Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Veliki ti ovi tockovi za stazu,vidis kolko kace pozadi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima resernje.

Dignes na klocne u garazu i vezbas menjanje brzina.

Kad dodje kula,znaci za 360 i neki dan,skines sa klocni,amortizeri cao i nema kacenja.

U 100 marke da ce da radi!:rofl:

Zaboravih da te pitam...Jesi se ti ono odsekao kad te onaj fokus preskocio na putu,ili si stao samo da vidis da li su svi delovi karoserije jos tu?:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asterikse, opet si pomesao alkohol i carobni napitak :lol: Stao sam jer je tu farbara u kojoj uzimam farbu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se kladimo da si tad isao po hleb?

Desni migavac i trk napolje da vidimo sta fali od karoserije...:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze svaka ti cast na ulozenom trudu ,radu i entuzijazmu.

Vecina ljudi se zadovolji zamenom nalepnica,ucitavanjem 'superbrze' mape i slicno. Malo je onih koji su spremni da potrose vreme a i novac na auto jer im znaci nesto vise od pukog prevoza od tacke A do tacke B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram reci, cim si ti posvetio malo vremena za moj projekat da prokomentarises, znaci da idem dobrom smeru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledeci put cu se malo bolje organizovati :D Mogli su snimci biti i bolji da se nisam setio pred polazak da sam poneo nosac za snimanje spolja, a i ovi uglovi su vise informativni uglovi za mene da vidim kako oslanjanje funkcionise preko neravnina. Trud od 2 sata da namestim jednu aplikaciju G metra na telefon se totalno isplatilo kad sam zaboravio da je aktiviram na stazi :D Nismo vozili kontra smer, mada sam razmisljao da probamo, ali nisu bankine dobro postavljene plus je bila bas velika guzva na stazi, puno njih je iznajmljivalo kartinge tako da kad smo ulovili priliku da upadnemo na stazu, nismo hteli trositi vreme na ogranizaciju, jos je i nova uprava staze, automobili nemaju bas pravo da se voze na stazi pa su nas ipak pustili, tako da nisam hteo za prvi put previse da filozofiramo :D Imao sam plan i neke cunjeve da ponesem da organizujemo neki slalom :) Gume su potrosene ravnomerno, 2mm napred i 1mm nazad, nije lose za gume koje su ukupno presle 500km :D 

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nastavimo u novoj godini. Ugradjeno ojacanje poda za rucicu menjaca:
CAM04569.jpg CAM04597.jpg CAM04583.jpg


Stavljena nova "kozna" obloga, sredjena instalacija i zamenjeni tasteri alarma za haubu i gepek:
CAM04644.jpg CAM04611.jpg CAM04727.jpg


Ugradjeni novi pojasevi i LED u kabini i gepeku:
CAM04782.jpg CAM04783.jpg CAM04790.jpg CAM04786.jpg


Nabavljeni konacno svi branici i pragovi pa cemo u narednom periodu polako da ih doradimo:
CAM04654.jpg CAM04736.jpg


Kocnice mi opet ne daju mira, rucna nije funkcionisala kako treba, uzrok je ostecena opruga u mehanizmu pa smo sve to lepo sklopili, podesili bolje nego ikad i napravio alat za sabijanje klesta:
CAM04896.jpg CAM04894.jpg


Posle nekih 20-25.000km provereni ventili, stoje kako treba i dalje, 0.40 usisini, 0.50 izduvni, stavljen klinasti kais (838), nov akumulator i zbog ponovnog problema sa curenjem vanstandardnih brizgaljki, vracene fabricke brizgaljke, leptir i regulator pritiska goriva:
CAM04901.jpg CAM04903.jpg CAM04572.jpg CAM04910.jpg CAM04912.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast na uloženom trudu i entuzijazmu. Posebno zato što se radi o yugu :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, nije ovo jedini forum gde pisem, idem samo copy paste ;)

 

Pragovi su razlicith oblika jer je jedan levi a drugi desni :P A duzina je opticka varka, jer je tamniji dalje pa se cini puno kracim ;)  Nije to renol 4 pa da se razlikuju pragovi :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam jedan menjac za delove, pre svega zbog diferencijala jer treba da se pravi sper u roku od mesec/dva:
CAM04934.jpg

Posto su mi stop svetla bila dosta izlomljena, resio sam da ih zamenim sa novim i da ih malo modifikujem:
CAM04954.jpg CAM04960.jpg CAM04964.jpg
CAM04968.jpg CAM04970.jpg

Prvobitno kad sam radio hladjenje kocnica, nisam uspeo da nadjem odgovarajuce gibljivo crevo pa sam stavio aluminijumsko koje se lose pokazalo (mada sam i ocekivao), uzeo sam dovoljno da imam i za zadnje kocnice:
CAM04940.jpg CAM04943.jpg

Napravljen profi adapter oduska menjaca:
CAM04984.jpg CAM04990.jpg CAM04988.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjac je bio oko 1500din, ja sam ga uzeo na kg  ;) Meni se pokazalo vrlo efikasno, nikako da se nakanim da kupim laserski termometar pa da mogu da izmerim precizno, jer po tom sto sam ja iskusio ispada da produzava pregrevanje za prakticno duplo sto mi onako zvuci neverovatno... Mozda neku ulogu ima sam disk, jer je i to ujedno zamenjeno (istina novi su pa imaju vecu zapreminu materijala), ali trebalo bi da su isti kao i prethodne sto sam imao. Mada fino izduvava vazduh napolje jer ovako je bilo i na blatobranu od kocione prasine nakon Kule :D

 

 

CAM04615.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2017 at 7:33 AM, PremieRacing said:

A to forsirano hlađenje kočnica je super detalj, samo ne znam koliko je značajno...

 

Mislim da je ovo jos jedan dobar primer izduvavanja, obrati paznju na rub felne ;) Prva slika je prednja felna, a druga slika zadnja felna:

CAM05003.jpgCAM05006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pravim i nije gotov, imam sav materijal trenutno :D

 

PS: Koji na slici nije prikazan, cisto da ne bude zabune :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...