milos66 39 Posted July 21, 2012 Kako se zateže sajla ručne,Z-10 je u pitanju?Ukopava se tek na 7-8 zubu,pa bi malo da je dotegnem isti problem imam na sportingu punto mk2EDIT: upravo sada sam je zategao,skinuo pikslu i 10 kom kljucem ztegao i radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brzi Kneževo 0 Posted December 23, 2012 Eto jedna sličica za one koji ne znaju gdje se štela sajla ručne. Napomenuo bih da je ipak potrebno skinuti tromble i pogledati šta je sa štelerima pakni. Izgleda da im je to mana...i kod mene su popucale limene oprugice.Čak se desni skroz otkačio i ribao po ležaju i onom plastičnom "zupčaniku" sa kog seznzor ABS-a očitava.Ništa...Popustio sajlu ručne skroz,poskidao limene opruge sa štelera i naštelao ih ručno na maksimum preko kog se trombli mogu staviti,nabacio oba točka (zadnji kraj auta je komplet odignut) i dotezao sajlu ručne dok ne počne da hvata. Sada radi super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted October 19, 2015 (edited) Pozdrav, drugari. Da li ima neko neki tutorijal ili video klip o zameni sajle rucne kocnice, zameni paknova i na kraju stelovanju istih? Edited October 19, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted October 19, 2015 Imas ovdje dosta turtoriajla o puntuhttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62897-o-puntu-mk2-video-tutorijaliZa zadnje kocnice evo ti ovdje, a za sajlu ce ti neko drugi pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted October 19, 2015 Hvala na trudu, ali nije to-to...Tip menja komplet, a ne samo paknove.Za te tutorijale sam znao i zato sam pitao, jer tu bas i nisam nasao ovo sto me zanima.U svakom slucaju, hvala na trudu, ali je potraga i dalje aktuelna... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted October 19, 2015 Mijenjao sam i ja sebi, nista komplikovano, skines dobos, imas 2 metalna osiguraca, po 1 feder gore i dolje, sajla rucne na dno se otkaci i mehanizam za stelovanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 19, 2015 @ pedjabj Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted October 19, 2015 (edited) Odlucio sam, (pre toga sam se bas potrudio da se naostrim znanjem, makar teorijskim, ali mrka kapa), idem kod majstora...Pa cu da gledam sta radi majstor i nadam se da ce mi mnogo toga biti jasnije...Ovde nema to sto trazim, cak ni pored spajanja...Hvala svima na trudu. Ako Bog da da jednom samostalno to radim, napravicu tutorijal... :-) Edited October 19, 2015 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 19, 2015 Štelovanje ručne:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46933-fiat-punto-mk2-%C5%A1telovanje-ru%C4%8Dne-ko%C4%8Dnice/ Štelovanje paknova:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44321-punto-mk2-mehanizam-za-%C5%A1telovanje-paknova/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
brlog04 0 Posted November 11, 2015 Ne drzi mi rucna kocnica. Majstor mi je rekao da treba da se zamene paknovi. Ja odem danas do jedne prodavnice da kupim, a prodavac mi kaze da ne moze da mi proda dok mu ne donesem uzorak. U pitanju je Z10 1.2 bez ABS-a 2007 proizvedena. Kako da znam koje paknove da kupim, a da ne donosim stare? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosBG 0 Posted May 9, 2016 (edited) Imam problem sa zadnjim kocnicama i rucnom, Punto mk2 JTD je u pitanju. Stavljeni novi paknovi, jedan nov mehanizam za stelovanje posto je metalni osigurac onog tockica za stelovanje pukao, ta strana sklopljena, nastelovana i sve je bilo ok. Prvi problem se javio na drugoj strani gde je ostao stari mehanizam za stelovanje paknova, skroz zavijen onaj zubac sto ide na paknu, sklopljeno sve ali dobos kaci u paknove bez pipanja mehanizma za stelovanje i osetno ga koci za razliku od desne strane koja je nastelovana kako treba. Vise puta rasturao, podmazivao i razradjivao mehanizam ali uzalu, uvek ista prica. Jedino sto sam primetio je to da je osiguravajuci lim tockica pukao na jednom mestu ali nista znacajno, sve stoji na mestu. Druga stvar, osigurac pipka koji se vadi ne stoji na svom mestu vec se stalno vadi iz lezista i pomalo siri mehanizam. Ajde kapiram verovatno zbog toga i koci dobos, onda sam zaglavio parce drveta iza osiguraca da ne ispadne, cisto za probu. Ista prica. Drugi problem, kada sam sve sklopio, iako leva strana pomalo blokira tocak, presao sam na stelovanje rucne kocnice. Zatezao sam maticu u kabini sve dok na trecem zubu rucne tocak nije poceo da blokira skroz. Desna strana na kojoj je nov mehanizam radi kao sat, spustena rucna vrti se lagano bez blokiranja, na trecem zubu blokira skroz. Leva strana gde je stari mehanizam uopste ne blokira, teze se okrece tocak ali ne blokira. Pokusao sam cak da malo rasirim mehanizam za stelovanje ali ista prica, nece da blokira. Pored toga, primetio sam da sajle u kabini nisu zategnute isto, jedna je zategnuta vise nego druga. Je l' imao neko slican problem i kako ga je resio? Da li kupovati nov mehanizam i za levu stranu ili postoji neko drugo resenje? PS stelujuci mehanizam za Punta ima u radnji Auto Line, adresa Severni Bulevar 5, cena 1000 dinara. Najjeftinije sto sam nasao u Beogradu. Prva slika - spustena rucna Druga slika - maksimalno podignuta Edited May 9, 2016 by MilosBG Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosBG 0 Posted May 10, 2016 Stavljen danas nov stelujuci mehanizam i na drugu stranu ali opet ista prica, kao da se nista nije promenilo. Sajle za rucnu otkacene na oba mesta, podmazane i razradjene ali sve isto, i dalje desni blokira kada se skroz podigne rucna a levi okrece. Ovaj djavo za stelovanje stoji isto kao i na slikama. Vidim da sam se zeznuo sa slikama juce, da sam postavio dve iste, evo ponovo. Prva slika- maksimalno podignuta Druga slika - spustena rucna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted May 28, 2016 Da li normalno da ovko stoji mehanizam ručne...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted June 1, 2016 (edited) @Dimitrijus Nije, mora bit ravan, po ovome sto se vidi lijevi tocak ti drzi tj sajla je zategnuta a desni nista Edited June 1, 2016 by dejanhn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted June 1, 2016 Znači desni je problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted June 1, 2016 aha, ja sam se isto mucio sa rucnom, zamjenio prvo gurtne i cilindre pa onda sajle rucne pa mehanizme i na kraju opet nije radila tj koci al ne blokira tockove na kraju ja metol izmjerim debljinu dobosa i vidim da su komad tanji, zamjenim i njih, sad na 4ti zub blokiraju tockovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 1, 2016 Dimitrije sine Mitre. Već smo ti rekli da zameniš sajlu. Zašto komplikuješ? Isto važi i za Miloša Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted June 1, 2016 Hehe... ma ja sam prvo ovde postavio ... pa kada nije bilo odgovora neko vreme, onda i u svojoj temi... možeš da proveriš ... a i nije loše čuti još neko mišljenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 1, 2016 E jbg, nisam gledao datume Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted June 7, 2016 Majstor naštelovao kočnice i ručnubi nožnu.. sad koči extra... u kabini nije ništa dirao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted September 24, 2018 mogu li da se steluju sajle odvojeno? Panda 4x4 2005.g Quote Share this post Link to post Share on other sites