jpg 52610750842_dcf3e9869c_q.jpg


Napravljene zimske zavesice:
52632729507_bb1388ed9d_q.jpg 52633679955_64fe83099b_q.jpg 52632728787_553a74cb25_q.jpg


Napravljen nosac za PP aparat:
52633728413_ae581d2784_q.jpg 52638520049_d2bc5588bc_q.jpg 52638742063_1539a1f653_q.jpg


I stigla nam drift sezona :)
52637600927_01aa9d6124_q.jpg 52637750812_e61721c22e_q.jpg 52638741533_2a2b5e19c4_q.jpg


Merena malo potrosnja na magistrali (uzorak 400+km), zelenko trosi oko 6l/100km i takodje max brzina izmerena na 164km/h mada tu je stalo merenje jer je ponestalo puta, a ne snage :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije se puno radilo u prethodnom periodu zbog zdravstvenih problema, ali nabavio sam par sitnica.

 

Nova "brza" letva za ljubicasti Yugo, nije drasticna razlika ali mislim da ce pomoci na stazi. Sa 3.8 krugova na 3.4 spusta:
52715365693_48af3378fb_q.jpg

 

Posto sam imao nekih problema sa zadnjim levim klestima prethodnih godina, ispostavilo se da je levi zadnji disk po drugi put "ovalan". Pa pretpostavljam da se prekalio ili nesto jer nisam nikad imao problem sa krivljenjem, pa sam uzeo nove Ferodo. Takodje napravljeni novi alu distanceri koji idu izmedju diska i glavcine da zamenimo metalne:
52716048858_338186e535_q.jpg

 

Zelenko ispratio svog prethodnika:
52687700254_353747297d_q.jpg

 

Kupljena torba da se spakuje sve sto je cale natrpao u gepek od opreme:
52701302004_6f790556c8_q.jpg

 

I par slika onako :D
52687424236_929a897dfc_q.jpg 52686905362_5d85241692_q.jpg
52687700624_39e558ab44_q.jpg 52700524482_4579e52df6_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamena dihtunga po treci i cetvrti put vec na Zelenom. Ustanovio sam da je kriv poklopac, pa sam ga osmirglao da ga poravnam, to je pomoglo ali opet je poceo da masti pa sam na kraju kupio wictor reinz dihtung koji je nesto deblji i namazao silikonom pa se nadam da vise nece biti problema:
52738908626_c5bfdb2721_q.jpg 52739322170_811cc8cac2_q.jpg 52738908031_6b1426ef10_q.jpg

 

Zamenjena letva sa onom od 3.4 kruga umesto 3.8:
52740599396_0875b707df_q.jpg 52741011520_5f85bd729f_q.jpg

 

I dok sam menjao letvu skontam da sam iskrivio felnu, na svu srecu nije pukla pa sam uspeo da je vratim na meru:
52740080362_030e6279bd_q.jpg 52741010520_63ff6e0cd7_q.jpg

 

Stavljene led za osvetljenje kabine i gepeka, zaboravio sam da ih slikam pre ugradnje ali evo pakovanje:
52766830819_782c6f419a_q.jpg

Nisam stigao prosle godine da ocistim dizne prosle godine, pa posto zna nekad da se ponasa kao da je presisao, posumnjao sam na to da cure i da je vreme za pranje. I cure za medalju, 1 curi isto bilo aktivirana ili ne. Posto nisam uspeo samostalno da ih ocistim nego ce morati profi, stavio sam druge koje imam u rezervi za sada koje sam ocistio preventivno:
52781854311_80bd90ac0d_q.jpg 52781311652_9bd2d05234_q.jpg

 

Nabavljena metalna obloga izmedju stop svetala za ljubicastog, posto je plan izbaciti ovu poliestersku i zavariti ovo i iseci vezni lim da nema supljine u tom delu:
52739155924_f43c24b93b_q.jpg

 

Zamenjeni diskovi, ostavljene stare plocice da bi brze naleglo, ali iako je ovo drugi set plocica otkad sam stavio prednje, ispada da se trose brze nego prednje i jedna je pocela da se odlepljuje. Tako da sad za potrebe tehnickog ostaje tako, ali moracu da probam naci neke sportske ko prednje (na drugoj slici se vidi koliko je kriv disk sa desne strane):
52738384737_7c7a64d81d_q.jpg 52739389953_0633c68f17_q.jpg 52738384102_8792beb3c6_q.jpg 52739153749_a167ec0a57_q.jpg

 

Ona letva od 3.4 kruga je zavrsila na zelenom jer sam skontao da imam godinama neku od 3.4 kruga (nakupilo se tu jos par), neko mi je poklonio u fazonu ta je dobra, ali mislio sam da je stanje, ne da ima manje krugova. Mada na kraju nece ici ni 3.4 kruga, nego trenutno se izradjuje varijanta sa 2.5 kruga:
52738901561_5589389f56_q.jpg

 

Posto je Zastavino osvetljenje tablice vrlo loseg kvaliteta i krene da puca plastika od godina, nadjeno resenje u svetlima od Fiata Cinquecento koje staje uz minimalne prepravke:
52766039742_f0e927c15e_q.jpg 52784239749_b5b9a90359_q.jpg

 

Jeste da cekamo da pocnu radovi na limariji, ali jedno dobro pranje nakon zime da se sacuva malo:
52778278183_9cd5182319_q.jpg 52778049359_59eaf77d2c_q.jpg

 

Prosli tehnicki:
52784241529_ba86eb80dc_q.jpg 52784002356_08a02830f3_q.jpg 52784001891_16231735fa_q.jpg 52784458523_02ba77a103_q.jpg

 

Sklopljen nazad:
52785557461_c1385fc10e_q.jpg 52785556926_4c4fa02293_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je za utehu, čitao sam na Toyota forumu da je neki Toyotin 2,2 dizel imao samo "diht masu" na spoju glave  motora i glave i da je to često znalo da "produva", pa je bila nužna i obrada glave, i obrada bloka.

A kao posle redizajna ( tog motora ) su stavili klasičan dihtung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta to znači?

1116 ccm i 1294 ccm (mislim) su bili standardni motori. 

80,0 * 55 - 1116

86,4 * 55 - 1294 

Ne sećam se dobro, tako nekako je bilo 

Stim, što je 86,0 * 55 bio italijanska verzija a jugoslovenska je bila 86,4

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

80x55.5 - 1116ccm

86x55.5 - 1290ccm

86.4x55.5 - 1301ccm. mada ih Zastava nekad zavodila kao 1292ccm, tako je i zeleni upisan. Fiat ih je zavodio nekad kao 1298ccm.

 

Ljubicasti je 80.5x64 - 1302ccm. Tehnicki bi trebao da je 1300ccm jer je standardna radilica 63.9mm, ali je moja ekscentricno obradjena. Fiat ih zavodio kao 1301ccm.

 

Tehnicki jesu 1.3 oba sada, samo na dva razlicita nacina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, YUgisa said:

Ljubicasti je 80.5x64 - 1302ccm. Tehnicki bi trebao da je 1300ccm jer je standardna radilica 63.9mm, ali je moja ekscentricno obradjena. Fiat ih zavodio kao 1301ccm.

To znači da je blok ostao isti ali je radilica drugačija?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ostao je njegov originalni 1.1 blok i stavljeni su drugi klipovi i radilica. Inace su u razmatranju bile 1129, 1157, 1172, 1186, 1198, 1200, 1300, 1313, 1333, 1349, 1366,1372, 1382, 1408, 1423, 1440 i 1458ccm kombinacije, ali posto je bilo vremena sve manje, a prodavaca fiktivnih delova sve vise, odlucio sam se za najdostupniju kombinaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda bi ljubicasti trebalo da ima nesto veci obrtni moment, a zelenom motor moze da se brze vrti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...