Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

18 hours ago, YUgisa said:

 48672818693_f4e702bb68_q.jpg,

48673321627_19f6ca7f12_q.jpg 

 

 

Retka slika na kojoj se moze videti kako yugo-divlja zver pije vode. Kazu da neki fotografi nikada za zivota ne dobiju pravu priliku da uslikaju ovo...retki oni kojima se posreci.

 

Kao onaj sto sto je ispucao 50000 snimaka kako bi snimio onu pticicu kako dodiruje kljunom vodu. E to je to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo tamo gde smo stali u julu.

 

Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni:

48594476192_7dfcfa3e6a_q.jpg 48608540716_1cd5157412_q.jpg

48718154478_f11f3e412a_q.jpg 48718491761_b2ce1fbcfa_q.jpg

 

Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema:

48672740513_5c6951384e_q.jpg

 

Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke:

48608180408_0e19675666_q.jpg 48608541266_d12cc523ac_q.jpg 48608180013_244d9ea620_q.jpg

 

I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can:

48731490671_2d2ba267c8_q.jpg 48731162318_4996932ca6_q.jpg 48731164273_b808ef9ca4_q.jpg

48731164878_81b9079b83_q.jpg 48731492746_3470570afa_q.jpg 48731164438_30febab2e6_q.jpg

Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu :D ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen.

Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi bi vredela sedmica na loto, kakva bi to garaža bila puna unikata.

Послато уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da tako osvojim pare, verovatno bih pokrenuo radionicu za "restomod" tj da restauriram stare aute sa nekim novijim tehnologijama i da resavam fabricke greske, posto fabricki auti i ja se ne slazemo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi ti odmah dovezao Ascona C sa 2 vrata , da turimo C20 LET motor, sve disk kočnice i.....

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad je prvi na redu projekat Yugo 1.6 16v, pa onda ide moj auto ali posle juna sledece godine, imam slobodan termin :D

 

 

Yugo.jpgPhoto3248.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa Hvala za objašnjenje oko onog BMR-a za nas iz zadnje klupe. Naučili smo nešto što je i te kako interesantno i zanimljivo :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa sad je prvi na redu projekat Yugo 1.6 16v, pa onda ide moj auto ali posle juna sledece godine, imam slobodan termin
 
 
Yugo.thumb.jpg.344c7a313a62484c9652804be22f76af.jpgPhoto3248.thumb.jpg.d7c2199c9060a74c7af027d98669348c.jpg
Oćeš Lancia motor u tog juga?

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic Nema na cemu, drago mi je da je nekom zanimljivo ;)

 

@neshtry Pa konkretno je ovaj iz Fiat Brava Mk1, ali isao je i u druge modele Fiata i Lancie ;) Fabricki 103ks, ali planiramo malo da cackamo glavu i usisinu i da se cipuje plus kraci prenos od fabrickog Yugovog, tako da bi trebalo dobro da povlaci, mozda uspe oko 7-8s do 100 i oko 200km/h max brzina ;) Planiramo i vlasnik i ja da idemo na slalom pa da vidimo ko je brzi, 1.6 sa sportskim trapom ili 1.1 sa sport+ trapom :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam u CRO davnih dana da ubacuju 1.6 motore iz lancia delte i ipsilon, zato pitam

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moze svasta da se ubaci ;)

cirkusys5dk9.thumb.jpg.103e852c15b3c2b7863b33b4819699b0.jpg

 

Tako je bilo kod mog Yuga dok je bio kod bivseg vlasnika, tako ce biti i kod ovog samo cemo malo urednije da spakujemo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravljeno par nosaca za creva od hladnjaka ulja, OAC-a i nov centralni nosac branika:
48765316803_7c9aba926e_q.jpg 48765316378_7b773a3f05_q.jpg

48765844577_aff1eba1c0_q.jpg 48765317283_51e41d6c87_q.jpg


Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara:
48799943562_e0e6fdb5d4_q.jpg


Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep:
48804519108_127dc90c7d_q.jpg


Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm:
48850984928_b33cd789d5_q.jpg 48850984438_977475e50e_q.jpg 48851529467_5564810eff_q.jpg

48851339231_13997c4c70_q.jpg 48851338271_f39026fe87_q.jpg 48850984623_6f537b96d8_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo gde smo stali. Posto mi se raspao gumeni kraj sajle pedale gasa i jer sam posle 12 godina otkrio da nije ni odgovarajuci tip bio, napravio sam trajno resenje od aluminijuma i da bude odgovarajuci tip, plus sad je pedala puno direktnija jer nema disanja:
48948565622_ea22147652_q.jpg 48948566377_37b5db5569_q.jpg
48948370796_7f771e48e0_q.jpg 48948565897_dfb97ff348_q.jpg

 

Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje:
49381368492_b0c9d61af3_q.jpg 49380708383_2c79167a34_q.jpg
49381165246_93114e9c7b_q.jpg 49381162181_57dcee8120_q.jpg

 

Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim):
49244546427_381d8da1ff_q.jpg 49243864393_87436ba914_q.jpg
49386537357_b251716a15_q.jpg 49400769036_27834ce3fd_q.jpg

 

Par slika pred zimsku sezonu:
49018866838_04de6b717a_q.jpg 49019559217_a6fc1c3242_q.jpg 49018862528_2e10a904d7_q.jpg 49018859483_0ea0bd0cd6_q.jpg

49018855508_29b0d65ebb_q.jpg 49019371131_31a6da48f2_q.jpg 49019366616_bce62a7bee_q.jpg 49018851433_1af308c189_q.jpg

 

Zime nekad:
49334548987_2a6a3a7e44_q.jpg 49334326311_27c5aac1f7_q.jpg

 

Zime sad:
49334554837_4cfc3659e3_q.jpg 49333876518_d72ace11a0_q.jpg

 

Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi:
49363507481_d52cf71edf_q.jpg 49363013388_b25a58ef68_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki dan pogledah, možda bude zanimljivo do kraja, nadam se da ti ne ruži temu



Послато уз помоћ ТT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan Yugo u SAD kojem sam radio amortizere, opruge i gibanj kao sto su na mom Yugu ;) U zadnje 2 godine dosta jubitubera je uzelo Yuga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koliko ti je iznosio rekord :D Ako je bio iznad 43.6s onda ne stoji :D Ja idem 29og ponovo da postavim vreme u 42s :D Najavili su i Neovlasceni serviseri da ce doci i oni :D Drug hoce da zove i Krbulju stil pa da imamo takmicenje :D 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaa ja mislim nesto oko 41...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

 

Ajde, ajde nemoj da se štrecaš...nisam ga merio...ali sam zato ošišao nove yokohama zimske gume :clap: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahahahaha kad sam procitao prvi red poceo sam da se smejem :D Nisam jos naleteo na auto koji ide ispod 46s, a govorimo o autima od 45 do 230ks (ne kazem da neki nisu imali potencijal da idu brze ali sticajem okolnosti nisu) :D 1.2 Punto ide oko 51s ako se dobro secam :D

 

Eh kad se setim da su neki tvrdili da necu moci ici brze od 50s :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim sa izvestajem nakon par meseci :D Trebalo je biti uradjeno par stvari da se testiraju u Kuli za ovaj vikend, ali zbog trenutne situacije, nista od toga.

Namontirani letnji tockovi:
49562847667_a630448ef9_q.jpg 49562615571_51cfea4d2f_q.jpg
https://youtu.be/D_5pjIu6BXw

 

Rasturena sedista, sredjen ceo mehanizam, stavljene pojacane opruge u naslone uz prepravku kacenja (izbacene plasticne zakacke), pojacani "bubrezi" da se ne prosece ponovo kroz sundjer, pojacani sundjeri i stavljena deblja eko koza na sundjer da se ne useca u opruge. Trenutno se malo previsoko sedi pa cu morati videti da li ce se malo sleci nakon voznje ili cu morati malo da otanjim sundjer u sedalnom delu:
49624216291_12440d228e_q.jpg 49663434686_5714c4e3a9_q.jpg
49677480176_f0a0edb180_q.jpg 49677471861_bc321f70f3_q.jpg

 

Dok su sedista bila napolju, testirali smo ideju :D
49641288116_4eae3dacd3_q.jpg

 

Da nema ulja i filtera za ulje, prvu pomoc bih najcesce menjao na autu. Kupljena nova po treci put, prethodna otvorena i sramotno sta se nalazi unutra:
49580519828_a89db4960e_q.jpg

 

Iskoristio Lidl akciju pa kupio perac i odmah palo prvo "bezkontantno" pranje auta otkad je u mom vlasnistvu:
49640750843_d0ab7ac0c0_q.jpg 49641270461_ca21cc5c9c_q.jpg
49641541627_379dcedb33_q.jpg 49641260781_1e73ba40e3_q.jpg
49640732573_8993afa0e2_q.jpg 49640727878_b5e24ff3be_q.jpg

 

I dve snezne za kraj:
49698190728_299ec51ce2_q.jpg 49698710241_9975940ef4_q.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...