shuxx 10782 Posted October 20, 2021 On 8/15/2021 at 10:32 PM, YUgisa said: Skinuto hladjenje za kocnice jer su creva dotrajala, bice redizajnirano da se ne lome sa zaokretanjem tocka: https://tehnoexport.rs/product/texoflex-pu-w-poliuretanska-cev/ pogledaj da li ovo crevo možeš da nabaviš, veoma je gipko, dugotrajno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 20, 2021 Hvala na informaciji, resio sam to vec, ali ako se ne pokaze trajno, probacu potraziti Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 24, 2021 (edited) Napravljena nova verzija hladjenja kocnica, ovaj put se ne zaokrece sa tockom pa ce valjda biti dugotrajnije iako je manje efikasno: Nabavljen nov keder gepeka i deo prednjeg veznog lima za ljubicastog i jedan rezervni cep za rashladnu tecnost: Onda smo malo resavali pehove, raspizdio sam na ne znam sta prednji nosac branika pa je zavaren branik i pojacan u tom delu i morao sam da okrpim gumu jer sam uspeo negde da pokupim ekser: Bili ponovo u Kuli, nazalost novi rekord nije pao, ali iskljucivo mojom krivicom, nisam mogao da uhvatim jedan cist krug, ali ne bi ni to bio problem da nisam u 2 krivine konstantno gubio 0.25-0.5s. Da sam to savladao, skoro svi krugovi bi bili konstantno na nivou rekorda: Na zelenom sam krenuo sa sredjivanjem kocnica: Sve sklopljeno i namontirano: I onda posto vise plocice nisu blokirane pocne glavni kocioni da propada jer mora pomeri klip, tako da porucen novi kocioni i nabavljena druga posuda jer je na autu bila polomljena: Takodje uzet sportski filter, Osram NB sijalice, prednji plasticni branik i mrezica, zadnja sina za branik i uzete zice i prekidac za gepek na dugme: I modifikovana fabricka klapna sa 45mm na 48mm da oslobodimo koji konjic i poboljsamo odziv na pedali gasa: Edited October 24, 2021 by YUgisa 6 Reacher Gilt, moron, dach@ and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted October 27, 2021 Gledajući ove fotografije, imam utisak da ti garaža liči na Ali-Babinu pećinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 27, 2021 Nemam ja nesto puno delova, jeste sad dosta nakupljeno jer treba na oba auta uraditi limariju i srediti puno sitnica na zelenom, ali kad se to uradi narednih meseci nece biti puno rezervnih delova Poznajem ljude koji imaju fazon 2 auta u delovima, od nekih delova imaju svaku mogucu verziju koja je dolazila tokom proizvodnje Realno najvise mesta zauzimaju delovi za tehnicki 1 1 Reacher Gilt and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 29, 2021 @moron Evo kako izgleda 2 1 Dzimbo, moron and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted October 29, 2021 Pa, ovo je "kao apoteka". Nekako je suviše "sterilno" Svaka čast kako je sve lepo složeno ! 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 29, 2021 Ovo je trenutno razbacano 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 16, 2021 Posto je pocela zimska sezona, uradio sam pripremu za to: Prosle nedelje obisao jedan krug po Vojvodini: Primetio sam da brisaci ponekad imaju lufta, ponekad ne, ispostavilo se da je fabricki osigurac na polugama napukao, zamenjen zeger osiguracem i stavljena deblja platna da se neutralise luft: Kuliraju zajedno napolju dok se krckaju delovi za zelenog u garazi: Za zelenog nabavljene prednje i zadnje korube: Takodje se polako sakupljaju delovi za trap, ekscentricne caure za povecanje nagiba, nosaci balans stangle sa caurama na spoju sa ramenom, aksijalni granicnici za balans stanglu, spone i 18mm duza prednja ramena: 3 neshtry, ISV_01 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5297 Posted November 17, 2021 9 hours ago, YUgisa said: ... i 18mm duza prednja ramena: Ne valja ti to, udara u viljušku. Pitaj Andreju 1 2 horvat, darkman14 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 17, 2021 Kakvu viljusku Ljubicasti ima 28mm duza ramena Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5297 Posted November 17, 2021 Ne pratiš fabulu radnje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 17, 2021 Ajd da uskocim u pomoc sa fabulom : Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 17, 2021 Evo zapratio sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 26, 2021 Izvadio iz steka caure za zadnje viljuske i stop svetla pa napkon nesto vratio na fabricki Uzeo da proverim kako staju korube i koliko mesta za prosirivanje zadnjeg trapa, ali se ispostavilo d je lufta bilo 1mm tako da ce malo brusilica da radi: Kad smo vec kod brusilice, spremamo se za limariju i usput resavamo tudje "popravke": Ljubicasti je samo dobio Serial killer starter pack: 2 horvat and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 27, 2021 Napokon izvadjeni motor i menjac, a usput smo nasli jos ne tako lepih stvari ali saniracemo: 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted November 28, 2021 Šta misliš, zašto je "zeleni" ovako korodirao? Meni je to malo neobično za Yuga ( od kada se počelo sa onom, kako se zove, "kateforezom"? ) Da li ti se čini da je do korozije uglavnom došlo tamo gde je bila neka "plastika preko", pa je bilo da se ispod nakuplja blato i da bude "večna vlaga" ? I, čime čistiš koroziju sa ovih "obrva" ? Ja sam ( "stariju" ) koroziju sa nekih starijih vozila ( u fazi pripreme za lakiranje ) najviše čistio kombinacijom kiseline i rotacione čelične četke ( i ponavljanjem tih radnji "do besvesti" ). Činilo mi se da samo tako mogu da očistim perforirajuću ili dublju koroziju. Meni se tu ni brusilica, ni šmirgl papir nisu činili kao efikasnije rešenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 28, 2021 Pa i ja koristim rotacionu celicnu cetku na brusilici i sa antirostom, plus lepezasta smirgla da se poravna po potrebi, mada ovo na slikama sto je ocisceno je samo sa smirglom jer sam primetio da je rdja u globalu samo povrsinska i da je podigla farbu. A usustini je i uradjeno samo nabrzaka da vidim sta se krije ispod da znam da li da trazim elemente za vikend. Sto se tice situacije na autu, mislim da je kombinacije tipicna mesta plus nesto losija priprema u fabricki, jer tipa ovo pozadi gde se kaci sina branika kad sam gledao auto nista nije bilo vidljivo ni sa jedne strane lima, nikakve bubuljice nije bilo niti nista slicno. Jedino gde je izgledalo da je dubinska rdja kroz ceo lim je taj zadnji desni rub, ostalo je izgledalo kao povrsinska rdja sa ponekom dubljom rdjom, ali nedovoljnom da probije lim. Jedino nisam znao sta se krije iza pragova ali i to izgleda kao losa priprema, jer obicno istrule sa donje strane, a ne gore, a kad istrule obicno bude trulo i unutra, a tu je unutra je sve ok, istrulio je samo spoljni lim. Sa druge strane neka druga tipicna mesta su u super stanju, a neka mesta kao prednji rubovi bas nisu tipicni tu gore, vise je problem donji deo kod praga. Plus izgleda da auto nije bas uredno odrzavan pa se zadrzavala so. Ono sto mi nikad nije bilo jasno kod Yuga je zadnja sina branika, kod nekih je kao nova, a kod nekih bude ko cips. Broj sasije izmedju zelenog i ljubicastog se razlikuje za 73 broja i zeleni ima barem 30.000 do 50.000km manje i kod njega je bila u potpunosti trula, a kod ljubicastog kao nova. Ali u svakom slucaju, "optimizovacu" dizajn za bolje odrzavanje uz bolju zastitu, plus cu verovatno kao i ljubicastog ponekad da ga rastavim i ocistim ispod plastika, ali sigurno ne svake godine pred tehnicki Da je auto za mene, mozda bih ga prebacio na stari tip branika, ali moji su bili izriciti da ostanu ovi jer im se tako vise svidja. 2 1 horvat, neshtry and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14783 Posted November 29, 2021 Pre su stavljali Dynitrol pa je i moglo da potraje,sada su tu i plastike da skuplja vlagu...Sent from my moto g(8) using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 29, 2021 Sad cemo sve da zavarimo, ofarbamo spolja i supljine unutra i onda jos zastita I jos plastike da se teze mehanicki osteti I zavesice 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 11, 2021 Mucim se vec godinama sa jednim fabrickim problemom, stalno mi se polomi deo plastike na koji se montira stop svetlo, pa sam resio da ih zamenim novim komadom plastike koji se zalepi na mesto fabrickog: Pa onda obisao jedan krug do BG: I montirane na kraju "zimske" gume: Za zelenog smo spremili dosta delova, kompletno nova creva za benzisku instalaciju i selne, filter za gorivo, sajla za rucnu, adapter za prepravku fabrickog regulatora pritiska u stelujuci i adapteri za promenu nagiba sedalnog dela sedista, novi nosaci za sinu zadnjeg branika, pojacanje rucice za obaranje naslona sedista, granicnici vrata, sportske papucice po meri (nisu jos gotove), polovni desni blatobran, plasticni pragovi i krovna lajsna u boji auta plus dve krovne lajsne u sivoj boji, poklopac izmedju stop svetala za rezervu i vodjice za naslon glave sto mi je falilo na zadnjem sedistu: Rasturena sedista, spusten sedalni deo za 10mm, postavljene pojacane i dodane opruge na naslonu sedista, podebljani bubrezi da se ne useku u sundjer i pojacan mehanizam za obaranje sedista koji se uvek iskrivi: Pored sedista, rasturena je i karoserija jos malo, oprana kompletno i postavljena na kolica za laksi rad oko limarije: 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3679 Posted December 12, 2021 "Zeleni" tek treba da ide na farbanje ? Zašto si spuštao pr. sedišta za po 1 cm ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 731 Posted December 12, 2021 [mention=429]Bingodalton[/mention] Da ima varijacija u brzini izmedju kartinga, neki su bili slicno brzi kao moj, neki su bili primetnije sporiji. Ali ja karting vozim iz sprdnje tako da meni je bio ok taj drugi put prvi put jednsotavno nije mogao da se vozi brzo jer je imao neke ozbiljne vibracije u levim krivinama sto je problem na stazi sa vecim brojem levih krivina. Ne znam kakva je situacija sad sa kartinzima, nadam se da se uslovi koriscenja nece menjati [mention=5214]horvat[/mention] Prigusivac je samo za tehnicki Hocu da redizajniram malo lonac, nadam se da ce biti malo tisi ali videcemo da li ce ispasti tako Nisam video ovo.Razlikuju se, kako ne. A jos vise kad dobijes neke istrosene gume.I zamene recimo gume, od najsporijeg postane najbrzi karting (najbolje vreme).Ne mogu svi isti.Trebalo bi da je dobio ili ce mu stici novi Sent from my SM-G960F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 12, 2021 (edited) @Bingodalton Vec su novi tamo mesecima, ali iako odaju lepsi osecaj u voznji, mi smo bili prakticno jednako brzi kao i sa prethodnim, a drug je u 10min promenio 4 kartinga, bas je maler @moron Zato sto mogu Zato sto ce dobiti nov tvrdji sundjer od fabrickog pa da ne bude drasticno visa pozicija sedista, svakako prvih par meseci dok se ne slegne taj sundjer ce biti i preterano visoko. A 10mm je fazon par minuta da se prepravi, a na ljubicastom cu verovatno da spustim nekih 30mm da bude pozicija niza od fabricke. Tek treba limarija da se uradi, to ce biti tokom praznika Pa onda ide farbanje patosa i supljina. Normalno i ovo oko branika, blatobrana i to, ali samo cu elemente farbati, necu ceo auto posto znam da nece potrajati dugo da bude lepo. Edited December 12, 2021 by YUgisa 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 27, 2021 (edited) Bili do NS, raspizdili u neku rupu, polomili nosac za hladnje prednjih kocnica. Bas nece da bude na autu, vraticu kad budem zavrsao prednji branik pa cu ujedno i bolje da zavarim, ovo je bio jedan od prvih radova sa varenjem plastika. Branik na svu srecu preziveo udarac bez problema: Par zimskih: Spremna sedista za sklapanje. Zamenjeni sundjeri, postavljen skaj izmedju opruga i sundjera, napravljeni adapteri za menjanje ugla sedalnog dela, caure za bravu obaranja naslona sedista, caurice za fiksiranje bocnih plastika, plocice za pojacanje okvira rucica za obaranje naslona sedista: U pripremi i adapter za ispustanje rashladne tecnosti i caurice za montazu branika na karoseriju: Poslao prijatelju da remontuje anlaser i alternator: Produzene viljuske za 14mm i pojacane, spremni za sirenje trapa za oko 30mm i napred i nazad: Sklopljene zadnje kocnice: Stelujuci regulator pritiska goriva u pripremi: I stigao zadnji lonac, fi45mm cevi: Skoro da zaboravim, napravljene i sportske papucice: Edited December 27, 2021 by YUgisa 4 1 PremieRacing, moron, horvat and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites