Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hahahahaha pa vidim da su presli izgleda na plin ili na dizel jer losije radi nego kad sam poceo da ga koristim :D Ali to je tako sa svim sajtovima koje pocnem da koristim, posle godinu dana pocnu da propadaju i onda neko kaze kaci na nas server :D Kao da traze smrtnu kaznu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, YUgisa said:

Hahahahaha znas da ja nemam poverenja u dizel, a ja nisam siguran dal je FLCS server prikacen na dizelski agregat :D

:D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodanov Flickr 2 : 0 FLCS server

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, YUgisa said:

Tebi cu od sada da se javljam sa "Odje mobilni" :D

Može, haha. 

 

Kod mene si upisan u imenik pod "2 mm ekscentar" :hope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravljen stelujuci presostat koji gasi kompresor za Airlift sistem za podizanje prednjice na 11bara:
50345747038_943a835c15_q.jpg 50346441711_f93b6d72be_q.jpg

 

Nakacena opruga na merac nivoa ulja, cisto kao sigurnosni mehanizam:
50412560908_e9b293534a_q.jpg 50412561923_a472f8f64e_q.jpg

 

Modifikovan zastitni lim izduvne grane i montiran nazad na motor nakon 12 godina (skinut zbog konstantnog vibriranja):
50413424392_3ed50b5224_q.jpg 50413423322_c876a9a3b8_q.jpg 50418435671_13a4d749ae_q.jpg

 

Napravljen nov auspuh, 2x40mm, 1x45mm aluminizirane cevi, pie cuts krivine, cevni kolektor, anti reversion chamber, navoj za wideband, modifikovano kacenje na karoseriju (zadrzan stari alu/prohrom lonac):
50353532266_ac4bc05c96_q.jpg 50353689952_b43ce82db1_q.jpg 50356246833_554996ea87_q.jpg
50398955122_381a5b037b_q.jpg 50405460086_dfaa1b09ae_q.jpg 50413262866_6ca3234dbe_q.jpg
50418429031_68b164e730_q.jpg 50418600007_70e1a75596_q.jpg 50418431176_5ef5953193_q.jpg 50418430091_e6a860ac25_q.jpg

 

I par slika:
50305729357_a3aef73835_q.jpg 50304892553_7416d1b791_q.jpg 50305730267_6eb7555016_q.jpg 50305581236_0e20c371f6_q.jpg
50304895418_500b614b08_q.jpg 50305733862_14d56cfa38_q.jpg 50305732997_95ff5bc5d4_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično :)

Čestitam, puno ljubavi i rada a i para uloženo, odličan yugo.

 

Nisam mogao da čitam sve, jel i dalje 1,1 efi? 

 

Taj motor uopšte nije loš, obzirom na vreme kada je projektovan. Snaga, potrošnja, troškovi održavanja, radni vek, sve je manje više isto i kod drugih proizvođača i danas. Mislim da bi taj motor bio još i bolji da nekako ima 16 ventila.


Ovako, sa direktnim ubrizgavanjem, ide pristojno, ne troši previše i nema onih yugo problema, zapušena dizna, preliva i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ;) Jeste i dalje njegov 1.1EFI bez obzira na kritiku vecine :D Nisam nikad bio ljubitelj karburatora, tako da pri kupovini auta jedan od glavnih faktora je bio da je EFI i to novija verzija po mogucnosti. Bilo je nekih manjih problema, ali vecinom posledica cackanja bivseg vlasnika i moje zelje da prevazicem sve mogucnosti konstrukcije auta :D Ali gura 100.000km trenutno i pored cinjenice da je vozen kod bivseg vlasnika u kombinaciji sa N2O i da sam ga i ja malo modifikovao i cesto zalazim u obrtaje preko 7000 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na yugu nikad i nije bio problem motor i menjač (ovo drugo manje više) već školjka, trulež i naravno, pregazilo ga je vreme, što bezbednost, što udobnost, aero dinamika itd.

 

Onaj 1,3 motor, isto zastavin, mislim da je bila razlika u odnosu na fiat prečnik klipa 86,4 naspram originala 86,00 mm je isto odličan motor, po mom mišljenju i daleko bolji. U normalnim uslovima, mnogo lakše nosi tu karoseriju, pa samim tim i manje troši. Kada pukne kaiš, ne stiže ventile a sa elektronskim paljenjem i ubrizgavanjem bude i dugotrajan (barem 150 000 km prelazi, nema prelivanja) 


Taj 1,3 sam vozio neko vreme u Z101 - 90 godište, neka posebna serija, fabrički je imao sanke, duboke plastične branike, unutrašnjost je bila nekako baš dobra, sedišta su bila udobnija, ceo je bio nekako dobro napravljen, sa većim kočnicama (čini mi se od floride) i dvogrlim karburatorom. 

Taj mi je ostao baš u dobrom sećanju. Na AP je išao 165 (prema onom satu) i baš je bio brz, startan... a znao je da posrče i 10 ak litara :) 

Ali je vožnja bila veoma zanimljiva :) 

Drugo vreme, jbg.

 

Sad povremeno gledam oglase, nema više, sve je manje tih auta na oglasima i sve su lošilji (što je i logično). Sad sa terase, gledam, komšija iz garaže vadi floridu, nije prešla više od 50 - 60 hiljada, kao iz fabrike, upali je povremeno, provoza par krugova, uredno je registruje. Kaže, nudili mu 1000€ bilo mu žao da je proda, ali razmišlja. Ako je bude prodavao, platiću mu tih 1000 € da se malo zabavljam :) auto je kao nov.

 

A ako ne, u planu mi je da uzmem Z101, da je celu rasklopim, ofarbam u perla belu boju, motor 1,3 EFI i voleo bih, da stavim one stare, hromirane delove, što su se ugrađivali na stare Zastave, ali bi je spustio, felne 14, zatamnio bi stakla ... igračka najbolja a neće koštati više od 4 - 5 000 € :) 

 

Samo napred, neka te dugo služi i zabavlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad pukne kais nece da sudari ventile, ali samo ako je fabricki :D Cim krene da se povecava stepen kompresije, to ispada iz igre :D Slazem se da 1.3 ima to malo vise obrtnog momenta da lepse ide u normalnoj voznji i da zbog veceg klipa ima veci potencijal za tuning jer ima vise mesta za ventile, ali ja iz nekog razloga obozavam 1.1 verziju :D

 

Nazalost sad vecina vozi Zastavu jer mora, pa su u oglasima prilicno u losem stanju, a kad se i nadje neki dobar, problem je izabrati neki ulickan od strane preprodavca. Za neke pozeljnije modele, idu cene i po 1500-2000e.

 

Volim te hrom verzije Z101, ali jako tesko je naci vec delove za njih, ima ih ali su prilicno papreni, mislim da za 5000e treba dosta srece da se to sklopi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao sam lika koji ih prodaje,moram da se setim gde sam turio broj....ima komplet delove da sklopiše z101 iz 1977. godine

Edit:našao

https://www.autodelovi-zastava.com/zastava-101128.html

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da moji zele da voze ponovo (imali su mislim 23 godine) Z101, sredio bih im jednog, ali nikako da ih nagovorim da se vrate na Zastavu, a 3 auta na 2 vozaca je besmisleno dok imamo 1 garazu :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, YUgisa said:

mislim da za 5000e treba dosta srece da se to sklopi ;)

Ne bi trebalo, računao sam ja to, onako, ofrlje.


Pristojna zastava, da nije neka trula, raspala, može da se nađe za do 1000€

Limarija (kad je ogoljen to ide lakše) ne košta više od 500€ 

Farbanje 1000€ i to, za te pare, može da se ofarba da bude top

Sve da se stavi novo, od istalacije, tepiha, neka normalna sediša, ne zastavina, ne bi trebalo da košta više od 1000€

Motor da se uradi 500€ (normalan motor, nikakve budževine) sa setom kvačila 

I to je to.

Naravno, računaj još 1000€ na neke zezalice, tipa, nov auspuh, nov rezervoar, zatamnjivanje stakala ... 

 

I to je sve onako, da bude laganica, da se ne cimaš ništa, a sigurno ima gomila stvari koja mogu da se urade i samostalno i da se urade jeftinije.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam drugu radio, samo materijal za limariju je izasao nesto vise od 400e, farbanje izadje oko 500e u materijalu za zastitom. Trap ako iole hoces da ti traje, je u rangu od oko 700e, fabricke kocnice su oko 300e mada je realno to toliko prevazidjeno sada jer za 150e vise (klesta napred i veci glavni kocioni) moze da se dobije puno bolje kocenje. Jos ako se stavljaju zadnje disk kocnice, to je u rangu 200-250e :D Govorim kvalitet fabrika ili bolji :D Motor mozda moze da se uradi za 500e, ali definitivno ne zajedno sa EFIjem koji polovan kosta oko 100-150e ali obicno treba jos barem 100e na sitnice da se to uradi kako treba, kvacilo da valja je 80e ;) Menjac treba gotovo sigurno osvezavati, minimum dihtovanje i problem sa barem jednim sinhronom u najavi, ako se jos doda i kraci prenos, brzo dodjemo na 200-250e :D

 

Npr kvalitetna kociona creva je tesko naci a da ne popucaju u roku od godinu dana pa vecina nas stavlja pancirna, ali ona su oko 60e za set od 4.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neću da kažem, to može da košta podosta, ako se stavlja svašta nešto skupo i kvalitetno. 

 

Ali ja nisam ni mislio to da radim kao ti :)  

 

Sve što može da se stavi obično, tipa amortizeri, spone, ramena, to sve ne košta ne znam koliko. Pritom, taj auto koji kupiš sve to ima :) neće biti da je baš sve za bacanje :) 

 

Ah, to je sad samo želja, za par godina, ako sve bude kako treba, biće i to :) POLAKO 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije stvar da li zelis nesto kao ja ili zelis nesto obicno, stvar je da obicni delovi dobrim delom su takvog kvaliteta da ce ti napraviti problem za godinu dana cak i u normalnom koriscenju vozila i onda kad ulazes nekad ispadne i jeftinije ili slicne cene da se nesto modifikuje, pogotovo na duze staze. Kao sto kazem, problem su stvari kao kociona creva, amortizeri (to jedino da se nadas da ces naci neki stari lager nekog brenda, jer novo je sve fals i kopije), nosaci b. stangle....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je dobro druzenje, nazalost zbog zdravstvenih problema i zauzetosti staze je voznja bila prilicno ogranicena pa su izostali bilo kakvi rezultati, a nisam ni testirao sve sto sam hteo ;)

 

Slike iz Kule:
50471777186_59827e6b9e_q.jpg 50471776301_0b4c12576b_q.jpg 50471775421_a8f5e6e151_q.jpg 50471773946_2bf11530e8_q.jpg

50471773551_c86fdb5f43_q.jpg 50471073198_72b251e11e_q.jpg 50471927517_39395f1886_q.jpg 50471926972_500a437293_q.jpg

50471771826_712f78b468_q.jpg 50471771531_1210aec056_q.jpg 50471071368_7d362faf6e_q.jpg 50471926167_f1d1bf613c_q.jpg

 

Onda sam odlucio da vozim drugi karting sa zadnjom vucom. Po pitanju osecaja na volanu, nikakve razlike izmedju kartinga i mog Yuga :D
50471770951_64d982d2bf_q.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...