Jump to content
FAS Goran
ivick

Fiat Stilo 1.6 / 1.9 JTD / 1.4 - zvuk iz menjača

Recommended Posts

100e, 50-70e kombi. Ali ne razumem sta je specijalno kod nenjaca na stilu da bi bilo skuplje od drugih auta?

Pa lakše je na kamionu prići da skineš menjač. Druga stvar je što je teži. Za to postoje dizalice ;)

Na Stilu nije ništa specijalno, ali imaš posla sigurno za dobrih 4-5 sati.

Moram te zvati da mi pomogneš kada budem skidao menjač :D

Da dodam, da na novom Cee'd-u sam skinem, rastavim menjač i zamenim semering spojničke za dva sata. Semering se menja tako što moram kompletan menjač da rastavim, jer se nalazi sa unutrašnje strane zvona menjača.

Edited by Dezurni

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na HGT-u za koliko mozes da skines i vratis menjac? :D

To je...ovaj...1.8 16v, ne znam jel znas...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pokusao sam pa sam odustao jer mi se zurilo za auto da sam sam skidao sigurno bih se 2dana majao...doduse i ovima sto mi skidali trebalo 8h da skinu i vrate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako imas 4-5sati sta je onda problem za 50e? 10e radni sat, 1200din, skoro ko u ovlascenom servisu. Meni su tu cenu po radnom satu da liprosle god. u ovlascenom Fiat servisu u Nisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Bgd-u je drugarska cena 60eur. a normalna 70-80eur. Nema teorije bez dizalice, teleskopa i 5-6 sati. Mislim može i na kanalu i da se slomiš. Skida se sve iznad menjača, aku., nosač aku., nosač motora, anlaser, ma sve živo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

70-80e? Brate, ispada da je veca cena radnog sata kod privatnika u Bg nego u ovlascenim servisima. 80e je bre 9600din :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na HGT-u za koliko mozes da skines i vratis menjac? :D

To je...ovaj...1.8 16v, ne znam jel znas...

 

 

Hahahahaha sam se upecao. Gukni tico

 

Da ne bude, vidi ga nije odgovorio :p

 

Milutine, znaš kako to ide kod mene kada ti dođeš da radimo? Na kraju se aktivira PP aparat, a vatre nema :D

 

Satovi se ostavljaju na kapiji :D

 

Pa ako imas 4-5sati sta je onda problem za 50e? 10e radni sat, 1200din, skoro ko u ovlascenom servisu. Meni su tu cenu po radnom satu da liprosle god. u ovlascenom Fiat servisu u Nisu.

 

Mićo dobro je kada naplatiš i 50€, ali to je minimum minimuma :) Nema ništa specijalno, ali ima da se naradiš kao konj. Jbg, treba to neko i da plati ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa treba, skidanje menjaca nikad nije lak posao ali ne moze sad nekome dusa da se uzme zbog toga :) Dosta je 50e za menjac ili v.servis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima.
imam problem sa fiatom stilom 1.4 16v .kada je hladan i kada radi na leru sve ok kada krenem i vozim sve dok je pod gasom nista se necuje samo sto pustim gas pocne da zvecka i non stop tako dok ponovo ne pritisnem gas i prnosi mi osjecaj  na rucicu mjenjaca ne iskace iz brzine vuce super sve ok samo sto zvecka nezn
am sta je ako tko zna sta je molim da mi odgovori.

Edited by mali_mali

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima.
imam problem sa fiatom stilom 1.4 16v .kada je hladan i kada radi na leru sve ok kada krenem i vozim sve dok je pod gasom nista se necuje samo sto pustim gas pocne da zvecka i non stop i prnosi mi svekanje na rucicu mjenjaca ne iskace iz brzine vuce super sve ok samo sto zvecka ne znam sta je ako tko zna sta je molim da mi odgovori.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svim ljubiteljima ovog foruma.

 

Imam jedan problem i voleo bih da mi pomognete stručnim i korisnim savetom. Vozim Fiat Stilo jul 2003., 1.9 JTD, 115 KS i 85 KW, petobrzinac. 

 

Naime, pre desetak dana nije hteo da ubaci u brzinu, a pedala kvačila zablokirala. Odvezem auto nekako do majstora i kaže mi da treba da se sve menja set, plivajući zamajac i sl.

U redu, kupim delove u AP Sportu i to:

 

Valeo set kvačila (lamelu i korpu menjača), hidroulični druk lager, plivajući zamajac, gornji cilindar kvačila, gornji nosač menjača, graničnik pedale kvačila i još po nešto što nema veze sa kvačilom, uglavnom to zadovoljstvo košta oko 650 evra. Rekoh, u redu ali sada sam miran neko vreme za to, ali ne ide to tako.

 

Kada sam preuzeo auto od majstora, kao da ponovo čujem onaj zvuk tuk, tuk, tuk koji se razlikuje od zvuka motora, pritisnem kvačilo ništa se ne čuje, pustim opet se čuje, ali ne uvek. Isključim motor, ono onaj zvuk rk na kraju. Upravo zbog ovakvih zvukova su mi majstori i rekli da je otišao plivajući zamajac, ali zašto se sada to ponovo čuje kada su stavljeni novi delovi, pa i zamajac?

 

Drugo, kada menjam brzine često se čuje zvuk klopataranja, kao klik klak u tom trenutku, ali to nije stalno, ali je često. Šta je sada pa to, to mi se pre nije čulo?

Treće, primetih da sada auto više vibrira nego pre popravke i to vidim po ključevima, koji non stop zveckaju i poskakuju kao kokice i sada je to manje, ali čim sam preuzeo auto pri povećavanju gasa preko 2000 obrtaja, počinje nešto da zuji, kao u filmovima da dodajem nitro, međutim ovo nije film i nemam nitro?

 

Sutra ću otići do majstora koji je ovo menjao, pa će da pogleda šta je, ali ja bih voleo da mi neko od Vas sa iskustvom da stručno mišljenje oko ovoga i posavetuje šta mi je dalje činiti, jer ne bih voleo da menjam deo po deo, kao rupa bez dna, dok ne napravim nov auto. Već sam izgubio puno živaca zbog svega ovoga, a i letovanje sa porodicom doveo u pitanje.

 

Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...Sutra ću otići do majstora koji je ovo menjao, pa će da pogleda šta je...

 

Jesi li bio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas i majstor je malo provozao auto.

Kaže da je najverovatnije otišao neki od donjih nosača menjača ili motora, nisam siguran. Stavio sam nov gornji nosač menjača, a ova druga dva ili jedan od ta dva su sada sigurno otišli, zbog toga on sada više vibrira i klokoće primenjanju brzina.

On kaže da set i plivajući zamajac savršeno rade, iako sam rekao da se čuje taj zvuk sik, sik, sik ( kao tupi udarci ublaženi nekim zrnasto, šumećim zvukom ), a kada pritisnem kvačilo to se ne čuje. Ne shvatam njegovu izjavu da to nema veze sa pl.zamajcem i da će popravka nosača ovo rešiti?

Shvatam da će ublažiti vibracije i to klokotanje prilikom menjanja brzine, ali zvuk pokvarenog pl.zamajca čisto sumnjam.

Inače, čuo je i to zujanje pri jačem gasu, misli da su neka creva u pitanju i da će to rešiti.

Al ajde, auto mu dovozim u subotu na popravku, pa ću da ga nateram da oslušne bolje taj zvuk, koji se ne čuje stalno, ali ako nekoliko puta pritisnem pedalu kvačila on kao da nađe taj položaj i čuje se, a ponekad odmah se čuje. Kao za inat nije se sada tako jako čuo, pa možda nije obratio pažnju.

Imaš li neku ideju o ovome ili čekam majstorovu reč?

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora i ...

Uzrok klokotanju pri menjanju brzina i vibracija je loš kvalitet novog, tek postavljenog gornjeg, levo nosača menjača. Naime, toliko je nefleksibilan i guma kruta da stoji kao zavaren i tako sve vibracije menjača ili motora prenosi na karoseriju, pa je auto tresao kao traktor.

Primenili smo srpski recept da je polovan nosač bolji od novog i tako pored kupovine novog, sada sam kupio polovan i zamenio ga i gledaj čuda, stvarno nema više vibracija i ne trese.

Sve je to super, ali onaj tupi zvuk udaranja i dalje je ostao. Dolazio je i majstor za menjač da pogleda da nešto nije u redu sa njim, bojeći se za snop menjača, koji je veoma skup za rad. Međutim, nije menjač, već je moguće da je neki lager u menjaču, ali da bi to proverili moraju da skidaju, a to sada za mene predstavlja nemoguću misiju u finansijskom smislu.

Kažu mi da je zamajac ispravan i da se sa ovim defektom slobodno mogu voziti još 100.000 km i da se ne brinem.

Pošto para za sada nema, čekam neka bolja vremena.

Ono zujanje pri većem broju obrtaja je rešio majstor tako što je pričvrstio crevo, čini mi se od turbine, debelo crno.

Inače sve je koštalo 700e, a nismo uspeli da rešimo taj zvuk udaranja, a kada se stisne kvačilo nestaje, al eto sada su novi delovi, kao tešim se.

Zanima me mogu li taj novi nosač reklamirati i uzeti novac nazad ili neku drugu robu?

Eto, hteo sam da ispričam moje iskustvo, pa možda neko ima slično.

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da mozes, neispravan je deo.

To klik klak pri saltanju nemoj da te brine, vozi ga ttako

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam stila 1.6 kada u toku voznje prebacim iz 2 brzine u 3 i dam gas bas se jako cuje kao da nesto melje ,to se cuje samo dok auto ne uhvati ubrzanje i ne ode u vece obrtaje .zna li neko sta moze biti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam jedan problem već 3 dan, auto na leru radi normalno, pipnem kvacilo otprilike 1 cm auto menja zvuk tj čuje se kao da melje nešto, stisnem kvacilo do kraja opet sve ok, znači samo vrh kvacila

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim, to se ne menja posebno realno nego ceo set, a ostalo mi deluje ko novo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se cini da je druk, e sad pretpostavljam da je onaj veliki hidraulicni kao na stilu i on moze da se menja posebno ali mora da se skida menjac pa ces onda videti da li samo do njega ili se mozda i korpa pojela. Ali opet ne mora da znaci da je hitno, na starom bravu sam stavio novi set kvacila i tamo ide onaj mali obican druk i on se cuo od prvog dana ali je to tako sve radilo i naredne dve godine dok nisam prodao auto i mislim da se jos vozi tako....

A opet moze da se desi i da te ostavi negde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, npr priključe se ništa nije čulo, pre 3 dana čujem taj prvi cm kvacilo kad stisnem juče se čulo malo a jutros opet ništa :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...