Markobgd 609 Posted October 13, 2016 Uzela ti baba ibrzoknu pa nije teo da ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 312 Posted October 13, 2016 Jugisa, di su rukavice? Izlupa ga muski po ivicnjacima. :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 14, 2016 Veliki ti ovi tockovi za stazu,vidis kolko kace pozadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 14, 2016 (edited) Kaci i napred Nisu tockovi veliki nego su mali rubovi Edited October 14, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted October 14, 2016 Ima resernje. Dignes na klocne u garazu i vezbas menjanje brzina. Kad dodje kula,znaci za 360 i neki dan,skines sa klocni,amortizeri cao i nema kacenja. U 100 marke da ce da radi! Zaboravih da te pitam...Jesi se ti ono odsekao kad te onaj fokus preskocio na putu,ili si stao samo da vidis da li su svi delovi karoserije jos tu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 14, 2016 Asterikse, opet si pomesao alkohol i carobni napitak Stao sam jer je tu farbara u kojoj uzimam farbu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted October 19, 2016 Da se kladimo da si tad isao po hleb? Desni migavac i trk napolje da vidimo sta fali od karoserije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted October 19, 2016 Druze svaka ti cast na ulozenom trudu ,radu i entuzijazmu. Vecina ljudi se zadovolji zamenom nalepnica,ucitavanjem 'superbrze' mape i slicno. Malo je onih koji su spremni da potrose vreme a i novac na auto jer im znaci nesto vise od pukog prevoza od tacke A do tacke B. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 19, 2016 Moram reci, cim si ti posvetio malo vremena za moj projekat da prokomentarises, znaci da idem dobrom smeru Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5191 Posted October 21, 2016 Odlično si odvozao i sviđa mi se snimak spolja... Jesi vozio malo i kontra smer? Čisto da ti se odvrti u glavi i da jednako potrošiš gume Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted October 21, 2016 (edited) Sledeci put cu se malo bolje organizovati Mogli su snimci biti i bolji da se nisam setio pred polazak da sam poneo nosac za snimanje spolja, a i ovi uglovi su vise informativni uglovi za mene da vidim kako oslanjanje funkcionise preko neravnina. Trud od 2 sata da namestim jednu aplikaciju G metra na telefon se totalno isplatilo kad sam zaboravio da je aktiviram na stazi Nismo vozili kontra smer, mada sam razmisljao da probamo, ali nisu bankine dobro postavljene plus je bila bas velika guzva na stazi, puno njih je iznajmljivalo kartinge tako da kad smo ulovili priliku da upadnemo na stazu, nismo hteli trositi vreme na ogranizaciju, jos je i nova uprava staze, automobili nemaju bas pravo da se voze na stazi pa su nas ipak pustili, tako da nisam hteo za prvi put previse da filozofiramo Imao sam plan i neke cunjeve da ponesem da organizujemo neki slalom Gume su potrosene ravnomerno, 2mm napred i 1mm nazad, nije lose za gume koje su ukupno presle 500km Edited October 21, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 24, 2017 Da nastavimo u novoj godini. Ugradjeno ojacanje poda za rucicu menjaca: Stavljena nova "kozna" obloga, sredjena instalacija i zamenjeni tasteri alarma za haubu i gepek: Ugradjeni novi pojasevi i LED u kabini i gepeku: Nabavljeni konacno svi branici i pragovi pa cemo u narednom periodu polako da ih doradimo: Kocnice mi opet ne daju mira, rucna nije funkcionisala kako treba, uzrok je ostecena opruga u mehanizmu pa smo sve to lepo sklopili, podesili bolje nego ikad i napravio alat za sabijanje klesta: Posle nekih 20-25.000km provereni ventili, stoje kako treba i dalje, 0.40 usisini, 0.50 izduvni, stavljen klinasti kais (838), nov akumulator i zbog ponovnog problema sa curenjem vanstandardnih brizgaljki, vracene fabricke brizgaljke, leptir i regulator pritiska goriva: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted January 25, 2017 Apoteka pod haubom! To cenim!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
petrovic_kg 0 Posted January 25, 2017 Svaka čast na uloženom trudu i entuzijazmu. Posebno zato što se radi o yugu Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5191 Posted January 26, 2017 Zašto su pragovi različite dužine i oblika, ili je to samo na slici tako ispalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted January 26, 2017 Stavljaj slike na forum ubija postimage Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5191 Posted January 26, 2017 Baš... a rek'o bi čovek da je Yugiša stara kuka, da zna te detalje i sitnice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted January 26, 2017 Jbg, nije ovo jedini forum gde pisem, idem samo copy paste Pragovi su razlicith oblika jer je jedan levi a drugi desni A duzina je opticka varka, jer je tamniji dalje pa se cini puno kracim Nije to renol 4 pa da se razlikuju pragovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted February 6, 2017 Uzeo sam jedan menjac za delove, pre svega zbog diferencijala jer treba da se pravi sper u roku od mesec/dva: Posto su mi stop svetla bila dosta izlomljena, resio sam da ih zamenim sa novim i da ih malo modifikujem: Prvobitno kad sam radio hladjenje kocnica, nisam uspeo da nadjem odgovarajuce gibljivo crevo pa sam stavio aluminijumsko koje se lose pokazalo (mada sam i ocekivao), uzeo sam dovoljno da imam i za zadnje kocnice: Napravljen profi adapter oduska menjaca: Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5191 Posted February 7, 2017 Pošto menjač? A to forsirano hlađenje kočnica je super detalj, samo ne znam koliko je značajno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted February 7, 2017 (edited) Menjac je bio oko 1500din, ja sam ga uzeo na kg Meni se pokazalo vrlo efikasno, nikako da se nakanim da kupim laserski termometar pa da mogu da izmerim precizno, jer po tom sto sam ja iskusio ispada da produzava pregrevanje za prakticno duplo sto mi onako zvuci neverovatno... Mozda neku ulogu ima sam disk, jer je i to ujedno zamenjeno (istina novi su pa imaju vecu zapreminu materijala), ali trebalo bi da su isti kao i prethodne sto sam imao. Mada fino izduvava vazduh napolje jer ovako je bilo i na blatobranu od kocione prasine nakon Kule Edited February 7, 2017 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted February 10, 2017 On 2/7/2017 at 7:33 AM, PremieRacing said: A to forsirano hlađenje kočnica je super detalj, samo ne znam koliko je značajno... Mislim da je ovo jos jedan dobar primer izduvavanja, obrati paznju na rub felne Prva slika je prednja felna, a druga slika zadnja felna: Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted March 18, 2017 Jel to gotov sper?? Ko ti je pravio?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted March 18, 2017 (edited) Ja pravim i nije gotov, imam sav materijal trenutno PS: Koji na slici nije prikazan, cisto da ne bude zabune Edited March 18, 2017 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites