godja1980 2 Posted December 1, 2018 Samo da javim da sam morao da uradim ciscenje i remont sve cetiri dizne i zamenio protokomer polovnim i sada vise nemam problem sa lenjoscu i knedlom i gubljenjem snage. Ono sto sam primetio je da, cini mi se, kao da vise trosi nego ranije (mada mozda je to zbog niske temperature i hladnoce,sta znam). I dalje mi je ostalo problem sa malo tezim paljenjem po hladnoci, tj kad je motor totalno ohladjen. Pumpa odradi svoje mada mi se cini kao da joj treba malo duze nego inace, meren je pritisak i kaze majstor da je dobar, isto tako zamenjen je i filter goriva al opet isto. Citao sam iskustva drugih vlasnika i koliko vidim nekoliko njih je napisalo da je problem resilo novim akumulatorom. Ponekad mi se javi greska u servu (Power stearing) i to bas tako kad je poprilicno hladno pa pretpostavljam da moze da bude problem sa akumulatorom. Da li mozda postoji jos nesto sto bi moglo da pravi problem oko tog hladnog starta? Hvala puno na savetima i pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted December 2, 2018 Koja je bila cena remonta dizni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja1980 2 Posted December 2, 2018 @Pluto Remont i stelovanje dizni, ciscenje magistrale, ciscenje starog protokomera je bio 140e. 1 Pluto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted December 2, 2018 To je dobra cena. Meni su samo za remont dizni na Alfi 159 1,9 MJ tražili 320 evra u N. Sadu. Srećom odrađen je samo remont dela za ler (tako nekako). Quote Share this post Link to post Share on other sites
toksi 0 Posted April 30, 2019 (edited) Zdravo, kupio sam grande punta 1.3 mjet i sad, posto se ne razumijem toliko da li mi neko moze reci u cemu bi mogao biti problem. Naime auto uz brdo slabo vuce, neocekivano slabo. U prvoj brzini uz veliko brdo ne moze da izadje.. hvala Edited April 30, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted April 30, 2019 (edited) @toksi Sa koliko obrtaja motora se penješ? Ispod 1800 okretaja turbina slabije puni pa motor nema ni snage ni momenta mada ako se u prvoj brzini teško penje to je onda nešto drugo. Dijagnostika za početak. Edited April 30, 2019 by neshaoct tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted April 30, 2019 Kada je menjan filter vazduha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 30, 2019 Pregledaj filtere i vidi da nije egr ostao otvoren. Radi li turbina uopste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaK 0 Posted July 23, 2019 (edited) Pozdrav, Nedavno sam kupio GP 1.3 mjet 2007god, 66kw /90 ks, desava se ponekad da auto izgubi snagu neki put u voznji na leru, a pre nego sto osetim da auto izgubi snagu cuje se pistanje / zvizdanje i auto do nekih 2500 - 3000 rpm ne prima gas prima ali kilavo ne oseti se turbina da radi, i preko tih nekih 2500-3000 rpm samo probije to zagusenje i auto radi normalno posle, a ne prijavljuje nikakvu gresku na brodu tabli, da li je neko imao problem ovakav i sta bih mogao da trazim, auto je proveo jedan dan kod elektricara bio na dijagnostoci nije mu se desilo to i nije video nikakvu gresku da ima, on sumnja na DPF filter sad je zabuna neke kolege mi kazu da nema taj filter. Sad pitanje je da li je imao neko taj problem i sta uradio, i ako je dpf da li da se skida ili sta predlazete nov ciscenje ili bypass. Hvala Edited July 24, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted July 23, 2019 Topla preporuka@Goran servis Zemun... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miki.Zvrk 22 Posted July 23, 2019 Fabricki on ima dpf, mozda je izvadjen. Ukoliko na dijagnostici on očitava arametre dpf je na autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted July 23, 2019 Ne mora imati DPF! Vidi se na dijagnostici. Problem je verovatno sa turbinom odnosno krilcima na statoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaK 0 Posted July 23, 2019 Videcu sutra idem kod majstora pa cemo sa vidimo sta je problem, turbina radi normalno ne dimi, u leru kad stoji auto ne bi trebalo da ima veze sa turbinom, javicu sutra ako nadje sta je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 24, 2019 @NikolaK Šta je rekao majstor? Usput, pogledaj sada nakon spajanja tema sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaK 0 Posted July 24, 2019 Problem je sa nekim vakumom, problem je sto se ne desava stalno i nije resen problem ali majstor sumnja na neku posudu iza motora koja je rezerva nekog vazduha ili cega vec, pa cemo u subotu da skinemo i testiramo. Javicu kad resimo problem, turbina je ok ima mali luft ali nije problem do nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaK 0 Posted July 27, 2019 Majstor je skinuo ovaj deo i sad se ne cuje taj zvuk, rekao je da vozim par dana pa ako se ne cuje da porucim ovo, jel moze da mi kaze neko sta je ovo on kaze neki kao ventil koji rasporedjuje vakum nisam razumeo najbolje i sad je malo tvrdja konica, kako se zove ovaj deo da znam ako je do njega kako da porucim i koja je cena približno za polovan deo.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted September 21, 2019 Pozdrav, desava mi se da kada izadjem na otvoreno auto pri dodavanju gasa trzne jednom upali se check engine, ne moze preko 120 i slabo vuce, toliko slabo da nisam mogao da preteknem nikog na putu. To mi se desilo isto pre 7 dana i kada sam seo opet u auto nije bilo lampice i auto je radio normalno. Takodje po gradu ide super, samo kada izadjem na otvoreno se to desi. Takodje kada je hladan cujem neki cudan zvuk sa leve strane.Evo uspeo sam da ubacim video, cuje se kao neka voda ili ptice ne mogu da opisem, nadam se da neko ima resenjehttps://cloud.tapatalk.com/s/5d85fc46b43c4/VID_20190921_090812.mp4 Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted September 21, 2019 skoro isti simptomi,isto se nekako cuje kao da zubori voda,a i 2 puta mi se upalila chekengine lampica i izgubi snagu,pa ce danas na dijagnostiku,a to sto se cuje kod motora to su,sto su mu rekli hidropodizaci ventila al samo kad je hladan motor,a i ovih dana jutra su hladnija,pa dok se ulje ne razradi tako se cuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted September 21, 2019 Ajde molim te mi javi sta su ti rekli, posto sam ja u Krusevcu i sutra idem za Valjevo pa nazad za Bg, taman je do tamo dobar deo magistrala pa necu morati da ga gazim preko 100.Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted September 21, 2019 Evo kada je stajao nestala je greska i vuce normalno, videcu sutra da li ce na otvorenom opet da se pojavi greskaSent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted September 21, 2019 evo ocitana greska,to je sto pise ,isprekidan dovod vazduha,greska obrisana,sad citao sam temu bas o tome,moze da bude overboost ventil,MAF senzor il turbina nesto zeza sad vozicu ga pa da vidimo,a samo vozi lagano nikako u visoke obrtaje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 21, 2019 Da nije neko vakum crevo odkaceno ili naprslo il crevo turbine? Ne mogu da pustim snimak nestoПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted September 22, 2019 Hvala, moraću da pogledam sva creva šta se dešava možda je stvarno neko otkačeno. Svakako ću da probam da odem kod Gorana da on vidi na licu mesta šta je i da se odma sredi 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mrazyk 0 Posted March 5, 2020 (edited) Cao svima, Imam problem sa autom gorenavedenim, kada upalim i krenem osecam kao da nema pun gas, vec kad ubacim u drugu brzinu i dostignem tipa 3000 obrtaja on prokine i radi normalno posle i to samo kada je hladan. A i desilo mi se par puta ali to vrlo retko da nece da ide preko 2000 obrtaja u bilo kojoj brzini vec kad ga ugasim i upalim ponovo radi sve normalno, Ostavljao sam ga kod majstora i nije znao da resi problem. Da li vi znate u cemu je problem? Edited March 12, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted March 5, 2020 Otkaci protokomer i probaj bez njega..... Quote Share this post Link to post Share on other sites