Jump to content
FAS Goran
ivick

Fiat Stilo 1.6 / 1.9 JTD / 1.4 - zvuk iz menjača

Recommended Posts

Tako je i kod mene bilo, naidje period kad se cuje svaki dan a onda naidje period kad se necuje uopste. Najvise sam izvaljivao kad nocu kasno stojim na semaforu i spusten prozor kao da se cuje neko krcanje, cim stisnem kvacilo prestane i kad ga pustim opet se pojavi, 99% je druk.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sve ostalo dobro ili bolje reći odlično možeš realno zameniti i samo druk ležaj. Menjač ide dole a druk je oko 7~8000

To je ovaj druk hidraulični ako ti je menjač F40 kao kod mene a mislim da jeste

 

IMG_20150630_143546.jpgIMG_20150630_143353.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idem u ponedeljak kod Gorana u servis da vidim sta je u pitanju

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi!

Nov sam na forumu i imam pitanje u vezi menjaca i zvukova iz istog. Vozim stila 1.9jtd, 85 kw, troje vrata. Pre neki dan primetim da kada menjam brzine na malo vecim obrtajima (2000-2500) i prebacujem u visi stepen prenosa ( na primer iz druge u trecu ) prilikom stiskanja kvacila zacuje se vrlo kratko kao neko brundanje. Inace auto normalno ide, ne trza itd. Brundanje se ne cuje kada ga vozim penzionerski i saltam na niskim obrtajima. Prvo sto mi je palo na pamet je druk leyaj,ali ovde sam procitao mnogo drasticnije primere, tako da ne znam sta da mislim. Unapred hvala na odgovoru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se desavao problem da se cuje krckanje i cvrcanje na leru kad je pusteno kvacilo(motor 1.6).Cim se stisne kvacilo to prestaje.Na forumu http://www.fiatforum.com/punto-ii/158346-input-shaft-bearing-renewal.html  

sam nasao tutorial kako to resiti.Nisam nasao valjkasti lezaj vec neki kvalitetniji kuglasti i vrlo lako sam zamenio i sad je sve u redu.Naravno morao sam skidati menjac.

Dobro je sto se menjac rastavlja na dva dela.Menjac i diferencijal se razdvoje a da se nista ne raspe.

 

20160624_142105.jpg20160624_142112.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam potpuno isti problem. To je lezaj spojnicke osovine? Koja je njegova oznaka a koji si ti stavio kao zamenu? Ima li sanse ovo odraditi a da se ne skida menjac? Meni se jos desava da kada kocim motorom recimo u drugoj brzini da nesto sveci opasno. Da li se to i tebi desavalo?
 

U pitanju je bravo I 1.6l.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se culo samo na leru .Lezaj je bio neki francuski a stavio sam redovan kuglasti dimenzije fi 20 fi 47 debljine 14 mm.To je u stvari 6204 kojem sam skinuo one bocne zastite da bi ga podmazivalo ulje iz menjaca.

Negde samv ideo da je neko rekao da se moze odraditi bez skidanja menjaca ali nisam bas siguran da se to tako moze odraditi.

Inace pre par godina sam pokusao na tempri 1.6 zameniti spojnicki lezaj ali kad sam ga rastivio vise ga nikad nisam sastavio,a na stilu je to jednostavno i sa amaterskim znanjem.

Onaj link koji sam stavio je za punta ali je sve potpuno isto kao za stila 1.6.

 

Edited by tempra291

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, Zeleo bih da podelim sa vama jedan problem u nadi da ce mi neko dati savet kako bih resio isti. Naime, 1-2-3-4-5 brzina, dodavanje gasa na niskim obrtajima od 1200rpm do 1400rpm, cuje se neki blagi zvuk kao da nesto ispod bruji, (to je neki blazi zvuk gde se iznad 1400rpm gubi). Zatim na konstantnih 2000rpm obrtaja krece da pravi neko krcanje kao da je auspuh otkacen pa kaci o sasiju negde. Sve iznad tih obrtaja radi najnormalnije bez ikakvih zvukova. Zadrzim se na tacno 2000 obrtaja u bilo kojoj brzini, tacno se cuje kako nesto melje u motoru, cim spustim brzinu milimetar ispod 2000 rpm ili iznad 2000 rpm, zvuk se gubi.

 

Auto lepo ide, lepo povlaci, lepo se salta, ne krci nigde prilikom saltanja. Na leru se nista od navedenog ne cuje i sve je u odlicnom stanju. Skoro sam promenio ulje u menjacu jer je prethodno bilo jako lose. I ono sto sam primetio je to da prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, rucica menjaca se pomera napred - nazad. Sve nosace motora sam promenio (levi kod vozaca ispod akumulatora, desni kod suvozaca i onaj takozvani reket nosac na sredini). Zamenio sam i desnu poluosovinu jer je imala lufta i teg na njoj, leva je u dobrom stanju i bez lufta. Nove gume sve 4, balansirane, trap dobar i sredjen, na auspuhu sve nosace nove stavio i sve je dobro, nigde ne cima i ne lupa.

 

Sumnjam na menjac ili lezajeve menjaca. Da li je neko imao slican problem ili mozda zna u cemu je problem?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...