Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

8 hours ago, Axic said:

E pa jesi kontraš nema ga na ovom forumu. 

Zimske gume stavlja usred februara kad zima prolazi, slike i dalje preko flickr.... 

 

Svaka ti ka' u Njegoša... naplašio sam se pa i ne otvaram njegove slike, sve biram koju ću jednu da pogledam kad okači 10, a ovaj mini album je bio pravo osveženje. Klik i vrti  :thumbsup:

 

Nego, što bre nemaš neke distance za zimski set, izgleda kaooooo....  :sick:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Image result for rally winter

 

To ti ovaj rad :lol: Pa te zimske vire 40mm vise nego fabricki tocak :D Samo sto su 40mm uvucenije od letnjih :D Jbg, vec sad ima 10mm distancer, da je zakon drugaciji, onda bih imao neke univerzalne gume na sadasnjem setu i potrazio bih ove felne za neki poluslik ;)

1480061106_ATSDTCMOTORSPORT157jET15rasponrupaje4x98i4x100centralnarupa60mm.thumb.jpg.3ab9dfebd2e3d82ee4d46d18497ad66d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ih bas vidjao u oglasima, a takodje najcesce dolaze u dva ETa i onaj od ET15 je redji sto meni treba :D Mada su sad prioritet druge stvari posto mi tri seta felni nije bas potreba, a trenutni set zimskih je obavezan za tehnicki.

 

Nego sta, sapunjam (gume) i popunjavam rupe (nosaca motora) i igram se sa (polu)osovinom :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednja dva meseca nismo puno radili na autu... Isli za BP, usput posetili Meksiko, napokon posle 10 godina smo povecali max brzinu sa 151 na 154km/h. Nije zvanican rezultat jer nije potvrdjeno u oba pravca, takodje kratak je bio Meksiko pa mozda moze i nesto vise :D Ne cini se mnogo ali na ovaj odnos brzine i snage auta, to bi trebalo da bude dobitak od 3ks u obrtajima od 6150 do 6300 nakon prepravke usisa, izduva i blagog povecanja dotoka goriva. Takodje kakav je to race car koji ne moze da se natovari u gepek, zadnje i suvozacevo sediste :D

50987930893_904b3b937a_q.jpg 51090392477_b5c476bae7_q.jpg 51090307581_845aff0d42_q.jpg

 

Od sitnica koje se moraju cackati je popravka naslona za glavu jer se odlepio materijal, saniranje srafcica za stelovanje usmerenosti fara i instalacije od nivelacije fara, dodato parce materijala u pepeljaru da ne zvece sitnice koje drzim tamo i malo sredjeni bocni zmigavci, prepravljeni da stoje cvrsce i poboljsano malo dihtovanje:
51059220018_a6296ef56d_q.jpg 51114164206_b1ca02efb0_q.jpg 51114952340_9ac3255d13_q.jpg
51114952025_77490c10eb_q.jpg 51119216912_2250fcaa12_q.jpg 51119790651_0d95d7eb1a_q.jpg

 

Tehnicki pregled - starter pack:
51091763646_a70b14131d_q.jpg

 

Posle 2 tehnicka pregleda, odlucila sajla brzinomera da se pokvari, pa uzeta druga, dodata zadnja maglenka za tehnicki, napravljen novi prigusivac za auspuh i produzeno za jos godinu dana, skromnih 15532din, 3600din je tehnicki samo:
51043490898_1baf84e0b2_q.jpg 51099504724_eeaf5d0a0a_q.jpg 51102554480_f2dbdabbb4_q.jpg
51101492726_fca0e15479_q.jpg 51114951725_c0bd9e2b49_q.jpg 51114164426_ae7a05e80a_q.jpg

 

PS: Nisu na serveru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocnije izgleda u izvedbi za tehnicki :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=5214]horvat[/mention] Pa sve zavisi i koje debljine alu koristis, ovo je mislim 0.8mm, tako da je relativno elasticno Sa druge strane to bas ne stiti karter nesto

 

Jeste to je odvod toplote iz motornog prostora i malo od prednjeg dela izduva, pa bilo je malo podnog grejanja pre jer je auspuh bio blizi podu, ali sad kad sam napravio sebi po meri, to je malo lepse rasporedjeno duz patosa, plus mi se cini da je izduv sam po sebi nesto hladniji, verovatno zbog veceg precnika se brze osloboadja gasova i ujedno je jos umotan sa termoizolacionom trakom, tako da ne bi trebalo da se oseti nesto preterano

 

 

[mention=429]Bingodalton[/mention] Pa konkretno ja sto sam najbrze vozio karting je 45.567s, a najbrzi krug sa Yugom je 43.6s na vlaznoj stazi, ali rekord sa kartingom ove godine je 42.284s. Profesionalni kartinzi idu tamo negde do 36-37s, motocikli sa 600ccm sa profi vozacima idu oko 38-39s, standardni auti imaju problem ispod 47s, ali i to je nesto kao 2.0TS Alfa 147, neki klasican Punto ide preko 50s, najbrze vreme auta koje sam ja video posle mog je ~45.5s. Kartinzi jednostavno imaju vecu brzinu u krivinama zbog manjih dimenzija i uostalom imaju komicno mekane slikove Gledas kako se trose u realnom vremenu Moje drustvo nije bilo bas odusevljeno sa kartinzima kao ni ja prvi put zbog neke vibracije koju sam imao, ali ovaj drugi put sam ja bio zadovoljan kako ide sem kocnice koja mora bas da se upre, ali jedva se i koci na stazi s obzirom da su pravci kratki.

Nisam ispratio temu. Bili smo mi i vozili i u kvalifikacijama 43+s, posle i ispod (42.982 ja mislim), prosle god bas. Bili i kuljani, neslavno zavrsili, pustaju gas na nekim krivinama.

 

Trebalo bi da stignu novi kartinzi uskoro default_).gif

Oni prethodni su krs. Stavi neku drugu polovnu gumu iz magacina, popravis vreme za par s, variraju zestoko.

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 

 

5672aee8e503765c943639da22a56390.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace moram da se pohvalim na forumu da sam bio provozan Yugom i utisci su jako strava, osim preglasnog zvuka.

 

2 hours ago, YUgisa said:

napravljen novi prigusivac za auspuh

 

Tako da, moram ovo da cekiram :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton Da ima varijacija u brzini izmedju kartinga, neki su bili slicno brzi kao moj, neki su bili primetnije sporiji. Ali ja karting vozim iz sprdnje tako da meni je bio ok taj drugi put :) prvi put jednsotavno nije mogao da se vozi brzo jer je imao neke ozbiljne vibracije u levim krivinama sto je problem na stazi sa vecim brojem levih krivina. Ne znam kakva je situacija sad sa kartinzima, nadam se da se uslovi koriscenja nece menjati :D 

 

@horvat Prigusivac je samo za tehnicki :) Hocu da redizajniram malo lonac, nadam se da ce biti malo tisi ali videcemo da li ce ispasti tako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nismo puno radili, najvise smo se kupali i slikali :D
51127780051_dd1366bd48_q.jpg 51127995543_12234485bf_q.jpg 51138161808_4852fd9572_q.jpg
51155292222_8fee91cf37_q.jpg 51158743839_4b8acc2294_q.jpg 51167260708_b078d32fe3_q.jpg

 

Posto je u zurbi izradjen zadnji trap, rastavio sam ga da modifikujem rad amortizera malo i da vidim kako se ponasa mehanicki posle malo testiranja na autu. Takodje montirane poboljsane mazalice na unibale:
51137941971_b21af31ab0_q.jpg 51158194673_08ef6e9483_q.jpg

 

Kupljena druga glava jer sam mislio da doradim ovu pa da je lakse montiram i da mi ostane moja za rezervu, ali se ispostavilo da posle 10ak glavi koje sam video ova bas ima siru komoru i da moze samo na 1.3 motor, tako da videcemo sta cu sa njom:
51147229823_889254d70b_q.jpg 51146330842_f6ea2a9627_q.jpg
51147231673_68e041546e_q.jpg 51147231093_dee7154d2b_q.jpg

 

Izgleda da testiranje max brzine (ovaj put izmereno 156km/h) ima negativne posledice po lonac :D Pre 13 meseci (prva slika) sam preventivno zamenio vunu, ali ovaj put je skoro totalno nestala, a pri tome smo istopili i deo alumijiuma:
49749978848_46b6300d53_q.jpg 51195042035_9948cec45f_q.jpg 51194193993_b9dba9b116_q.jpg

 

I za kraj, sta je bolje od Yuga? Pa dva Yuga :D Uzet 1.3EFI iz iste serije kao i moj (broj sasije se razlikuje za 73) za moje roditelje i porodicna putovanja. Njega isto ceka kompletno sredjivanje u narednim mesecima:
51200623539_875d27a2fe_q.jpg 51200622709_50da260214_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, YUgisa said:

Nismo puno radili, najvise smo se kupali i slikali :D
51127780051_dd1366bd48_q.jpg 51127995543_12234485bf_q.jpg 51138161808_4852fd9572_q.jpg
51155292222_8fee91cf37_q.jpg 51158743839_4b8acc2294_q.jpg 51167260708_b078d32fe3_q.jpg

 

Posto je u zurbi izradjen zadnji trap, rastavio sam ga da modifikujem rad amortizera malo i da vidim kako se ponasa mehanicki posle malo testiranja na autu. Takodje montirane poboljsane mazalice na unibale:
51137941971_b21af31ab0_q.jpg 51158194673_08ef6e9483_q.jpg

 

Kupljena druga glava jer sam mislio da doradim ovu pa da je lakse montiram i da mi ostane moja za rezervu, ali se ispostavilo da posle 10ak glavi koje sam video ova bas ima siru komoru i da moze samo na 1.3 motor, tako da videcemo sta cu sa njom:
51147229823_889254d70b_q.jpg 51146330842_f6ea2a9627_q.jpg
51147231673_68e041546e_q.jpg 51147231093_dee7154d2b_q.jpg

 

Izgleda da testiranje max brzine (ovaj put izmereno 156km/h) ima negativne posledice po lonac :D Pre 13 meseci (prva slika) sam preventivno zamenio vunu, ali ovaj put je skoro totalno nestala, a pri tome smo istopili i deo alumijiuma:
49749978848_46b6300d53_q.jpg 51195042035_9948cec45f_q.jpg 51194193993_b9dba9b116_q.jpg

 

I za kraj, sta je bolje od Yuga? Pa dva Yuga :D Uzet 1.3EFI iz iste serije kao i moj (broj sasije se razlikuje za 73) za moje roditelje i porodicna putovanja. Njega isto ceka kompletno sredjivanje u narednim mesecima:
51200623539_875d27a2fe_q.jpg 51200622709_50da260214_q.jpg

Da Te nema, valjalo bi Te izmisliti :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklopljen lonac i montiran:
51209167541_7e3b13d776_q.jpg 51209167191_584cf21ab3_q.jpg 51210231915_619f6acea4_q.jpg

 

Par slika iz Kule:
51222350458_5fffa94d40_q.jpg 51222131406_9469906560_q.jpg 51223209540_dc7c3e6b00_q.jpg

 

Zbog ogranicenog vremena na stazi i kise posle podne, nije puno vozeno, ukupno 22 kruga. Nazalost vreme po krugu je ostalo prakticno isto kao prosle godine, jedino se konstantnost poboljsala pa je vecina krugova sa manje od 1s razlike. S obzirom da je auto super izbalansiran, jedini zakljucak je da mi fali vise gripa od guma:
51223209580_f094e48993_q.jpg 51221426247_34fb388da5_q.jpg 51222131366_36ff0425d0_q.jpg 51222131446_387dd8f1e7_q.jpg

 

Najbrzi krug:

 

Test oslanjanja:

 

I par slika sa drugim jugom:
51222235746_1e48e48848_q.jpg 51221529667_d3f2583a11_q.jpg 51222235491_a28f142fd6_q.jpg 51222235126_edd1b2f1e9_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i jeste napravljen specijalno za klasu 4 :D U planu je takmicenje u slalomu, ali tek nakon sto uradim limariju i neke modifikacije na motoru ;) I zamenim gume posto tu gubim minimum 2.5% performansi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa

Kako ćeš da prodješ tehnički sa tim hand-made izduvnim loncem ?

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, moron said:

Kako ćeš da prodješ tehnički sa tim hand-made izduvnim loncem ?

Isto kao i pretnodnih 5 tehnickih pregleda sa istim loncem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...