Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa ne treba ocekivati cuda, ali ako nekad mislis da razvrtis motor onda vredi imati tako podignutu blokadu i moze malo paljenje da se pomeri. Ide prilicno lepo kad moze da ide do 6750-7000 obrtaja. Ja sam radio i NovaSpeed, a za cenu moras da vidis sa njima, jer cip mora da se menja fizicki u tvom kompu, moj komp ima poseban nosac za cip, tako da sam ja to mogao samo da izvadim fabricki i stavim cipovan, ali fabricki je zalemljen pa mora da se razlemi i zalemi drugi. Mozda budem i ja prodavao svoj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jugic, sa ratkapnama ima neke nove distancere idu u minus pola metra :lol: :sleeping: :crybaby: 

IMAG1186-1.thumb.jpg.468366b232568f3cfe457548dfb73f6c.jpg 

Hocu ovako, slika je uradjena u programu nije stvarno takav, ali bice jednog dana

PicsArt_08-28-05_45.38-1.thumb.jpg.97c7d7c0f40ca986d4af8a7855b876e4.jpg

PicsArt_08-28-05_55.22-1.thumb.jpg.258f5e6253e72da53c7ea63d440b3038.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovako sa slike izgleda kao sto je moj spusten, spustaju ljudi i nize ali onda pocinju da se javljaju problemi jer se prevazilaze neka ogranicenja u konstrukciji oslanjanja i pogonu. Vec i na toj visini postoje neki problemi koji narusavaju performanse, neke je lakse, neke teze resiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi pomoc, jugic ne ide kako treba, 10% snage ima i sam daje gas i pusta ali po malo, recimo na nekih 1500 obrtaja pa pusti, mozda i manje. Problem je u regulatoru ler gasa mislim sad radi sve, ide dobro al je to raskaceno, pitao sam par elektricara niko nema pojma. Ja ne verujem da je to visak delova pa da stoji raskacen. Majstori, svaki ceka nekog bmw a, uzme svoj alat osafi mu tamo deo stavi drugi i uzme pare a mog jugica niko nece da pogleda :crybaby: 

Mozda mi taj tvoj komp pomogne i plus digne obrtaje.? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima on mozda venturi plin? To je najverovatnije MAP senzor, ali ovako ti na daleko tesko mogu nesto reci, jedino da pokrenes dijagnostiku i vidis koji KOD izbaci i ako si sklon elektronici da uzmes upustvo i unimer i premeris sve senzore i da li je neka zica u prekidu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ipak bih krenuo od MAP senzora ;) Pitao sam za plin, jer kad imaju venturi plin onda zbog detonacija u usisu cesto ode MAP. To je skoro svakom problem. Mogao bi eventualno probati sa ciscenjem istog, mozda se zapusila rupica na njemu od naslaga ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogami jebeno dobro izgleda auto sa svime

 

al vidim da si dosta dijelova uzeo sa punta...bas me zanima kako ce se to sve uklopiti

I uopce ne sumnjam da ce biti lose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvobitno sam razmisljao da stavim i od Punta prednji branik ko tvoj sto si uradio :D Ali onda sam nasao ovaj pored puta :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2017 at 8:04 PM, YUgisa said:

Stigle neke sitnice za Yugica. Vodonepropusni konektori, kuka za slepanje, otvori ventilacije za roof scoop i plasticni rubovi koje treba prosiriti jos nekih 30ak milimetara:

CAM06654.jpg CAM06646.jpg CAM06671.jpg

Od cega su ti ovi rubovi?

 

Edited by Stex3105

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavljeni radovi. Prvo na spisku je bio problematicni sper, pa je menjac ponovo skinut, rastavljen, modifikovan sper drugim oprugama, preradjena feroda i dodatnim kanalima za odvodjenje ulja:
CAM06676.jpg CAM06701.jpg

CAM06729.jpg CAM06731.jpg

CAM06732.jpg CAM06734.jpg

Dok se sper krcka u menjacu, nastavljeni radovi i na braniku. Napravljeni donji nosaci branika i kuka za slepanje:
CAM06742.jpg CAM06743.jpg

Pa sam to modifikovao laksim alu nosacima i prohromske podloske zamenio konusnim od aluminijuma:
CAM06863.jpg CAM06881.jpg

CAM06869.jpg CAM06870.jpg

Onda je vareno svasta nesto na braniku:
CAM06728.jpg CAM06737.jpg

CAM06761.jpg CAM06762.jpg CAM06763.jpg

Modifikovana sina branika jer je smetala novoj poziciji zmigavaca:
CAM06753.jpg CAM06759.jpg

Registrovan auto po desetu godinu otkad je kod mene, skromnih 13500din:
CAM06879.jpg

Uporedno stanje trenutnog stanja branika i prethodnog, koji je i dalje 0.5kg tezi iako dobar deo fali i sina je jedva funkcionalna:
CAM06882.jpg

Naravno prosli su meseci otkad nisam posvetio paznju tuningu pa je najnovija ideja izrada accusump sistema:
IMG_3155.jpg

Sistem je nesto na nivou poor man dry sump, odnosno sluzi da odrzi konstantan pritisak i dotok ulja u motoru cak i uslovima kada standardna mehanicka pumpa nije u mogucnosti da usisa ulje iz kartera usled recimo prolaska kroz krivinu ili pri snaznom kocenju. Takodje jos jedna prednost sistema je da postoji opcija podmazivanja motora pod pritiskom pre nego sto se startuje i na taj nacin izbegne "suv" start motora ukoliko stoji duzi period. Ali videcemo jos sta cu po pitanju toga, pre svega zbog finansija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, a posto auto ima odavno problem dovoda goriva iz rezervoara, ne sumnjam da situacija nije slicna i u karteru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo sa radovima za kraj ove godine. Namontirane maglenke:
CAM06928.jpg CAM06930.jpg CAM06931.jpg

CAM06937r.jpg CAM06939.jpg CAM06941.jpg


Zamenjen polomljen (nije moja krivica :D ) amortizer gepeka i zamenjen ostecen konektor na MAP-u koji je pravio problema sa radom motora:
CAM07046.jpg CAM07054.jpg


Napokon posle 10 godina, auto ima kuku za slepanje, mada bi zadnja bila puno korisnija, ali bice i to uskoro:
CAM07073.jpg CAM07080.jpg CAM07081.jpg


Posto sam polomio moj adapter cepa za ulivanje ulja, napravljen nov, duplo jaci na mestu pucanja:
Slika2511.jpg Slika2513.jpg


Napravljeno par nosaca i suspleh:
Slika2521.jpg Slika2516.jpg Slika2518.jpg Slika2534.jpg

Slika2524.jpg Slika2530.jpg Slika2531.jpg


I par zimskih slika od pre koju nedelju:
CAM07121.jpg CAM07122.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, YUgisa said:

CAM07073.jpg

 

Super je branik stvarno, i maglenke lepo 'legle', samo nznm dal' si pravio neke tvoje proračune za ovu kuku - deluje mi jako neproračunato  :X

 

Ako ikada tj. kad te neko cimne u šlepanju, ovi pravi uglovi nisam siguran kako će se ponašati... Možda ti i mrežicu polomi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto ti mislis da bi me neko vukao za prednju kad je korist u zadnju kuku oko 10:1 :D Na slici izgleda dosta uze odnosno dobije se dojam da je vise nego sto zaista jeste, do sada sto sam testirao, bilo je ok, ali istestiracu to jos kao i sve ostalo sto napravim ;) Istina ne ulivam poverenje kad kazem da sam morao napraviti drugi adapter cepa za ulivanje u menjaca ali to je nesto drugo u pitanju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto moje igranje oko geometrije i sirenja trapa ima nekih manjih negativnih posledica po visinu auta, da bih to korigovao, napravio sam distancere pod solju:
Slika2551.jpg

Pre i posle:
Slika2553.jpg Slika2555.jpg


Posto sam se 5 godina mucio sa alternatorima, odlucio sam da mi je zaista dosad jer je vec postalo komicno i kupio sam nov od 65A, puni 14.65v. Istorija:

-Pre 5 godina prestane da puni Magneton 65A, svi simptomi su bili kao da je crkao regler
-Zamenjen regler, problem nije resen jer se ispostavilo da je kolektor potrosen
-Kupljen Iskra 65A alternator, u "super" stanju, ispitivanje na stolu kad ono nesto skripuce, zalutali sraf u njemu.
-Pri rastavljanja utvrdjeno da je kolektor isto potrosen skroz i da regler nije original
-Kupljen originalni regler i zamenjen kolektor i lezajevi
-Razlemi se kolektor i pokida namotaj na rotoru
-Premotan rotor, nece da puni propisano
-Kupljen nov rotor, montiran
-Magneton alternator drzan duze vreme u rezervi, na kraju kompletno repariran i za male pare prodat
-Nedugo nakon toga ispostavi se da je nov rotor u Iskri bio duzi 2-3mm duzi od starog, iako knap staje u kuciste alternatora, najverovatnije se na stazi rotor zagrejao do te mere da se izduzi i pukne kuciste alternatora
-Kupljen drugi Iskra 65A alternator u takodje "super" stanju, testiran. Kad ono isto tako potrosen kolektor, potrosene cetkice, stator u prekidu
-Od dve Iskre sklopljena jedna, posto je prva bila ST, druga NT razlikovale su se dimenzije lezajeve pa su lezajevi ponovo zamenjeni.
-Rotor druge Iskre odnet na zamenu kolektora, kako bi se izbeglo opet da se odlemi zica. Dodje do nesporazuma i novi kolektor ispadne po ceni skoro ko dva nova rotora.
-Razlemi se stator, ponovo zalemljen
-Nedavno ponovo prestane da puni, iz nekog razloga rotor kaci o stator i nema punjenja
-Kupljen novi Mahle, odnosno Letrika tj nekadasnja Iskra.
-Montiran nov alternator kad se odvoji stopica glavnog voda do alternatora, zamenjene stopice na obe zice, zalemljene i izolovane.

Slika2650.jpg Slika2654.jpg Slika2656.jpg


Montirao sam fabricki zadnji branik da vidim kakva je situacija, stara kombinacija 10.6kg, nova trenutno (ukljucujuci i maglenku) 6.3kg, ispravljena sina i zamenjeni svi srafovi sa prohromskim:
Slika2545.jpg Slika2570.jpg Slika2572.jpg

Slika2660.jpg Slika2663.jpg Slika2664.jpg


Takodje testiran sper, ima manje progresivno dejstvo, blokada je od 95 do 120Nm. Nemam nikakvu korisnu sliku za to, verovatno bih trebao slikati neke dve strafte na putu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...