Jump to content
FAS Euroauto Goran
chikavili

Crossover solucije

Recommended Posts

Infiniti najavio novi crossover

 

infiniti qx55.jpg

 

Japanski Infiniti, Nissanov luksuzni podbrend, najavio je za 2020. svoj novi krosover. Infiniti će sledećeg leta predstaviti QX55, koji umnogome podseća na model FX. Iz japanske kompanije ističu da će QX55 zauzeti glavno mesto na sceni najbrže rastućeg segmenta u autoindustriji. Infiniti je takođe najavio novi luksuzni sportski kupe koji će predstaviti na Pebl Biču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2020. Kia Soul

 

Brzim pogledom na sajt nekog od velikih Kia dilera po svetu, lako se vidi da je Soul namenjen mladim, urbanim...ali nije baš da se nema šta svideti i starijima i ne toliko urbanima.

Koliko god auto spolja izgledao wow, unutra je jednostavan sa dosta jeftinih materijala:

 

 

 

consumerreports.jpg ConsumerReports video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadillac XT4 stiže u Evropu

 

178178-cadillac-xt4 005.jpg

 

Manji Cadillacov crossover XT4 (predstavljen na prošlogodišnjem sajmu automobila u Njujorku) stiže i na evropsko tržište. U poređenju sa većim modelom XT5, novi XT4 je 213 mm kraći, 50 mm niži, međuosovinsko rastojanje mu je kraće za 79 mm, a takođe je i lakši. Ovde i podatak da zapremina prtljažnika kod XT4 iznosi do 1.385 litara (sa oborenim zadnjim sedištima).

 

Cadillac-XT4 004.jpg

 

I na XT4 je primenjen aktuelni dizajnerski rečnik kompanije, a tu su i novi alu točkovi od 18 do 20 inča.

 

Cadillac-XT4 003.jpg

 

XT4 će biti dostupan u verzijama sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka, a motor za evropsko tržište je 2.0 turbo-dizelaš sa 125 kW/170KS i 380 Nm obrtnog momenta (u paru sa 9-stepenim automatskim menjačem).

 

cadillac xt4 002.jpg

 

Evropljanima će XT4 biti dostupan u sledećim verzijama:

- XT4 Launch Edition sa prednjim pogonom.

- XT4 Launch Edition Sport sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka i sa menjačem sa dvostrukim kvačilom.

Launch Edition između ostalog ima 18 inčne alu točkove i hromirane elemente, a Launch Edition Sport dolazi sa 20-inčnim točkovima, gloss black detaljima, sportski podešenim oslanjanjem, sportskim volanom, aluminijumskim pedalama i head-up kolor displejom.

 

cadillac xt4 001.jpg

 

Standardna oprema kod svih verzija sadrži i prepoznavanje saobraćajnih znakova, upozorenje na napuštanje kolovozne trake, grejanje sedišta i volana, el. otvaranaje vrata prtljažnika, kameru od 360 stepeni, pomoć pri parkiranju, infotainment sistem... U zavisnosti od verzije, Cadillac XT4 u Nemačkoj košta od 42.900 do 49.200 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Intense CVT 4WD na testu Auto magazina

 

mcross009.jpg

 

Dostojan čuvenog imena, novi Micubišijev krosover Eclipse Cross ponosno ulazi u segment u kome vlada najveća konkurencija. Fantastični 1.5 turbo-benzinac vožnju pretvara u svakodnevnu zabavu. Ako vam ime Eclipse zvuči poznato to je zbog toga što ima bogatu tradiciju pod brendom Mitsubishi. Od 1989. do 2011. godine ga je nosio atraktivni kupe, nešto manje poznat kod nas a više na teritorijama bogatih zemalja, uključujući i SAD gde se proizvodio.  Vremena su takva da SUV modeli predstavljaju okosnicu prodaje svakog proizvođača. Japanci su očigledno želeli da emocije kupea prenesu na novi krosover. U tome su prilično uspeli s obzirom da je zabava za volanom novog Eclipse Cross zagarantovana. Po veličini je pozicioniran između manjeg krosovera Micubišija ASX i većeg Outlander-a.

 

mcross008.jpg

 

Ovde nema mnogo razmišljanja, s obzirom da je na našem tržištu dostupan samo sa turbo-benzincem zapremine 1.5 litra sa 163 konjske snage. To je baš Micubišijev motor, a osim njega, generalno se ugrađuje još i 2.2 dizelaš. Iz svima znanih razloga nije uvršten u cenovnik, mada verujemo da nije nemoguće da se poruči. Inače, auto se proizvodi u Japanu, pa je iznenađenje u vidu povoljnih cena još veće ako se zna da carina opterećuje ukupnu cenu sa skoro 20 odsto.

 

mcross007.jpg

 

Eclipse Cross može da se nabavi već od 21.990 evra u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim menjačem i bogatom osnovnom opremom. Za te pare nema baš mnogo konkurenata koji mogu da mu pariraju snagom i performansama. Na test smo preuzeli verziju sa trećim po redu, odnosno pretposlednjim paketom opreme Intense, pogonom na sva četiri točka i CVT menjačem sa osam predefinisanih stepeni prenosa. Već na prvi pogled je jasno da su Japanci auto dizajnirali po sopstvenom ukusu. Izgleda vrlo luksuzno, pogotovo u crnoj metalik boji gde do izražaja dolazi velika količina hromiranih detalja. Tu su i osamnaestice, ali i specifičan zadnji kraj koji sugeriše da karoserija ima formu kupea sa četvora vrata. Posebno su atraktivna zadnja LED svetla; pozicije svetle celom širinom automobila sa C oblikom na krajevima. Inače, zadnja vrata imaju dvostruko staklo sa ciljem da se poboljša preglednost unazad. I stvarno, kada pogledate u retrovizor imate osećaj kao da fali zadnji kraj. Time je Eclipse Cross postao jedan od najpreglednijih modela u klasi.

 

mcross006.jpg

 

Unutrašnjost je iznenađujuće moderna. Kažemo iznenađujuće jer smo navikli da Mitsubishi poslednjih godina ne prati najnovije trendove. Eclipse Cross je potpuno druga priča. Ergonomija je za svaku pohvalu, kao i oprema. Već bazni paket je vrlo bogat i uključuje automatsko kočenje, upozorenje pri napuštanju saobraćajne trake pa čak i automatska duga svetla! Osim toga, na spisku standardne opreme su još kamera za vožnju unazad, automatska klima, alu-felne prečnika 16 inča, senzori za kišu i svetla, LED dnevna i zadnja svetla, krovni nosači, blutut konekcija, multimedijalni displej...

 

Ako je sve ovo u osnovnoj opremi, šta li je tek u sledećim paketima? Reč je o prilično luksuznim detaljima bez kojih se može ali dodatno utiču na bezbednost ulepšavaju svakodnevnicu. To su alu-felne prečnika 18 inča, beskontaktno otključavanje i startovanje motora, tačped kontroler, kontrola mrtvog ugla, aktivna asistencija na volanu za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, hed-ap displej, upozorenje na nadolazeći saobraćaj prilikom isparkiravanja unazad, elektro-preklopivi retrovizori... Farovi imaju potpunu LED tehnologiju, a vetrobran ima dodatnu izolaciju od buke. Veliku pomoć pruža i sistem sa četiri kamere sa pogledom od 360 stepeni oko vozila, uz standardne prednje i zadnje parking senzore. Moramo da priznamo da nas je iznenadilo prisustvo GPS modula koji uredno vidi satelite ali bez aplikacije navigacije i mapa. Sa druge strane, tu je Mirror funkcija koja omogućava da koristite GPS sa svog telefona. Inače, verzija sa CVT menjačem je jedinstvena. Ona ima poseban tačped koji olakšava korišćenje audio-uređaja.

 

mcross005.jpg

 

Naprimer, prevlačenjem dva prsta levo-desno menjate stanice, odnosno numere, a dva prsta gore-dole pojačavaju ili utišavaju nivo zvuka. Takođe, još jedna specifičnost verzije sa CVT menjačem je električna ručna sa auto-hold funkcijom. Komande menjača na volanu su takođe specifične. Naime, CVT je isprogramiran tako da imitira osam stepeni prenosa, što znači da možete i manuelno da menjate brzine, ili bar da kočite motorom.

 

mcross004.jpg

 

Za to su predviđene plus i minus ručice iza volana, koje su gotovo identične kao na Maseratijevim modelima. Dugačke su i lako je dohvatiti ih čak i kada smotate volan prilikom skretanja. Pregrade za sitnice su takođe konstruisane po najnovijim standardima. Doduše, pregrada za telefone ispred ručice manjača je knap, pa veliki telefoni staju po dijagonali i donekle vire. Ispod naslona za ruke je velika pregrada a tu su i duboki držači za dve flaše od pola litre. Kaseta je natprosečne zapremine i podeljena je u dva nivoa.

 

mcross003.jpg

 

Sedi se dosta visoko, čak i kada se sedište vozača spusti do kraja. Centralni displej nije orijentisan prema vozaču, što u početku pomalo zbunjuje ali se vrlo brzo naviknete jer i nemate mnogo potrebe da gledate u njega osim prilikom parkiranja kada kamere dosta pomažu u manevrisanju. Inače, rezolucija im je prosečna, tako da ne treba očekivati ''žilet'' sliku. ''Hed-ap displej'' je vrlo zgodna stvar kada se na njemu prikazuju korisne informacije, naprimer o sledećem skretanju ili trenutnom ograničenju brzine. Međutim, u našem slučaju prikazivao je trenutnu brzinu i obaveštenja ukoliko neka vrata nisu dobro zatvorena. Kvalitet završne obrade i materijala su veoma dobri; mekane i tapacirane površine su tamo gde smo ih i očekivali. Pozadi se takođe sedi dosta visoko, pa visoke osobe mogu da imaju problem sa prostorom za glavu. Doduše, ovo važi u slučaju da je naslon podešen uspravno.

 

mcross002.jpg

 

Tu je i opcija obaranja naslona tako da može da se sedi vrlo zavaljeno. U tom slučaju ima i dosta više mesta za glavu. Prtljažnik je takođe prostran a ispod poda su dodatne pregrade za sitnice i komplet za reparaciju pneumatika. Već dizajn i veoma bogata oprema dobar su razlog za kupovinu Eclipse Cross. Međutim, ono što će većinu vozača posebno oduševiti su performanse motora. Kada smo peuzeli auto, bio je u ''eko'' modu. Naravno, ovo dugme uvek isključujemo kako bismo utvrdili kakvo je stvarno stanje. Već prvo dodavanje gasa otkrilo nam je koliko je auto ''divalj'' i pun snage. Već iz stanja mirovanja veoma snažno ubrzava, pa sa pedalom gasa morate da budete vrlo nežni kako vas ne bi katapultirao.

 

mcross 001.jpg

 

Sa svojih 163 konjske snage turbo-benzinac je vrlo eksplozivan u poređenju sa svojim konkurentima. CVT menjač uliva dodatnu sigurnost vozaču jer je reakcija na komandu gasa trenutna, bez obzira na kojim obrtajima se nalazite. Zapravo, reakcija je brža nego kod automobila sa dvostrukim kvačilom, tako da nema nikakvog čekanja. Pri svemu tome, nema povećane buke karakteristične za starije modele sa CVT-om.

 

Pri umerenim ubrzanjima motor ne prelazi 2.000 obrtaja. Čak i na auto-putu je izuzetno tiho u kabini, a pri 130 km/h motor se vrti na svega oko 2.300 obrtaja, što je jedna od najnižih vrednosti za turbo-benzince. Nažalost, ovo je dokaz da niski obrtaji ne moraju nužno da dovedu do niske potrošnje; Mitsubishi Eclipse Cross pri toj brzini troši oko devet litara...

 

pročitajte kompletan tekst na - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Infiniti QX55

 

Infiniti-QX55.jpg

 

Infiniti sa novom ''teaser'' slikom najavljuje svoj budući crossover coupe koji će poneti oznaku QX55.

QX55 će se u prodaji pojaviti na leto sledeće godine, a u gami japanske luksuzne marke će zauzeti mesto između modela QX50 i QX60.Za sada nema mnogo detalja, ali je poznato da će se QX55 bazirati na Infinitiju QX50, kao i da će pod haubom imati 2.0 litarski turbo četvorocilindrični benzinac. Standardno će imati CVT menjač i prednji pogon, dok će se kao opcija nuditi i pogon na sva četiri točka. Više detalja o ovom rivalu BMW-u X4 i Mercedesu GLC Coupe međutim tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Range Rover Crossover za 2021. godinu

 

5dc9b312cb59e_rangerovercrossover.jpg.b5ef109a66ac4d8bd9b301fe4fc6962b.jpg

 

Sem novog Range Rovera u standardnoj formi, kompanija Jaguar Land Rover (JLR) pripema i njegovu Crossover verziju. Range Rover Crossover se navodno očekuje 2021. godine, a njegov mogući izgled je prikazan na ovom renderu iz britanskog magazina Auto Express. Kao i novi Range Rover pete generacije (takođe stiže 2021. godine), i Range Rover Crossover će koristiti MLA platformu, pa će nuditi mild-hybrid, plug-in hybrid kao i potpuno električni pogonski sistem. Potpuno električna verzija će imati dva elektromotora (po jedan za svaku osovinu), baterije manje od 100 kWh i autonomiju od oko 300 milja (483 km). Takođe, kako se najavljuje, kod ovog vozila će veći fokus biti na dizajnu, komforu i luksuzu, a manje na off-road performansama. Proizvodnja će se odvijati u britanskoj JLR fabrici Castle Bromwich, dok više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Opel Crossland X 1.5 CDTI

 

Opel je jedan od proizvođača automobila sa najbogatijom tradicijom na svetu, a njihov Crossland X se kandiduje da bude tipičan veći porodični auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Mitsubishi Eclipse Cross facelift

 

200177-mitsubishi-eclipse2020 02.jpg

 

Nakon skoro tri godine od premijere (marta 2017. na sajmu u Ženevi), na putevima je sada uhvaćen restilizovani Mitsubishi Eclipse Cross. Naravno, test primerak na slikama je i dalje pod maskom, ali se ipak primećuju izmene. Pre svega - pozadi. Eclipse Cross po svemu sudeći više neće imati neobično zadnje staklo iz dva dela, već će ga odlikovati konvencioalno rešenje sa jednim velikim zadnjim staklom.

 

200178-mitsubishi-eclipse2020 01.jpg

 

Pored toga, dobiće i drugačija i to horizontalna zadnja svetla, kao i blago doterani zadnji difuzor i krovni spojler. Takođe, izmene će pretrpeti i pragovi, prednja svetla, a verovatno i neki elementi u unutrašnjosti. U svakom slučaju više detalja nas očekuje uskoro, budući da ni premijera verovatno nije daleko. Aktuelni Eclipse Cross je dostupan sa 1.5 četvorocilindarskim turbo benzincem sa 163KS i 250 Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim ili CVT menjačem), a tu je i 2.2 DI-D turbo-dizelaš sa 148KS i 388 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka. Gama motora bi i u obnovljenoj verziji trebalo da ostane ista uz manje modifikacije koje se tiču smanjenja emsiije izduvnih gasova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda Mitsubishi Eclipse Cross facelift

 

200291-mitsubishi-eclipse 02.jpg

 

Nekoliko dana nakon špijunskih slika jednog maskiranog test primerka, restilizovani Mitsubishi Eclipse Cross je osvanuo i na ovim renderima sajta Kolesa.ru.

 

200292-mitsubishi-eclipse 01.jpg

 

Renderi sa ruskog sajta navodno verno pokazuju izmene koje će pretrpeti Eclipse Cross, a više o njemu možeze pročitati u prethodnom postu teme na kojoj ste.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže novi mali Nissan SUV

 

200560-nissan crossover 01.jpg

 

Nissan je prošlog meseca potvrdio da će tokom ove godine na indijskom tržištu prikazati i svoj novi mali SUV model. Nakon prve ''teaser'' slike sada je stigla i druga, a na kojoj se vidi zadnje svetlo ovog za sada neimenovanog modela. U pitanju je SUV koji neće biti duži od 4 metra i kojim će japanski proizvođač konkurisati modelima kao što su Hyundai Venue, Maruti Vitara Brezza, Tata Nexon, Ford EcoSport, Mahindra XUV300 ali i budući Renault HBC i Kia Sonet. Očekuje se da će novi mali Nissan biti baziran na CMF-A+ platformi i da će brojne komponente deliti sa već najavljenim malim Renaultovim SUV modelom poznatim pod kodnom oznakom HBC. To podrazumeva i 1.0 trocilindrični turbo benzinac i 5-stepeni manuelni ili opcioni CVT menjač Prodaja novog Nissana će startovati još tokom ove godine, više detalja sledi.

 

nissan b suv.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Mali luksuzni SUV - Lexus UX

 

Najmanji luksuzni SUV iz Japan je Lexusov UX. Za njegov volan smestio se Juraj Šebalj;

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Hyundai Kona Hybrid

 

Nije Plug-in nego klasični hibrid sa 141 KS, od čega malo je više od 100 konja zaslugom atmo-benzinca - pogledajte da li je ovakav hibrid isplativija kupovina od verzije sa dizelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibrid po mojoj meri... Samo preskup!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sam odlucio sta cu sledece kupiti, samo prvo moram da prodam Suzukija, a stavio sam ga u oglase 3 dana pre uvodjenja vanrednog stanja :D :D :D 

 

Sledeci ce biti najverovatnije Hyundai Tucson (1.6 T-Gdi). Kazem najverovatnije, posto ostavljam rezervu ako se pojavi neka druga ponuda koju necu moci da odbijem ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Kia crossover stiže 2021. godine

 

192306-kia ev 01.jpg

 

Kia je u martu prošle godine na sajmu automobila u Ženevi prikazala električni Imagine concept, a kako stvari stoje njegova serijska verzija se očekuje tokom 2021. godine. To je još u decembru nagovestio Kijin šef za Evropu Emilio Herrera, izjavivši da bi serijski model trebalo da se pojavi za godinu ili dve. Herrera međutim nije želeo da otkriva detalje o tome koliko će se serijski model razlikovati u odnosu na koncept verziju.

 

Kako bilo, budući coupe-SUV koji je interno poznat kao Kia CV će predstavljati ''emocionalnu perjanicu'' njihove game, a potvrđeno je da će ovaj model dobiti potpuno novu E-GMP platformu za električna vozila. Za sada je poznato da će autonomija sa jednim punjenjem baterija iznositi i više od 500 km, kao i da će naglasak biti na performansama (ubrzanje do 100 km/h će biti oko 3 sekunde). U svakom slučaju, ako imamo u vidu Imagine concept, i serijski model će biti teško svrstati u neki od segmenata budući da, kako kažu u Kiji, Imagine concept skladno kombinuje elemente mišićavog sportskog terenca, elegantne i sportske porodične limuzine i svestranog i prostranog krosovera. ''Kod dizajna automobila radi se o srcu, čiji puls mora da bude ubrzan. Smatramo da apsolutno nema nikakvog razloga da ne bude pulsa samo zato što je to električni auto'', kaže Gregori Gijom, potpredsednik dizajna u Kia Europe. Ovaj električni model je inače samo jedan od Kijinih 11 električnih noviteta koji nas očekuju do 2025. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Kia Stonic

 

Kia Stonic najmanji je SUV iz Kijine game, a ovo je 5 najvažnijih stvari koje trebate znati o njemu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Hyundai Kona - dizel vs struja

 

Tu su subvencije na kupovinu električnih automobila, a kako bi proverili kad se isplati kupovina električnog automobila uporedili smo dizel i potpuno električnu Hyundai Konu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Hyundai Kona Hybrid

 

Hyundai Kona hibrid ima električni motor sa 40 konja i 1.6 benzinac sa 104 KS.

11 sekundi joj treba iz mesta do stotke, a maksimalna brzina Kone u hibridnoj varijanti je 160 km/h: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Kia Stonic

 

Na testu je varijanta sa početnim motorom u ponudi - 1.25 atmosferac sa 84 KS (isti ide i u npr. Hyundai i20);

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponuda za Nissanove crossovere

 

205185-nissan akcija.jpg

 

Ovlašćeni prodavac i serviser japanskog Nissana u svojoj ponudi ima više modela ovog proizvođača po akcijskim cenama.

Ponuda se odnosi na modele Juke, Qashqai i X-Trail, a detaljnije možete pogledati klikom ovde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

 

mitsubishi eclipse phev 02.jpg

 

Tri i po godine od premijere standardne verzije (marta 2017. na sajmu u Ženevi), najavljena je i nova Plug-in Hybrid varijanta Mitsubishijevog modela Eclipse Cross. Istovremeno, japanski proizvođač će izvršiti i restilizaciju ovog crossovera koji će tako u novu modelsku godinu ući detaljno obnovljen i sa proširenom gamom. Eclipse Cross po svemu sudeći više neće imati neobično zadnje staklo iz dva dela, već će ga odlikovati konvencioalno rešenje sa jednim velikim zadnjim staklom.

 

mitsubishi eclipse phev 01.jpg

 

Osim toga, dobiće i drugačija, i to horizontalna zadnja svetla, kao i blago doterani zadnji difuzor i krovni spojler. Izmene će pretrpeti i pragovi, prednja svetla, a verovatno i neki elementi u unutrašnjosti. 

 

 

U svakom slučaju, više detalja nas očekuje uskoro budući da premijera nije daleko. Aktuelni Eclipse Cross je dostupan sa 1.5 četvorocilindarskim turbo benzincem sa 163KS i 250 Nm (u paru sa manuelnim šestostepenim ili CVT menjačem), a tu je i 2.2 DI-D turbo-dizelaš sa 148KS i 388 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati obnovljeni Mitsubishi Eclipse Cross

 

mitsubishi-eclipse 2021 02.jpg

 

Mitsubishi je pre nekoliko dana sa par zatamnjenih najavnih slika najavio obnovljenu verziju crossovera Eclipse Cross, dok je u međuvremenu ruski sajt Kolesa.ru uradio nekoliko nezvaničnih rendera koji otkrivaju njegov izgled.

 

mitsubishi-eclipse 2021 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...