Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa bilo je dosta tehnickih problema, ovako nije tako strasno bilo. Meni je veca stvar sto se ne vidi, a to je da su sve supljine ofarbane i zasticene sa 3.5l voska :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve supljine na karoseriji uvoskirane sa 3.5l voska. Namontirana vrata, gepek vrata, prednji blatobrani:
52279565319_e44795e30e_q.jpg 52297090453_d2896d132e_q.jpg 52294663126_d59d6d0312_q.jpg
52296098842_62e6c04e28_q.jpg 52297347689_0c611d987b_q.jpg

 

Sredjene poluosovine:
52277307839_7aa77fdab1_q.jpg 52277522565_7c586a4279_q.jpg

 

Kupljen radio, nista specijalno ali za dva penzionera bice dovoljno:
52287318417_8d8afed237_q.jpg

 

I kao sto ste videli, zapoceto sklapanje, montiran rezervoar, filter goriva, ojacanja, benziska instalacija sa novim nosacima, zadnje vesanje:
52292644506_2d2d19cefc_q.jpg 52292908024_c741e7928e_q.jpg
52299140903_d71f103e3a_q.jpg 52299137696_42d026c799_q.jpg

 

Sklopljeni nosaci na b. stangli i stavljeni aksijalni granicnci:
52299403384_d0216e0baa_q.jpg


Zamenjeni "O" ringovi na menjacu i montiran adapter za kraci hod kvacila, rasturena uljna pumpa, proverena i povecan pritisak ulja za 15%, montiran karter i ubaceni u karoseriju:
52272478073_18aa73ce1d_q.jpg 52274036787_9f3ee153fb_q.jpg 52275494425_b028d0e2a4_q.jpg
52299136711_fc61b00b5e_q.jpg 52299136996_4c77ab9e09_q.jpg 52299402219_a744842325_q.jpg
52298152722_e04a44b2bd_q.jpg 52298153037_1194475ec9_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umesto da mu smanjuje tezinu, on mece 3.5L voska default_D.gif

 

Salim se ofc. Uvek mi bilo porno kad se ovako vide delovi trapa u boji :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sam mu olaksao rotacione elemente, da mogu da povecam ovo ostalo :lol: 3.5l voska smo neutralisali cinjenicom da ima 3kg laksi akumulator :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/20/2022 at 10:20 PM, YUgisa said:

...

I kao sto ste videli, zapoceto sklapanje, montiran ... zadnje vesanje:

52299140903_d71f103e3a_q.jpg 

 

Gibanj, opruge, amortizeri za taj auto su podjednako tvrdi kao za tvoj ili daleko mekši s' obzirom da će ga voziti roditelji? Ili nešto  između    :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing

 

Opruge su 17.2kg/cm, a moje su 50kg/cm, gibanj kod njih je sa 3 lista (~30kg/cm), a kod mene je sa 5 (~50kg/cm) plus onaj sistem sa dodatnim amortizerom (sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda) i oprugom od 120kg/cm. Njima su sad standardni amortizeri sa silama 69/98, dok su moji 200/170, mada u praksi po pitanju amortizera sa mojima bi bio udobniji jer su puno sofisticiraniji i verovatno ce dobiti takve, tj Bilstein je apdejtovao taj dizajn tako da su im sadasnji 236/177, ali su udobniji :D Ali posto ja vise ne moram da vodim racuna toliko o svom autu da bude udoban, moj ce isto dobiti nesto po meri napravljeno. Ne kazem da ce biti drasticno neudobniji ali bice malo sportskiji setap.

 

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo sa radovima. Stavljena dodatna zvucna izolacija na vrata, zadnje koseve, patos i krov. Izolovan takodje i poklopac iznad rezervoara i stavljena diht guma da se zadihtuje kako bi neutralisali totalnu buku pumpe. Montirani el podizaci. Napravljene mesingane zabice za nosac fara posto su fabricki plasticni vrlo skloni pucanju na motorcicima za stelovanje visine. Napravljene "plivajuce" matice za montiranje sedista, malo da unapredimo fabricko resenje koje cesto rdja, takodje napravljena i plasticna tacna za akumulator da ne zulja farbu:
52331930946_e99fdb3893_q.jpg 52348207041_7f4eeea63f_q.jpg 52372663069_870e621557_q.jpg
52353767985_ff581ab7e8_q.jpg 52325300101_a9d574f685_q.jpg 52322961993_a80fe52d2a_q.jpg

 

Napravljeni i cep za ulje i adapter cepa za ispustanje rashladne tecnosti:
52381167430_423e2068c7_q.jpg 52323075524_fdc4c2ce9f_q.jpg

 

I za kraj, stavljene bocne i krovne lajsne i sklopljen auto vecim delom:
52380745111_fb45755c7c_q.jpg 52379809127_1fa932804f_q.jpg
52381057744_43894a814f_q.jpg 52380745526_11574f0cb6_q.jpg

 


Bilo je tu dosta gremlina i sitnica je uradjeno, ali da vas ne zamaram sa time ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo skoro gotovi, veci deo vremena od poslednjeg javljanja je posveceno resavanju problema sa kocnicama koji jos nije 100% resen pa necu ni da pisem o tome, ovom prilikom cemo ono sto je 100% reseno. Nisam preventivno zamenio vodenu pumpu, ubedili me ljudi da preterujem sa menjanjem stvari koje rade i onda je odlucila da zakuje samo odjednom:
52404972121_620304f7b8_q.jpg

 

Napravljen izduv, na kraju uradjen sa "pie cuts". Uradjena dvocevka sa fi40mm, nakon nje anti reversion chamber i do lonca fi45mm, neprotocan lonac za sto bolje prigusenje buke, nakon toga opet fi45 do prohromskog zavrsetka ffi60:
52397842894_0c9a10ae5d_q.jpg 52397842254_52960cbcc9_q.jpg 52411962183_dbccfae743_q.jpg 52410947342_5cb975b118_q.jpg

 

Iskrojen tepih za zadnji vezni lim:
52412978132_487a7972f2_q.jpg 52413490466_7de7224e98_q.jpg

 

Modifikovana zadnja polica (oni koji su imali Yuga, znace koliko je fabricki traljavo :D ):
52452115275_af856deb9f_q.jpg 52451146157_122b78a7b7_q.jpg 52451936809_b9998177dc_q.jpg

 

Ugradjen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, tako da po potrebi mozemo povecati gepek za 25%. Ne cini se puno, ali ima dosta kabastih stvari koje ne mogu da stanu za par cm u fabricki gepek:
52452113775_4f6e8719ac_q.jpg 52451664041_0a5b6f64d6_q.jpg

 

I napokon montiran gibanj posle dva peglanja da bi se dobila zeljena visina posto iako je originalna greda montirana, uticala je na promenu visine auta:
52452185408_38a2e6306c_q.jpg

 

Bilo je tu dosta radova oko sklapanja branika, pragova, koruba, stelovanje reglaze ali da ne smaram detaljima, evo konacnog izgleda:
52476399591_7ee5ce9faa_q.jpg 52476678824_53fa9fa781_q.jpg 52476401321_5c918574a2_q.jpg 52476945683_ee3c261a8b_q.jpg
52475899992_678a9ef93c_q.jpg 52476945313_a8ee2c48b0_q.jpg 52476677239_f11c340bd5_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/4/2022 at 7:59 PM, YUgisa said:

52411962183_dbccfae743_q.jpg 

 

:blink:

 

Je l' moguće da je ovde kruta veza ili ja nešto ne vidim... mislim, nije da se razumem al' valjda ne bi smelo čvrsto da se poveže auspuff sa karoserijom, mora da 'radi' kako radi i motor u nosačima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosao napokon tehnicki. CO je na 0.63%, vrlo zadovoljan time s obzirom i da je bez katalizatora:
52492495438_b6d6bd651a_q.jpg

 

Nazalost u roku od 24h smo vec imali peh, po svemu sudeci, zaglavio se kamen izmedju tocka i plasticne obloge praga. Nisam u mogucnosti trenutno da okripm oblogu, pa samo zamenjen ovaj dodatak sto sam pravio:
52493094776_60120f6d68_q.jpg 52492610252_a5573969b9_q.jpg

 

Kad smo vec kod malera, nisam pisao o kocnicama posto toliko stvari se izdesavalo da ce to zahtevati ceo roman. Pa da krenemo, stavljen vec spominjani LPR glavni kocioni koji je kupljen prosle godine i tu nastaju problemi, rade prednje kocnice, zadnje ocajno radi nozna, ali rucna zakiva iako prosle godine kad sam ustanovio da ne radi glavni kocioni, radile su zadnje kocnice ok. Takodje pedala u globalu propada do dole, mada nekad ostane gore. Utvrdjeno na kraju da su cilindri nekako zaribali, ali tako da iako izlaze i koce slabo dobosi, vracaju se svaki put u pocetni polozaj na neku foru tj uvuku se klipcici skroz unutra iako je unutra opruga koja treba da ih izgura napolje. Pa je efekat bio usustini kao da sajla nije zategnuta, stavljeni novi cilindri:
52492613012_957468cd29_q.jpg

 

Tu bi covek mislio da su se problemi resili i kocnice su radile par sati ali ne, stavljanjem novih cilindara desava se da cure bakarne podloske na spoju creva i cilindra. Pa posle mislim 4 menjanja bakarnih podloski i nekoliko razlicitih setova bakarnih podloski i grejanja da se omeksaju itd napokon zadihtovano ali ponovo dolazi do propadanja pedale. Utvrdjeno da ne valja kocioni, pa rastavljen, modifikovan, sastavljen i namestene kocnice:
52493383679_57e0502bb0_q.jpg

 

Da bi posle par sati  ponovo ustanovili da opet ne rade kocnice, opet curi kod zadnjih cilindara, zakljucak je tada bio da mora da je problem do creva a ne bakarne podloske pa zamenjena creva:
52493096976_586cf9967f_q.jpg

 

Naravno problem tu nije bio, ispostavilo se da iako je prvobitan problem bio do bakarnih podloski, ali novi cilindri imaju ocajne luftirnice i one su se iskrivile pa se zato nastavilo curenje (ne znam koliko se vidi na slici, ali rupica je jajasta i konus se skroz deformisao). Takodje je i na jednim prednjim klestima je isto otisla luftirnica, pa su sve zamenjene sa napravljenim po meri:
52492609977_02ae57e645_q.jpg

 

Izlfutriano sve i opet propada pedala i ne radi zadnja nozna kako treba. Demontiran regulator, stavljen stari cilindar za probu umesto regulatora i utvrdjeno da tako radi sve, nema smisla da propada pedala, ako je regulator neispravan s obzirom da ne curi. Ali ajde, narucen drugi i namontiran:
52493563015_f156afff45_q.jpg

 

Stari rastavljen, utvrdjen da je iz nekog razloga jedan metalni deo poceo da se trosi i onda se nakrivio pa je zaglavljivao i nije adekvatno regulisao silu, remontovan zamenom tog dela iz nekog "zavarenog" regulatora sto sam imao medju delovima:
52492611932_b55cfc23b9_q.jpg

 

U ovom trenutku imamo kocnice, ali pedala uz dovoljno pritiska ide do poda. Blokiram izlaz za zadnje kocnice, radi prednja i ne propada, blokiram prednje, radi zadnja i ne propada, zakljucak ne valja kocioni, falsira izmedju prednjih i zadnjih:
52492615352_1d53011400_q.jpg

 

Kocnice radile par sati i opet ista situacija. Ubedjen da nema sanse da je drugi proizvodjac i opet isti problem, ponovo predjen ceo sistem, gde sam nasao da je na neku foru pocepan prahobran na prednjim klestima. Kupljene nove gumice da bih po rastavljanju skontao da nisu stigle za NT nego za ST. Tako da sam nasao jedan stari prahobran i montirao. To nije resilo problem kocnice ali eto barem nece praviti problem da zariba klip:
52492611067_39da7d95fc_q.jpg

 

Odlucim se da uzmem ovaj put polovan glavni kocioni, receno mi je da je sa proverenog auta, montiram ga ali situacija je opet ista. I sve ove kocione testiram pre ugradnje i svi imaju fazon 6-8-10-12mm lufta pri sabijanju kada se izluftiraju i blokiraju izlaze, a hod pedale na izlazu iz serva je 25mm. A kad je luft na 8mm onda dolazi do patosa pedala. I onda je odluka pala da se kupi kocioni kao sto imam na ljubicastom i da se predje na novi tip serva i montira sa adapterima:
52493378839_62c29c8b31_q.jpg

 

Ali gle cuda, sa ovim nisam imao problema nikad ali i ovaj ima lufta. Ali posto je puno veci zapreminski, pedala ne ode do patosa i napokon auto koci iako uz jako ocajan sundjerast osecaj na pedali i prilicno razocaravajuce. Ali na svu srecu, kako je malo vozen auto, situacija se poboljsava, pedala postaje sve visa i tvrdja, pa postoji sansa da se razradi sve kako bi trebalo. Garant sam nesto preskocio i mozda je bilo nesto sto se ponovilo izmedju ovih koraka, iskreno vec nisam ni siguran koliko puta sam rastavljao i sastavljao i testirao delove, toliko je kocione tecnosti nacurilo dok je curilo i dok sam luftirao, da mi je trebalo malo ispod 2l ako se ne varam za sistem gde ide mislim 350ml.

 

I snimak prve voznje mojih roditelja:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo posla , ali verujem da ce se nakraju isplatiti i da vredi, taj auto ce pojesti 10 godina novije i poslednju kap goriva iz zemlje izvuci ;) svaka cast, ja ne bih imao nerava toliko :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije tako puno posla s obzirom da je na kraju prakticno nov auto, samo sto eto neke stvari su se zakomlikovale pa su drasticno i uvecale cenu i period radova i ovo je i moje nerve testiralo do granice, vec 2 puta sam ga hteo rasprodati u delove :D I bilo je vec par ponuda da ga prodam ali nema sanse :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...