Jump to content
FAS Goran
mig

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - ne prima gas / gubi snagu / problemi sa snagom?

Recommended Posts

Samo da javim da sam morao da uradim ciscenje i remont sve cetiri dizne i zamenio protokomer polovnim i sada vise nemam problem sa lenjoscu i knedlom i gubljenjem snage. Ono sto sam primetio je da, cini mi se, kao da vise trosi nego ranije (mada mozda je to zbog niske temperature i hladnoce,sta znam). I dalje mi je ostalo problem sa malo tezim paljenjem po hladnoci, tj kad je motor totalno ohladjen. Pumpa odradi svoje mada mi se cini kao da joj treba malo duze nego inace, meren je pritisak i kaze majstor da je dobar, isto tako zamenjen je i filter goriva al opet isto. Citao sam iskustva drugih vlasnika i koliko vidim nekoliko njih je napisalo da je problem resilo novim akumulatorom. Ponekad mi se javi greska u servu (Power stearing) i to bas tako kad je poprilicno hladno pa pretpostavljam da moze da bude problem sa akumulatorom.

Da li mozda postoji jos nesto sto bi moglo da pravi problem oko tog hladnog starta?

Hvala puno na savetima i pomoci. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dobra cena.

Meni su samo za remont dizni na Alfi 159 1,9 MJ tražili 320 evra u N. Sadu.

Srećom odrađen je samo remont dela za ler (tako nekako).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, kupio sam grande punta 1.3 mjet i sad, posto se ne razumijem toliko da li mi neko moze reci u cemu bi mogao biti problem. Naime auto uz brdo slabo vuce, neocekivano slabo. U prvoj brzini uz veliko brdo ne moze da izadje.. hvala :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@toksi

 

Sa koliko obrtaja motora se penješ?

Ispod 1800 okretaja turbina slabije puni pa motor nema ni snage ni momenta mada ako se u prvoj brzini teško penje to je onda nešto drugo.

Dijagnostika za početak.

 

 

Edited by neshaoct
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, 

Nedavno sam kupio GP 1.3 mjet 2007god, 66kw /90 ks, desava se ponekad da auto izgubi snagu neki put u voznji na leru, a pre nego sto osetim da auto izgubi snagu cuje se pistanje / zvizdanje i auto do nekih 2500 - 3000 rpm ne prima gas prima ali kilavo ne oseti se turbina da radi, i preko tih nekih 2500-3000 rpm samo probije to zagusenje i auto radi normalno posle, a ne prijavljuje nikakvu gresku na brodu tabli, da li je neko imao problem ovakav i sta bih mogao da trazim, auto je proveo jedan dan kod elektricara bio na dijagnostoci nije mu se desilo to i nije video nikakvu gresku da ima, on sumnja na DPF filter sad je zabuna neke kolege mi kazu da nema taj filter. Sad pitanje je da li je imao neko taj problem i sta uradio, i ako je dpf da li da se skida ili sta predlazete nov ciscenje ili bypass. 

Hvala 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora imati DPF!

Vidi se na dijagnostici.

Problem je verovatno sa turbinom odnosno krilcima na statoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu sutra idem kod majstora pa cemo sa vidimo sta je problem, turbina radi normalno ne dimi, u leru kad stoji auto ne bi trebalo da ima veze sa turbinom, javicu sutra ako nadje sta je problem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sa nekim vakumom, problem je sto se ne desava stalno i nije resen problem ali majstor sumnja na neku posudu iza motora koja je rezerva nekog vazduha ili cega vec, pa cemo u subotu da skinemo i testiramo. Javicu kad resimo problem, turbina je ok ima mali luft ali nije problem do nje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor je skinuo ovaj deo i sad se ne cuje taj zvuk, rekao je da vozim par dana pa ako se ne cuje da porucim ovo, jel moze da mi kaze neko sta je ovo on kaze neki kao ventil koji rasporedjuje vakum nisam razumeo najbolje i sad je malo tvrdja konica, kako se zove ovaj deo da znam ako je do njega kako da porucim i koja je cena približno za polovan deo.? 

Screenshot_20190727-205511.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, desava mi se da kada izadjem na otvoreno auto pri dodavanju gasa trzne jednom upali se check engine, ne moze preko 120 i slabo vuce, toliko slabo da nisam mogao da preteknem nikog na putu. To mi se desilo isto pre 7 dana i kada sam seo opet u auto nije bilo lampice i auto je radio normalno. Takodje po gradu ide super, samo kada izadjem na otvoreno se to desi. Takodje kada je hladan cujem neki cudan zvuk sa leve strane.

Evo uspeo sam da ubacim video, cuje se kao neka voda ili ptice ne mogu da opisem, nadam se da neko ima resenje

https://cloud.tapatalk.com/s/5d85fc46b43c4/VID_20190921_090812.mp4

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro isti simptomi,isto se nekako cuje kao da zubori voda,a i 2 puta mi se upalila chekengine lampica i izgubi snagu,pa ce danas na dijagnostiku,a to sto se cuje kod motora to su,sto su mu rekli hidropodizaci ventila al samo kad je hladan motor,a i ovih dana jutra su hladnija,pa dok se ulje ne razradi tako se cuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde molim te mi javi sta su ti rekli, posto sam ja u Krusevcu i sutra idem za Valjevo pa nazad za Bg, taman je do tamo dobar deo magistrala pa necu morati da ga gazim preko 100.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ocitana greska,to je sto pise ,isprekidan dovod vazduha,greska obrisana,sad citao sam temu bas o tome,moze da bude overboost ventil,MAF senzor il turbina nesto zeza

sad vozicu ga pa da vidimo,a samo vozi lagano nikako u visoke obrtaje

 

IMG_20190921_194332.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije neko vakum crevo odkaceno ili naprslo il crevo turbine? Ne mogu da pustim snimak nesto

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,

Imam problem sa autom gorenavedenim, kada upalim i krenem osecam kao da nema pun gas, vec kad ubacim u drugu brzinu i dostignem tipa 3000 obrtaja on prokine i radi normalno posle i to samo kada je hladan. A i desilo mi se par puta ali to vrlo retko da nece da ide preko 2000 obrtaja u bilo kojoj brzini vec kad ga ugasim i upalim ponovo radi sve normalno, Ostavljao sam ga kod majstora i nije znao da resi problem. Da li vi znate u cemu je problem?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...