Jump to content
FAS Goran
bajca

Lancia Lybra 1.8 - loše ubrzava, vuče? / varijator faze

Recommended Posts

Ap sport su provereni kao to je original?Vrse i i sporuku do granice treabo bi sacekati tako kazu.Ali  sta je sa Bogunovicem sada im pisem broj sasije ima sanse da su tu negde sa cenom kako Ap sport?Prema vama jeli to skupo uloziti toliki novac u novi varijator i ima li neko sta je stavio novi i da linakon toga nije imao vise problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

varijator krepava cesto na tim motorima a varijator je glupost koja se sastoji od 2-3 zupcanikai par podlozaka I jedne opruge.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sledi pitanje iskustva.Nov ili set za reparaciju,sa prvom opcijom si siguran neko vreme,a sa drugom malo manje vremena.

Sta treba odraditi od servisa da bi se zamenio majstor kaze otvara se motor isto kao da menjas sve kaise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je naci majstora koji ce znati da uzupci motor posle zamene ili reparacije....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, slabo ti nesto koristis search na ovom forumu... :)

Evo ti moj licni primer...

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44915&page=12

Krenes od 12. strane pa citaj do kraja :)

PS - Sa prvom varijantom si siguran onoliko koliko je fabrika propisala, a sa drugom varijantom nisi uopste siguran...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa varijatorom se trajno rešava tako što prodaš taj auto i kupiš nešto što nema varijator, bilo šta što nije 1.8 16V. Izbegavaj i onaj 2.0 20V.

 

Problem sa varijatorom na famoznom 1.8 16V motoru je prisutan na svim tržištima. Imaš dosta iskustava (loših) sa GB tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citajuci iskustvo na  milutin-ns najverojatnije trazicu nov.Verujem da novo si je novo mozda ga malo skupo platis na pocetku ali zadovoljtsvo bi duze trajalo.Samo me buni to oko originalne delove.Zasto je Kit komerc toliko skuplji od Ap sporta, a u  pitanju je isti deo.I na kraju hvala puno oko pomoci pa pisem sta je ispalo i kakvo je iskustvo.

 

P.S. da likada menjam varijator da odradim ciscenje dizne,strah me da ne zeznem nesto oko LPG

 

Pozdrav 



Prodacu auto samo kad skupim pare za THESSIS :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ne, i sajlu rucne obavezno :)

Salim se...dizne i variator nemaju ama bas nikakve veze jedno sa drugim, desilo se samo da sam ih radio u isto vreme

@banej - jedini problem sa variatorom je taj sto (kod nas) postoji misljenje da on moze da izgura 150-200 hiljada bez zamene iako je u svakom uputstvu koje dolazi uz 1.8 16v motor tacno naveden interval zamene (pri svakom velikom servisu)...taj deo nije ni problematican a nije ni fabricka greska - on se menja. Ako neces da cekica kao dizel samo prati sta je fabrika propisala i nece biti problema

Citam i ja forume sa GB podrucja, kod njih se to lakse resava, utoliko sto imaju vise kinte pa lakse i posecuju majstore za to...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene da spodelimo iskustva.Znaci odlucio sam se za reparaciju varij. po finoj i temelnoj  konsultaciji sa mojim majstorom,i tako narucim set za reparaciju od Ap sporta.

Cekao nekoliko dana krstenog majstora da dodze sa odmora,i danas idem ujutro ostavim auto,idem oko 3 da ga uzmem i sta da vam kazem.Lepota ,motor zuji nema zvuk traktora kada palis,cuju se samo dizne malo kako rade zatvoris haubu nista se ne cuje.Vozim po gradu doduse guzve posle posla,ali nekako prima bolje radi mirnije tako da sam prezadovoljan.Za sada testiran na oko 10 km voznje,veceras idem malo na auto put pa pisem.

 

Pozdrav  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene da spodelimo iskustva.Znaci odlucio sam se za reparaciju varij. po finoj i temelnoj  konsultaciji sa mojim majstorom,i tako narucim set za reparaciju od Ap sporta.

Cekao nekoliko dana krstenog majstora da dodze sa odmora,i danas idem ujutro ostavim auto,idem oko 3 da ga uzmem i sta da vam kazem.Lepota ,motor zuji nema zvuk traktora kada palis,cuju se samo dizne malo kako rade zatvoris haubu nista se ne cuje.Vozim po gradu doduse guzve posle posla,ali nekako prima bolje radi mirnije tako da sam prezadovoljan.Za sada testiran na oko 10 km voznje,veceras idem malo na auto put pa pisem.

 

Pozdrav  :guitar:

 

 

Daj link sa ap sporta stosiuzeo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam konkretno link od dela,imali smo tri prepiske putem maila,narucio sam set za reparaciju varijat.faze stiglo putem poste kod jednog druga u prokuplje.Inace taj set sadrzi samo jedan federcic i jednu plasticnu gumicu kao prsten,Ja iz prve sam mislio da je nesto pogresno ali ispade da te dve stvari rade taj problem.Link ti je AP sport.rs i u delu za motor ima ga podi seriskim brojem.

Inace od kad mi majstor to sredio varijator,prestelovao kaise i smenio senzor faze presao sam 200 km i jos ne mogu da se nacudim kako besumno radi motor i prima bolje.

 

P.S. Imao sam i problem sa obrtajima ponekad na ler  gas(variranje) sto to sam napisao,a sada nema potpuno nista se sve smirilo.

 

Pozdrav  :smoke:

Edited by lancia 080

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je kostalo 850 din i majstor  100 evra da mi sredi sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt sta ti znace ruke...Dobro, dosta je to posla. da li je obavezno da se radi veliki servis ako radis reparaciju varijatora? 

 

Milutine, jesi cistio solenoid? Da li samo odvrne dva srafa i izvadi na gore? Da li ima neki specijalan postupak pri vadjenju i vracanju solenoida? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije neophodno, ali ako je veliki blizu ne bi bilo lose da se i to odradi kada se vec razupcava...ja nisam radio jer sam presao manje od 30k, i kada smo sve skinuli svaki kais i svaki deo je izgledao odlicno...

Naravno, solenoid se vadio, cistio, proveravao, samo odvrnes izvadis, sve ide lako i jednostavno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije neophodno, ali ako je veliki blizu ne bi bilo lose da se i to odradi kada se vec razupcava...ja nisam radio jer sam presao manje od 30k, i kada smo sve skinuli svaki kais i svaki deo je izgledao odlicno...

Naravno, solenoid se vadio, cistio, proveravao, samo odvrnes izvadis, sve ide lako i jednostavno

 

To moram danas da uradim zato sto mi je na mes-u izbacio da error od vf-a. slusajuci motor ne cuje se varijator da skljoca pa moram skinuti solenoid i ocistit ga.

 

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da spodelim jedno iskustvo.E ljudi toliko od reparacije(sve sto je lepo kratko traje) opet je prolupao taj famozni varijator. malo ali prolupao.Izdrzao 3000 km.Stvarno malo tise radi motor ali cuje se,majstor je odlicno zavrsio posao ali to je.Sada ne znam da lise uopste isplati da se stavlja novi.

 

Pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites

varijator sluzi da pod opterecenjem poveca pritisak I promeni ugao (vreme) otvaranja usisnih ventila I tako auto dobija na snazi a nije potrebno da stalno drzi veci zazor ventila a samim tim smanjuje I potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...