Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Yuga? To je nekada bio yugo koji je evoluirao i zbog toga je veoma zanimljivo!!!

Netko drugi bi pod haubu ubacio motor od ...punta GT, hayabuse ...mozda jace kocnice i to je to ali ovo je karting!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morao sam da se pohvalim idejom koju sam godinama hteo da uradim, kombinacija maglenke i treceg stop svetla:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezbam za sirenje biznisa, snimam vencanja i mature :lol:

 

Ih ajd sto je interesantno, nego sto je i korisno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavljeni radovi, nije puno uradjeno zbog mog zdravstvenog stanja, ali moramo ubrzati radove narednih nedelja.

Prvo, struja je pocela ozbiljno da se svadja sa mnom, posto sam izbacio fabricki spojler sa stop svetlom, odlucio sam jai sti vec pokazuje postavljen snimak, da montiram trece stop svetlo u kombinaciji zajedno sa maglenkom. Naravno to nije moglo da prodje lagano, jer ja uvek imam srecu da sve odjednom ne radi, prvo zadnja maglenka nije imala dobar kontakt kod sijalice, pa onda u grlu, pa u fabrickom konektoru u gepeku i na kraju ni prekidac u kabini nije imao dobar kontakt xD Ali napravljeno da radi, postavljen konektor da moze da se ugasi trece stop svetlo ako bude problema na tehnickom, maglenka montirana privremeno ispod branika:
Slika2672.jpg Slika2677.jpg
Slika2701.jpg Slika2705.jpg

 

Onda nekim cudom ne radi CB za gepek, nije mi jasno kako od brdo zica koje su sve zajedno izolovane, mogu da se precvikaju i masa i plus za CB xD Izbacena ta masa, iskoriscena fabricka masa od treceg stop svetla i provucena nova zica za plus, takodje stavljen vodonepropusni konektor za motorcic CB:
Slika2743.jpg Slika2747.jpg

 

Ociscen OCC i vracen 51mm leptir malo za probu:
Slika2736.jpg Slika2740.jpg Slika2828.jpg

 

Napravljeni nosaci za instalaciju u braniku, zavareno pojacanje branika oko karoserije plus montirani dodatni srafovi na spoju branika i karoserije, tako da vise nema zavlacenja prstiju izmedju karoserije i branika i da se branik talasa:
Slika2790.jpg Slika2813.jpg
Slika2847.jpg Slika2864.jpg

 

Zamenjene calnicne platne sa alu na sini branika gde se montira obloga branika, izbusene rupe na braniku da moze koliko toliko da se oslobodi zarobljen vazduh iza branika i namontiran branik na auto, pa sad moze da se krene u vizuelne prepravke:
Slika2865.jpg Slika2671.jpg Slika2906.jpg

 

I nabavljeno par sitnica za novu "ideju":
Slika2904.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako nekako. Stavio sam najvise jer zelim neku zastitu za patos od mehanickih ostecenja, kad se uradi limarija i zastita da to potraje sto je vise moguce a kad se zavrsi zadnji branik sa difuzorom i pragovi pa ka se sve to poveze i po duzini i po sirini, nadam se da ce biti i nekog aerodinamickog efekta.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodna dva meseca su propracena raznim sitnim kvarovima, pa nije mnogo uradjeno na autu.

Prvo je pocelo sa curenjem univerzalnog regulatora, propao manometar, pa sam naknadno ustanovio i da curi na spoju kucista, tako da je demontiran zajedno sa vecim leptirom:
41359795644_45910533cc_q.jpg

Onda je puklo crevo na airliftu:
41179319205_e62ddce527_q.jpg 41359870694_1554ae49ff_q.jpg

Od nasih dobrih puteva se onda odvalilo parce metala koje blokira maticu glavcine pa se popustila u voznji, takodje je od vibracija pukao nosac hladjenja za kocnice i pri tome odvalio selnu manzetne homokinetickog i popustio se poklopac iberlaufa pa sam ujedno zamenio i fabricku alu podlosku koja se vec skroz istisla sa bakarnom:
41359978494_2671818e6d_q.jpg 42034293442_99feeaa127_q.jpg

28206901878_13888ca752_q.jpg 27808866488_224c4ff65e_q.jpg

Za prvi maj mi pukne sajla kvacila, tako da je bilo zanimljivo voziti bez sajle, nije lose sto vezbam heel&toe tehniku :D Stavljena neka Talijaska sporCka, posto je crvena:
41982054891_3d6d6c8a63_q.jpg

A kad smo kod crvenih sporCkih stvari, kupljene Puma rukavice:
40272047540_28ecd5a75e_q.jpg

Takodje mi crkla i lemlica pa nisam mogao da varim branik, napredak nije nesto velik, kao sto sam vec slao sliku, prepradjena je donja ivica branika gde ce doci difuzor i bocni delovi su produzeni da prati liniju prednjeg branika, plus je popunjen kanal na gornjem delu branika gde je fabricki siv deo, posto ce branik biti ceo u jednoj boji:
40982445004_fb44325b63_q.jpg 41700203741_847ddf7f7c_q.jpg 41680075862_8782f92e59_q.jpg

I za kraj, ekscentricni srafovi mi ne daju dovoljni opseg podesavanja nagiba za buduci plan prosirivanja trapa na max sirinu plus posto cesto cackam oko trapa, stelovanje ekscentricnih srafova je nepotrebna komplikacija, pa resio sam da napravim caure sa ekscentrom, jedino trebam fabricke rupe na amortizerima mogu da razbusim sa M10 na M14. Caure imaju ekscentar od 1.5 i 1.8mm, sto je moguce nastelovati sa srafovima, ali kad budem povecavao fabricke rupe, njih cu isto ekscentricno da razbusim na amortizeru pa ce to dati dodatno smanjenje nagiba tocka:
41911867212_9b99557b99_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu da razmisljam o tome dok ne dodje vreme za to jer nema poente da se nerviram zbog banana drzave ali nakon 10 godina drkanja oko registrovanja od raznih tehnickih pregleda, svestan sam cinjenice da najverovatnije nece biti registrovan. Ali ja cu ga zavrsiti kako sam zamislio bez obzira na to.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ice sa sve rukavicama,ma bato mani ti sve to i kupi neki puntic i da te bog vidi,a da sredis Yuga treba da ulozis dooosta para

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez ljutnje, ali je upravo odraz banana države to što si 10 godina uspevao da registruješ auto koji si sam sklapao od 20 drugih i sam pravio delove.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj auto ja pokusavam godinama da atestiram i odbija mi se ta mogucnost cinjenicom da niko nije nadlezan i da ne postoji procedura jer ja nisam menjao motor i pricama ma ne treba to. Ali hvala na podrsci.

 

Silenci, zaista se ne mogu zadovoljiti losim kompromisom zvanim standardan auto.

 

 

Inace se ti moji delovi se voze u mnogim stranim drzavama (Hrvatska, Crna Gora, Makedonija, Slovenija, Poljska, SAD) i na mnogim trkackim Yugicima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Bez ljutnje, ali je upravo odraz banana države to što si 10 godina uspevao da registruješ auto koji si sam sklapao od 20 drugih i sam pravio delove.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Obično se slažem sa tobom, ali :)

Po meni ovo što se radi kod nas nema veze sa mozgom. Uradiš modifikaciju, odeš lepo na mašinski faks (ili neku drugu ustanovu), pregledaju, urade atest, platiš naravno i izvoli registruj. Zašto bi se ograničavali samo na vozila koja je fabrika proizvela? Zašto nečije modifikacije nisu dobre u odnosu na fabriku? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što bi ga do sada vrbovao Mercedes da to ima ikakvog smisla

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...