duxi-kg

Punto mk.2 1.2 16v / 1.2 8v - koliko ulja?

32 posts in this topic

interesuje me koliko ulja treba za punto mk2 1.2 16v i koje preporucujete?selenju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupis tri kile ostane ti 200 ml ...a ulje trebalo bi selenia 20k ..moze i gold ako je dosta presao...mada neki ovde ne mirisu seleniu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne treba da je mirisu vec sipaju u motor :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupis tri kile ostane ti 200 ml ...a ulje trebalo bi selenia 20k ..moze i gold ako je dosta presao...mada neki ovde ne mirisu seleniu...

cek oko 3l ide u motor ulja???ja negde procitao 4...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne oko nego 2.7- 2.8 a i dat je link !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš Duxi, teško pogledati :whistle: na linku koji je dat, jer na njemu piše:

Allestimento: 1.2 16v

Motore: 188A5000

Coppa motore e filtro: Selenia 20K - 2.7 L

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala ali gledao sam i nije mi pisali koliko litara...mozda nesto zabagovalo...u svakom slucaju thanks :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ne piše za Punta, ali piše...mislim za Pandu...u svakom slučaju je isti motor, sa istim serijskim brojem. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipam vec godinu dana Gold,da li je to pogresno?Dosta mi i trosi,od menjanja do menjanja oko 1.5l...a i sad zimi cuje se kao lupkanje na leru dok je hladan,posle ne.Ne secam se da je tako radio leti.Da li je moguce zbog pogresnog odabira ulja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupis tri kile ostane ti 200 ml ...a ulje trebalo bi selenia 20k ..moze i gold ako je dosta presao...mada neki ovde ne mirisu seleniu...

cek oko 3l ide u motor ulja???ja negde procitao 4...

2,8l je fabrička norma,kupiš 4l i imaš u rezervi.Selenia 20k je za taj motor,provereno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipam vec godinu dana Gold,da li je to pogresno?Dosta mi i trosi,od menjanja do menjanja oko 1.5l...a i sad zimi cuje se kao lupkanje na leru dok je hladan,posle ne.Ne secam se da je tako radio leti.Da li je moguce zbog pogresnog odabira ulja?

Ako menjas ulje na 20 000 to je nikakva potrosnja...ako menjas na 8000 vreme je za osvezenje motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

U da,zaboravih da napisem...pisao sam vec negde na forumu bas kako se kretala potrosnja ulja...dakle kad sam ga kupio,ulje je bilo crno kao mrak,promenio odmah,i do sledeceg menjanja (na 10-12.000 menjam uvek) je spilao pa oko 2.5l, a vec naredno menjanje je bilo 1.5l a sad eto na oko 12.000 predjenih kilometara od 1-1.5l.Ali ne znam.,mozda i ovaj gold ne odgovara,posto vidim da nisam sipao 20k...el je moguce da ta potrosnja se smanji,i ono kliktanje jutarnje dok je hladan i to zimi, se povuce-ako sipao 20k???!!!

Edited by Dejo_Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ To se čuje dok je hladan, čim se malo zagreje taj zvuk nestaje, kad je toplije to se ne dešava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuju se hidropodizači, to je normalno za zimu.

Ulja ti ne troši mnogo, ne češi glavu, ne bacaj pare na motor, samo vodi računa i dolivaj.

Obrati pažnju da ti nije stara dobra fora zbog odličnog ulja na našem tržištu, da ti krene da troši tek posle 5,6 hiljada km od zamene, ako je tako ti lepo kad nestane litar na recimo 8000 lepo zameni ulje svo, na duže staze tako ti je jeftinije od dolivanja a i bolje...ne računam ruke, koje imaš i za besplatno pa od 200 do 500 kinti, bez uvrede majstorima, takvo je stanje na tržištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li sam lud ali, stalno mi se desava da kad kupim ulje za dolivanje i nakon nekog vremena naravno posto sam otvorio limenku i prerucio u plasticnu kanticu ulje jednostavno nekako ispari, kantica bude masna oko cepa ali se nemucka za to vreme nego stoji na polici e sad nije mi jasno kako bre? :rolleyes: u pitanju je selenia 20k

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel moze za punto mk1 1.2 8v 60bhp selenia gold 15w-40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako ljudi...da ispricam sta mi se desavalo poslednjih mesec dana sa bravom 1.2, a ima veze sa uljem... Naime, primetio sam pre izvesnog vremena majonez na cepu, i to poprilicnu kolicinu... Naravno, prva sumnja je bila da je pomesao ulje i vodu, tj da je produvao dihtung.. :wallbash: Oteram auto kod majstora, pocnem da kudim taj mali motor da je smrljav i osetljiv, kad ono..kaze mi majstor da nije otisao dihtung, nego da se majonez stvara verovatno od loseg ulja i prljavstine...ispere on meni motor, i sipa mi neko totalovo ulje, i od tad se majonez ne stvara, evo vec 100km, a ranije se stvarao bukvalno posle 15 minuta rada motora...pored toga, vise mi se ne cuje ono klasicno lupkanje u motoru (za koje kazu da je najverovatnije hidropodizac), tako da vise nikom ne bih preporucio selenia ulje, konkretno seleniu gold.. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E do k... ja vec kupio seleniu gold 10w-40.. Sta da radim da ga vracam nazad u prodavnicu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ne znam dal' ce ti vratiti..a za seleniu ne znam sta da mislim, do sad mi je bila ok..mada, ko zna ste se ovde sve uvozi i prodaje, ipak je ovo Srbija.. A i majstor je bio uporan, kaze da vec sedam godina svojim musterijama sipa total ulje i pokazalo se daleko bolje od selenie.. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji total? ima li neku oznaku..??

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, to je to ulje... Total quartz 7000..Kaze da sa njim vec sedam godina nema problema, tj, nema loših "serija" kao kod selenie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moj cale sipa u pezoov motor 1.6 8V i ni gram ne potrosi na 10 000km mada je presao samo 130 000km ali opet . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako ljudi...da ispricam sta mi se desavalo poslednjih mesec dana sa bravom 1.2, a ima veze sa uljem... Naime, primetio sam pre izvesnog vremena majonez na cepu, i to poprilicnu kolicinu... Naravno, prva sumnja je bila da je pomesao ulje i vodu, tj da je produvao dihtung.. :wallbash: Oteram auto kod majstora, pocnem da kudim taj mali motor da je smrljav i osetljiv, kad ono..kaze mi majstor da nije otisao dihtung, nego da se majonez stvara verovatno od loseg ulja i prljavstine...ispere on meni motor, i sipa mi neko totalovo ulje, i od tad se majonez ne stvara, evo vec 100km, a ranije se stvarao bukvalno posle 15 minuta rada motora...pored toga, vise mi se ne cuje ono klasicno lupkanje u motoru (za koje kazu da je najverovatnije hidropodizac), tako da vise nikom ne bih preporucio selenia ulje, konkretno seleniu gold.. :thumbdown:

Majonez se pravi od kondenza koji se javlja u hladnim uslovima exploatacije kod automobila kod kojih nema direktnog spiranja cepa uljem.. ..kao sto je npr na jugu. Cep ladan ..ventilacija kartera topla=>kondenzacija ...

Kad otvoris cep ako ima lim a ne rupa bice kondenz kad je ladno . Nema veze s kvalitetom ulja ...majonez je emulzija tj mesavina ulja i vode u ovom slucaju vodene pare tj kondenza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now