Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Meni je najveca fora sto u celoj prici niko ni u jednom trenutku nije pitao, da li je vozilo tehnicki ispravno pored cinjenice da nema papir za izvrsene prepravke. Niko nije rekao dodjite da proverimo tehnicku ispravnost vozila, utvrdicemo sta je prepravljeno, sta po nama mora biti atestirano ili vraceno nazad na fabricku specifikaciju.

 

Ja sam se potrudio da ispostujem sve propise koji su u samom zakonu, kao sto je vrsta i dubina pneumatika; broj, izvedba, homologacija i visina svetala; brisaci; kocnice; klirens vozila. To su sve propisi koji su manje vise medjunarodno prihvaceni. Ono sto ne postujem su ovi nasi razno razni dodatni pravilnici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bio sam na tri tehnicka nakon ovog stanja, na jednom tehnickom su smetali srafovi na rubu i osiguraci haube, na drugom su smetali srafovi i volan, na trecem je smetala tabla, volan, zavrsetak auspuha i to sto su 14ke felne. Naravno svi su morali da napomenu da svaka modifikacija zahteva atest.
 
Mislim ja bih smislio da to sto im smeta da izmenim (sem felni, posto ne bih menjao prednje kocnice da bih stavljao 13ke), ali opet niko nije hteo da kaze da je onda to to, moze da prodje. Smatram da srafovi na rubu zakonski ne bi smeli da budu problem, ali ok, ako je problem upadljivost, mogao bih nekako da utrpam torban srafove sa ofarbanom glavom, tabla ako bas smeta mogao bih pokusati naci fabricku novi tip iz juga pa namontirati, nije bas najidealnija ali ajde, radila bi dovoljno dobro i ja bih je prihvatio za stalno, volan ko volan nije toliko tesko zameniti, auspuh mogu da odvrnem posle zadnjeg lonca pa ne bi imao vidljiv zavrsetak, osiguraci ajde, mogu da zamenim haubu i da ih izbacim onda u potpunosti ako je toliko problem.

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije problem da dobijem, ali to mi ne ide u korist posto blokira sansu da me neko drugde i pusti jer ima trag da nesto nije ok. Mislim ako cemo realno, vec prosle godine je doslo do rasprave pa su posle hteli namerno da me obore zbog tehnicke neispravnosti jer kao ne radi rucna, a ustvari nije rucnu povukao, sasvim slucajno sam ostavio kameru u autu pa sam imao posle priliku da utvrdim. Ali ajde ti to isteraj kod nas, imam vec dovoljno negativnih iskustava sa sudom...

 

Mislim opet kazem, gledajuci zakon, moj auto nije u skladu sa njim i nije stvar sto treba atestirati i platiti to. Problem je sto meni atest nije odbijen iz cinjenice da nesto nije bezbedno uradjeno nego iz proste birokratije koja nije imala smisla ni kad je pravilnik donet. Ono sto je najgore je da i ja sad kao uspem to sve da isteram, meni niko ne garantuje da ce taj papir zaista biti prihvacen da ne moram opet da se raspravljam i jurim tamo vamo trazeci pravdu i da nece neko ko i za plin reci za 3 godine, taj atest ne vazi ili ce morati da se obnavlja svake godine i slicne nebuloze.

 

A tehnicki nije odbijen iz proste cinjenice da ono sto se vidi (sto je trenutno kao jedini faktor u odredjivanju tehnicke ispravnosti) nije u skladu sa zakonom, nego iz proste cinjenice da ga svako tumaci kako stigne posto nesto sto jedan tehnicki sprata ne dozvoljenim, drugom je to ok i tako u krug.

 

Inace sam imao priliku da pricam sa jos jednim tehnickim, tj jedan poznanik mi se raspitao, tamo mi je receno da bi oni verovatno prihvatili, ali bi me zamolili ako sam u mogucnosti da ipak zamenim tablu, makar i bila ne povezana. Ali da mi nece nista garantovati dok ne dodjem licno sa autom.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

Ja nisam hteo da ti stajem na muku, i hteo sam vec da kazem, ali rek`o necu znas ti najbolje, ali imao sam i imam utisak da ti to negde ladno mozes proci...samo treba naci gde.
 

Zna se sta ne treba da prolazi tehnicki i to podrzavam, ali ovo je apsurd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim, ja nisam optimistican za to jer je vec bilo dogovoreno 3 puta da nije nikakav problem dok nisam otisao da zakazem da stvarno dodjem sa autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja mislim da bi negde trebalo da mozes da prodjes.Recimo kod nas u Cacku meni gledali svetla,dok u G.Milanovcu kolegi Banetu nisu ni palili svetla.A taj tehnicki je od mene na nekih 15km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim zalosno je sto je jeftinije i lakse da se kupi jos jedan yugo, ofarba u ovu boju i prekucaju brojevi. Lakse bih nasao ljude koji bi to uradili "profi" nego neko da uradi papirologiju za atest, a na kraju bi verovatno manje kostalo ukljucujuci i cenu auta.

 

Nije tu problem registrovati neispravan auto, registrovali su i moji roditelji trulex koji je uduvan purpenom i zapusen gitom, sa amortizerima koji su propali pre 2 decenije i sa farovima koji svetle ko svece, bukvalno van grada ne moze da se vozi ako nema mesecine, kad se vozi sa dugim svetlima niko ti ne blica. Ubrzanje od 100 do 125km/h (po ravnom) traje bez sale, nekih 15 do 20km predjenog puta. Uz iriski jedva 30 ali zato ide nizbrdo 120 :D Ali taj auto uredno prolazi tehnicke godinama, a moji roditelji nece da ulazu kad kazu na tehnickom da je sve super. Ali auto je fabricki i tu se prica zavrsava. Mislim nije fabricki, ima vece gume od predvidjenih jer kad je cale kupovao gume prvi put, stigle su pogresne pa ih ipak stavio i onda svaki sledeci put je narucio "pogresne" :D

 

Cisto sumnjam da novinare interesuje neki jugo. Jedino ako pozovem neku starletu da ga provoza ili da uletim na miting Vucica...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova kozna sedista su u automobilskom svetu kao ovo u normalnom:

 

image.thumb.png.bc8fe9c818fb01ccfbcf23eced4a8465.png

 

:D

 

Jel YUgisa i starleta ili stalera i YUgisa? :D Nisam siguran da li me zamisljas sa sisama ili? :D

 

Da pozovem novinare pa da izleti naslov u novinama: Jos nevidjeno, ako ovo uradite sa vasem autu, vise nikad necete proci tehnicki :D

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/26/2018 at 10:07 AM, YUgisa said:
Bio sam na tri tehnicka nakon ovog stanja, na jednom tehnickom su smetali srafovi na rubu i osiguraci haube, na drugom su smetali srafovi i volan, na trecem je smetala tabla, volan, zavrsetak auspuha i to sto su 14ke felne. Naravno svi su morali da napomenu da svaka modifikacija zahteva atest.
 
Mislim ja bih smislio da to sto im smeta da izmenim (sem felni, posto ne bih menjao prednje kocnice da bih stavljao 13ke), ali opet niko nije hteo da kaze da je onda to to, moze da prodje. Smatram da srafovi na rubu zakonski ne bi smeli da budu problem, ali ok, ako je problem upadljivost, mogao bih nekako da utrpam torban srafove sa ofarbanom glavom, tabla ako bas smeta mogao bih pokusati naci fabricku novi tip iz juga pa namontirati, nije bas najidealnija ali ajde, radila bi dovoljno dobro i ja bih je prihvatio za stalno, volan ko volan nije toliko tesko zameniti, auspuh mogu da odvrnem posle zadnjeg lonca pa ne bi imao vidljiv zavrsetak, osiguraci ajde, mogu da zamenim haubu i da ih izbacim onda u potpunosti ako je toliko problem.

 

Ovo su apsolutno nebuloze u poredjenju sa svim stvarnim modifikacijama koje si ti uradio na tom autu. Trivijalije. Sitnice.

 

Ako sve ono ostalo i ozbiljno nisu ni konstatovali, ove sitnice sredis za 15min i ti si tehnicki ispravan.

 

Srafove na rubovima samo ofarbas cetkicom u boju auta, 

Osigurace haube skines da ne sijaju ovako i rupe se nece ni primetiti, a mozes ih i zapusiti samo za slikanje,

Volan obavezno zamenis za Yugov fabricki i instrument tabla se nece ni videti, 

I naravno skines taj zavrsetak auspuha.

 

Njima je bitno da se na slikama u izvestaju koji potpisuju ne primete te stvari.

 

 

Sve u svemu, ubedjen sam da si mogao i trebao da zavrsis kad si vec ovoliko uradio da ga prilagodis prolasku tehnickog pregleda (mnogo vise si uradio nego sto je jos trebalo). Ako ne u SU, onda negde na stranu. Drugar je danas prosao tehnicki sa gewindama, Momo Competition volanom, pojasevima u 4 tacke, jednim brisacem po sredini sofersajbne, i polomljenim stopovima koji su zakrpljeni crvenom plastikom koja nije providna. Ali na slici je stop crven, prosao tehnicki i registrovao auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta bih ti rekao tj dodao na ono sto sam vec pisao, auto sam uskladio sa onim sto mi je trazio jedini tehnicki koji je uopste uzeo u razmatranje moj slucaj. Rok je prosao prakticno u potpunosti dok ja nisam nabavio potrebne delove, ja sam pare ispucao, posla imam preko glave, a druge zabole za moj problem jer su praznici, tako da nista pametno ne mogu da uradim pre februara a kao sto sam rekao, niko nece da kaze ovo mora i prolazi, nego je sve trebalo bi ono trebalo bi ovo, a proci ce mozda kad vidimo uzivo, lakse bi bilo da ja mogu taj auto da vozim, ali sad mora da ide na prikolici jer nema ni tablice a da ga vucem na sve strane u nadi da ce mi se neko smilovati, mozda... Iskreno mi dosadilo da slusam price kako bi auto sigurno prosao, nije im jasno sta je uopste problem i onda kad sam u fazonu ok da zakazem krene prica a pa videcemo jel moze kad dodje. Jer su mi vec dve osobe raspitale za moj slucaj na tehnickom i mogu samo da im se zahvalim sto eto gube vreme na mene. Kao i drugima da se zahvalim, kojima su rekli da ne moze.

 

Auto je bez tablica tako da ne moze biti gore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo gde smo stali, poceli smo stidljivo ove godine.

Olaksan i ofarban nosac zadnje maglenke, da ne strci zlatni pocink, ofarbana pregrada u prednjim zmigavcima da se dobije efekat blagog zatamnjenja (levo pre, desno posle, nije na slici toliko primetno kao uzivo):
39697264023_dfafaf3008_q.jpg 46715508452_6c462fbccc_q.jpg
39803075443_c632c52e82_q.jpg 39803077373_e6c4e06363_q.jpg

Pozadi zamenjen neki bzvz upaljac sa novim USB i upaljacem, nadam se da sad nece biti problema sa ispadanjem punjaca od G sile:
46804831721_1ec5f1f346_q.jpg 32928902108_5b5889ee8b_q.jpg

Posto su farovi postali klimavi, a nove zakacke za farove su od ocajne plastike, napravljeno resenje od mesinga:
46875435771_9b4aacd5d7_q.jpg 39910706473_3d8338d82f_q.jpg
46875434791_9f82ff21cc_q.jpg 39910705203_3fc44cd84a_q.jpg

Kad vec cackam farove, odlucio sam da izmenim i olaksam nosac kompresora za airlift, a uskoro i stize verzija 2 airlifta:
39926181393_4a961773ba_q.jpg 46909624201_f473819cc9_q.jpg 46909625641_b3748c7935_q.jpg

Pa smo nastavili sa pripremama za tehnicki, skinuti osiguraci haube, zamenjeni srafovi na rubovima sa torban srafovima u boji, zamenjen kraj zadnjeg lonca:
32904933328_c9895a0eb6_q.jpg 32928887778_face39b743_q.jpg 32928890698_ef806c8eb1_q.jpg
31889667147_1d2e42e369_q.jpg 46831194881_35e42de0bd_q.jpg 46939631501_0997966db0_q.jpg

I za kraj napravljeni neki dodatni nosaci prednjeg branika i nabavljen vrhunac mernih istrumentara i sajla koji cekaju ugradnju:
46939631061_e2fc8a8b79_q.jpg 45889386645_6e7eb66334_q.jpg 31917732087_e14ca2e3c6_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvadjena GSI tabla i stavljena ST tabla. Preradjena cela instalacija na univerzalne konektore kako bi to bilo sto lakse uraditi, provucena sajla brzinomera i ubacen AF metar u GSI tablu posto i on mora napolje iz auta kad se stavlja ST tabla:
46274311654_c97f5db261_q.jpg 46946673042_f213078264_q.jpg 46084682315_a20dd4c5fd_q.jpg
33123091188_be5dda189c_q.jpg 46946674902_a087e8d90f_q.jpg 46274313484_85233520b6_q.jpg
46285451294_f3bba1fe33_q.jpg

 

U fazi testiranja verzija 2 airlifta. Karakteristike bi trebale da budu, podizanje auta do 30mm, mogucnost stelovanja visine auta do +20mm (solje imaju navoj kao gewinde), omogucavaju 5mm vise hoda amortizeru u najnizem polozaju (nije nesto kriticno ali kad je ceo hod 20mm onda je 5 mnogo), mogucnost voznje i u dignutom rezimu, ne samo za potrebe prelaska preko lezeceg/bankine, veca odbojna guma sto bi trebalo da umanji udar na karoseriju u slucaju da se zvekne u neki krater na putu (plus vec pomenutih 5mm dodatnog hoda amortizera), drugacije sprovedeno crevo koje bi trebalo da smanji sanse da se probusi i robusnija izrada sa debljim O ringovima:
33154496588_d568541c66_q.jpg

46977677392_e818a05d4c_q.jpg 33154495828_7b31a7c718_q.jpg
33154497168_ac6605665e_q.jpg 46977676372_c2e9ce04fd_q.jpg

 

I dve slike auta:
46978030262_b334ce1f42_q.jpg 46978030922_830503d729_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinut stari airlift i distancer (8mm) na solji, namontiran novi airlift i podignut auto 10mm preko navoja na solji. Ujedno smo ustedili nekih 250g po strani, odnosno nova airlift solja je 330g teza od standardne:

46341051514_e331bb09fc_q.jpg 46341050784_b9e63d82d2_q.jpg
46341052144_988b9e6936_q.jpg 46151301705_492ec53a43_q.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono kad ukucani promase fotelju pa ti sednu na branik :(:D Nisam mislio da ce biti problem sa parkiranjem u rodjenoj kuci :D

 

46398581124_089063de00_q.jpg 40157315453_e840fe3570_q.jpg 46398580544_d2bfd7c03d_q.jpg

 

33246699658_97df75261b_q.jpg 46398587064_0f26f02a0a_q.jpg

 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barem sad znam kakvog je kvaliteta, nisu mi tako losi varovi plastike posto je puklo i gde je tanja i gde je deblja, negde po varu negde dalje od vara... Barem cu to relativno lako resiti, nije kao poliester...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...