Jump to content
FAS Goran
stefansenna

Punto mk.2 1.2 16v - opruge zakačinju prilikom skretanja

Recommended Posts

Cao ljudi, ja sam nov na forumu. Imam problem jos otkad sam uzeo auto, prvo je samo jedna opruga zakacinjala u lim prlikom motanja, i to je izazivalo skripanje, nakon nekog vremena je pocela i druga, da li neko zna razlog toga, auto nije udaran, merili smo ga,a i vidi se, drug mi je super limar, kaze da je sve ok sto se toga tice. Majstor mi kaze da su mi mozda krivi amortizeri, ja ih zamenim, i dalje ista stvar. Kada su ispravljeni tockovi, razmak izmedju opruge i lima je najvise 2mm, da li je moguce da su opruge oslabele, neki savet??? Imam jos nekih problema,ali o tome drugom prilikom. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da neko nekad nije stavio jace opruge recimo od dizela?proveri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu li lepo namontirane opruge na amortizere prema onom zljebu? Ja sam greskom omasio taj zljeb prvi put pa su kacile pri motanju i skretanju :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi, ja sam nov na forumu. Imam problem jos otkad sam uzeo auto, prvo je samo jedna opruga zakacinjala u lim prlikom motanja, i to je izazivalo skripanje, nakon nekog vremena je pocela i druga, da li neko zna razlog toga, auto nije udaran, merili smo ga,a i vidi se, drug mi je super limar, kaze da je sve ok sto se toga tice. Majstor mi kaze da su mi mozda krivi amortizeri, ja ih zamenim, i dalje ista stvar. Kada su ispravljeni tockovi, razmak izmedju opruge i lima je najvise 2mm, da li je moguce da su opruge oslabele, neki savet??? Imam jos nekih problema,ali o tome drugom prilikom. Hvala!

Jesi otklonio kvar,kakve jos probleme imas,pricaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su u servisu skidali prednje amorte i opruge da bih promenio onu gumu gore, prljavac.

Dešavalo mi se da kači desni točak na pun levi, nisam ustanovio zbog čega, ali primećujem da na koševima vrhovi oni što vire nisu u liniji, jedan je ka napred drugi ka pozadi, nisu čak ni na sredini, jel ovo nema veze ili mora nekako tu da se centrira kad se montira?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj fazon, ako ne smatrate offom voleo bih da čujem što to tako treba tj da li može tu nešto da se šteluje i šta tj koji je efekat mrdanja mesta šrafljenja? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solje se postavljaju tako da idu u suprotnu stranu posto su one kao sto si pretpostavljam video elipticnog oblika sa ekscentricnim otvorom kroz koji prolazi amortizer, nema nikakvog dodatnog stelovanja stelovanja a po mojoj nekoj logici a nadam se i tacnoj to je zbog nagiba tockva pri motanju :thumbsup:

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam resio problem, sve stoji kako treba, jedino da su zamenjene opruge, videcu gde mogu da nadjem neke polovne samo da probam, da ne bih bacao pare za nove, ako nije do njih...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja imam isto problem sa desnim tockom,kaci odnosno meni opruga lezi na limu a na levoj ima malo prostora,a lupanje se bas cuje na desnoj strani.kupio sam nove opruge i one isto leze na limu ali mi je majstor rekao da su te nove od dizela.tako da sada cekam da mi stignu druge da vidimo da li ce onda da kaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resio sam problem, neki "majstor" predhodnog vlasnika auta je onaj lim ispod solje, sto ima zub, stavio okrenut ka napred, i time priblizio oprugu uz lim, ja sam ih okrenuo ka spolja, na preporuku jednog majstora, i sada je sve u redu, moj vam je savet da prvo to proverite! Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

to su i meni rekli u fiatu da mora taj zub okrenuti prema napolje,i oni su ga okrenuli tako sa novim oprugama i svejedno lezi na limu.poet neki majstori kazu da to nema veze,a jedan kaze da to uopste nije solje (mislim na tu metalnu sa zubom) od punta, a ja se hteo uveriti pa pogledao kod komsije koji ima istog kao ja i isto ima taj zub samo okrenut nekako u stranu, a ne kaci i ne lupa.

Ima li veze ako je amort los pa da kaci lim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa postoji mogucnost da su ti nove opruge od dizela, sacekaj prvo vidi kako ce lezati druge opruge koje cekas... Ako ti i tad zakacinju, a pritom su ti solje i amortizeri dobri, onda ne znam u cemu je problem! Ja sam muke namucio sa tim, cak je postojala mogucnost da se proslicuju rupe dole na amortizerima, gde se kace kod rukavca, da bi se malo distancirao, ali ne znam bas koliko je to pametno, to su sve saveti koje su meni davali razni majstori... Cak sam zvao Bobo Sport, oni su mi rekli da mogu da mi odrade stelujuce amortizere, kojim bi se distancirali od lima, ali to ti se ne bi isplatilo, veruj mi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a opruge su kupljene u fiatinu,vratio sam ih juce i danas ih nazovem aj da pitam da li cu da dobijem druge ili sta a oni kazu da imaju samo takve.tako da ne znam sta ce biti.meni ona metalna solja stoji nekako ukrivo i kraj opruge je odmah kod tog zuba.videcemo sta ce biti dalje.solje su nove cak i amorti samo sto su riknuli...pozz

Edited by Djomla85

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima.danas mi je majstor zamenio prednje amorte i stavio nazad stare opruge sa obrazlozenjem da su dobre,ali uvek postoji to ali,meni opruga denas opet lezi na karoseriji i isto lupa i kad idem polako lupka ko da auspuh negde kaci,Mislim takav zvuk ispusta.opet mi je namestio metalnu solju sa zubom nekako ukoso a ne prema tocku,i kaze da to nema veze.pita da li sam menjao viljusku moguce da je ona problem sto mi je tocak uvucen unutra(bio na optici,kazu 1 stepen uvucen tocak),ja kazem da sam uzeo repariranu,a on mozda je od razbijenog auta.sta je od ovog svega moguce i sta bi bilo resenje ovog jako iritirajuceg problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj ti je savet da insistiras da ti okrene zub ka tocku skroz, jer definitivno ima veze, ili menjaj majstora... s' tim sto je meni samo skripala opruga od cesanja o lim, a lupkanje je verovatno uzrok nekog lufta, samo moras da ustanovis kog... poslusaj jos neko misljenje, ali to je to... pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas sam isao kod jednog majstora kod nas u mestu i kaze da ima velike veze kako stoji taj zub i da dodjem sutra da mi namesti sve kako treba,javljam sutra da li je problem resen.hvala na savetima i pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ovako majstor je namestio amortizere i sada ne kace vise,bio je problem u metalnoj solji,a lupanje nije imalo veze sa tim nego kada su mi menjali desno rame preskocio im je saraf koji drzi silen blok ili pastetu pa su zavarili neki komad lima da drzi saraf a nisu rekli :wallbash: sada mi covek kaze da mora da se skida ceo most da bi se napravio novi navoj.za ne poverovati.ali da ne pisem previse Mislim da nije tema vezana za ovaj problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad na puntu dvojci kaci opruga u vecini slucajeva je dotrajala solja koja se spljosti i onda opruga ode malo na gore i pocne da kaci o lim jer je suvise blizu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo samo da javim da je most uradjen i novi silen blokovi i sada je sve u redu,jedino jos volan kad se mota u mestu kao da udara u nesto ali to je nesto sto mi se desava od kada imam kola,ali da ne idem u off.pozz svima i hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

zanima me vas savet u vezi proslicavanja rupa na amortima,to me ceka jer sam danas bio na optici i lik kaze samo vozi,nemas problema,a na kompu pise -0.50 -2.24.slabo se razumem u to,ali je desna opruga opet blizu lima.je li to resenje problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Moze li objasnjenje sta je majstor radio pa si resio problem?

Konkretno kako je postavio solje amortizera pa da opruge ne kace.

Imam isti problem na puntu 1.9 jtd.

Pre oko mesec i po, kupio sam nove amortizere i zamenio mi majstor, i jednu novu solju i od tada opruge kace.

Hvala, pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Nemoj da se naljutis....jesi li razmislio da procitas par postova unazad ? Nije da tema ima 30 strana pa da kazes da te mrzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen!

Kao sto je neko naveo u nekom od prethodnih postova.

Metalni nosac opruge koji dolazi sa gornje strane izmedju opruge i solje amortizera ima sa jedne strane kao pravougaonasti zarez velicine oko 1,5 cm, e taj zarez treba postaviti prema spolja (prema tocku a ne prema motoru, kako je bilo kod mene). Tada ce opruge biti oko 1,5 cm udaljene od krila.

Hvala za resenje problema clanovima koji su mi odgovorili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...