Jump to content
FAS Goran
Megafrend

Fiat Stilo JTD 80 - ne prihvata nov protokomer? / problem sa protokomerom

Recommended Posts

Danas sam se nesto zezao oko motora, previse je bucan (ko ciganka kad brata zeni :D) i provalio sam da kada stisnem onaj vakum ventil ili kako se vec zove (aktuator) do pola, auto mi radi tiho, skoro kao benzinac a kada ga ponovo pustim da se leptir otvori pocne ponovo da se dere...razlika je ogronma bukvlano 100000000 dB :)...... nije do kutije za vazduh, bukvalno sam je hermeticki zatvorio i dalje se isto cuje...Sta bi tu moglo da bude i ako bi ste mogli da mi pustite broj nekog elektricara dobrog na pm,

problem je sledeci, kupio sam auto davno (80 konja), cipovao ga, ceo zivot me zezaju protkomeri zbog k&n filtera, opametim se posle nekgo vremena stavim fabricku kutiju iscupam protokomer (crk'o) i vozim tako vec 30-ak hiljada i pre neki dan odem da pazarim protokomer i auto nece da ide sa novim protokomerom, probali smo nekoliko razlicitih protkomera i nijedan ne radi, turbina dobro puni i EGR je ok, ocistio sam i onaj MAP senzor reda radi :) ali i dalje nece da cita protokomer tj. na dijagnostici procita protokomer ali ga isprati samo do odredjene mere otprilike do 300 necega sto ide od 0 do 1200 necega na dijagnostici hahahaha....

Svaka pomoc je dobrodosla!

Izvinjavam se na dugom postu.

Hvala unapred i unazad alavH :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomer mora da bude ispravan i odgovarajući za taj auto. Ako je to ok, ne može onda auto da ga ''ne prihvati''.

Menjao sam na svom Stilu, i prihvatao je i Pierburg i Bosch bez problema, samo što mora dobro da se obrati pažnja na sva ona slova i brojeve konkretne oznake protokomera, kako bi se stavio odgovarajući.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen je problem al nisi u pravu jer sam menjao dva polovna i na kraju uzeo nov bosch protokomer i sa njim auto nije imao punu snagu sve dok nisam resetovao ecu ali dijagnostikom one rucne metode nisu pomogle.Jer se na pojedinim kolima desava da kompjuter zabrljavi jednostavno i ne ocitava parametre kako treba i onda dzabe sto je protokomer ispravan.I ja nisam verovao i godinu dana se mucio oko ovog problema i procitao dosta slicnih postova ali bez resenja neki su cak napominjali i da mora da se remapira ecu.Eto za sve sa slicnim problemom ovo je resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stila 1.9 jtd 59kw.

Dešava se sledeće, kad je zakačen kabl za protokomer, auto je mrtav i nema trunke dima, kad se skine, ide kao nenormalan ali izbacuje oblak dima.

Interesuje me da li pri zameni protokomera, auto neće biti tako mrtav i da li ima razlike staviti protokomer za jtd od 80 ili 116 konja?

Da li se ovo dešava samo zbog protokomera ili ima neku ulogu i map senzor ili nešto drugo?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje / spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...