oktopod 283 Posted March 11, 2011 (edited) Znači ovaj punto, ne zna čovek više dal da se smeje dal da plače koja je to rupa postala a nema veze sa redovnim održavanjem...Evo jutros mi se trip resetovao u toku vožnje, ali samo pređena kilometraža od reseta, ne i sat, tako da zato ovu temu ne okačih u "O akumulatorima", mada iskreno mogao sam i u off ili vicevi...Trenutno znači imam i misteriozan problem sa nepodizanjem suvozačkog prozora, evo lepo vreme al ne znam šta da probam još..Gori mi lampica airbag bez jasnog razloga, dijagnostika ne briše grešku...(Za oba problema sam išao u više od jednog servisa i električara)Opet masa u štop svetlu, posle samo mesec dana od čišćenja i zaptivanja silikonom...stisnem kočnicu lajt šou..Alpina uporno kreće od prve pesme prvog foldera, kako god je ostavio pri gašenju auta...I nemam pojma ni šta sam hteo ovom temom...ah da, šta može da bude sa resetom tripa? Stajao sam na semaforu, nastavio vožnju i slučajno primetih da sam prešao samo 200 metara, znači resetovao se kad sam kočio da stanem, sat tačan ko Švajcarski, nije se resetovao.Prešao sam 2100 kilometara od reseta, tad sam menjao ulje, to mi je nova fora da tu gledam koliko sam prešao od zamene ulja, možda ne mere više da broji? Edited March 11, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejo_Joe 0 Posted March 11, 2011 Vidim ti si aktivan na forumu vise neg iko,ne u pomaganju neg trazenju pomoci Smesne probleme imamo svi,mnogi ne pisu,ali ti ih podelis vidim uvek...ma koliko da su bez znacajni i ne vredni paznje.vreme od menjanja ulja bolje da meris sa nekom servisnom knjizicom,kupis je u knjizari il odstampas obican papir,sa nekim podacima pa belezis.Ja ne radim ni to,neg na satu kad je 110.000 pa onda na 120.000 i tako,jer me mrzi da razmisljam o papiru,zaboravicu da pogledam papir.Moze se desiti da se jednostavno neki prekid struje nasao,uletele neke cikice u strujno kolo Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 11, 2011 (edited) Ako je merodavno za pomoć, imam najviše uputstava sa slikama A pomognem kad umem, ne volim da lupam Isto tako vidim ti si tu da prokomentarišeš na isti način svaki taj nebitan post..Sve ja razumem, ali kako se nije resetovao sat??? Edited March 11, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted March 11, 2011 A jel si mozda razmisljao da ti se ubagovalo ono dugmence za resetovanje kilometraze? Mozda se ono nekim slucajem samo od sebe stisnulo par sek i resetovalo km. Sve je moguce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 11, 2011 (edited) Malopre videh temu sa tim dugmetom pa mi pade na pamet Ali koliko ima smisla, toliko i nema...najbolje da će dugme u sred vožnje da se samostisne i pre svega nije dovoljno da ga stisneš, moraš i da držiš 2 sekunde čime verovatnoća baga dugmeta pada na 0.1 puta 10 na minus 10000 Edited March 11, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted March 11, 2011 Pa vidi ovako ja sam imao problem sa tim dugmetom dok nisam zamenio kontrol tablu, trebao sam da stiskam 1001 put dok ne bi prihvatio komandu a da ti ne pricam da ubodem da resetujem kilometrazu...Nemoguca misija. Tako da je sve moguce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 11, 2011 A jesi siguran da ti nije poceo da broji novi krug? Do koliko bese broji parcijalna kilometraza? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted March 12, 2011 - Nisam video takav kvar na Puntu pa ne bih da pametujem, ali sam video da su ti dugmići-tasteri identični u mnogim uređajima (tv,dvd, kamere, kompjuteri, alarmi, signalizacije, automatike , liftovi...) i mnogo puta sam sreo da dugmad crkavaju - polome se iznutra u samom tasteru. Neki tada izgube kontakt a neki imaju kratak spoj ili ga daju "avetinjski" tj povremeno kada nam ne treba. Dakle, ako se ponovi reset (možda neće, možda je samo bio trenutni bag) ja bih prvo zamenio iznutra sam taster. Možda nije pristupačan, ali je jeftin i lako se lemi. Kelco (radio klub) ima sve tastere. Možda je neko imao baš ovakav kvar?Da dodam da su današnja kola (ne samo fiati) puna loših kontakata i kenektora. Čitam po forumima da svi imaju neke probleme. Nije ova tema ali mi je juče stalo treće stop svetlo na prozoru. Skinem ga, očistim konektor i radi. Čistio sam LETOS i menjao sve sijalice i evo opet. Ako već rasturaš sve, očisti konektore na instrument tabli - SVE. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milentije 0 Posted October 24, 2011 Jesi li rješio ovo i ako jesi šta je bilo u pitanju?Meni se desilo da mi se sam resetuje na oko 3200-3300 km. To sam jednom samo doživio, da se sam resetuje i to na otrpilike toj kilometraži. Jedino što sam zaključio je da je promjenjiva u koju se smješta taj podatak veličine dva bajta što znači da je prekoračenje na 32768 odnosno 3276,8 km. Kažem, nisam tačno upratio trenutak resetovanja, ali pretpostavljam da je to to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted October 25, 2011 Pa nije mi se više ponovilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites