YUgisa 2513 Posted October 8, 2017 Pa ne treba ocekivati cuda, ali ako nekad mislis da razvrtis motor onda vredi imati tako podignutu blokadu i moze malo paljenje da se pomeri. Ide prilicno lepo kad moze da ide do 6750-7000 obrtaja. Ja sam radio i NovaSpeed, a za cenu moras da vidis sa njima, jer cip mora da se menja fizicki u tvom kompu, moj komp ima poseban nosac za cip, tako da sam ja to mogao samo da izvadim fabricki i stavim cipovan, ali fabricki je zalemljen pa mora da se razlemi i zalemi drugi. Mozda budem i ja prodavao svoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 8, 2017 Jugic, sa ratkapnama ima neke nove distancere idu u minus pola metra Hocu ovako, slika je uradjena u programu nije stvarno takav, ali bice jednog dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 8, 2017 Pa ovako sa slike izgleda kao sto je moj spusten, spustaju ljudi i nize ali onda pocinju da se javljaju problemi jer se prevazilaze neka ogranicenja u konstrukciji oslanjanja i pogonu. Vec i na toj visini postoje neki problemi koji narusavaju performanse, neke je lakse, neke teze resiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 11, 2017 Treba mi pomoc, jugic ne ide kako treba, 10% snage ima i sam daje gas i pusta ali po malo, recimo na nekih 1500 obrtaja pa pusti, mozda i manje. Problem je u regulatoru ler gasa mislim sad radi sve, ide dobro al je to raskaceno, pitao sam par elektricara niko nema pojma. Ja ne verujem da je to visak delova pa da stoji raskacen. Majstori, svaki ceka nekog bmw a, uzme svoj alat osafi mu tamo deo stavi drugi i uzme pare a mog jugica niko nece da pogleda Mozda mi taj tvoj komp pomogne i plus digne obrtaje.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 11, 2017 Jel ima on mozda venturi plin? To je najverovatnije MAP senzor, ali ovako ti na daleko tesko mogu nesto reci, jedino da pokrenes dijagnostiku i vidis koji KOD izbaci i ako si sklon elektronici da uzmes upustvo i unimer i premeris sve senzore i da li je neka zica u prekidu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 12, 2017 Nema plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 12, 2017 Pa ipak bih krenuo od MAP senzora Pitao sam za plin, jer kad imaju venturi plin onda zbog detonacija u usisu cesto ode MAP. To je skoro svakom problem. Mogao bi eventualno probati sa ciscenjem istog, mozda se zapusila rupica na njemu od naslaga ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Efi yugo 0 Posted October 12, 2017 7 hours ago, Efi yugo said: Nema plin. Hvala u svakom slucaju, pogledacu danas Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 12, 2017 Nema na cemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 13, 2017 bogami jebeno dobro izgleda auto sa svime al vidim da si dosta dijelova uzeo sa punta...bas me zanima kako ce se to sve uklopiti I uopce ne sumnjam da ce biti lose Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 13, 2017 Prvobitno sam razmisljao da stavim i od Punta prednji branik ko tvoj sto si uradio Ali onda sam nasao ovaj pored puta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted October 22, 2017 (edited) On 9/27/2017 at 8:04 PM, YUgisa said: Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara: Od cega su ti ovi rubovi? Edited October 22, 2017 by Stex3105 Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 22, 2017 Od plastike Od Z101 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted October 22, 2017 5 hours ago, YUgisa said: Od plastike Od Z101 E odlicno ako su od plastike Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 23, 2017 Da jeste jer poliester ne moze da se vari Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 24, 2017 Plastika - fantastika Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 29, 2017 Nastavljeni radovi. Prvo na spisku je bio problematicni sper, pa je menjac ponovo skinut, rastavljen, modifikovan sper drugim oprugama, preradjena feroda i dodatnim kanalima za odvodjenje ulja: Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje: Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma: Onda je vareno svasta nesto na braniku: Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca: Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din: Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna: Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema: Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da usisa ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija. 1 jevta BG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 30, 2017 to je neki jeftiniji oblik SUHOG KARTERA nije lose... svida mi se Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 30, 2017 Upravo tako, a posto auto ima odavno problem dovoda goriva iz rezervoara, ne sumnjam da situacija nije slicna i u karteru Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted December 28, 2017 Da nastavimo sa radovima za kraj ove godine. Namontirane maglenke: Zamenjen polomljen (nije moja krivica ) amortizer gepeka i zamenjen ostecen konektor na MAP-u koji je pravio problema sa radom motora: Napokon posle 10 godina, auto ima kuku za slepanje, mada bi zadnja bila puno korisnija, ali bice i to uskoro: Posto sam polomio moj adapter cepa za ulivanje ulja, napravljen nov, duplo jaci na mestu pucanja: Napravljeno par nosaca i suspleh: I par zimskih slika od pre koju nedelju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted December 28, 2017 Dobar prednji branik.... Bas dobar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted December 28, 2017 Mora da valja kad je od VW A jos sam ga i nasao pored puta 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted December 29, 2017 9 hours ago, YUgisa said: Super je branik stvarno, i maglenke lepo 'legle', samo nznm dal' si pravio neke tvoje proračune za ovu kuku - deluje mi jako neproračunato Ako ikada tj. kad te neko cimne u šlepanju, ovi pravi uglovi nisam siguran kako će se ponašati... Možda ti i mrežicu polomi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted December 29, 2017 Zasto ti mislis da bi me neko vukao za prednju kad je korist u zadnju kuku oko 10:1 Na slici izgleda dosta uze odnosno dobije se dojam da je vise nego sto zaista jeste, do sada sto sam testirao, bilo je ok, ali istestiracu to jos kao i sve ostalo sto napravim Istina ne ulivam poverenje kad kazem da sam morao napraviti drugi adapter cepa za ulivanje u menjaca ali to je nesto drugo u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 23, 2018 Posto moje igranje oko geometrije i sirenja trapa ima nekih manjih negativnih posledica po visinu auta, da bih to korigovao, napravio sam distancere pod solju: Pre i posle: Posto sam se 5 godina mucio sa alternatorima, odlucio sam da mi je zaista dosad jer je vec postalo komicno i kupio sam nov od 65A, puni 14.65v. Istorija: -Pre 5 godina prestane da puni Magneton 65A, svi simptomi su bili kao da je crkao regler -Zamenjen regler, problem nije resen jer se ispostavilo da je kolektor potrosen -Kupljen Iskra 65A alternator, u "super" stanju, ispitivanje na stolu kad ono nesto skripuce, zalutali sraf u njemu. -Pri rastavljanja utvrdjeno da je kolektor isto potrosen skroz i da regler nije original -Kupljen originalni regler i zamenjen kolektor i lezajevi -Razlemi se kolektor i pokida namotaj na rotoru -Premotan rotor, nece da puni propisano -Kupljen nov rotor, montiran -Magneton alternator drzan duze vreme u rezervi, na kraju kompletno repariran i za male pare prodat -Nedugo nakon toga ispostavi se da je nov rotor u Iskri bio duzi 2-3mm duzi od starog, iako knap staje u kuciste alternatora, najverovatnije se na stazi rotor zagrejao do te mere da se izduzi i pukne kuciste alternatora -Kupljen drugi Iskra 65A alternator u takodje "super" stanju, testiran. Kad ono isto tako potrosen kolektor, potrosene cetkice, stator u prekidu -Od dve Iskre sklopljena jedna, posto je prva bila ST, druga NT razlikovale su se dimenzije lezajeve pa su lezajevi ponovo zamenjeni. -Rotor druge Iskre odnet na zamenu kolektora, kako bi se izbeglo opet da se odlemi zica. Dodje do nesporazuma i novi kolektor ispadne po ceni skoro ko dva nova rotora. -Razlemi se stator, ponovo zalemljen -Nedavno ponovo prestane da puni, iz nekog razloga rotor kaci o stator i nema punjenja -Kupljen novi Mahle, odnosno Letrika tj nekadasnja Iskra. -Montiran nov alternator kad se odvoji stopica glavnog voda do alternatora, zamenjene stopice na obe zice, zalemljene i izolovane. Montirao sam fabricki zadnji branik da vidim kakva je situacija, stara kombinacija 10.6kg, nova trenutno (ukljucujuci i maglenku) 6.3kg, ispravljena sina i zamenjeni svi srafovi sa prohromskim: Takodje testiran sper, ima manje progresivno dejstvo, blokada je od 95 do 120Nm. Nemam nikakvu korisnu sliku za to, verovatno bih trebao slikati neke dve strafte na putu 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites