Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

bogami, naradio si se

bas se zaredalo

ja izgubim volju kad mi se tako par stvari desi

al to je to, sta si htio-to si dobio

nemoze nista bez ovakvih stvari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad saberem da ce me sve to kostati manje od 10e da resim onda se ne nerviram :D Vise me nervira sto takve stvari ko ta glupa matica za glavcinu nije nesto sto mozes da kupis bilo gde nego moras da biras od nekoliko proizvodjaca da valja jer sam prosao tako da navoj nije dobar, da je neki znj metal ko i na ovoj da se odvali. Jer je "tesko" napraviti maticu. A kad napravim sam onda se nadje neko da me napusava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nas zakon i nasa drzava.Stalno se nesto pametuje.Evo slike i prilike.Ovaj jugo je bezbedniji od fabrickog novog juga,ali naravno atest se ne moze dobiti.Al samo napred,iskreno sada odustati bilo bi nashvatljivo.Sam znas koliko je truda,vremena i zivaca tu ulozeno. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto onaj ko pise zakon nije srafciger uzeo u ruku a pametuje, neko ce da registruje fabrickog juga kojem je gibanj propao i nizi je nego moj auto, a moj ne moze jer je spusten sa namerom sa setom amortizera opruga i gibnja od 460 evra. Da je taj ko je pisao zakon imao imalo mozga, rekao bi da svaki tehnicki pregled na ulazu u kanal mora da ima prepreku od 99mm jer je po nasem zakonu propisano da auto mora da bude minimalno 100mm od kolovoza. I na taj nacin nemas bilo kakve potrebe da bilo sta atestiras, vazi za sve aute i ne treba nikakva obuka strucnog kadra. Ako ih bas brine bezbednost, mogli su da propisu da pri pregledu vozila je obavezno zadici tocak u vazduh i pri tome moze da vidi jel opruga nategnuta na amortizeru i da li amortizer curi (vazi i za fabricki auto, iako curenje nije jedini kvar amortizera ali ostalo mora da se meri treskalicom sto naravno nemaju tehnicki pregledi), ako ispada iz lezista opruga nije bezbedno i dosta. Druge bezbednosne stavke ni sa nasom komplikovanom procedurom atesta nisu zagarantovane posto niko ne ispituje da li taj amortizer ima odgovarajuc hod, da li je odgovarajuca sila amortizera u odnosu na oprugu itd... To je samo jedan od primera (ne)sposobnosti. Inace u Nemackoj panduri imaju rampu bas za tako nesto, visoka je mislim 80mm (to je ako se dobro secam njihova minimlna visina vozila), podbaci ti pod auto ako moze da prodje preko nje, dovoljno je visok, ako nateras na tu rampu sa jednim tockom i guma ne kaci o rub isto je bezbedno ugradjen tocak i ne moraju ni da se zamaraju da te salju na vanredni tehnicki da utvrde da li si ti nesto menjao nakon dobijanja TUVa.

 

Mnoge stvari na mom autu nisu podlozne atestu u stranim drzavama a i te koje jesu postuju propise i procedure tih atesta, ali na zalost mi smo veci katolici od pape, trazimo atestiranje bez tacne procedure sprovodjenja, tacnih ogranicenja izvedbi tih modifikacija itd...

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hocu da atestiram motor na svom autu

vidit cemo kako ce to proci...

isti vrag, svagdje pisu zakone bez mozga, a to je zato jer ih pisu ljudi koji neznaju zarulju da promjene

ja dodem na tehnicki, skupi se narod, gleda auto, i nakon 25 dana sto nemogu da prodem tehnicki, nekako jedva rijesim to

i kaze mi covjek koji radi tamo, jebiga, tvoj auto je sigurniji i ispravniji nego 50 posto duplo mlađih auta, al ja moram cuvat svoj posao

i tako, svako svakog jebe pa u krug

i sve se lomi tamo di netreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na braniku se dosta radilo iako se ne vidi mnogo, zavareni svi spojevi sa obe strane, dodata neka strateska pojacanja, uradjeno kacenje za difuzor, dodate mrezice na otvorima:
40522109730_6d59ec2976_q.jpg 27459472977_eeb4144db3_q.jpg 40522107100_dbc468f804_q.jpg

41466222805_00911da58d_q.jpg 28495378398_0c07c3be3a_q.jpg 41466222325_8fec4bea8c_q.jpg

27590158547_015a351a7e_q.jpg 28587856338_3c001b3830_q.jpg 40652213890_03c6d0f0e3_q.jpg

Napravljene nove matice za glavcine, alu poklopci za glavcinu (trenutno samo za zadnje tockove) koji ce omoguciti laksu montazu tockova i lako dodavanje distancera bez potrebe za centriranje felne, nove zadnje plocice Ferodo, umesto FSL, sad je FDB model, posto su se prethodne pregrevale, takodje napravljeni od plastike okvir za maglenke i deo za mrezicu sto je iznad vec prikazano:
41737405204_caa1eaf589_q.jpg

Isprobani originalni pragovi koje ce trebati prepraviti da prate linije novih branika, usteda sa trenutnom situacijom je 3kg na dva praga:
42460653551_e8e481dd51_q.jpg 27590160147_9c383b3d63_q.jpg

Izradjena caura za povecanje pritiska u rashladnom sistemu. Sa nekih 0.75-0.8 bara podignuto na 1-1.05 bara sto bi trebalo da podigne tacku kljucanja vode za oko 8 do 10 stepeni (ako je verovati internetu):
41534125194_880828c435_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro si naptavio zadnji branik, fino ispiljeno i dodano, bas kako treba

 

ovo za rashladni sistem mi se svida, mogo bi malo vise napisati o tome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, ima jos dosta da se radi tu oko donje ivice i difuzora, to vec cekam da uradim pa da predjem na rubove i pragove, to ce ici malo lakse, bar se nadam :D

 

Sto se tice rashladnog sistema, vecina novijih automobila ima zatvoren sistem hladjenja pod pritiskom, kod najnovijih aubomobila je obicno oko 1.1 bara fabricki, a aftermarket "sportski" cepovi idu na oko 1.3-1.4 bara. Usustini povecan pritisak u rashladnom sistemu povecava tacku kljucanja, isto princip kao kod ekspres lonca, veci pritisak duze zadrzava rashladnu tecnost u obliku tecnosti. E sad kod juga je to reseno sa lako dostupnom oprugom koja je odredjene tvrdoce da odrzi taj neki pritisak, dodavanjem caure ta opruga je dodatno sabijena pa pruza veci otpor pritisku i na taj nacin podize pritisak u sistemu pre nego sto se otvori kako bi sprecilo preterano povecanje pritiska i stradanje hladnjaka, creva, posude....

Share this post


Link to post
Share on other sites

slicno sam ja pravio prednji branik

od 2 branika, pilio, vario, kitao

 

i to sam radio 2 puta, prvi branik sam razbio :(

 

valjalo bi dobro izvuc linije i ofarbat i onda uzet kalup

i napravit branik iz jednog komada

 

inace dzabe trud ako te neko rokne, taman i na parkingu, kad ispuca sve, ima posla dok to popravis koliko hoces

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ih 2, ovo je napravljeno mislim od 6 branika :D Bilo bi super kad bi se mogli uraditi poliuretanski, ali od toga nista, iskreno nisam imao nekih problema sa pucanjem za sada iako sam zakacio 3 puta prednji branik i jer je neko vec uspeo da mi nabije zadnji branik. Cak je i onaj usis u maski mi je ispao jednom prilikom i pukla je plastika tamo gde je cela, ne tamo gde sam vario. Jel si vario sa obe strane? Jer ja varim sa obe strane i jos stavljam pojacanja popreko. Usustini zato sam i pravio od plastike, jer je meni puno lakse variti plastiku nego raditi sa poliesterom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesam jesam

sa obe strane je zavareno

 

al opet, nekako bi volio da je iz komada

od poliestera

 

pogotovo tvoj branik, ako nije iz SAMO dva komada

20161229_175235-3024x2268.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih nikad pravio od poliestera :D od poliuretana da, ali od poliestera jedva sam docekao da skinem to :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo dalje, napravljeni nosaci branika:
27755857997_ff5f16f35e_q.jpg 41751576695_5a377d30d5_q.jpg 41933592494_9d949b3b84_q.jpg

Napravljena kuka za slepanje:
42648073922_dc7d0d2081_q.jpg 42081146624_32dc65ff1a_q.jpg

Zavrsen branik:
42739805231_886c1b413a_q.jpg 42022632234_8e6bf4816b_q.jpg

Napravljen difuzor, tako da je sad sastavljen ravan pod od prednjeg do zadnjeg branika, ostalo samo da se poveze sa pragovima:
42883381891_1c3f601886_q.jpg 42883381331_d78ef18f92_q.jpg
28014522297_21d73b0616_q.jpg 29027561538_c113155ff3_q.jpg

Stigle nove prednje gume za testiranje:
29027564948_cc19497e30_q.jpg 29027563748_f0d7706753_q.jpg 41089597330_50aeaf8e50_q.jpg

Poslednji pozdrav...
42820385631_05b80ab1df_q.jpg 27951292707_0ed9abe59c_q.jpg

Tamo gde im je mesto :D
27951290437_083a84994e_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar jugisa.Verovatno ce da farba kada budes sve sredio.P.S Skockao si ga da je meni sad krivo sto ne mozes da ga registrujes,a tek kako je tebi mogu da zamislim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove godine sam u guzvi sa poslom pa ne ide tempom kojim sam ja planirao (plus sam imao tehnickih problema oko varenja plastike), trebalo je odprilike u ovo vreme da se pocne sa farbanjem. Videcu tokom jula da uradim prosirenja za rubove sto podrazumeva jos radova na branicima oko otvora tockova i pragove da uklopim sa svim tim, a onda cemo videti sta cu tacno, jer bi trebalo kompletno da se rasturi auto do gole karoserije, da se izvari kompletno cela karoserija kako bi se ojacala i onda bi trebalo sve ofarbati i zastititi spolja i supljine. A to nisam siguran da li cu stici uraditi pre zime ili cu sacekati prolece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...