YUgisa 2513 Posted August 17, 2022 Malo napretka: 3 Reacher Gilt, nemanja84bg and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1208 Posted August 17, 2022 Svaka cast, ovo izgleda bolje od fabrike plus zastita a i vidi se da je bilo tu dosta posla. 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 17, 2022 Pa bilo je dosta tehnickih problema, ovako nije tako strasno bilo. Meni je veca stvar sto se ne vidi, a to je da su sve supljine ofarbane i zasticene sa 3.5l voska 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 20, 2022 Sve supljine na karoseriji uvoskirane sa 3.5l voska. Namontirana vrata, gepek vrata, prednji blatobrani: Sredjene poluosovine: Kupljen radio, nista specijalno ali za dva penzionera bice dovoljno: I kao sto ste videli, zapoceto sklapanje, montiran rezervoar, filter goriva, ojacanja, benziska instalacija sa novim nosacima, zadnje vesanje: Sklopljeni nosaci na b. stangli i stavljeni aksijalni granicnci: Zamenjeni "O" ringovi na menjacu i montiran adapter za kraci hod kvacila, rasturena uljna pumpa, proverena i povecan pritisak ulja za 15%, montiran karter i ubaceni u karoseriju: 5 Reacher Gilt, boki01, dach@ and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 20, 2022 Umesto da mu smanjuje tezinu, on mece 3.5L voska Salim se ofc. Uvek mi bilo porno kad se ovako vide delovi trapa u boji Sent from my iPhone using Tapatalk 2 neshtry and YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 20, 2022 (edited) Zato sam mu olaksao rotacione elemente, da mogu da povecam ovo ostalo 3.5l voska smo neutralisali cinjenicom da ima 3kg laksi akumulator Edited August 20, 2022 by YUgisa 1 1 neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted August 21, 2022 Odličan posao 2 knezevic76 and YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted August 22, 2022 On 8/20/2022 at 10:20 PM, YUgisa said: ... I kao sto ste videli, zapoceto sklapanje, montiran ... zadnje vesanje: Gibanj, opruge, amortizeri za taj auto su podjednako tvrdi kao za tvoj ili daleko mekši s' obzirom da će ga voziti roditelji? Ili nešto između 2 YUgisa and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 22, 2022 (edited) @PremieRacing Opruge su 17.2kg/cm, a moje su 50kg/cm, gibanj kod njih je sa 3 lista (~30kg/cm), a kod mene je sa 5 (~50kg/cm) plus onaj sistem sa dodatnim amortizerom (sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda) i oprugom od 120kg/cm. Njima su sad standardni amortizeri sa silama 69/98, dok su moji 200/170, mada u praksi po pitanju amortizera sa mojima bi bio udobniji jer su puno sofisticiraniji i verovatno ce dobiti takve, tj Bilstein je apdejtovao taj dizajn tako da su im sadasnji 236/177, ali su udobniji Ali posto ja vise ne moram da vodim racuna toliko o svom autu da bude udoban, moj ce isto dobiti nesto po meri napravljeno. Ne kazem da ce biti drasticno neudobniji ali bice malo sportskiji setap. Edited August 22, 2022 by YUgisa 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 9, 2022 6 Reacher Gilt, Nikola031, PremieRacing and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 25, 2022 Da nastavimo sa radovima. Stavljena dodatna zvucna izolacija na vrata, zadnje koseve, patos i krov. Izolovan takodje i poklopac iznad rezervoara i stavljena diht guma da se zadihtuje kako bi neutralisali totalnu buku pumpe. Montirani el podizaci. Napravljene mesingane zabice za nosac fara posto su fabricki plasticni vrlo skloni pucanju na motorcicima za stelovanje visine. Napravljene "plivajuce" matice za montiranje sedista, malo da unapredimo fabricko resenje koje cesto rdja, takodje napravljena i plasticna tacna za akumulator da ne zulja farbu: Napravljeni i cep za ulje i adapter cepa za ispustanje rashladne tecnosti: I za kraj, stavljene bocne i krovne lajsne i sklopljen auto vecim delom: Bilo je tu dosta gremlina i sitnica je uradjeno, ali da vas ne zamaram sa time 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 4, 2022 Evo skoro gotovi, veci deo vremena od poslednjeg javljanja je posveceno resavanju problema sa kocnicama koji jos nije 100% resen pa necu ni da pisem o tome, ovom prilikom cemo ono sto je 100% reseno. Nisam preventivno zamenio vodenu pumpu, ubedili me ljudi da preterujem sa menjanjem stvari koje rade i onda je odlucila da zakuje samo odjednom: Napravljen izduv, na kraju uradjen sa "pie cuts". Uradjena dvocevka sa fi40mm, nakon nje anti reversion chamber i do lonca fi45mm, neprotocan lonac za sto bolje prigusenje buke, nakon toga opet fi45 do prohromskog zavrsetka ffi60: Iskrojen tepih za zadnji vezni lim: Modifikovana zadnja polica (oni koji su imali Yuga, znace koliko je fabricki traljavo ): Ugradjen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, tako da po potrebi mozemo povecati gepek za 25%. Ne cini se puno, ali ima dosta kabastih stvari koje ne mogu da stanu za par cm u fabricki gepek: I napokon montiran gibanj posle dva peglanja da bi se dobila zeljena visina posto iako je originalna greda montirana, uticala je na promenu visine auta: Bilo je tu dosta radova oko sklapanja branika, pragova, koruba, stelovanje reglaze ali da ne smaram detaljima, evo konacnog izgleda: 9 dach@, horvat, PremieRacing and 6 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2022 Spreman za fotosesn Sent from my iPhone using Tapatalk 2 YUgisa and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 4, 2022 Pa to ce jos morati da saceka malo 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted November 7, 2022 On 11/4/2022 at 7:59 PM, YUgisa said: Je l' moguće da je ovde kruta veza ili ja nešto ne vidim... mislim, nije da se razumem al' valjda ne bi smelo čvrsto da se poveže auspuff sa karoserijom, mora da 'radi' kako radi i motor u nosačima... 2 nemanja84bg and Milos1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 7, 2022 Vezano je na menjac 2 PremieRacing and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted November 7, 2022 Baš htedoh reći ... 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 7, 2022 45 minutes ago, YUgisa said: Vezano je na menjac instalirao ono prdenje na promenu brzine 1 3 nemanja84bg, YUgisa, Reacher Gilt and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 7, 2022 Hahahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 12, 2022 Prosao napokon tehnicki. CO je na 0.63%, vrlo zadovoljan time s obzirom i da je bez katalizatora: Nazalost u roku od 24h smo vec imali peh, po svemu sudeci, zaglavio se kamen izmedju tocka i plasticne obloge praga. Nisam u mogucnosti trenutno da okripm oblogu, pa samo zamenjen ovaj dodatak sto sam pravio: Kad smo vec kod malera, nisam pisao o kocnicama posto toliko stvari se izdesavalo da ce to zahtevati ceo roman. Pa da krenemo, stavljen vec spominjani LPR glavni kocioni koji je kupljen prosle godine i tu nastaju problemi, rade prednje kocnice, zadnje ocajno radi nozna, ali rucna zakiva iako prosle godine kad sam ustanovio da ne radi glavni kocioni, radile su zadnje kocnice ok. Takodje pedala u globalu propada do dole, mada nekad ostane gore. Utvrdjeno na kraju da su cilindri nekako zaribali, ali tako da iako izlaze i koce slabo dobosi, vracaju se svaki put u pocetni polozaj na neku foru tj uvuku se klipcici skroz unutra iako je unutra opruga koja treba da ih izgura napolje. Pa je efekat bio usustini kao da sajla nije zategnuta, stavljeni novi cilindri: Tu bi covek mislio da su se problemi resili i kocnice su radile par sati ali ne, stavljanjem novih cilindara desava se da cure bakarne podloske na spoju creva i cilindra. Pa posle mislim 4 menjanja bakarnih podloski i nekoliko razlicitih setova bakarnih podloski i grejanja da se omeksaju itd napokon zadihtovano ali ponovo dolazi do propadanja pedale. Utvrdjeno da ne valja kocioni, pa rastavljen, modifikovan, sastavljen i namestene kocnice: Da bi posle par sati ponovo ustanovili da opet ne rade kocnice, opet curi kod zadnjih cilindara, zakljucak je tada bio da mora da je problem do creva a ne bakarne podloske pa zamenjena creva: Naravno problem tu nije bio, ispostavilo se da iako je prvobitan problem bio do bakarnih podloski, ali novi cilindri imaju ocajne luftirnice i one su se iskrivile pa se zato nastavilo curenje (ne znam koliko se vidi na slici, ali rupica je jajasta i konus se skroz deformisao). Takodje je i na jednim prednjim klestima je isto otisla luftirnica, pa su sve zamenjene sa napravljenim po meri: Izlfutriano sve i opet propada pedala i ne radi zadnja nozna kako treba. Demontiran regulator, stavljen stari cilindar za probu umesto regulatora i utvrdjeno da tako radi sve, nema smisla da propada pedala, ako je regulator neispravan s obzirom da ne curi. Ali ajde, narucen drugi i namontiran: Stari rastavljen, utvrdjen da je iz nekog razloga jedan metalni deo poceo da se trosi i onda se nakrivio pa je zaglavljivao i nije adekvatno regulisao silu, remontovan zamenom tog dela iz nekog "zavarenog" regulatora sto sam imao medju delovima: U ovom trenutku imamo kocnice, ali pedala uz dovoljno pritiska ide do poda. Blokiram izlaz za zadnje kocnice, radi prednja i ne propada, blokiram prednje, radi zadnja i ne propada, zakljucak ne valja kocioni, falsira izmedju prednjih i zadnjih: Kocnice radile par sati i opet ista situacija. Ubedjen da nema sanse da je drugi proizvodjac i opet isti problem, ponovo predjen ceo sistem, gde sam nasao da je na neku foru pocepan prahobran na prednjim klestima. Kupljene nove gumice da bih po rastavljanju skontao da nisu stigle za NT nego za ST. Tako da sam nasao jedan stari prahobran i montirao. To nije resilo problem kocnice ali eto barem nece praviti problem da zariba klip: Odlucim se da uzmem ovaj put polovan glavni kocioni, receno mi je da je sa proverenog auta, montiram ga ali situacija je opet ista. I sve ove kocione testiram pre ugradnje i svi imaju fazon 6-8-10-12mm lufta pri sabijanju kada se izluftiraju i blokiraju izlaze, a hod pedale na izlazu iz serva je 25mm. A kad je luft na 8mm onda dolazi do patosa pedala. I onda je odluka pala da se kupi kocioni kao sto imam na ljubicastom i da se predje na novi tip serva i montira sa adapterima: Ali gle cuda, sa ovim nisam imao problema nikad ali i ovaj ima lufta. Ali posto je puno veci zapreminski, pedala ne ode do patosa i napokon auto koci iako uz jako ocajan sundjerast osecaj na pedali i prilicno razocaravajuce. Ali na svu srecu, kako je malo vozen auto, situacija se poboljsava, pedala postaje sve visa i tvrdja, pa postoji sansa da se razradi sve kako bi trebalo. Garant sam nesto preskocio i mozda je bilo nesto sto se ponovilo izmedju ovih koraka, iskreno vec nisam ni siguran koliko puta sam rastavljao i sastavljao i testirao delove, toliko je kocione tecnosti nacurilo dok je curilo i dok sam luftirao, da mi je trebalo malo ispod 2l ako se ne varam za sistem gde ide mislim 350ml. I snimak prve voznje mojih roditelja: 6 dach@, werp690, MS PK and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted November 12, 2022 Baš si se napatio sa tim kočnicama. 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 12, 2022 Da, kocnice i farbanje je produzilo trajanje radova prakticno duplo u odnosu na planirano. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1208 Posted November 13, 2022 (edited) Mnogo posla , ali verujem da ce se nakraju isplatiti i da vredi, taj auto ce pojesti 10 godina novije i poslednju kap goriva iz zemlje izvuci svaka cast, ja ne bih imao nerava toliko Edited November 13, 2022 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 13, 2022 Pa nije tako puno posla s obzirom da je na kraju prakticno nov auto, samo sto eto neke stvari su se zakomlikovale pa su drasticno i uvecale cenu i period radova i ovo je i moje nerve testiralo do granice, vec 2 puta sam ga hteo rasprodati u delove I bilo je vec par ponuda da ga prodam ali nema sanse 1 1 moron and nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites