Kuvalja 406 Posted April 23, 2016 Tako je i kod mene bilo, naidje period kad se cuje svaki dan a onda naidje period kad se necuje uopste. Najvise sam izvaljivao kad nocu kasno stojim na semaforu i spusten prozor kao da se cuje neko krcanje, cim stisnem kvacilo prestane i kad ga pustim opet se pojavi, 99% je druk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 23, 2016 Ako je sve ostalo dobro ili bolje reći odlično možeš realno zameniti i samo druk ležaj. Menjač ide dole a druk je oko 7~8000 To je ovaj druk hidraulični ako ti je menjač F40 kao kod mene a mislim da jeste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted April 23, 2016 Idem u ponedeljak kod Gorana u servis da vidim sta je u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocket 635 Posted November 22, 2016 Pozdrav ljudi! Nov sam na forumu i imam pitanje u vezi menjaca i zvukova iz istog. Vozim stila 1.9jtd, 85 kw, troje vrata. Pre neki dan primetim da kada menjam brzine na malo vecim obrtajima (2000-2500) i prebacujem u visi stepen prenosa ( na primer iz druge u trecu ) prilikom stiskanja kvacila zacuje se vrlo kratko kao neko brundanje. Inace auto normalno ide, ne trza itd. Brundanje se ne cuje kada ga vozim penzionerski i saltam na niskim obrtajima. Prvo sto mi je palo na pamet je druk leyaj,ali ovde sam procitao mnogo drasticnije primere, tako da ne znam sta da mislim. Unapred hvala na odgovoru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted November 29, 2016 Kod mene se desavao problem da se cuje krckanje i cvrcanje na leru kad je pusteno kvacilo(motor 1.6).Cim se stisne kvacilo to prestaje.Na forumu http://www.fiatforum.com/punto-ii/158346-input-shaft-bearing-renewal.html sam nasao tutorial kako to resiti.Nisam nasao valjkasti lezaj vec neki kvalitetniji kuglasti i vrlo lako sam zamenio i sad je sve u redu.Naravno morao sam skidati menjac. Dobro je sto se menjac rastavlja na dva dela.Menjac i diferencijal se razdvoje a da se nista ne raspe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted November 29, 2016 Imam potpuno isti problem. To je lezaj spojnicke osovine? Koja je njegova oznaka a koji si ti stavio kao zamenu? Ima li sanse ovo odraditi a da se ne skida menjac? Meni se jos desava da kada kocim motorom recimo u drugoj brzini da nesto sveci opasno. Da li se to i tebi desavalo? U pitanju je bravo I 1.6l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted November 30, 2016 (edited) Meni se culo samo na leru .Lezaj je bio neki francuski a stavio sam redovan kuglasti dimenzije fi 20 fi 47 debljine 14 mm.To je u stvari 6204 kojem sam skinuo one bocne zastite da bi ga podmazivalo ulje iz menjaca. Negde samv ideo da je neko rekao da se moze odraditi bez skidanja menjaca ali nisam bas siguran da se to tako moze odraditi. Inace pre par godina sam pokusao na tempri 1.6 zameniti spojnicki lezaj ali kad sam ga rastivio vise ga nikad nisam sastavio,a na stilu je to jednostavno i sa amaterskim znanjem. Onaj link koji sam stavio je za punta ali je sve potpuno isto kao za stila 1.6. Edited November 30, 2016 by tempra291 Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted November 30, 2016 Mislio sam da su menjaci isti kod stila i bravo 1.6l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempra291 4 Posted November 30, 2016 Ne znam. Ovo je od Stila, i hidraulicno je kvacilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted November 30, 2016 Moguce da onda nisu isti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miric91 0 Posted September 27, 2020 (edited) Pozdrav svima, Zeleo bih da podelim sa vama jedan problem u nadi da ce mi neko dati savet kako bih resio isti. Naime, 1-2-3-4-5 brzina, dodavanje gasa na niskim obrtajima od 1200rpm do 1400rpm, cuje se neki blagi zvuk kao da nesto ispod bruji, (to je neki blazi zvuk gde se iznad 1400rpm gubi). Zatim na konstantnih 2000rpm obrtaja krece da pravi neko krcanje kao da je auspuh otkacen pa kaci o sasiju negde. Sve iznad tih obrtaja radi najnormalnije bez ikakvih zvukova. Zadrzim se na tacno 2000 obrtaja u bilo kojoj brzini, tacno se cuje kako nesto melje u motoru, cim spustim brzinu milimetar ispod 2000 rpm ili iznad 2000 rpm, zvuk se gubi. Auto lepo ide, lepo povlaci, lepo se salta, ne krci nigde prilikom saltanja. Na leru se nista od navedenog ne cuje i sve je u odlicnom stanju. Skoro sam promenio ulje u menjacu jer je prethodno bilo jako lose. I ono sto sam primetio je to da prilikom dodavanja i oduzimanja gasa, rucica menjaca se pomera napred - nazad. Sve nosace motora sam promenio (levi kod vozaca ispod akumulatora, desni kod suvozaca i onaj takozvani reket nosac na sredini). Zamenio sam i desnu poluosovinu jer je imala lufta i teg na njoj, leva je u dobrom stanju i bez lufta. Nove gume sve 4, balansirane, trap dobar i sredjen, na auspuhu sve nosace nove stavio i sve je dobro, nigde ne cima i ne lupa. Sumnjam na menjac ili lezajeve menjaca. Da li je neko imao slican problem ili mozda zna u cemu je problem? Edited September 29, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 27, 2020 Vrlo moguće da je do menjača problem. Predlažem podizanje na dizalicu i zavrteti točkove kako bi se otkrio eventualni problem na ležajevima točkova. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miric91 0 Posted September 27, 2020 (edited) Provericu i lezajeve tocka. Hvala na savetu! Edited September 29, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites