Martin 795 Posted January 23, 2018 Uf bre koliko entuzijazma oko juga...lol... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 23, 2018 Neko i to mora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 925 Posted January 23, 2018 Yuga? To je nekada bio yugo koji je evoluirao i zbog toga je veoma zanimljivo!!! Netko drugi bi pod haubu ubacio motor od ...punta GT, hayabuse ...mozda jace kocnice i to je to ali ovo je karting! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 24, 2018 9 hours ago, Zvezdo said: ... ali ovo je karting! Tako i ja gledam na njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 26, 2018 Morao sam da se pohvalim idejom koju sam godinama hteo da uradim, kombinacija maglenke i treceg stop svetla: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted January 29, 2018 Vi ste gospodine YUgisa mag za pravljenje video prezentacija SAlim se, interesantna stvarcica Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 29, 2018 Vezbam za sirenje biznisa, snimam vencanja i mature Ih ajd sto je interesantno, nego sto je i korisno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted March 8, 2018 (edited) Nastavljeni radovi, nije puno uradjeno zbog mog zdravstvenog stanja, ali moramo ubrzati radove narednih nedelja. Prvo, struja je pocela ozbiljno da se svadja sa mnom, posto sam izbacio fabricki spojler sa stop svetlom, odlucio sam jai sti vec pokazuje postavljen snimak, da montiram trece stop svetlo u kombinaciji zajedno sa maglenkom. Naravno to nije moglo da prodje lagano, jer ja uvek imam srecu da sve odjednom ne radi, prvo zadnja maglenka nije imala dobar kontakt kod sijalice, pa onda u grlu, pa u fabrickom konektoru u gepeku i na kraju ni prekidac u kabini nije imao dobar kontakt xD Ali napravljeno da radi, postavljen konektor da moze da se ugasi trece stop svetlo ako bude problema na tehnickom, maglenka montirana privremeno ispod branika: Onda nekim cudom ne radi CB za gepek, nije mi jasno kako od brdo zica koje su sve zajedno izolovane, mogu da se precvikaju i masa i plus za CB xD Izbacena ta masa, iskoriscena fabricka masa od treceg stop svetla i provucena nova zica za plus, takodje stavljen vodonepropusni konektor za motorcic CB: Ociscen OCC i vracen 51mm leptir malo za probu: Napravljeni nosaci za instalaciju u braniku, zavareno pojacanje branika oko karoserije plus montirani dodatni srafovi na spoju branika i karoserije, tako da vise nema zavlacenja prstiju izmedju karoserije i branika i da se branik talasa: Zamenjene calnicne platne sa alu na sini branika gde se montira obloga branika, izbusene rupe na braniku da moze koliko toliko da se oslobodi zarobljen vazduh iza branika i namontiran branik na auto, pa sad moze da se krene u vizuelne prepravke: I nabavljeno par sitnica za novu "ideju": Edited March 8, 2018 by YUgisa 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 8, 2018 Cemu to? Aerodinamika? Ili da se kabina bolje greje od auspuha? Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted April 8, 2018 Videcemo kad istestiramo da li je aerodinamicki dodatak ili podno grejanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 8, 2018 Kako kaze Lane. Ne skodi, ali moze da koristi.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted April 8, 2018 (edited) Tako nekako. Stavio sam najvise jer zelim neku zastitu za patos od mehanickih ostecenja, kad se uradi limarija i zastita da to potraje sto je vise moguce a kad se zavrsi zadnji branik sa difuzorom i pragovi pa ka se sve to poveze i po duzini i po sirini, nadam se da ce biti i nekog aerodinamickog efekta. Edited April 8, 2018 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 13, 2018 Prethodna dva meseca su propracena raznim sitnim kvarovima, pa nije mnogo uradjeno na autu. Prvo je pocelo sa curenjem univerzalnog regulatora, propao manometar, pa sam naknadno ustanovio i da curi na spoju kucista, tako da je demontiran zajedno sa vecim leptirom: Onda je puklo crevo na airliftu: Od nasih dobrih puteva se onda odvalilo parce metala koje blokira maticu glavcine pa se popustila u voznji, takodje je od vibracija pukao nosac hladjenja za kocnice i pri tome odvalio selnu manzetne homokinetickog i popustio se poklopac iberlaufa pa sam ujedno zamenio i fabricku alu podlosku koja se vec skroz istisla sa bakarnom: Za prvi maj mi pukne sajla kvacila, tako da je bilo zanimljivo voziti bez sajle, nije lose sto vezbam heel&toe tehniku Stavljena neka Talijaska sporCka, posto je crvena: A kad smo kod crvenih sporCkih stvari, kupljene Puma rukavice: Takodje mi crkla i lemlica pa nisam mogao da varim branik, napredak nije nesto velik, kao sto sam vec slao sliku, prepradjena je donja ivica branika gde ce doci difuzor i bocni delovi su produzeni da prati liniju prednjeg branika, plus je popunjen kanal na gornjem delu branika gde je fabricki siv deo, posto ce branik biti ceo u jednoj boji: I za kraj, ekscentricni srafovi mi ne daju dovoljni opseg podesavanja nagiba za buduci plan prosirivanja trapa na max sirinu plus posto cesto cackam oko trapa, stelovanje ekscentricnih srafova je nepotrebna komplikacija, pa resio sam da napravim caure sa ekscentrom, jedino trebam fabricke rupe na amortizerima mogu da razbusim sa M10 na M14. Caure imaju ekscentar od 1.5 i 1.8mm, sto je moguce nastelovati sa srafovima, ali kad budem povecavao fabricke rupe, njih cu isto ekscentricno da razbusim na amortizeru pa ce to dati dodatno smanjenje nagiba tocka: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted May 13, 2018 Brt, kako ćeš ti na tehnički? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 13, 2018 (edited) Necu da razmisljam o tome dok ne dodje vreme za to jer nema poente da se nerviram zbog banana drzave ali nakon 10 godina drkanja oko registrovanja od raznih tehnickih pregleda, svestan sam cinjenice da najverovatnije nece biti registrovan. Ali ja cu ga zavrsiti kako sam zamislio bez obzira na to. Edited May 13, 2018 by YUgisa 2 1 bojke, Martin and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted May 13, 2018 ice sa sve rukavicama,ma bato mani ti sve to i kupi neki puntic i da te bog vidi,a da sredis Yuga treba da ulozis dooosta para Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 13, 2018 Bez ljutnje, ali je upravo odraz banana države to što si 10 godina uspevao da registruješ auto koji si sam sklapao od 20 drugih i sam pravio delove.Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 13, 2018 Ovaj auto ja pokusavam godinama da atestiram i odbija mi se ta mogucnost cinjenicom da niko nije nadlezan i da ne postoji procedura jer ja nisam menjao motor i pricama ma ne treba to. Ali hvala na podrsci. Silenci, zaista se ne mogu zadovoljiti losim kompromisom zvanim standardan auto. Inace se ti moji delovi se voze u mnogim stranim drzavama (Hrvatska, Crna Gora, Makedonija, Slovenija, Poljska, SAD) i na mnogim trkackim Yugicima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted May 13, 2018 Onda ćeš tvoj nestandardni auto zameniti biciklom Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted May 13, 2018 Takav je i plan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted May 13, 2018 1 hour ago, totti said: Bez ljutnje, ali je upravo odraz banana države to što si 10 godina uspevao da registruješ auto koji si sam sklapao od 20 drugih i sam pravio delove. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Obično se slažem sa tobom, ali Po meni ovo što se radi kod nas nema veze sa mozgom. Uradiš modifikaciju, odeš lepo na mašinski faks (ili neku drugu ustanovu), pregledaju, urade atest, platiš naravno i izvoli registruj. Zašto bi se ograničavali samo na vozila koja je fabrika proizvela? Zašto nečije modifikacije nisu dobre u odnosu na fabriku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 13, 2018 Zato što bi ga do sada vrbovao Mercedes da to ima ikakvog smisla Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted May 13, 2018 Hahahahah a dobro sad. Ja mislio ti nešto ozbiljno počeo Quote Share this post Link to post Share on other sites