cvike19 53 Posted May 14, 2018 bogami, naradio si se bas se zaredalo ja izgubim volju kad mi se tako par stvari desi al to je to, sta si htio-to si dobio nemoze nista bez ovakvih stvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 14, 2018 Kad saberem da ce me sve to kostati manje od 10e da resim onda se ne nerviram Vise me nervira sto takve stvari ko ta glupa matica za glavcinu nije nesto sto mozes da kupis bilo gde nego moras da biras od nekoliko proizvodjaca da valja jer sam prosao tako da navoj nije dobar, da je neki znj metal ko i na ovoj da se odvali. Jer je "tesko" napraviti maticu. A kad napravim sam onda se nadje neko da me napusava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted May 14, 2018 Nas zakon i nasa drzava.Stalno se nesto pametuje.Evo slike i prilike.Ovaj jugo je bezbedniji od fabrickog novog juga,ali naravno atest se ne moze dobiti.Al samo napred,iskreno sada odustati bilo bi nashvatljivo.Sam znas koliko je truda,vremena i zivaca tu ulozeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 15, 2018 (edited) Problem je sto onaj ko pise zakon nije srafciger uzeo u ruku a pametuje, neko ce da registruje fabrickog juga kojem je gibanj propao i nizi je nego moj auto, a moj ne moze jer je spusten sa namerom sa setom amortizera opruga i gibnja od 460 evra. Da je taj ko je pisao zakon imao imalo mozga, rekao bi da svaki tehnicki pregled na ulazu u kanal mora da ima prepreku od 99mm jer je po nasem zakonu propisano da auto mora da bude minimalno 100mm od kolovoza. I na taj nacin nemas bilo kakve potrebe da bilo sta atestiras, vazi za sve aute i ne treba nikakva obuka strucnog kadra. Ako ih bas brine bezbednost, mogli su da propisu da pri pregledu vozila je obavezno zadici tocak u vazduh i pri tome moze da vidi jel opruga nategnuta na amortizeru i da li amortizer curi (vazi i za fabricki auto, iako curenje nije jedini kvar amortizera ali ostalo mora da se meri treskalicom sto naravno nemaju tehnicki pregledi), ako ispada iz lezista opruga nije bezbedno i dosta. Druge bezbednosne stavke ni sa nasom komplikovanom procedurom atesta nisu zagarantovane posto niko ne ispituje da li taj amortizer ima odgovarajuc hod, da li je odgovarajuca sila amortizera u odnosu na oprugu itd... To je samo jedan od primera (ne)sposobnosti. Inace u Nemackoj panduri imaju rampu bas za tako nesto, visoka je mislim 80mm (to je ako se dobro secam njihova minimlna visina vozila), podbaci ti pod auto ako moze da prodje preko nje, dovoljno je visok, ako nateras na tu rampu sa jednim tockom i guma ne kaci o rub isto je bezbedno ugradjen tocak i ne moraju ni da se zamaraju da te salju na vanredni tehnicki da utvrde da li si ti nesto menjao nakon dobijanja TUVa. Mnoge stvari na mom autu nisu podlozne atestu u stranim drzavama a i te koje jesu postuju propise i procedure tih atesta, ali na zalost mi smo veci katolici od pape, trazimo atestiranje bez tacne procedure sprovodjenja, tacnih ogranicenja izvedbi tih modifikacija itd... Edited May 15, 2018 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted May 16, 2018 ja hocu da atestiram motor na svom autu vidit cemo kako ce to proci... isti vrag, svagdje pisu zakone bez mozga, a to je zato jer ih pisu ljudi koji neznaju zarulju da promjene ja dodem na tehnicki, skupi se narod, gleda auto, i nakon 25 dana sto nemogu da prodem tehnicki, nekako jedva rijesim to i kaze mi covjek koji radi tamo, jebiga, tvoj auto je sigurniji i ispravniji nego 50 posto duplo mlađih auta, al ja moram cuvat svoj posao i tako, svako svakog jebe pa u krug i sve se lomi tamo di netreba Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 16, 2018 Sta da ti kazem sem srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 30, 2018 Na braniku se dosta radilo iako se ne vidi mnogo, zavareni svi spojevi sa obe strane, dodata neka strateska pojacanja, uradjeno kacenje za difuzor, dodate mrezice na otvorima: Napravljene nove matice za glavcine, alu poklopci za glavcinu (trenutno samo za zadnje tockove) koji ce omoguciti laksu montazu tockova i lako dodavanje distancera bez potrebe za centriranje felne, nove zadnje plocice Ferodo, umesto FSL, sad je FDB model, posto su se prethodne pregrevale, takodje napravljeni od plastike okvir za maglenke i deo za mrezicu sto je iznad vec prikazano: Isprobani originalni pragovi koje ce trebati prepraviti da prate linije novih branika, usteda sa trenutnom situacijom je 3kg na dva praga: Izradjena caura za povecanje pritiska u rashladnom sistemu. Sa nekih 0.75-0.8 bara podignuto na 1-1.05 bara sto bi trebalo da podigne tacku kljucanja vode za oko 8 do 10 stepeni (ako je verovati internetu): 1 cvike19 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted May 31, 2018 dobro si naptavio zadnji branik, fino ispiljeno i dodano, bas kako treba ovo za rashladni sistem mi se svida, mogo bi malo vise napisati o tome Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 31, 2018 Hvala, ima jos dosta da se radi tu oko donje ivice i difuzora, to vec cekam da uradim pa da predjem na rubove i pragove, to ce ici malo lakse, bar se nadam Sto se tice rashladnog sistema, vecina novijih automobila ima zatvoren sistem hladjenja pod pritiskom, kod najnovijih aubomobila je obicno oko 1.1 bara fabricki, a aftermarket "sportski" cepovi idu na oko 1.3-1.4 bara. Usustini povecan pritisak u rashladnom sistemu povecava tacku kljucanja, isto princip kao kod ekspres lonca, veci pritisak duze zadrzava rashladnu tecnost u obliku tecnosti. E sad kod juga je to reseno sa lako dostupnom oprugom koja je odredjene tvrdoce da odrzi taj neki pritisak, dodavanjem caure ta opruga je dodatno sabijena pa pruza veci otpor pritisku i na taj nacin podize pritisak u sistemu pre nego sto se otvori kako bi sprecilo preterano povecanje pritiska i stradanje hladnjaka, creva, posude.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 2, 2018 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 3, 2018 Pravi si umjetnik. Svaka cast. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted June 3, 2018 Kao onaj....kako beše, Pikaso??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 3, 2018 Bitno da nisam Van Gog xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted June 3, 2018 slicno sam ja pravio prednji branik od 2 branika, pilio, vario, kitao i to sam radio 2 puta, prvi branik sam razbio valjalo bi dobro izvuc linije i ofarbat i onda uzet kalup i napravit branik iz jednog komada inace dzabe trud ako te neko rokne, taman i na parkingu, kad ispuca sve, ima posla dok to popravis koliko hoces Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 3, 2018 Ih 2, ovo je napravljeno mislim od 6 branika Bilo bi super kad bi se mogli uraditi poliuretanski, ali od toga nista, iskreno nisam imao nekih problema sa pucanjem za sada iako sam zakacio 3 puta prednji branik i jer je neko vec uspeo da mi nabije zadnji branik. Cak je i onaj usis u maski mi je ispao jednom prilikom i pukla je plastika tamo gde je cela, ne tamo gde sam vario. Jel si vario sa obe strane? Jer ja varim sa obe strane i jos stavljam pojacanja popreko. Usustini zato sam i pravio od plastike, jer je meni puno lakse variti plastiku nego raditi sa poliesterom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted June 3, 2018 jesam jesam sa obe strane je zavareno al opet, nekako bi volio da je iz komada od poliestera pogotovo tvoj branik, ako nije iz SAMO dva komada Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 3, 2018 Ne bih nikad pravio od poliestera od poliuretana da, ali od poliestera jedva sam docekao da skinem to Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 19, 2018 Da nastavimo dalje, napravljeni nosaci branika: Napravljena kuka za slepanje: Zavrsen branik: Napravljen difuzor, tako da je sad sastavljen ravan pod od prednjeg do zadnjeg branika, ostalo samo da se poveze sa pragovima: Stigle nove prednje gume za testiranje: Poslednji pozdrav... Tamo gde im je mesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 19, 2018 Kad će da se farba auto, da se sve to lepo uklopi, ujednači, da bude i lepši? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted June 19, 2018 Dobar jugisa.Verovatno ce da farba kada budes sve sredio.P.S Skockao si ga da je meni sad krivo sto ne mozes da ga registrujes,a tek kako je tebi mogu da zamislim Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 19, 2018 Ove godine sam u guzvi sa poslom pa ne ide tempom kojim sam ja planirao (plus sam imao tehnickih problema oko varenja plastike), trebalo je odprilike u ovo vreme da se pocne sa farbanjem. Videcu tokom jula da uradim prosirenja za rubove sto podrazumeva jos radova na branicima oko otvora tockova i pragove da uklopim sa svim tim, a onda cemo videti sta cu tacno, jer bi trebalo kompletno da se rasturi auto do gole karoserije, da se izvari kompletno cela karoserija kako bi se ojacala i onda bi trebalo sve ofarbati i zastititi spolja i supljine. A to nisam siguran da li cu stici uraditi pre zime ili cu sacekati prolece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted June 19, 2018 Taman ćeš mu dodati još 2-3 zvezdice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted June 20, 2018 auuu brate nemam rijeci ne znam sta da komentiram svaka cast 1 YUgisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 1, 2018 Fabricki trag tockova, 1312mm, moj 1405mm. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted September 1, 2018 Koliko se oseti razlika? Quote Share this post Link to post Share on other sites