Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sta da se kaze,on sam prica za sebe!!!

Preko vikenda sam video NISAN GTR odusevio sam se supruga me zvala pet puta da krenem dalje.

Oba su prelepi automobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo više da gledaš u cajger nego da voziš....Znam mnogo ljudi koji su zablenuvši se svojevremeno u "aftermarket" obrtometre imali neprijatne situacije sa "čukanjem". E, sad, zamisli ova čuda....Još beogradski saobraćaj....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus LFA Art Car

 

Za eksterijer se pobrinuo portugalski umetnik Pedro Henriques, a biće predstavljen na trci 24 sata Spa:

 

lexus lfa 111.jpg

 

182418-lexus lfa 11.jpg 182417-lexus lfa 1.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džeremi Klarkson potvrdio da je najbolji automobil koji je ikada vozio Leksus LFA

 

187751-lexus lfa 001.jpg

 

U mini-intervjuu za portal Drive Tribe, čiji je vlasnik zajedno sa Ričardom Hemondom i Džejmsom Mejom, Džeremi Klarkson je potvrdio da je najbolji automobil koji je ikada vozio Leksus LFA.

''Da, Leksus LFA. To je najviše zbog buke koju stvara. Ima milion nedostataka - ne možeš da podesiš sigurnosni pojas, rezervoar je premali i gomila drugih stvari. Ali buka koju stvara taj V10 motor tera žmarce niz kičmu, a to ne možete dobiti od električnih automobila'', rekao je Klarkson. ''Seks sa Natali Portman ili mašinom za šivenje? Toliko je LFA udaljen od realnosti!''

 

Leksus LFA je sportski kupe koji je u proizveden u 500 primeraka tokom 2011. i 2012. godine. Pod haubom je imao pomenuti V10 motor zapremine 4.8 litara koji je proizvodio 560 konjskih snaga pri ogromnih 8.700 obrtaja u minutu. Leksus je tvrdio da je motor u stanju da se zavrti od nule do 9.000 obrtaja za samo 0.6 sekundi, što analogni pokazivač nije bio u stanju sa isprati, pa je ugrađen digitalni. Zanimljivo da je ovaj spektakularni motor nosio potpis inženjera koji ga je sastavio, a i bio je lakši od Leksusovog 3.5-litarskog V6 motora. Zvuk motora su Leksusovi inženjeri opisali kao ''urlik anđela'', a u spotu za američko tržište zvukom je razbijena čaša za šampanjac...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paris Hilton prodaje svoj Lexus LFA

 

Svaki automobil ima svoju priču, a ovaj Lexus LFA je bio u vlasništvu poznate manekenke i glumice Paris Hilton. On je trenutno u Klivlendu i stavljen je na prodaju, a vredan je čak 495.900 dolara, prenosi B92. Paris nije mnogo vozila ovaj automobil pošto je prešao svega 6.325 kilometra, a pored toga je automobil u perfektnom stanju i dolazi u biserno beloj boji sa plavim ugljeničnim vlaknima. Lexus je 2012. godine napravio svega 500 LFA modela, a ovaj superautomobil pokreće 4.8 V10 motor sa 553KS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Hromirani'' Lexus LFA sa samo 870 km na prodaju za više od milion evra

 

lexus lfa 03.jpg

 

Do kraja decembra 2012. godine Lexus je proizveo 500 primeraka superautomobila LFA, a proizvodnja je počela 2010. godine te se od tada mesečno proizvodilo 20 automobila.

 

202603-lexus lfa 02.jpg

 

Sedam godina nakon završetka proizvodnje na tržištu je moguće pronaći nekoliko korišćenih modela LFA, a jedan od njih je ponuđen na prodaju u Nemačkoj.

 

202605-lexus lfa 01.jpg

 

Radi se o ''hromiranom'' primerku Lexusa LFA koji košta 1.049.600 evra i koji je presvučen folijom. Automobil je prešao svega 870 km i savršeno je očuvan, što je i razumljivo jer je malo korišćen. U unutrašnjosti je kombinacija crne i crvene boje.

 

202604-lexus lfa 04.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus LFA proslavio svoj 10. rođendan

 

Dok japanski egzotični auto zvanično slavi 10 godina, njegova priča započeta je ranih 2000-ih kao istraživački i razvojni projekat. Toyota je prvi prototip završila 2003. godine, a sledeće godine je testiran na Nurburgringu. Svet je prvi put video LFA kroz studiju prikazanu na NAIAS-u 2005. godine, nakon čega je usledila ažurirana verzija dve godine kasnije. 2008. godine LFA je učestvovao na 24 sata Nurburgringa, a na salonu automobila u Tokiju 2009. Lexus ga je konačno potvrdio za proizvodnju.

 

LFA, od kojih je napravljeno samo 500 primeraka, odlikovao se laganom konstrukcijom, a snagu je snabdevao atmosferski 4.8 V10 agregat. Razvijen zajedno sa Yamahom, motor je proizvodio 560 konja pokretajući zadnje točkove kroz šestostepeni sekvencijalni menjač. Mogao je da postigne maksimalnu brzinu od 325 km/h, a 0-100 km/h je ubrzavao za 3.7 sekundi. Kasnije je usledila verzija usredsređena na stazu nazvana LFA Nurburgring Edition, koja je ponudila tvrđe ogibljenje, aerodinamička poboljšanja, lakše aluminijumske felne i ukupnu snagu od 570 konja.

Sada, ovaj legendarni model slavi svoju desetogodišnjicu i to na vrlo tradicionalan način:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: Lexus LFA

 

Već 10 godina je prošlo od kako se pojavio LFA, a po mnogima je to i dalje auto sa najboljim zvukom na svetu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus LFA Nurburgring Edition bi mogao da bude prodat za više od milion dolara

 

217085-lexus lfa 03.jpg

 

Standardni LFA je automobil fantastičnih performansi, ali je Lexus proizveo i verziju više fokusiranu na stazu koju je nazvao Nurburgring Edition. Od ukupno 500 primeraka modela LFA, 64 su Nurburgring Edition modeli, od čega ih je 25 završilo u Americi.

 

217086-lexus lfa 02.jpg

 

Automobil na fotografijama je 303. proizvedeni primerak, koji je fabriku napustio u martu 2012. godine i jedan je od samo tri crna LFA Nurburgring modela u SAD-u. Ovaj model poseduje niz poboljšanja u odnosu na standardni automobil, uključujući karbonski zadnji spojler, karbonski spliter, karbonske pragove, unikatne BBS felne od magnezijuma sa Bridgestone gumama, a automobil je spušten za 10 mm.

 

217087-lexus lfa 01.jpg

 

Lexus LFA Nurburgring Edition pokreće 4.8 atmosferski V10 motor koji isporučuje 562KS, 10KS više u odnosu na standardni LFA. U svoje vreme je bio najbrži automobil na stazi Nurburgring sa vremenom kruga od 7 minuta i 14.64 sekunde. LFA je star gotovo deset godina, a prešao je oko 1.500 km. Novi vlasnik će dobiti svu prateću dokumentaciju i opremu do najsitnijih detalja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus LFA Nurburgring Edition prodat za 1.6 miliona dolara

 

217085-lexus lfa 03.jpg

 

Ako Lexus odgovori na molbe fanova i napravi novi LFA, taj automobil će gotovo sigurno biti elektrifikovan, a do tada bi uteha mogao da bude twin-turbo Lexus LC F o kome se špekuliše. Sve više proizvođača superautomobila usvaja elektrifikaciju, ali originalni Lexus LFA sa atmosferskim motorom je izuzetno tražen među kolekcionarima. Zato njegova vrednost raste, a pre nekoliko nedelja je jedan primerak sa samo 116 pređenih kilometara prodat za 808.000 dolara. Očekivalo se da neće proći mnogo vremena dok LFA ne postane automobil milionske vrednosti, što se dogodilo veoma brzo.

 

Na aukciji održanoj u Montereyu prodat je retki Lexus LFA Nurburgring Edition iz 2012. godine i to po ceni od 1.6 miliona dolara. Prethodno se procenjivalo da će postići cenu od 1.1 milion dolara, ali su ponude premašile sva očekivanja. Kada se pojavio na tržištu 2011. godine, Lexus LFA je koštao 375.000 dolara, što znači da mu je cena za deset godina porasla za više od milion dolara. Još poželjniji Nurburgring Edition model se prodavao za 445.000 dolara, a mat crne verzija za 465.000 dolara. Proizvodnja Lexusa LFA je bila ograničena na 500 primeraka od čega su 64 primerka pripadala verziji Nurburgring Edition. Od toga je 25 napravljeno za američko tržište, a prodati primerak je jedan od samo 3 komada lakirana u crnu boju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Lexus LFA

 

Zvuk, zvuk, zvuk....zvuuuuuuuuk - ovaj auto je napravljen samo zbog toga, i zato danas košta duplo više nego kad se tek pojavio na tržištu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Lexusa LFA navodno stiže 2025.

 

219880-lexus lfa.jpg

 

Japanski mediji pišu da u Lexusu navodno radi na nasledniku sportskog modela LFA koji bi trebalo da se pojavi tokom 2025. godine. Za razliku od starog LFA modela koji je imao 4.8 atmosferski V10 motor sa 560KS, novi LFA će po tim glasinama dobiti plug-in hybrid pogonski sistem sa 4.0 V8 twin-turbo motorom i ukupno 950 konja. Osim toga, automobil će imati panele karoserije od ugljeničnih vlakana, dok mogući izgled novog LFA možete videti na ovom nezvaničnom renderu. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondienovi.jpg SupercarBlondie: Naslednik Lexusa LFA

 

Svetski ekskluzivni prvi pogled na Lexus-ov potpuno novi koncept automobil, za koji se smatra da će biti naslednik jednog od superautomobila sa najboljim zvukom ikada - Lexusa LFA!

Ovaj konceptni automobil trenutno nema ime, ali bi trebalo da bude potpuno električni, i priča se da će hvatati stotku iz mesta za nešto više od dve sekunde:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni naslednik Lexusa LFA će imati manuelni menjač

 

lexus bev.jpg

 

Lexus je potvrdio da razvija manuelni menjač za električna vozila. Cilj je da ga ponudi u serijskoj verziji koncepta Electrified Sport, koji se najavljuje kao duhovni naslednik modela LFA. Osim manuelnog menjača, Lexus priprema još više tehnologije za taj sportski automobil. Uz brake-by-wire tehnologiju i Direct4 pogon na sva četiri točka, automobil će dobiti i One Motion Grip steer-by-wire sistem (koji uklanja mehaničku vezu između volana i prednjih točkova). Lexus tvrdi da postavka obezbeđuje bolju agilnost pri malim brzinama i stabilnost na autoputu.

 

Specifikacije pogonskog sklopa o modelu su još uvek misterija. Sa pogonom na sve točkove, očekuje se da ima najmanje dva elektromotora. Kompanija predviđa da će ubrzanje do 100 km/h iznositi oko 2 sekunde. Takođe, još nema podataka o baterijama, ali Lexus predviđa da će domet biti oko 700 kilometara. Lexus još nije saopštio kada tačno će automobil biti spreman za proizvodnju. U svakom slučaju, sa smelim proporcijama i malom visinom, koncept Lexus Electrified Sport simbolizuje budućnost ovog luksuznog brenda, a istovremeno oživljava duh legendarnog Lexusa LFA.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus zaštitio ''LFA'' oznaku

 

lexus bev.jpg

 

Japanska kompanija radi na čisto električnom nasledniku kultnog superautomobila. Lexus je krajem 2021. najavio da radi na duhovnom nasledniku LFA. Doduše, njegov dolazak je još uvek udaljen nekoliko godina, ali nedavna zaštita naziva sugeriše da bi japanska premijum marka mogla da zacementira planove vezane za novi model.

Naime, Toyota je Američkom zavodu za zaštitu patenata podnela zahtev za zaštitu oznake ''LFA'' u avgustu. Prerano je sa sigurnošću znati kako će Lexus nazvati svoj novi superautomobil. Kada je japanski proizvođač predstavio koncept pre dve godine, nazvao ga je Lexus Electrified Sport, što baš i nije neki zvučan naziv. LFA se čini kao mnogo bolja opcija, ali s druge strane, možda je Toyotina namera bila da zaštiti svoju intelektualnu svojinu, tako da bi moglo da se desi da Lexus više nikada neće upotrebiti dotičan naziv.

 

Bez obzira na to, Lexus je izdao neke preliminarne podatke vezane za baterijsko električni model koji bi trebalo da proistekne iz razvoja LFA. Naslednik će do stotke ubrzavati za oko 2 sekunde, u isto vreme pružajući domet od 700 kilometara. Posedovaće elektronski sistem upravljanja, vektorisanje obrtnog momenta i ugljenična vlakna. Lexus će prilagoditi automobil baterijama u čvrstom stanju, s tim što ih Toyota neće instalirati u vozila do 2025. Nove baterije će se inicijalno naći u hibridnim modelima, ne čisto električnim. S tim u vezi, japanska marka nije precizirala o kakvom pogonskom sklopu se radi kod novog elektromobila, što mnoge stvari ostavlja otvorenim, poput onih da li će se raditi o jednom ili dva motora i da li će pogon biti na zadnje ili na sve točkove.

 

Mada će novi LFA biti čisto električan, jedan detalj će biti prenesen s tradicionalnog pretka a u pitanju je ''manuelna'' transmisija. Naime, u novom automobilu bi mogao da se nađe sistem simulacije manuelnog menjača uz pomoć odgovarajućeg softvera. Pored toga, biće obilato korišćena ugljenična vlakna, a baterije proizvedene unutar kuće, pružiće inženjerima slobodu kada je reč o njihovom pozicioniranju unutar vozila. Glasine koje su kolale nakon predstavljanja koncepta 2021. sugerisale su da bi naslednik LFA mogao da isporučuje 950 konja iz plug-in hibridnog V8 pogonskog sklopa. Međutim, to se nije materijalizovalo, ali Toyota radi na konvencionalno pogonjenoj, homologovanoj za svakodnevni saobraćaj, verziji GR GT3 koncepta, koja će verovatno poneti Lexusov bedž. Novajlija je nedavno spažen kako se testira na trkačkoj stazi. To znači da će se dva nova performantna vozila pridružiti gami, tako da će im biti potrebna imena, a LFR bi moglo da bude jedno od njih. Naime, Lexus je podneo zahtev za zaštitu te oznake 2022. privukavši naše interesovanje zbog sličnost sa LFA, ali je ona bila vezana za Evropu.

 

Bilo kako bilo, obe verzije su u suprotnosti s tipičnom nomenklaturom japanske marke, ali nema jasne indikacije kada će pristići na tržište.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...