ellbe 0 Posted March 7, 2011 E primjetio sam neki dan, gledajući na retrovizor crn dim iz izduvnog sistem.Doduše stisnuo sam gaščinuDa li je to normalna pojava kod diesel motora, kod mene je 1.9 JTD ( Lybra SW) Ili je u pitanju neka anomalija, nedostatak, ili naznaka da nešto nije u redu sa motorom Zahvalio bi se na savijetima i odgovorima Inače pazim na motor, mjenjam ulje (selenia ) na svaki 10 000 km i sipam ED 5 i nije mi noga baš teška na gasu, osim ponekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
kele1975 0 Posted March 7, 2011 I kod mene je slično. Doduše ja vozim 2.4,ali na staroj Lybri je čadilo sam kad je gas do daske i preko 3000 obrtaja. Prvo izbaci dim pa poslije ništa. Kod ove nove dimi i na manjim obrtajima.Ako recimo ideš 80 petom i stisneš gas do daske ne bi smjelo puno da dimi. Crni dim je obično simptom lošeg sagorijevanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 7, 2011 Ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42307I ova:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=23017 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 16, 2014 (edited) Pozdrav ljudi,Desava mi se da, kada se aktivira turbina, bukvalno dimna zavesa izlazi iz auspuha, i tada kao da malo secne i oslabi ubrzanje.Sta moze da bude? Hvala Edited March 17, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 16, 2014 Ako ti ne trosi ulje,proveri creva od turbine, blokiraj egr pa ako nema promene onda moras na dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 16, 2014 Ne trosi ulje, menjao sam ga pre 6000km i dalje stoji na max Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 16, 2014 A mozda je u karteru jedno litar nafte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 16, 2014 Samo zatvori egr i uzivaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 16, 2014 Mislis da je egr problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 16, 2014 Pa najverovatnije je mnogo garezi nakupio,pa sad to sve izbacuje kroz auspuh.Bio sam prisutan i gledao sam kako ostavlja tragove na asvaltu iz auspuha,a sve to zbog egr ventila. Najbolje da ga ocistis i zatvoris. Auto ce prodisati kroz neko vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted March 17, 2014 Ja mislim da to nije problem bas do EGR-a. Moze da utice,u svakom slucaju je korisno ocistiti ga i zatvoriti. Sto kaze MS PK proveri najpre creva od vazduha od turbine do usisa,meni licno najvise na to lici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted March 17, 2014 Kao sto rekose keloge,proveri sva creva,jer moze da dimi i ako su busna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 17, 2014 Gledao sam ih pre par dana, onako vizuelno deluju ok. Mozda da ih proverim sa onim sprejem kojim se traze pukotine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 17, 2014 Ici cu ovih dana kod majstora da mi proveri EGR ventil. Možda ne mora da se blokira već ako bude mogao da se očisti - super. Pogledaće mi detaljnije i ta creva od turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted March 17, 2014 Zbog egr moze da ti ima malo vise dima ali da bas izbaci oblak...onda vjerovatno tu imas jos nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 17, 2014 Bukvalno oblak, šokiram se kad pogledam na retrovizor nakon što ga načepim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ferromoto 0 Posted March 17, 2014 Moguce je i da je otisao MAF senzor pa da ne ocitava tacnu kolicinu i temperaturu usisanog vazduha, pa ubrizgava netacnu kolicinu goriva, u ovom slucaju - vecu. Ono sto mozes da uradis je da otkacis MAF senzor, pa da par puta ugasis i upalis auto dok ne izbaci check engine gresku, i da vidis sta se desava bez njega. Obicno ako je on u kvaru, dim skoro da nestane ali se promene vozne karakteristike auta Ovo sto sam napisao uzmi kao krajnji pokusaj, jer nisam siguran da nakon spajanja na lybri izbrise gresku. Na mjet-u greska nestane nakon par paljenja i gasenja sa spojenim protokomerom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 17, 2014 Zar ne bi trebala da izbaci check engine lampicu ako mi je MAF senzor problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ferromoto 0 Posted March 17, 2014 Nece uvek jer on uglavnom radi svoj posao, ali nedovoljno dobro. Ako recimo gresi samo u temperaturi usisanog vazduha eto problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 17, 2014 Aha... Ajde neka mi MAF bude poslednja opcija, pa da vidimo. Prvo cu da probam sa EGR ventilom i crevima oko turbine ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted March 17, 2014 (edited) Da, i ja se slazem, drzimo palceve da je neka sitnica ;-) Edited March 17, 2014 by Baccara Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaverickY10 0 Posted March 19, 2014 Cuo sam se danas sa majstorom pa sam mu ispricao problem, kaze mi da ili je neko crevo puklo ili je nesto oko interkulera. EGR nije, tako kaze. Uglavnom, u subotu idem kod njega pa da vidimo :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ferromoto 0 Posted March 19, 2014 Super, javi sta si uradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted March 19, 2014 Mhm,i mene zanima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted March 19, 2014 Videćemo šta kaže majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites