duxi-kg 0 Posted March 5, 2011 interesuje me koliko ulja treba za punto mk2 1.2 16v i koje preporucujete?selenju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 5, 2011 Ova tema:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=33480 Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 5, 2011 kupis tri kile ostane ti 200 ml ...a ulje trebalo bi selenia 20k ..moze i gold ako je dosta presao...mada neki ovde ne mirisu seleniu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 5, 2011 ne treba da je mirisu vec sipaju u motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
duxi-kg 0 Posted March 5, 2011 kupis tri kile ostane ti 200 ml ...a ulje trebalo bi selenia 20k ..moze i gold ako je dosta presao...mada neki ovde ne mirisu seleniu...cek oko 3l ide u motor ulja???ja negde procitao 4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 5, 2011 ne oko nego 2.7- 2.8 a i dat je link ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 5, 2011 Baš Duxi, teško pogledati na linku koji je dat, jer na njemu piše:Allestimento: 1.2 16vMotore: 188A5000Coppa motore e filtro: Selenia 20K - 2.7 L Quote Share this post Link to post Share on other sites
duxi-kg 0 Posted March 6, 2011 hvala ali gledao sam i nije mi pisali koliko litara...mozda nesto zabagovalo...u svakom slucaju thanks Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 6, 2011 Da, ne piše za Punta, ali piše...mislim za Pandu...u svakom slučaju je isti motor, sa istim serijskim brojem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejo_Joe 0 Posted March 6, 2011 Ja sipam vec godinu dana Gold,da li je to pogresno?Dosta mi i trosi,od menjanja do menjanja oko 1.5l...a i sad zimi cuje se kao lupkanje na leru dok je hladan,posle ne.Ne secam se da je tako radio leti.Da li je moguce zbog pogresnog odabira ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadantonovic@yahoo.com 0 Posted March 6, 2011 kupis tri kile ostane ti 200 ml ...a ulje trebalo bi selenia 20k ..moze i gold ako je dosta presao...mada neki ovde ne mirisu seleniu...cek oko 3l ide u motor ulja???ja negde procitao 4...2,8l je fabrička norma,kupiš 4l i imaš u rezervi.Selenia 20k je za taj motor,provereno Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 6, 2011 Ja sipam vec godinu dana Gold,da li je to pogresno?Dosta mi i trosi,od menjanja do menjanja oko 1.5l...a i sad zimi cuje se kao lupkanje na leru dok je hladan,posle ne.Ne secam se da je tako radio leti.Da li je moguce zbog pogresnog odabira ulja?Ako menjas ulje na 20 000 to je nikakva potrosnja...ako menjas na 8000 vreme je za osvezenje motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejo_Joe 0 Posted March 7, 2011 (edited) U da,zaboravih da napisem...pisao sam vec negde na forumu bas kako se kretala potrosnja ulja...dakle kad sam ga kupio,ulje je bilo crno kao mrak,promenio odmah,i do sledeceg menjanja (na 10-12.000 menjam uvek) je spilao pa oko 2.5l, a vec naredno menjanje je bilo 1.5l a sad eto na oko 12.000 predjenih kilometara od 1-1.5l.Ali ne znam.,mozda i ovaj gold ne odgovara,posto vidim da nisam sipao 20k...el je moguce da ta potrosnja se smanji,i ono kliktanje jutarnje dok je hladan i to zimi, se povuce-ako sipao 20k???!!! Edited March 7, 2011 by Dejo_Joe Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadantonovic@yahoo.com 0 Posted March 7, 2011 ^^^ To se čuje dok je hladan, čim se malo zagreje taj zvuk nestaje, kad je toplije to se ne dešava Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted March 11, 2011 Čuju se hidropodizači, to je normalno za zimu.Ulja ti ne troši mnogo, ne češi glavu, ne bacaj pare na motor, samo vodi računa i dolivaj.Obrati pažnju da ti nije stara dobra fora zbog odličnog ulja na našem tržištu, da ti krene da troši tek posle 5,6 hiljada km od zamene, ako je tako ti lepo kad nestane litar na recimo 8000 lepo zameni ulje svo, na duže staze tako ti je jeftinije od dolivanja a i bolje...ne računam ruke, koje imaš i za besplatno pa od 200 do 500 kinti, bez uvrede majstorima, takvo je stanje na tržištu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted March 11, 2011 Ne znam da li sam lud ali, stalno mi se desava da kad kupim ulje za dolivanje i nakon nekog vremena naravno posto sam otvorio limenku i prerucio u plasticnu kanticu ulje jednostavno nekako ispari, kantica bude masna oko cepa ali se nemucka za to vreme nego stoji na polici e sad nije mi jasno kako bre? u pitanju je selenia 20k Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladacika 0 Posted March 20, 2011 A jel moze za punto mk1 1.2 8v 60bhp selenia gold 15w-40? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 20, 2011 e ovako ljudi...da ispricam sta mi se desavalo poslednjih mesec dana sa bravom 1.2, a ima veze sa uljem... Naime, primetio sam pre izvesnog vremena majonez na cepu, i to poprilicnu kolicinu... Naravno, prva sumnja je bila da je pomesao ulje i vodu, tj da je produvao dihtung.. Oteram auto kod majstora, pocnem da kudim taj mali motor da je smrljav i osetljiv, kad ono..kaze mi majstor da nije otisao dihtung, nego da se majonez stvara verovatno od loseg ulja i prljavstine...ispere on meni motor, i sipa mi neko totalovo ulje, i od tad se majonez ne stvara, evo vec 100km, a ranije se stvarao bukvalno posle 15 minuta rada motora...pored toga, vise mi se ne cuje ono klasicno lupkanje u motoru (za koje kazu da je najverovatnije hidropodizac), tako da vise nikom ne bih preporucio selenia ulje, konkretno seleniu gold.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladacika 0 Posted March 21, 2011 E do k... ja vec kupio seleniu gold 10w-40.. Sta da radim da ga vracam nazad u prodavnicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 21, 2011 pa ne znam dal' ce ti vratiti..a za seleniu ne znam sta da mislim, do sad mi je bila ok..mada, ko zna ste se ovde sve uvozi i prodaje, ipak je ovo Srbija.. A i majstor je bio uporan, kaze da vec sedam godina svojim musterijama sipa total ulje i pokazalo se daleko bolje od selenie.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladacika 0 Posted March 21, 2011 koji total? ima li neku oznaku..?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 21, 2011 mislim da je ovo:http://www.internet-prodaja.tigar.com/UljaDetalji.aspx?artikal=126163ali cekaj,nazvacu ga sutra da potvrdim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted March 22, 2011 da, to je to ulje... Total quartz 7000..Kaze da sa njim vec sedam godina nema problema, tj, nema loših "serija" kao kod selenie... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted March 22, 2011 To moj cale sipa u pezoov motor 1.6 8V i ni gram ne potrosi na 10 000km mada je presao samo 130 000km ali opet . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted March 22, 2011 e ovako ljudi...da ispricam sta mi se desavalo poslednjih mesec dana sa bravom 1.2, a ima veze sa uljem... Naime, primetio sam pre izvesnog vremena majonez na cepu, i to poprilicnu kolicinu... Naravno, prva sumnja je bila da je pomesao ulje i vodu, tj da je produvao dihtung.. Oteram auto kod majstora, pocnem da kudim taj mali motor da je smrljav i osetljiv, kad ono..kaze mi majstor da nije otisao dihtung, nego da se majonez stvara verovatno od loseg ulja i prljavstine...ispere on meni motor, i sipa mi neko totalovo ulje, i od tad se majonez ne stvara, evo vec 100km, a ranije se stvarao bukvalno posle 15 minuta rada motora...pored toga, vise mi se ne cuje ono klasicno lupkanje u motoru (za koje kazu da je najverovatnije hidropodizac), tako da vise nikom ne bih preporucio selenia ulje, konkretno seleniu gold.. Majonez se pravi od kondenza koji se javlja u hladnim uslovima exploatacije kod automobila kod kojih nema direktnog spiranja cepa uljem.. ..kao sto je npr na jugu. Cep ladan ..ventilacija kartera topla=>kondenzacija ...Kad otvoris cep ako ima lim a ne rupa bice kondenz kad je ladno . Nema veze s kvalitetom ulja ...majonez je emulzija tj mesavina ulja i vode u ovom slucaju vodene pare tj kondenza... Quote Share this post Link to post Share on other sites