Megafrend 0 Posted March 14, 2011 Danas sam se nesto zezao oko motora, previse je bucan (ko ciganka kad brata zeni ) i provalio sam da kada stisnem onaj vakum ventil ili kako se vec zove (aktuator) do pola, auto mi radi tiho, skoro kao benzinac a kada ga ponovo pustim da se leptir otvori pocne ponovo da se dere...razlika je ogronma bukvlano 100000000 dB ...... nije do kutije za vazduh, bukvalno sam je hermeticki zatvorio i dalje se isto cuje...Sta bi tu moglo da bude i ako bi ste mogli da mi pustite broj nekog elektricara dobrog na pm, problem je sledeci, kupio sam auto davno (80 konja), cipovao ga, ceo zivot me zezaju protkomeri zbog k&n filtera, opametim se posle nekgo vremena stavim fabricku kutiju iscupam protokomer (crk'o) i vozim tako vec 30-ak hiljada i pre neki dan odem da pazarim protokomer i auto nece da ide sa novim protokomerom, probali smo nekoliko razlicitih protkomera i nijedan ne radi, turbina dobro puni i EGR je ok, ocistio sam i onaj MAP senzor reda radi ali i dalje nece da cita protokomer tj. na dijagnostici procita protokomer ali ga isprati samo do odredjene mere otprilike do 300 necega sto ide od 0 do 1200 necega na dijagnostici hahahaha.... Svaka pomoc je dobrodosla! Izvinjavam se na dugom postu. Hvala unapred i unazad alavH Quote Share this post Link to post Share on other sites
largaktil 0 Posted August 2, 2015 Da li je neko resio i ovaj problem i na koji nacin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 3, 2015 Protokomer mora da bude ispravan i odgovarajući za taj auto. Ako je to ok, ne može onda auto da ga ''ne prihvati''.Menjao sam na svom Stilu, i prihvatao je i Pierburg i Bosch bez problema, samo što mora dobro da se obrati pažnja na sva ona slova i brojeve konkretne oznake protokomera, kako bi se stavio odgovarajući. Quote Share this post Link to post Share on other sites
largaktil 0 Posted August 4, 2015 Resen je problem al nisi u pravu jer sam menjao dva polovna i na kraju uzeo nov bosch protokomer i sa njim auto nije imao punu snagu sve dok nisam resetovao ecu ali dijagnostikom one rucne metode nisu pomogle.Jer se na pojedinim kolima desava da kompjuter zabrljavi jednostavno i ne ocitava parametre kako treba i onda dzabe sto je protokomer ispravan.I ja nisam verovao i godinu dana se mucio oko ovog problema i procitao dosta slicnih postova ali bez resenja neki su cak napominjali i da mora da se remapira ecu.Eto za sve sa slicnim problemom ovo je resenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted August 4, 2015 Sad sam poprilično siguran da bi ti update softvera rešio problem i bez zamene protokomera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
largaktil 0 Posted August 6, 2015 Pa verovatno ali ne znam cime se radi verovatno examinerom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Кристијан 1 Posted February 11, 2022 (edited) Imam Stila 1.9 jtd 59kw. Dešava se sledeće, kad je zakačen kabl za protokomer, auto je mrtav i nema trunke dima, kad se skine, ide kao nenormalan ali izbacuje oblak dima. Interesuje me da li pri zameni protokomera, auto neće biti tako mrtav i da li ima razlike staviti protokomer za jtd od 80 ili 116 konja? Da li se ovo dešava samo zbog protokomera ili ima neku ulogu i map senzor ili nešto drugo? Edited February 11, 2022 by neshaoct formatiranje / spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 11, 2022 @Кристијан Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Plus i: - Stilo 1.9 JTD - protokomer ili nije, pitanje je sad? - Fiat Stilo JTD / MJet - protokomer Quote Share this post Link to post Share on other sites