YUgisa 2513 Posted August 8, 2020 Hahahahaha pa vidim da su presli izgleda na plin ili na dizel jer losije radi nego kad sam poceo da ga koristim Ali to je tako sa svim sajtovima koje pocnem da koristim, posle godinu dana pocnu da propadaju i onda neko kaze kaci na nas server Kao da traze smrtnu kaznu 1 1 horvat and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 8, 2020 14 hours ago, YUgisa said: Hahahahaha znas da ja nemam poverenja u dizel, a ja nisam siguran dal je FLCS server prikacen na dizelski agregat Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted August 17, 2020 Nastavak u najavljenim projektima 3 Axic, neshtry and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19716 Posted August 18, 2020 (edited) Slobodanov Flickr 2 : 0 FLCS server Edited August 18, 2020 by Axic 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted September 3, 2020 Jos me proganja tvoj glas kad se javis na telefon " Dobar dan, Slobodan kraj telefona, izvolite " 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 3, 2020 Tebi cu od sada da se javljam sa "Odje mobilni" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaarul Hades 2 Posted September 3, 2020 6 hours ago, YUgisa said: Tebi cu od sada da se javljam sa "Odje mobilni" Može, haha. Kod mene si upisan u imenik pod "2 mm ekscentar" 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 16, 2020 Teaser 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 4, 2020 Napravljen stelujuci presostat koji gasi kompresor za Airlift sistem za podizanje prednjice na 11bara: Nakacena opruga na merac nivoa ulja, cisto kao sigurnosni mehanizam: Modifikovan zastitni lim izduvne grane i montiran nazad na motor nakon 12 godina (skinut zbog konstantnog vibriranja): Napravljen nov auspuh, 2x40mm, 1x45mm aluminizirane cevi, pie cuts krivine, cevni kolektor, anti reversion chamber, navoj za wideband, modifikovano kacenje na karoseriju (zadrzan stari alu/prohrom lonac): I par slika: 5 horvat, bojke, Djuk85 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 6, 2020 Teaser 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 3 balans stangle, 3 opruge, 5 amortizera, sta je sledece 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 579 Posted October 10, 2020 Odlično Čestitam, puno ljubavi i rada a i para uloženo, odličan yugo. Nisam mogao da čitam sve, jel i dalje 1,1 efi? Taj motor uopšte nije loš, obzirom na vreme kada je projektovan. Snaga, potrošnja, troškovi održavanja, radni vek, sve je manje više isto i kod drugih proizvođača i danas. Mislim da bi taj motor bio još i bolji da nekako ima 16 ventila. Ovako, sa direktnim ubrizgavanjem, ide pristojno, ne troši previše i nema onih yugo problema, zapušena dizna, preliva i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 Hvala Jeste i dalje njegov 1.1EFI bez obzira na kritiku vecine Nisam nikad bio ljubitelj karburatora, tako da pri kupovini auta jedan od glavnih faktora je bio da je EFI i to novija verzija po mogucnosti. Bilo je nekih manjih problema, ali vecinom posledica cackanja bivseg vlasnika i moje zelje da prevazicem sve mogucnosti konstrukcije auta Ali gura 100.000km trenutno i pored cinjenice da je vozen kod bivseg vlasnika u kombinaciji sa N2O i da sam ga i ja malo modifikovao i cesto zalazim u obrtaje preko 7000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 579 Posted October 10, 2020 Na yugu nikad i nije bio problem motor i menjač (ovo drugo manje više) već školjka, trulež i naravno, pregazilo ga je vreme, što bezbednost, što udobnost, aero dinamika itd. Onaj 1,3 motor, isto zastavin, mislim da je bila razlika u odnosu na fiat prečnik klipa 86,4 naspram originala 86,00 mm je isto odličan motor, po mom mišljenju i daleko bolji. U normalnim uslovima, mnogo lakše nosi tu karoseriju, pa samim tim i manje troši. Kada pukne kaiš, ne stiže ventile a sa elektronskim paljenjem i ubrizgavanjem bude i dugotrajan (barem 150 000 km prelazi, nema prelivanja) Taj 1,3 sam vozio neko vreme u Z101 - 90 godište, neka posebna serija, fabrički je imao sanke, duboke plastične branike, unutrašnjost je bila nekako baš dobra, sedišta su bila udobnija, ceo je bio nekako dobro napravljen, sa većim kočnicama (čini mi se od floride) i dvogrlim karburatorom. Taj mi je ostao baš u dobrom sećanju. Na AP je išao 165 (prema onom satu) i baš je bio brz, startan... a znao je da posrče i 10 ak litara Ali je vožnja bila veoma zanimljiva Drugo vreme, jbg. Sad povremeno gledam oglase, nema više, sve je manje tih auta na oglasima i sve su lošilji (što je i logično). Sad sa terase, gledam, komšija iz garaže vadi floridu, nije prešla više od 50 - 60 hiljada, kao iz fabrike, upali je povremeno, provoza par krugova, uredno je registruje. Kaže, nudili mu 1000€ bilo mu žao da je proda, ali razmišlja. Ako je bude prodavao, platiću mu tih 1000 € da se malo zabavljam auto je kao nov. A ako ne, u planu mi je da uzmem Z101, da je celu rasklopim, ofarbam u perla belu boju, motor 1,3 EFI i voleo bih, da stavim one stare, hromirane delove, što su se ugrađivali na stare Zastave, ali bi je spustio, felne 14, zatamnio bi stakla ... igračka najbolja a neće koštati više od 4 - 5 000 € Samo napred, neka te dugo služi i zabavlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 Pa kad pukne kais nece da sudari ventile, ali samo ako je fabricki Cim krene da se povecava stepen kompresije, to ispada iz igre Slazem se da 1.3 ima to malo vise obrtnog momenta da lepse ide u normalnoj voznji i da zbog veceg klipa ima veci potencijal za tuning jer ima vise mesta za ventile, ali ja iz nekog razloga obozavam 1.1 verziju Nazalost sad vecina vozi Zastavu jer mora, pa su u oglasima prilicno u losem stanju, a kad se i nadje neki dobar, problem je izabrati neki ulickan od strane preprodavca. Za neke pozeljnije modele, idu cene i po 1500-2000e. Volim te hrom verzije Z101, ali jako tesko je naci vec delove za njih, ima ih ali su prilicno papreni, mislim da za 5000e treba dosta srece da se to sklopi 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14511 Posted October 10, 2020 Našao sam lika koji ih prodaje,moram da se setim gde sam turio broj....ima komplet delove da sklopiše z101 iz 1977. godineEdit:našaohttps://www.autodelovi-zastava.com/zastava-101128.html Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 (edited) Da moji zele da voze ponovo (imali su mislim 23 godine) Z101, sredio bih im jednog, ali nikako da ih nagovorim da se vrate na Zastavu, a 3 auta na 2 vozaca je besmisleno dok imamo 1 garazu Edited October 10, 2020 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 579 Posted October 10, 2020 14 minutes ago, YUgisa said: mislim da za 5000e treba dosta srece da se to sklopi Ne bi trebalo, računao sam ja to, onako, ofrlje. Pristojna zastava, da nije neka trula, raspala, može da se nađe za do 1000€ Limarija (kad je ogoljen to ide lakše) ne košta više od 500€ Farbanje 1000€ i to, za te pare, može da se ofarba da bude top Sve da se stavi novo, od istalacije, tepiha, neka normalna sediša, ne zastavina, ne bi trebalo da košta više od 1000€ Motor da se uradi 500€ (normalan motor, nikakve budževine) sa setom kvačila I to je to. Naravno, računaj još 1000€ na neke zezalice, tipa, nov auspuh, nov rezervoar, zatamnjivanje stakala ... I to je sve onako, da bude laganica, da se ne cimaš ništa, a sigurno ima gomila stvari koja mogu da se urade i samostalno i da se urade jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 (edited) Ja kad sam drugu radio, samo materijal za limariju je izasao nesto vise od 400e, farbanje izadje oko 500e u materijalu za zastitom. Trap ako iole hoces da ti traje, je u rangu od oko 700e, fabricke kocnice su oko 300e mada je realno to toliko prevazidjeno sada jer za 150e vise (klesta napred i veci glavni kocioni) moze da se dobije puno bolje kocenje. Jos ako se stavljaju zadnje disk kocnice, to je u rangu 200-250e Govorim kvalitet fabrika ili bolji Motor mozda moze da se uradi za 500e, ali definitivno ne zajedno sa EFIjem koji polovan kosta oko 100-150e ali obicno treba jos barem 100e na sitnice da se to uradi kako treba, kvacilo da valja je 80e Menjac treba gotovo sigurno osvezavati, minimum dihtovanje i problem sa barem jednim sinhronom u najavi, ako se jos doda i kraci prenos, brzo dodjemo na 200-250e Npr kvalitetna kociona creva je tesko naci a da ne popucaju u roku od godinu dana pa vecina nas stavlja pancirna, ali ona su oko 60e za set od 4. Edited October 10, 2020 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 579 Posted October 10, 2020 Neću da kažem, to može da košta podosta, ako se stavlja svašta nešto skupo i kvalitetno. Ali ja nisam ni mislio to da radim kao ti Sve što može da se stavi obično, tipa amortizeri, spone, ramena, to sve ne košta ne znam koliko. Pritom, taj auto koji kupiš sve to ima neće biti da je baš sve za bacanje Ah, to je sad samo želja, za par godina, ako sve bude kako treba, biće i to POLAKO Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 Pa nije stvar da li zelis nesto kao ja ili zelis nesto obicno, stvar je da obicni delovi dobrim delom su takvog kvaliteta da ce ti napraviti problem za godinu dana cak i u normalnom koriscenju vozila i onda kad ulazes nekad ispadne i jeftinije ili slicne cene da se nesto modifikuje, pogotovo na duze staze. Kao sto kazem, problem su stvari kao kociona creva, amortizeri (to jedino da se nadas da ces naci neki stari lager nekog brenda, jer novo je sve fals i kopije), nosaci b. stangle.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 10, 2020 Spremni za Zastavin skup u Kuli 1 bojke reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 14, 2020 I? Kako beše...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 14, 2020 Bilo je dobro druzenje, nazalost zbog zdravstvenih problema i zauzetosti staze je voznja bila prilicno ogranicena pa su izostali bilo kakvi rezultati, a nisam ni testirao sve sto sam hteo Slike iz Kule: Onda sam odlucio da vozim drugi karting sa zadnjom vucom. Po pitanju osecaja na volanu, nikakve razlike izmedju kartinga i mog Yuga 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites