Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
oktopod

Punto mk2 - resetovao se trip

Recommended Posts

Znači ovaj punto, ne zna čovek više dal da se smeje dal da plače koja je to rupa postala a nema veze sa redovnim održavanjem...

Evo jutros mi se trip resetovao u toku vožnje, ali samo pređena kilometraža od reseta, ne i sat, tako da zato ovu temu ne okačih u "O akumulatorima", mada iskreno mogao sam i u off ili vicevi...

Trenutno znači imam i misteriozan problem sa nepodizanjem suvozačkog prozora, evo lepo vreme al ne znam šta da probam još..

Gori mi lampica airbag bez jasnog razloga, dijagnostika ne briše grešku...

(Za oba problema sam išao u više od jednog servisa i električara)

Opet masa u štop svetlu, posle samo mesec dana od čišćenja i zaptivanja silikonom...stisnem kočnicu lajt šou..

Alpina uporno kreće od prve pesme prvog foldera, kako god je ostavio pri gašenju auta...

I nemam pojma ni šta sam hteo ovom temom...ah da, šta može da bude sa resetom tripa? Stajao sam na semaforu, nastavio vožnju i slučajno primetih da sam prešao samo 200 metara, znači resetovao se kad sam kočio da stanem, sat tačan ko Švajcarski, nije se resetovao.

Prešao sam 2100 kilometara od reseta, tad sam menjao ulje, to mi je nova fora da tu gledam koliko sam prešao od zamene ulja, možda ne mere više da broji? :D

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim ti si aktivan na forumu vise neg iko,ne u pomaganju neg trazenju pomoci :harhar:

Smesne probleme imamo svi,mnogi ne pisu,ali ti ih podelis vidim uvek...ma koliko da su bez znacajni i ne vredni paznje.vreme od menjanja ulja bolje da meris sa nekom servisnom knjizicom,kupis je u knjizari il odstampas obican papir,sa nekim podacima pa belezis.Ja ne radim ni to,neg na satu kad je 110.000 pa onda na 120.000 i tako,jer me mrzi da razmisljam o papiru,zaboravicu da pogledam papir.Moze se desiti da se jednostavno neki prekid struje nasao,uletele neke cikice u strujno kolo :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je merodavno za pomoć, imam najviše uputstava sa slikama ;) A pomognem kad umem, ne volim da lupam :D

Isto tako vidim ti si tu da prokomentarišeš na isti način svaki taj nebitan post..

Sve ja razumem, ali kako se nije resetovao sat???

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel si mozda razmisljao da ti se ubagovalo ono dugmence za resetovanje kilometraze? Mozda se ono nekim slucajem samo od sebe stisnulo par sek i resetovalo km. Sve je moguce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre videh temu sa tim dugmetom pa mi pade na pamet :)

Ali koliko ima smisla, toliko i nema...najbolje da će dugme u sred vožnje da se samostisne :D i pre svega nije dovoljno da ga stisneš, moraš i da držiš 2 sekunde čime verovatnoća baga dugmeta pada na 0.1 puta 10 na minus 10000 :D

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidi ovako ja sam imao problem sa tim dugmetom dok nisam zamenio kontrol tablu, trebao sam da stiskam 1001 put dok ne bi prihvatio komandu a da ti ne pricam da ubodem da resetujem kilometrazu...Nemoguca misija. Tako da je sve moguce. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi siguran da ti nije poceo da broji novi krug? Do koliko bese broji parcijalna kilometraza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Nisam video takav kvar na Puntu pa ne bih da pametujem, ali sam video da su ti dugmići-tasteri identični u mnogim uređajima (tv,dvd, kamere, kompjuteri, alarmi, signalizacije, automatike , liftovi...) i mnogo puta sam sreo da dugmad crkavaju - polome se iznutra u samom tasteru.

Neki tada izgube kontakt a neki imaju kratak spoj ili ga daju "avetinjski" tj povremeno kada nam ne treba. Dakle, ako se ponovi reset (možda neće, možda je samo bio trenutni bag) ja bih prvo zamenio iznutra sam taster. Možda nije pristupačan, ali je jeftin i lako se lemi. Kelco (radio klub) ima sve tastere. Možda je neko imao baš ovakav kvar?

Da dodam da su današnja kola (ne samo fiati) puna loših kontakata i kenektora. Čitam po forumima da svi imaju neke probleme. Nije ova tema ali mi je juče stalo treće stop svetlo na prozoru. Skinem ga, očistim konektor i radi. Čistio sam LETOS i menjao sve sijalice i evo opet. Ako već rasturaš sve, očisti konektore na instrument tabli - SVE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li rješio ovo i ako jesi šta je bilo u pitanju?

Meni se desilo da mi se sam resetuje na oko 3200-3300 km. To sam jednom samo doživio, da se sam resetuje i to na otrpilike toj kilometraži. Jedino što sam zaključio je da je promjenjiva u koju se smješta taj podatak veličine dva bajta što znači da je prekoračenje na 32768 odnosno 3276,8 km. Kažem, nisam tačno upratio trenutak resetovanja, ali pretpostavljam da je to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...