Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Motor sam oprao 20. aprila. I dalje izgleda kao da je opran pre 3 dana, što je dobar znak :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobri su to motori, izgleda da su uspeli da istrebe tradicionalne italijanske probleme sa curenjem ulja na svim spojevima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde ako mozes molim te reci mi da li si sam prao motor ili na nekom servisu i ja bih to kod mene ali malo me strah zbog silne elektronike,xenona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidim da je na oglasima bio 2900 eura.

Koliko si ga platio ako nije tajna i koliko si novca ulozio do sada za sve te

zezalice sto si uradio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde ako mozes molim te reci mi da li si sam prao motor ili na nekom servisu i ja bih to kod mene ali malo me strah zbog silne elektronike,xenona...

Motor sam prao u perionici iza pijace u gornjem Zemunu. Ne znam kako se zove ta mala ulica, spaja Novogradsku i Gornjogradsku (bivša ul. Save Kovačevića). Tu sam otišao jer mi je najbliže. Inače, vidim da ljudi imaju oprečna mišljenja o tome da li motor treba prati, ali ja do sada nisam imao loših iskustava.

vidim da je na oglasima bio 2900 eura.

Koliko si ga platio ako nije tajna i koliko si novca ulozio do sada za sve te

zezalice sto si uradio?

Nije tajna, a i sve imaš već napisano :yes . Platio 2.700 evra i uložio još oko 400.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

zar za 3100-3200 nisi mogao da nadjes nekog trovratnog Stila istog motora?

Ja mislim da si mogao!

Nemoj pogresno da me razumes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@STILISTA

Ma razumem tačno šta misliš ali... uf. Ajmo redom :)

Ukupan budžet mi je bio oko 3.200 evra, a bio sam rešen da u to uđu i neminovna ulaganja nakon kupovine. Sumnjam da bi taj Stilo bio bez ulaganja, pa bi to premašilo novac koji sam hteo da dam za auto. Zapravo dobio bih Stilo sa dna ponude, verovatno u loš(ij)em stanju; godište 01-02, dakle primerak s početka proizvodnje, koji je najpodložniji dečijim bolestima.

Kad sam tražio auto cene za Bravo su se kretale od 1.800-2.000 (već na slikama vidiš da su krševi) do 3.500-3.600 (entuzijasti, zaljubljenici, nindže). Većina pristojnih je bila 2.500-3.000. Sad vidim da je @Niksha prodao super Bravo za nešto 1.800, a @Opasnigusar prodaje za 2.300-2.400 al šta ću, "to u moje vreme nije bilo" :D Sad mi dođe da ih pitam gde su bili kad sam ja kupovao kola <_<

U praktičnom smislu, o prednostima Stila u odnosu na Bravo iste konfiguracije (recimo 2001, 1,6b i 3v) bi se moglo polemisati. Svako se prostire koliko je dugačak, a iz ugla mojih finansija sofisticirana tehnologija se časkom pretvara u glavobolju. Iz istog razloga sam odustao od kupovine komon-rejl-turbo-interkuler-plivajući-zamajac dizelaša starog 10 godina i sa 200.000+ km na duši.

Na kraju, za novac kojim sam raspolagao dobio sam apsolutno ispravan, pouzdan i siguran auto, odličnih voznih svojstava i dizajna (po mom mišljenju - pravi Italijan, za razliku od Stila), ali koji je još uvek dovoljno jednostavan i povoljan za održavanje. Ja zadovoljan :beer:

P.S. A to što su ručke na vratima različito postavljene :wacko: , što su za nameštanje unutrašnjeg retrovizora potrebne obe ruke (teško izvodljivo u vožnji), ili što kad izvadiš fabričku muziku više ne znaš koliko je sati (a vreme je ionako relativna kategorija), pa to je valjda deo tog famoznog italijanskog šarma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cim se ne pitas ujutru oce li da upali ili ne to vise nije pravi italijan. nema tu one neizvesnosti, uzbudjenja, radosti kad ipak upali... :wallbash:

na temu pranja motora: saletova mazda je 2 dana stajala u perionici posle pranja jer nije mogla da upali nikako. uobicajene vradzbine tipa susenja kablova, kape, razvodnika itd nisu upalile i kad smo ukapirali da treba da rasturimo svu struju u motorskom prostoru i da sve redom susimo, jednostavno smo je pregurali na sunce i ostavili. treceg dana je upalila bez greske i otad radi. moja preporuka - radije ne prati motor.

e da, na temu sata - kupi ladu :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, pa sat je u Ladi obavezna oprema. Služi da bi ponosni vlasnik mogao da se hvali: "Bre, danas sam je vozio skoro ceo dan, a popravljao samo sat i po". :gathering:

Nagradno pitanje za večeras: koliko cilindara kvačila je potrebno da Lada stigne od Plavih Horizonata do Altine? :whistle:

A sad ozbiljno: znam za slučajeve oko pranja motora, ali sam prao motor na skoro svakim kolima koja sam imao (a bilo ih je, znaš i sam). Nikad nikakav problem. A možda sam samo imao sreće. Eto i ja jednom, za promenu :wallbash:

E jbmti ovaj internet više. Zovi me bre telefonom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produžena registracija, 21.300 din sa tehničkim. Posebno mi je drago što je auto prošišao kroz tehnički bez ikakvih problema. Malo sam cvikao zbog doboša pozadi ali ispostavilo se da su i oni ok. Sad sam jedan od retkih koji već imaju 2 nalepnice B)

A da, i kao trebalo bi antifriz da zamenim, majstor je izmerio "samo" -16C...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep Bravo! Cuvaj ga i nemoj da prodajes kao sto sam ja moj, jer je stvarno kvalitetan auto, i to sam tek shvatio kad sam video sta sam prodao.

Od benzinaca to je najbolji motor i mene nikad nije ostavio za 22000km (doduse ja sam imao onaj sa metalnom usisnom granom). I ako ti se ikad smuci da ga vozis, provozaj neki drugi auto od nekog drugara npr i shvatices da je Bravo super autic. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dobar je, ne žalim se. Sigurno mi se neće smučiti dokle god radi i ne izvoljeva mnogo.

A prodaju (bar u narednih nekoliko godina) planiram jedino ako mi umre bogati ujak (kojeg nemam) i ostavi mi milion dolara :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ga ne hvalimo previse, lep Bravo, pogotovo sto ima air bag za suvozaca a to meni nekako fali...

Samo, nikako mi nije jasno ovo za rucke na vratima, da su razlicito postavljene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je! Da ga ne ureknemo (nema smajli za čukanje vo drvo) :D

A za ručke, evo pogledaj sam:

tapacir_desni.jpg

tapacir_levi.jpg

Na vozačkim vratima su podizači gore a rukohvat ispod njih, a na suvozačkim je obrnuto. Tako je kod mene, a bio bih ti zahvalan da pogledaš kako je kod tebe pa da javiš, da već jednom ustanovim da li je to fabrički ili je kod mene nešto budženo.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Sad sam jedan od retkih koji već imaju 2 nalepnice B)

Zar se ne lepi preko stare, ili se skida stara?

Mislim, ja još nemam nijednu :D , ali...nećemo valjda sada od šoferke morati da pravimo album sa sličicama, pa ređamo jednu do druge te nalepnice o registraciji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maki, Xepoj

Fala, laknulo mi je :)

@neshaoct, Bane23

Imam već 2 zato što sam proletos radio samo prenos, kad sam dobio novu saobraćajnu, tablice i nalepnicu, a registracija je važila do novembra. Sad odradio registraciju i dobio novu nalepnicu.

Ko ima živaca da skida stare nalepnice sa stakla, samo napred. Ja planiram da lepim redno, pa će na kraju da izgleda kao pakistanski autobus sa onim visećim pinklama na šoferci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Zamenjeno kazanče za grejanje (sve zajedno 3.900 din), najzad više nema magljenja

Zdravo druže,ja sam Nebojša,vlasnik Brava 1.6 16V.Procureo mi je unutrašnji hladnjak i trenutno imam pakao u kolima(magljenje,fleke i smrad od antifriza).Da li bi bio ljubazan da mi kažeš kod koga si išao na zamenu,pošto su meni tražili 7500 din za zamenu!!!p.s iz Beograda sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^

Zamenu sam radio u jednom malom, zavučenom servisu u komšiluku, u kojem uglavnom održavam auto. Poslaću ti info na pp, da ne bude reklama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cim se ne pitas ujutru oce li da upali ili ne to vise nije pravi italijan. nema tu one neizvesnosti, uzbudjenja, radosti kad ipak upali... :wallbash:

na temu pranja motora: saletova mazda je 2 dana stajala u perionici posle pranja jer nije mogla da upali nikako. uobicajene vradzbine tipa susenja kablova, kape, razvodnika itd nisu upalile i kad smo ukapirali da treba da rasturimo svu struju u motorskom prostoru i da sve redom susimo, jednostavno smo je pregurali na sunce i ostavili. treceg dana je upalila bez greske i otad radi. moja preporuka - radije ne prati motor.

e da, na temu sata - kupi ladu :harhar:

"moja preporuka - radije ne prati motor".

Jel to isto vazi i za JTD motore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

digni haubu i pogledaj koliko ima kablova i konektora. ja bi rekao da je isto kao i za benzince. dosta sanse da bude problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...