Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Prvo ti uradi probno merenje tvojih pa javi rezultate :D Mislim izgledaju ok, sem sto bih voleo da je plastifikacija malo deblja posto ce ovako brzo da sidje kad se skidaju i navrcu, navoj je bas precizan i "tesan", jedino sam jednu maticu morao da procistim navoj, da li je ostao opljak ili je nesto deblja plastifikacija ali je tesko isao pa nisam hteo da silim. Posle prve voznje, sve je na mestu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montirane "skrge":
47113392544_41824efb5e_q.jpg

 

Izmenjeno kacenje ukrasnih plastika na sedistima posto je to bilo jos izlomljeno kod bivseg vlasnika:
47113381164_d280e43006_q.jpg 47850683702_36b3d7841c_q.jpg

 

Izmenjen odusak menjaca kako crevo ne bi bilo prejako savijeno zbog skucenog prostora:
47937909646_98d7954a27_q.jpg 47960977813_28f3c55db3_q.jpg 47960961592_b6a26ea760_q.jpg

 

Napravljena aluminijumska T racva za iber umesto neke frikombinacije koju sam ja napravio pre 12 godina:
47945440627_09b6f46b46_q.jpg

 

Nabavljeno ulje (5.2l) i filter za mali servis. Dodatan kapacitet je zbog OAC koji ce uskoro biti napravljen:
47850702822_6bef82f375_q.jpg

 

Nakon 350km koriscenja, malecna razlika izmedju prednjih i zadnjih guma :D
47960977398_2f26da0651_q.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto se polako spremamo za Kulu 2019, moramo da krenemo malo sa radovima, rasturen zadnji osteceni branik, olaksana sina i nosaci (-290g):
47981169886_25432d7a60_q.jpg 47981123488_5e5931069f_q.jpg 48002611478_31ae95e9fe_q.jpg
47981124008_8a12ab5f47_q.jpg 47981125617_562746dd66_q.jpg


Popravljen branik pa uduvano sve u prajmer, a difuzor ofarban sa bumper sprejem:
48002552627_d0462a15b4_q.jpg 48002552887_2b12f5dc44_q.jpg 48015236537_7a4b366069_q.jpg
48026159042_362beaa217_q.jpg 48026085718_dec48d3e47_q.jpg


I zavrsen spliter:
48002610951_2879f48524_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklopljen auto:
48099135631_7fc9032ed3_q.jpg 48099182198_e84a583f19_q.jpg

 

Farbanje zadnjeg branika opet nije uspelo jer spric git koji sam koristio je reagovao hemijski sa podlogom a posle i sa farbom, tako da su dani pripreme otisli u nepovratno, usled nedostatka vremena jednostavno nisam mogao da spric git gulim pa je bzvz ofarbano, takodje sredjena i ofarbana svetla za tablice:
48051202148_46e770e5a5_q.jpg 48051158861_9c3d6e1480_q.jpg

 

Usled nedostatka vremena nisam zavrsio prednji branik kako sam zamislio, pa sam napravio privremeno hladenje za kocnice:
48099130936_0fd42918dd_q.jpg

 

Oil accumulator can nazalost nece biti spreman za vikend da se proba, ali veci deo je u pripremi:
48099185363_33b5c54efd_q.jpg 48099185128_5d559115c4_q.jpg

 

I prepravljen fabricki regulator pritiska u stelujuci:
48099189233_89282c51b3_q.jpg 48099189638_b1bf206b2a_q.jpg

 


Tako da usutini mnogo nedovrsenih planova za ovaj vikend u Kuli, koji se mozda i nece odrzati zbog kise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluzi kao jeftina zamena za suvi karter i omogucava konstantniji pritisak ulja u motoru pri vecim G silama ;) Takodje moze da se namesti tako da podmaze motor pre startovanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tek rezervni tocak :D Weight reduction/distribution, nista ? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt Yugisa, ti si bolestan coek. Kao sto pomenuh nekada davno, ako ikad budem imao uslova za neki ozbiljniji projekat moracu sa tobom da se druzim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak je ovo gradski auto tako da je funkcionalnost na prvom mestu :D Mislim da su akumulator i rezervni tocak oko 4kg laksi nego fabricki, uvek mi se svidela pozicija rezervnog u motornom prostoru a nemanje rezervnog tocka je no no u mojoj porodici, posto pehove koje imamo su uvek na nivou toga da nikakav sprej ili nesto slicno ne bi pomoglo. A sto se tice akumulatora, nisam bas u fazonu da bude zajedno sa mnom u kabini, tako da kuciste, dodatane zice itd, dale bi minimimalnu ustedu u masi, vise bi se isplatilo staviti aku od motocikla ali cena ulaganja, trajnost, garancija itd nije bas na strani toga ;) Jer vec sa ovim akumulatorom mi prave problem oko garancije jer na Yuga treba "jaci" iako ovaj aku ide i na dizele xD

 

Pa ajde sta cekas sa tim projektom :D Nismo sve mladji :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina. Najvise me hebe nedostatak garaze, a slozices se sa mnom da cestiti projekat ne vredi raditi na ulici. Sa ovim sto raspolazem jedino mogu da radim felne, skutere i jos po nesto tako sitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...