YUgisa 2528 Posted December 31, 2022 (edited) Evo da se javim za kraj godine, nije puno radjeno od poslednjeg javljanja. Modifikovan zastiti lim letve volana i namontiran, takodje bilo je nekih problema sa gasenjem motora jer sam zaboravio da ocistim regulator lera i posto altenator koji je na autu nije bas od najbolja verzija u Zastavinoj ponudi, opadao je dosta napon sa uvecanim brojem upaljenih potrosaca, pa bi stvaralo smetnje u radu ubrizgavanja zbog preniskog napona, reseno postavljanjem dodatne diode na regler koja podize pocetni napon na nivo modernih altenatora: Takodje je crkao motorcic CB na levim vratima pa je narucen nov originalan i ujedno resen problem sa desnim zvucnikom u vratima, spala stopica: Sem toga, auto se samo vozao (trenutno oko 900km) pa smo pribelezili par zanimljivih brojki. Takodje nije dugo potrajalo pre nego sto nas neko zakacio na parkingu: I napokon sam uspeo da ih uhvatim zajedno: Ljubicasti je samo u fazonu WRC Sweden - Starter pack: I ako nekoga interesuje 2.5h dokumentaraza o ova dva Yuga u obliku video zapisa umesto svih ovih stranica na forumu: Edited December 31, 2022 by YUgisa 7 Mijailović P., Dzimbo, dach@ and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6802 Posted January 2, 2023 Meni zeleni ostavlja mnogo bolji utisak, ako posmatramo samo jugo kao pojavu. Vidi se da je sve sredjeno top, a i dalje igleda kao jugo. Pre bih njega snimio i zagledao na ulici. Znam da je namena drugog trke, pricam samo o estetici. Svakako meni vrlo interesanta tema za citanje. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 2, 2023 (edited) Zeleni je elegantniji i vecini se svidja taj OEM+ izgled, ljubicasti je dosta agresivniji i delimicno jeste u nekim detaljima namerno ricerski uradjen (tipa prednji branik izgleda po mom misljenju dosta skladniji bez tablice koja je tamo namerno stavljena da krije hladnjak ulja i koju skidam za voznju po stazi), a neki detalji opet nisu toliko skladni koliko bih ja voleo jer su bili ograniceni mojim vremenom da ih izradim. Kvari utisak i relativno lose vizuelno stanje auta koje se nadam da cu resiti ove godine uz limariju. Nekima se vise svidja i ovako Edited January 2, 2023 by YUgisa 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 20, 2023 Stigla zamena pa resen problem sa CB: Napravljene zimske zavesice: Napravljen nosac za PP aparat: I stigla nam drift sezona Merena malo potrosnja na magistrali (uzorak 400+km), zelenko trosi oko 6l/100km i takodje max brzina izmerena na 164km/h mada tu je stalo merenje jer je ponestalo puta, a ne snage 3 werp690, nemanja84bg and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 20, 2023 #trosikodizel 4 nemanja84bg, Axic, moron and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 20, 2023 "To" ne spominjemo u ovoj temi molim lepo 2 moron and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1283 Posted January 20, 2023 Hehe extra , super su masinice 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 20, 2023 Hvala 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19950 Posted January 21, 2023 Svi postavljaju slike preko postimage a @YUgisau fazonu 2 nemanja84bg and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 27, 2023 Nije se puno radilo u prethodnom periodu zbog zdravstvenih problema, ali nabavio sam par sitnica. Nova "brza" letva za ljubicasti Yugo, nije drasticna razlika ali mislim da ce pomoci na stazi. Sa 3.8 krugova na 3.4 spusta: Posto sam imao nekih problema sa zadnjim levim klestima prethodnih godina, ispostavilo se da je levi zadnji disk po drugi put "ovalan". Pa pretpostavljam da se prekalio ili nesto jer nisam nikad imao problem sa krivljenjem, pa sam uzeo nove Ferodo. Takodje napravljeni novi alu distanceri koji idu izmedju diska i glavcine da zamenimo metalne: Zelenko ispratio svog prethodnika: Kupljena torba da se spakuje sve sto je cale natrpao u gepek od opreme: I par slika onako 2 alfini0507 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5886 Posted February 28, 2023 10 hours ago, YUgisa said: sa rupicama... 3 1 neshtry, Milutinac, nemanja84bg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 28, 2023 Naravno i to funkcionalno izbusenim, ne sminkerskim 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 1, 2023 Zamena dihtunga po treci i cetvrti put vec na Zelenom. Ustanovio sam da je kriv poklopac, pa sam ga osmirglao da ga poravnam, to je pomoglo ali opet je poceo da masti pa sam na kraju kupio wictor reinz dihtung koji je nesto deblji i namazao silikonom pa se nadam da vise nece biti problema: Zamenjena letva sa onom od 3.4 kruga umesto 3.8: I dok sam menjao letvu skontam da sam iskrivio felnu, na svu srecu nije pukla pa sam uspeo da je vratim na meru: Stavljene led za osvetljenje kabine i gepeka, zaboravio sam da ih slikam pre ugradnje ali evo pakovanje: Nisam stigao prosle godine da ocistim dizne prosle godine, pa posto zna nekad da se ponasa kao da je presisao, posumnjao sam na to da cure i da je vreme za pranje. I cure za medalju, 1 curi isto bilo aktivirana ili ne. Posto nisam uspeo samostalno da ih ocistim nego ce morati profi, stavio sam druge koje imam u rezervi za sada koje sam ocistio preventivno: Nabavljena metalna obloga izmedju stop svetala za ljubicastog, posto je plan izbaciti ovu poliestersku i zavariti ovo i iseci vezni lim da nema supljine u tom delu: Zamenjeni diskovi, ostavljene stare plocice da bi brze naleglo, ali iako je ovo drugi set plocica otkad sam stavio prednje, ispada da se trose brze nego prednje i jedna je pocela da se odlepljuje. Tako da sad za potrebe tehnickog ostaje tako, ali moracu da probam naci neke sportske ko prednje (na drugoj slici se vidi koliko je kriv disk sa desne strane): Ona letva od 3.4 kruga je zavrsila na zelenom jer sam skontao da imam godinama neku od 3.4 kruga (nakupilo se tu jos par), neko mi je poklonio u fazonu ta je dobra, ali mislio sam da je stanje, ne da ima manje krugova. Mada na kraju nece ici ni 3.4 kruga, nego trenutno se izradjuje varijanta sa 2.5 kruga: Posto je Zastavino osvetljenje tablice vrlo loseg kvaliteta i krene da puca plastika od godina, nadjeno resenje u svetlima od Fiata Cinquecento koje staje uz minimalne prepravke: Jeste da cekamo da pocnu radovi na limariji, ali jedno dobro pranje nakon zime da se sacuva malo: Prosli tehnicki: Sklopljen nazad: 4 Axic, Reacher Gilt, moron and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3674 Posted April 3, 2023 Ako ti je za utehu, čitao sam na Toyota forumu da je neki Toyotin 2,2 dizel imao samo "diht masu" na spoju glave motora i glave i da je to često znalo da "produva", pa je bila nužna i obrada glave, i obrada bloka. A kao posle redizajna ( tog motora ) su stavili klasičan dihtung. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 3, 2023 Za sada izgleda uspesno reseno 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 16 (edited) Radjeno je svasta prethodnih skoro godinu dana, ali od bitnijih stvari za ljubicastog su vece 240mm disk kocnice pozadi, brza letva sa 2.5 kruga, nova uniball ramena i pakuje se stroker sa 1116ccm na 1302ccm sa jos nekim pratecim modifikacijama sa planom da prebacimo 90ks: Na zelenom nema nekih bitnih promena sem sto je dobio usis sa sportskim filterom sa ljubicastog i kosku: Edited February 16 by YUgisa 10 Reacher Gilt, ostoja, horvat and 7 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Werner 0 Posted February 17 Pa cu videti kako ce se ponasati u voznji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 614 Posted February 17 1,3 efi 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 17 A ne, jedan je 1301ccm, drugi je 1116 stroker na 1302ccm Tako da i dalje su 1.3EFI i 1.1EFI 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 614 Posted February 18 Šta to znači? 1116 ccm i 1294 ccm (mislim) su bili standardni motori. 80,0 * 55 - 1116 86,4 * 55 - 1294 Ne sećam se dobro, tako nekako je bilo Stim, što je 86,0 * 55 bio italijanska verzija a jugoslovenska je bila 86,4 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 18 80x55.5 - 1116ccm 86x55.5 - 1290ccm 86.4x55.5 - 1301ccm. mada ih Zastava nekad zavodila kao 1292ccm, tako je i zeleni upisan. Fiat ih je zavodio nekad kao 1298ccm. Ljubicasti je 80.5x64 - 1302ccm. Tehnicki bi trebao da je 1300ccm jer je standardna radilica 63.9mm, ali je moja ekscentricno obradjena. Fiat ih zavodio kao 1301ccm. Tehnicki jesu 1.3 oba sada, samo na dva razlicita nacina Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 614 Posted February 18 7 hours ago, YUgisa said: Ljubicasti je 80.5x64 - 1302ccm. Tehnicki bi trebao da je 1300ccm jer je standardna radilica 63.9mm, ali je moja ekscentricno obradjena. Fiat ih zavodio kao 1301ccm. To znači da je blok ostao isti ali je radilica drugačija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 18 Da, ostao je njegov originalni 1.1 blok i stavljeni su drugi klipovi i radilica. Inace su u razmatranju bile 1129, 1157, 1172, 1186, 1198, 1200, 1300, 1313, 1333, 1349, 1366,1372, 1382, 1408, 1423, 1440 i 1458ccm kombinacije, ali posto je bilo vremena sve manje, a prodavaca fiktivnih delova sve vise, odlucio sam se za najdostupniju kombinaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 509 Posted February 19 Onda bi ljubicasti trebalo da ima nesto veci obrtni moment, a zelenom motor moze da se brze vrti? Quote Share this post Link to post Share on other sites