jozovac 0 Posted July 30, 2013 Ap sport su provereni kao to je original?Vrse i i sporuku do granice treabo bi sacekati tako kazu.Ali sta je sa Bogunovicem sada im pisem broj sasije ima sanse da su tu negde sa cenom kako Ap sport?Prema vama jeli to skupo uloziti toliki novac u novi varijator i ima li neko sta je stavio novi i da linakon toga nije imao vise problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 30, 2013 varijator krepava cesto na tim motorima a varijator je glupost koja se sastoji od 2-3 zupcanikai par podlozaka I jedne opruge..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 30, 2013 Sada sledi pitanje iskustva.Nov ili set za reparaciju,sa prvom opcijom si siguran neko vreme,a sa drugom malo manje vremena.Sta treba odraditi od servisa da bi se zamenio majstor kaze otvara se motor isto kao da menjas sve kaise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 30, 2013 problem je naci majstora koji ce znati da uzupci motor posle zamene ili reparacije.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted July 30, 2013 Druze, slabo ti nesto koristis search na ovom forumu... Evo ti moj licni primer...http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44915&page=12Krenes od 12. strane pa citaj do kraja PS - Sa prvom varijantom si siguran onoliko koliko je fabrika propisala, a sa drugom varijantom nisi uopste siguran... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 30, 2013 a baci pogled I na ovu temu http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=57705&hl=%2Bstilo+%2Bzupcenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted July 31, 2013 Problem sa varijatorom se trajno rešava tako što prodaš taj auto i kupiš nešto što nema varijator, bilo šta što nije 1.8 16V. Izbegavaj i onaj 2.0 20V. Problem sa varijatorom na famoznom 1.8 16V motoru je prisutan na svim tržištima. Imaš dosta iskustava (loših) sa GB tržišta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted July 31, 2013 Citajuci iskustvo na milutin-ns najverojatnije trazicu nov.Verujem da novo si je novo mozda ga malo skupo platis na pocetku ali zadovoljtsvo bi duze trajalo.Samo me buni to oko originalne delove.Zasto je Kit komerc toliko skuplji od Ap sporta, a u pitanju je isti deo.I na kraju hvala puno oko pomoci pa pisem sta je ispalo i kakvo je iskustvo. P.S. da likada menjam varijator da odradim ciscenje dizne,strah me da ne zeznem nesto oko LPG Pozdrav Prodacu auto samo kad skupim pare za THESSIS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted July 31, 2013 (edited) Kako ne, i sajlu rucne obavezno Salim se...dizne i variator nemaju ama bas nikakve veze jedno sa drugim, desilo se samo da sam ih radio u isto vreme@banej - jedini problem sa variatorom je taj sto (kod nas) postoji misljenje da on moze da izgura 150-200 hiljada bez zamene iako je u svakom uputstvu koje dolazi uz 1.8 16v motor tacno naveden interval zamene (pri svakom velikom servisu)...taj deo nije ni problematican a nije ni fabricka greska - on se menja. Ako neces da cekica kao dizel samo prati sta je fabrika propisala i nece biti problemaCitam i ja forume sa GB podrucja, kod njih se to lakse resava, utoliko sto imaju vise kinte pa lakse i posecuju majstore za to... Edited July 31, 2013 by milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted August 12, 2013 Evo mene da spodelimo iskustva.Znaci odlucio sam se za reparaciju varij. po finoj i temelnoj konsultaciji sa mojim majstorom,i tako narucim set za reparaciju od Ap sporta.Cekao nekoliko dana krstenog majstora da dodze sa odmora,i danas idem ujutro ostavim auto,idem oko 3 da ga uzmem i sta da vam kazem.Lepota ,motor zuji nema zvuk traktora kada palis,cuju se samo dizne malo kako rade zatvoris haubu nista se ne cuje.Vozim po gradu doduse guzve posle posla,ali nekako prima bolje radi mirnije tako da sam prezadovoljan.Za sada testiran na oko 10 km voznje,veceras idem malo na auto put pa pisem. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 14, 2013 Neka potraje sto duze, javljaj nam kako se ponasa nakon nekog vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 14, 2013 Evo mene da spodelimo iskustva.Znaci odlucio sam se za reparaciju varij. po finoj i temelnoj konsultaciji sa mojim majstorom,i tako narucim set za reparaciju od Ap sporta.Cekao nekoliko dana krstenog majstora da dodze sa odmora,i danas idem ujutro ostavim auto,idem oko 3 da ga uzmem i sta da vam kazem.Lepota ,motor zuji nema zvuk traktora kada palis,cuju se samo dizne malo kako rade zatvoris haubu nista se ne cuje.Vozim po gradu doduse guzve posle posla,ali nekako prima bolje radi mirnije tako da sam prezadovoljan.Za sada testiran na oko 10 km voznje,veceras idem malo na auto put pa pisem. Pozdrav Daj link sa ap sporta stosiuzeo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted August 15, 2013 (edited) Nemam konkretno link od dela,imali smo tri prepiske putem maila,narucio sam set za reparaciju varijat.faze stiglo putem poste kod jednog druga u prokuplje.Inace taj set sadrzi samo jedan federcic i jednu plasticnu gumicu kao prsten,Ja iz prve sam mislio da je nesto pogresno ali ispade da te dve stvari rade taj problem.Link ti je AP sport.rs i u delu za motor ima ga podi seriskim brojem.Inace od kad mi majstor to sredio varijator,prestelovao kaise i smenio senzor faze presao sam 200 km i jos ne mogu da se nacudim kako besumno radi motor i prima bolje. P.S. Imao sam i problem sa obrtajima ponekad na ler gas(variranje) sto to sam napisao,a sada nema potpuno nista se sve smirilo. Pozdrav Edited August 15, 2013 by lancia 080 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 15, 2013 Koliko si platio to?Steta sto nisi uslikao davidimosta je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted August 15, 2013 http://postimg.org/image/ipa0tu18p/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 15, 2013 i to zadovoljstvo kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 15, 2013 Manje od 1000 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted August 16, 2013 Mene je kostalo 850 din i majstor 100 evra da mi sredi sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 16, 2013 Jbt sta ti znace ruke...Dobro, dosta je to posla. da li je obavezno da se radi veliki servis ako radis reparaciju varijatora? Milutine, jesi cistio solenoid? Da li samo odvrne dva srafa i izvadi na gore? Da li ima neki specijalan postupak pri vadjenju i vracanju solenoida? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 16, 2013 Nije neophodno, ali ako je veliki blizu ne bi bilo lose da se i to odradi kada se vec razupcava...ja nisam radio jer sam presao manje od 30k, i kada smo sve skinuli svaki kais i svaki deo je izgledao odlicno...Naravno, solenoid se vadio, cistio, proveravao, samo odvrnes izvadis, sve ide lako i jednostavno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 16, 2013 Nije neophodno, ali ako je veliki blizu ne bi bilo lose da se i to odradi kada se vec razupcava...ja nisam radio jer sam presao manje od 30k, i kada smo sve skinuli svaki kais i svaki deo je izgledao odlicno...Naravno, solenoid se vadio, cistio, proveravao, samo odvrnes izvadis, sve ide lako i jednostavno To moram danas da uradim zato sto mi je na mes-u izbacio da error od vf-a. slusajuci motor ne cuje se varijator da skljoca pa moram skinuti solenoid i ocistit ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted August 16, 2013 A cemu sluzi senzor faze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jozovac 0 Posted October 6, 2013 Samo da spodelim jedno iskustvo.E ljudi toliko od reparacije(sve sto je lepo kratko traje) opet je prolupao taj famozni varijator. malo ali prolupao.Izdrzao 3000 km.Stvarno malo tise radi motor ali cuje se,majstor je odlicno zavrsio posao ali to je.Sada ne znam da lise uopste isplati da se stavlja novi. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted October 6, 2013 Isplati se, samo sto bas nije jeftin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 6, 2013 varijator sluzi da pod opterecenjem poveca pritisak I promeni ugao (vreme) otvaranja usisnih ventila I tako auto dobija na snazi a nije potrebno da stalno drzi veci zazor ventila a samim tim smanjuje I potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites