Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa H ojacanje bas ne moze da se zasrafi na svaki Yugo jer zahteva varenje tacaka na koje se montira ojacanje, ali imace ga i zeleni i ljubicasti pa ce klocne moci da se koriste na oba Yuga ;)

 

115mm je sprdnja :D Pravi izbor je izmedju 60 i 75mm, u globalu se vecini i meni svidja vizuelni izgled 75ice iako to moze da bude problem na tehnickom pregledu pa mozda se na kraju ipak odlucim za 60 da bude manje upadljivo. Videcu kada zavrsim izradu auspuha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki dan naucim nesto novo.

Apsolutno mi je " pobegao " post sa ojacanjem ( H ) i mislio sam da je metalni deo od ojacanja ( samo on) zasrafljen za sajtnu ili nesto tako. Vratio sam se unazad na propusteni post i zaokruzio celu sliku. Brutalno !!!  

 

Pa 100 mm je top od tenka, imao bi veci  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

H ojacanje je prilicno bitno jer pored ojacanja karoserije, ujedno je i novi oslonac za podizanje auta kao i nosac za ove klocne ;)

 

Ne bih macke da mi se zavlace u auspuh :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavrsen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, sad umesto 170l imam 210l. Ostalo samo da se ofarba, takodje isti mehanizam je napravljen i za zelenog:
52052457876_43fe2203be_q.jpg 52052485108_dd592c8ff9_q.jpg 52052695864_3e8a938881_q.jpg
52052947595_29847738ac_q.jpg 52052947245_85c7c63080_q.jpg 52052946595_cf253fc481_q.jpg

 

Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja:
52048127674_199f53d496_q.jpg 52047930103_113306fe5a_q.jpg 52047883261_f23a0d4c2b_q.jpg

 

Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo:
52032440134_c9fed266ea_q.jpg 52032440824_d298cbfdd4_q.jpg 52032190211_d926164258_q.jpg 52036963100_72cc4b6019_q.jpg

 

Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na ljubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse:
52038585103_34f321fd22_q.jpg

 

Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela:
52039050465_303032c027_q.jpg 52038534321_fa0f3da6d6_q.jpg 52038534101_a03b0391f8_q.jpg 52038781844_b46b92d5f9_q.jpg
52038533821_b01c08490b_q.jpg 52038533576_5973b57286_q.jpg 52039049015_2ce24149d9_q.jpg
52040654653_95a360f5e5_q.jpg 52040655083_355097e89e_q.jpg 52040654028_3b44587d19_q.jpg 52040603466_deaf68fa0b_q.jpg

 

Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set:
52034849540_945a848c4d_q.jpg 52034581109_b91768936c_q.jpg 52052945380_111ab017e4_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moralo je iz 3 razloga :D

 

1. Mislim da sa mojim redizajnom maske da bude upustena mrezica oko 2cm, umesto u ravni kao fabricki da bi taj ispust izgledao malo ko morski slon.

 

2. Licno ne volim oznake na autima sem ako nisu bas deo dizajna plus simpaticnije mi je Y od Z :D

 

3. Nakon sto prodje kroz moje ruke vise volim da ih posmatram kao svoj proizvod nego Zastavin, kao sto je Alpina za BMW ;) Ako bi nasa drzava ikad uvela propise kao sto su u Nemackoj, ja bih gotovo sigurno otvorio firmu i rebrendirao modifikovane Zastave pod svojim brendom :lol: Sto bi znacilo da bi auti mogli biti atestirani ali o tome mozemo samo da mastamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljeno par sitnica za zelenog, jedan termoprekidac koji cu da ubacim na karter i povezem na tablu tako da mogu da biram da li da pokazuje temperaturu rashladne tecnosti li temperaturu ulja, nabavjeni originalni adapteri za metlice brisaca, zadnji brisac od Fiata za malo moderniji izgled i cepovi umesto fabrickih rucica za podizanje stakla:
52069630010_ca8ff894b9_q.jpg 52080968214_b5fe5897f5_q.jpg 52087677105_eac0df50b0_q.jpg

 

Nastavljeni radovi na prednjem braniku, prvo nastelovani zazori oko haube pa zavaren novi nacin montaze na blatobrane za ciju smo izradu koristili CAD (Cardboard Aaided Design), dodatna ojacanja, upustena maska ka unutra, montirana ukrasna mrezica:
52080967674_dc11c6aafa_q.jpg 52085058746_64b8533307_q.jpg 52085301349_3598c2ec51_q.jpg
52085299264_1f7871e99a_q.jpg 52093444882_5050c919eb_q.jpg 52094470216_053ff46a42_q.jpg
52096915301_b1f5d05dff_q.jpg 52097154664_598982520c_q.jpg 52096942888_34ccafbf4b_q.jpg

 

Takodje provedeni sati u guljenu silikona koji drzi krovne lajsne, tako tesko silazi, a lajsne same spadaju :D
52098012682_1dba4c0993_q.jpg

I juce je bilo godinu dana otkad je stigao u moje vlasnistvo, iako daleko jos od kraja, napokon ponovo lici malo na auto:
52098014087_30ed9b5e6a_q.jpg 52099041891_813c87d53d_q.jpg

 

Na ljubicastom nista nije radjeno, sem sto smo imali peh, za prvi maj smo zaledjeno meso za rostilj otapali na motoru i nismo skontali da je masnoca curela niz instalaciju od brizgaljki pa je masnoca vremenom stigla do konektora i napravila kratak spoj. Saniran izgoren pin:
52087178806_5e75b2f3bd_q.jpg 52087203553_3fbe419f90_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece imati dodatni sat za temperaturu ulja nego ces ga povezati na tablu i videti temperaturu gde? Na fabrickom satu za vodu ili? (birati sta da pokazuje?) Nije mi bas najjasnije pa da pitam... 

Pa ti vidi opet topi meso na motoru umesto na suncu ili dimu od rostilja :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, na fabrickom satu za temperaturu rashladne tecnosti cu preko prekidaca moci da biram sta da pokazuje, temperaturu vode ili ulja ;) Trebace samo korigovati signal od temperature ulja sa jednim otpornikom, da bi spustio opseg temperature ulja u opseg rashladne tecnosti kako bi tabla mogla da pokazuje normalno, jer max temperatura rashladne tecnosti je minimum za radnu temperaturu ulja.

 

Nije nesto kriticno, ali posto treba povezati novu tablu i skidati karter da da se predihtuje i modifikuje, onda dodati ovo nece biti velika muka, plus da vidim da li ce raditi sve kako treba pa da ubacim i na ljubicastog isto to gde ce imati vise smisla.

 

Ali ovo je najbrzi nacin za odmrzavanje mesa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na početku je pričao kako je zelenog kupio za roditelje i porodična putovanja pa neće ništa da radi na njemu... "Samo malo da ga sredi"    :lol:

 

 

:thumbsup:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne radim nista sem dovodjenja u novo stanje, montaze najboljih fabrickih delova i par modifikacija fabrickih decijih bolesti u kombinaciji sa par estetskih ;)

 

Cilj je za 2500e koliko je izaslo sve od trenutka odlaska da se pogleda do trenutka da bude registrovan da moji roditelji imaju prakticno nov auto u limarijskom i mehanickom smislu, koji ce se voziti kao relativno moderan auto i da se jednostavno odrzava ;)

 

Ne planiram da ga vozim iako svi misle suprotno :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elegantno resenje. Klik, klik i isprati se temperatura, a ne dodaje se satic vec sve ostaje netaknuto po pitanju enterijera. Bas me zanima kako ce ispasti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montirani pragovi, korube i zavesice. Zavesice jos nisu konacnog oblika, videcemo kad sastavimo auto sta ce ostati i u kom obliku:
52101321691_4d78a4677d_q.jpg 52100291627_eef6203207_q.jpg 52101322421_c7b22eb752_q.jpg
52103638308_e5bb2c4485_q.jpg 52103603771_19ecec7624_q.jpg

 

Provera sa tockovima jel ce to sve stati kako je zamisljeno:
52103857157_7b9743afd4_q.jpg 52105136639_eacd2afee4_q.jpg 52104882081_6b07e46e91_q.jpg 52105136039_0e76c68e73_q.jpg

 

Ne znam sta se desilo u fabrici, ali oba Yuga jer su iz iste serije imaju ovako iskasapljene nosace farova, pa sam odlucio da to pojacam kako bi farovi stabilno stajali:
52111963872_757179d2e2_q.jpg 52114364887_97188f3fcc_q.jpg 52114363682_55297d2776_q.jpg

 

Nabavljene i fi40 cevi za dvocevku i fi45 za glavnu cev, kao i fi60 za anti reversion chamber:
52115430113_81c9bce19f_q.jpg

 

Zavareni branici i pragovi, tako da ce uskoro da se pripremaju za farbanje:
52119935138_f50e5f7659_q.jpg 52120152429_26eea5781d_q.jpg

 

Zafarbani prednji koseve i vezni lim u epoxi prajmer pa sad mozemo da se posvetimo daljem farbanju karoserije:
52126547102_438dcb6da2_q.jpg 52126546317_3efe57a3bc_q.jpg

 

Sto se tice ljubicastog, nista se ne desava sem sto je na danasnji dan pre 15 godina i 60.000km dosao kod mene:
52127574026_b732c93be2_q.jpg 52128063095_9d62660c6d_q.jpg 52126548347_9d2b56bdc3_q.jpg 52128065375_f8d51eec37_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limariju i doradu motora :D Hteo sam da bude sredjen pre jubileja :D Nece ici ove godine u Kulu, nemam sta da testiram, a tamo je sad guzva ogromna, to kad se sredi onda moracu otici neki radni dan kad su manje guzve da se provozam. Ali napravicemo slalom na skupu u Somboru krajem juna :lol:

 

Navak mozda sledece godine, a slalom bih voleo ali kontam da nece pre 2024te. Steta sto ne mogu da se voze 2 klase u slalomu istovremeno da idem sa oba Yuga B)

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, YUgisa said:

Teaser:

P1070026.thumb.JPG.18690e80aca3c66fb7bda0254c468c57.JPGP1070056.thumb.JPG.d767d68323220c8bdbffdb1221735ba8.JPG

Na levoj fotografiji, koji je ovo tamni materijal kojim je zaštićen donji deo vozila ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo sa radovima. Svi spojevi na spoljnjem kraju karoserije predjeni sa diht masom:
52149923705_d68436b23e_q.jpg 52149674549_7ff54fbb7f_q.jpg

 

Sve supljine na karoseriji isprane nitro razredjivacem, uspricane antirostom da se neutralise rdja, ponovo isprano nitro razredjivacem i zajedno sa patosom ofarbni poliuretanskim prajmerom i lakom u dva sloja:
52137233700_ce26a1034b_q.jpg 52144654700_52ee64b671_q.jpg 52143149287_7d1357c2ea_q.jpg
52153771176_79d14e9225_q.jpg 52154265235_c22c03caf0_q.jpg 52147050039_a88264a2bd_q.jpg
52145794872_36855d49b7_q.jpg 52155854318_f27c9e0845_q.jpg 52156083489_5a941422db_q.jpg

 

Pa je ceo patos predjen sa zastitom od kamencica, predjeno je i sa unutrasnje strane da bude malo tisa kabina:
52166488030_21d8fd2a5d_q.jpg 52166008648_2fbd76dcfa_q.jpg 52166486080_49fbed412e_q.jpg

 

Pa je onda krenula priprema za farbanje, poneki detalji zagitovani i predjeno sve sa spricgitom:
52170689890_796515efa4_q.jpg 52170451579_b8664a2d02_q.jpg

 

I onda zelenko postaje ponovo zelen. Nazalost ovaj deo je bio prilicno neuspesan, baza je izgledala prilicno jednolicno i ravnomerno naneta, ali nakon nanosenja laka mestimicno je ostalo flekavo tj pigmenti iz farbe se nisu ravnomerno naneli. Posto je za moje roditelje, ostace sad tako, barem manji stres ako se osteti:
52176436667_00f1d88954_q.jpg 52177464906_93d5455eaa_q.jpg 52176433982_369c9e59a8_q.jpg

 

Doradjene sanke, pojacane malo sine branike dimplovanjem i ocisceno brdo delova od rdje:
52160214242_1c6aea364b_q.jpg 52163889429_2daa56a874_q.jpg 52166001481_36a154b616_q.jpg

 

Branici, pragovi i maska takodje osmirglani i ofarbani prajmerom:
52137233165_e8dd1711b1_q.jpg 52137233425_77cd143616_q.jpg 52139014334_a793400100_q.jpg 52149675344_dced8878d1_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...