Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Aiii, kako Yugo pegla krivine lele lele....grize asfalt. Zvuk auspuha baš dobar, da je mic malo bolji sigurno bi dao čistiji zvuk. Ovo je mala staza, baš za karting ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa trebalo je to jos malo bolje da grize asfalt, trebalo je malo da se igram sa pritiskom u gumama, pripremio sam i "lepak" za gume da testiram ali na kraju nista od toga :D Jeste, mala je staza, manja je za cetvrtinu u odnosu na npr Huju, bas je za kartinge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, primetih i po prenosima da tu nema saltanja... Plafon 3. Ako i toliko

Da li bi imalo vise smisla da se jos vise spusti, kontam kacio bi asfalt ili bi ostao bez spoilera ako bi potkacio ivicu staze? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je druga brzina :D Od 35 do 80km/h. Tj prve godine kad sam bio morao sam da saltam u trecu jer bih vozio na pravcu oko 73km/h a zbog kraceg prenosa i fabricke blokade, druga je bila do 70km/h. Prosle godine sam vozio drugom oko 81-2km/h, a blokada je na 85km/h, ali to je malo preterano jer je 7100+ obrtaja a realno snaga tu vec dosta opada, u trecu bih trebao da saltam na oko 6750 obrtaja, pa sam mislio da cu ove godine da se vratim na to da saltam u trecu na najduzem pravcu jer sam mislio da cu biti i malo brzi i da probam da li je tako brze, ali se ispostavilo da ove godine nisam imao taj tempo i tako da nisam ni prelazio 7000 u drugoj :D

 

Kako trenutno stoji auto dodatno spustanje bi samo doprinulo da sporiji bude, a tehnicki nije bas ni lako izvodljivo. Posto je vec poremecena geometrija trapa napred sa ovolikim spustanjem (95mm napred), mada sam ja to skoro u potpunosti neutralisao nekim izmenama na trapu, a dodatno spustanje bi to poremetilo do te mere da ne moze da se ispravi koristeci standardno kacenje trapa na karoseriji ili bi moralo mnogo delova trapa od nule da se napravi. A u celu tu pricu nije uzeto u obzir da sa sadasnjim trapom bi ramena bila izvan tehnickih mogucnosti kugle (ne moze kugla toliko da se savije), da bi spone lupale u polusasiju, desna poluosovina u alternator, da bi b. stangla lupala u kuciste menjaca, poluosovine bi bile takodje pod drasticnim uglom pa sem sto bi opterecivalo vise homokineticki, moglo bi da se desi da ispadne iz menjaca.

 

Takodje jer ja koristim fabricki obim gume, guma trenutno dolazi u visinu fabrickog ruba, da bi se spustio nize sa ovim gumama, morao bih otvor ruba da podizem.

 

Plus naravno prakticnost upotrebe, ovo je meni svakodnevni auto, tako da 85mm od tla u normalnim uslovima i 110mm sa airliftom je na nivou mnogih modernih auta na standardnoj visini ili kad su spusteni 30mm. @horvat kod mene kaci kad ulazi na kapiju a ja nemam taj problem :D

 

Desi se i ovako da zakacim branikom na bankinama na stazi, desilo se i ovaj put u Kuli, tako da i sa te strane je bolje da auto bude visi da mogu da koristim celu stazu, nego da moram da vodim racuna o tome da ne prilazim bankinama ;) A i trenutno ceo koncept amortizera i opruga je takav da ja mogu da se vozim relativno udobno u saobracaju i da mogu maksimalno da secem krivine na stazi preko bankina.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umotan izduv u termoizolacionu traku:
50495436942_08f76a0876_q.jpg 50537416078_df2889fff1_q.jpg 50537415373_106e45360d_q.jpg 50538285867_fedf3d0209_q.jpg

 

Posto sam imao probleme pre sa gorenjem fabrickih gumenih nosaca, osigurao sam ih sad sa selnama:
50537414048_6e9207b28d_q.jpg 50538139906_66610c28bd_q.jpg

 

Naravno nije sve proslo glatko, stari izduv skinut nakon 10 godina bez problema, skinut i montiran brdo puta tokom izrade i onda poslednji put kad odlucim da ga skinem radi motanja trake, uspem da iskinem 3 navoja iz 4-2 kolektora. Pa sam iskoristio priliku i prosirio kolektor koji sam imao u rezervi, ulaz sa 26.5 na 29mm i izlaz sa 32 na 36mm. Ujedno povadjeni svi brezoni i stavljeni prohromski:
50506269273_4d3265f560_q.jpg 50506273438_4a63619d62_q.jpg 50513398978_5d76211faa_q.jpg 50514108986_ba85670f29_q.jpg

 

Kad se vec skida usisina i izduvna grana, zapusio sam kanale za rashladnu tecnost koji vode u usisinu granu kod karburatorskih motora. Slabo se vidi na slici, ali usisini kanali su cist aluminijum, bez ikakvih naslaga:
50514111491_d97f4f8087_q.jpg 50513399733_c89647f5fb_q.jpg

 

Prosirena usisina grana, ulaz prosiren sa 51.5mm (fabricki 47mm) na 53mm, kanali sa 26.3 prosireni na 28.5mm:
50525592532_bc5e69d6fe_q.jpg 50525592197_6dfea106c0_q.jpg 50534613846_52899b2980_q.jpg

 

I za kraj sve vraceno na mesto uz malo ciscenja motornog prostora i farbanja par nosaca:
50537412843_f887b0741d_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije to preterivanje, nego taman :D Pa jbg to je neki tvoj problem, kod mene radi :D A jbg ja da kacim svaki dan kako napredujem sa radovima, onda bih kacio na forum, ali mislim da bih ljudima to bilo dosadno pa kacim kad nakupim, a onda kad kacim na jos 6 foruma, mrzi me da svuda posebno postavljam :D

 

Mada ajde, videcu mozda da vam ispunim zelju :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za kraj godine skromni radovi :D Izgubio sam originalnu posudicu za nastavke koji idu uz kompresor pa sam napravio svoju i malo poboljsao da se ne izgubi opet od nasih dobirh puteva:
50588189722_26790869f8_q.jpg 50588068181_3b2f662190_q.jpg

 

Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim:
50633477948_7f33aae55d_q.jpg 50633476293_1fbb3a4a1a_q.jpg 50633475403_1163711959_q.jpg

 

Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma:
50645820496_75c27285b7_q.jpg 50645914727_3dfd80de74_q.jpg 50645819611_f0241e91d1_q.jpg

 

Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja:
50679290468_ed981b74c4_q.jpg 50682733213_bffc7ca7cc_q.jpg 50682732818_f6d8b45783_q.jpg 50683493471_54d13aa231_q.jpg

Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba:
50672157873_db578527a4_q.jpg 50680123907_5c05490cfe_q.jpg

 

Malo vise o sistemu sada kada je testiran:
Amortizer:
Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja
Monotube dizajn ventila
Eksterno postavljeni ventili
Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera
Progresivno delovanje ventila
Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera
Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda
Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje
Gasni amortizer visokog pritiska
Eksterni rezervoar za gas
Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja
Stelujuca platforma za stelovanje visine auta

Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju

 

Opruga:
120kg/cm
Progresivna tvrdoca

 

Solja:
Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom

 

Funkcija:
Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju
Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju
Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju
Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja
Povecava stabilnost auta po neravninama

 

I par dokaza da se auto vozi :D
50612810593_f6eb328411_q.jpg 50612810068_e13e6bce67_q.jpg 50625208183_3102afb744_q.jpg 50626055167_0b2c2bcbee_q.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto sam razmisljao o zastiti poda (susplehu) od aluminijuma, ali mi je palo na pamet, da mozda nije dobro da to bude cvrsto, jer kada se naleti na nesto, onda ce on da podize branik (bar je kod mene takvo kacenje), pa mozda pokarabasi nosace branika il ko zna sta. Ali s druge strane, bolje stiti karter :D

 

Za sta su ovi otvori na podu, sto su blize prednjici? Odvod toplote?

 

Jesi testirao zagrevanje izduva iznad tog poklopca? 

 

Sad zimi ces imati podno grejanje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat Pa sve zavisi i koje debljine alu koristis, ovo je mislim 0.8mm, tako da je relativno elasticno ;) Sa druge strane to bas ne stiti karter nesto :D

 

Jeste to je odvod toplote iz motornog prostora i malo od prednjeg dela izduva, pa bilo je malo podnog grejanja pre jer je auspuh bio blizi podu, ali sad kad sam napravio sebi po meri, to je malo lepse rasporedjeno duz patosa, plus mi se cini da je izduv sam po sebi nesto hladniji, verovatno zbog veceg precnika se brze osloboadja gasova i ujedno je jos umotan sa termoizolacionom trakom, tako da ne bi trebalo da se oseti nesto preterano ;)

 

 

@Bingodalton Pa konkretno ja sto sam najbrze vozio karting je 45.567s, a najbrzi krug sa Yugom je 43.6s na vlaznoj stazi, ali rekord sa kartingom ove godine je 42.284s. Profesionalni kartinzi idu tamo negde do 36-37s, motocikli sa 600ccm sa profi vozacima idu oko 38-39s, standardni auti imaju problem ispod 47s, ali i to je nesto kao 2.0TS Alfa 147, neki klasican Punto ide preko 50s, najbrze vreme auta koje sam ja video posle mog je ~45.5s. Kartinzi jednostavno imaju vecu brzinu u krivinama zbog manjih dimenzija i uostalom imaju komicno mekane slikove :D Gledas kako se trose u realnom vremenu :D Moje drustvo nije bilo bas odusevljeno sa kartinzima kao ni ja prvi put zbog neke vibracije koju sam imao, ali ovaj drugi put sam ja bio zadovoljan kako ide sem kocnice koja mora bas da se upre, ali jedva se i koci na stazi s obzirom da su pravci kratki.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/6/2020 at 11:00 AM, YUgisa said:

@horvat 

@Bingodalton konkretno ja sto sam najbrze vozio karting je 45.567s, a najbrzi krug sa Yugom je 43.6s na vlaznoj stazi, ali rekord sa kartingom ove godine je 42.284s. Profesionalni kartinzi idu tamo negde do 36-37s, motocikli sa 600ccm sa profi vozacima idu oko 38-39s...

 

Supermoto 35,5    :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modifikovane vodjice za klesta, godinama imam problem sa lupkanjem klesta ponekad i nadam se da ce OEM resenje sa novijih Fiata da resi taj problem:
50731070726_e21c2abe16_q.jpg

 

Napakovane i Bilstein solje:
50730341218_aff635cdab_q.jpg

 

Air lift sistem na prednjim soljama redizajniran:
50731068326_2b211da243_q.jpg 50731165567_5c3f523cd5_q.jpg

 

Montirane zavesice za zimsku sezonu:
50771327858_d3e5a317d4_q.jpg 50775045213_ed4e93cbe3_q.jpg 50775043868_d9bbcaaf01_q.jpg 50775912792_80478974bc_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ova crna usis ciganija na prednjem krilu ti ozbiljno ruži auto, i zašto su beše gepek vrata više crna nego u boji auta  :huh:

 

Zastavice za zimu su top, sad samo da ih podvežeš lancOm   :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, PremieRacing said:

 

Ova crna usis ciganija na prednjem krilu ti ozbiljno ruži auto,

 

Znaci da radi :rofl: Gepek vrata su takva jer je ovo prva serija Yuga IN koja je imala spojler i ofarban okvir oko stakla. Ali taj spojler je tesko g... kako je izveden pa sam ga ja demontirao i ofarbao to nabrzaka u crno da bude ujednaceno. Mada se meni taj detalj svideo tako da na prolece kada budem radio limariju i farbao auto bice ofarbano ponovo tako :) Mislim lepse nego sad  :D  Lanac je tezak, usporice auto :D

 

HPIM3821.thumb.jpg.8a35a76676d1d3d23a14d0c1fa0b2464.jpg

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montirane zimske gume, naduvane na 2.5/2.1 bar. Letnje gume namazane domacim rezeptom za omeksavanje da budu sveze za prolece:
50838052563_7cc4202a5b_q.jpg 50838864112_ff052a55e7_q.jpg 50857001096_bf1e512a1b_q.jpg 50860336327_9384b085a3_q.jpg

 

Onda smo malo kvarili auto, pa je prvo trebalo popraviti bravu od vrata da ne skripucu:
50859522958_017cf05886_q.jpg 50860240521_57ab8274c4_q.jpg

 

Nakon toga sam uspeo nekako da polomim poluosovinu:
50926600346_3412b13ce2_q.jpg 50929506958_65a0e3700a_q.jpg 50930317467_9b6c35c02a_q.jpg

 

Takodje nabavljeni neki delovi, najnoviji tip table, ne znam da li ce ici jos u auto ali posto sam nasao bas ocuvanu, odlucio sam da uzmem. Takodje uzeti tepisi za gepek, tako da vise nema rupa od plina i nije tako mutirana boja:
50850002886_7280cb785b_q.jpg 50930189686_0624029552_q.jpg 50929504173_2da81f7383_q.jpg

 

I posto ova slika kruzi internetom, mislim da treba i ja da je okacim :D
50908710453_7972ab056f_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde stvarno napravi neki foto sešn da trljam amerima i Britancima nos sa slikama...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je taj tajni domaci recept za gume? ja koristim  samo glicerin.

Yugo mnooogo opako izgleda!!

Kao da je zalepljen za asfalt!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, neshtry said:

Ajde stvarno napravi neki foto sešn da trljam amerima i Britancima nos sa slikama...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk
 

Pazi kad sam mu se i ja nudio... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poludeli Ameri,otkrivaju Yuga ponovo, samo nemaju baš znanja sa malenim Italijanima...a stil im belo,zlatna i roze pa zlatni točkovi...

Neveruju da iz 1300ccm može 130ks

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recept za gume je tajna :D Videcemo kako ce se ponasati kad dodju nazad na auto, ovako pod prstima mi se cini da su omeksale :)

 

Pa moglo je 160ks pre 3 decenije :D Slikace se kad se uradi limarija, pa kad se lepo sve ofarba i ispolira :D  Evo ti par starijih :D

 

P1070051.thumb.JPG.ec1fa9083e54af6a53836cf1963cedd4.JPGDSC_1409.thumb.jpg.fec3b78e71cc28efe5e5f297f9a1207c.jpgDSC_1411.thumb.jpg.b80c5baeebdc515d739e138c00654011.jpgP1070320.thumb.JPG.3489d95765f7bd2a6f49c37977be3607.JPG689180253_SFRJYugo.thumb.jpg.98ff290f762f69b9f4951f010a835739.jpgDSC_6988.thumb.jpg.e316790aa51be65529a1469af280f401.jpgDSC_6995.thumb.jpg.c707c608cb86a5254b07cecff0eda990.jpgDSC_9384.thumb.jpg.95b9d270ffedb29fbf5ccae425addd3b.jpgDSC_9442.thumb.jpg.a742559a43e61bd9c61ba0d29c55ee1b.jpgPhoto1512.thumb.jpg.26d0b8faa42f3f589dbcc257370a674a.jpgPhoto1567.thumb.jpg.ec1be8f023ac72a19d75848ae63f1c6c.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, YUgisa said:

Montirane zimske gume, naduvane na 2.5/2.1 bar. Letnje gume namazane domacim rezeptom za omeksavanje da budu sveze za prolece:

E pa jesi kontraš nema ga na ovom forumu. :lol:

Zimske gume stavlja usred februara kad zima prolazi, slike i dalje preko flickr.... 

 

Aliiii nije sve tako crno, uvek pročitam sve od prve do poslednje rečenice kad objaviš nešto novo. :thumbsup:

 

P. S. Čime ih mažeš? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu sad stavljene, montirane su 14tog januara, stavim ih kada vremenski uslovi to zahtevaju ;) Mazem ih premium slojem gume :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...