Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Mora stara folija napolje, nalepnica ABS-a sa brojem a zatim nova folija. Na papirima od folija mora da bude ta ABS oznaka sa brojem. Taj papir i papir potvrde proizvodjaca, tj.ovlascenog servisa da stakla smeju da se zatamne se nose u AMSS. Uplacuju se R.A.T. od 310din i ABS Uverenje 3000din. Kad se plati, vraća se u AMSS i placa 2400din njima za pregled. Zatim se radi vanredni tehnicki (1000-2000din) i taj papir se vraća u AMSS. Oni fotokopiraju uverenje da je automobil prošao testiranje i 2-3 radna dana treba da stigne i Atest iz ABS-a.
Ja sam sve završio, u ponedeljak ili utorak treba da dobijem taj famozni atest po novom...
e, da, stakla u ravni vozača ne smeju više da imaju ikakvu foliju da bi se prošao atest. Ranije je bilo 30% a sad nema ništa više od fabrike...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da se izvinim @YUgisa , javno i pred svima.

 

Bio sam u AMSS kada sam radio reatest tng uredjaja, svratio i zbog folija, sve mi zapisali na papiru, ostavili broj itd.Ni reci o nalepnici.Danas sam ih zvao i kasnije i bio i zaista ta famozna nalepnica treba.Znaci, sve starije folije moraju da se skinu, pa nanovo.A onda sam saznao i da ne moze svaka folija, vec samo ona koja ima sertifikat.Moje stare folije, koje su se pokazale kao veoma kvalitetne, kupljene i nalepljene u Novom Sadu, nemaju, niti ce imati sertifiakat, jer Francuzi, po recima uvoznika i mog prodavca folija, nisu bili zainteresovani da dostave bilo kakvu dokumentaciju o njima.Po ovome sto sam saznao danas, sa mojim folijama, nikada ne bi prosao atest i folije na prednjim bocnim staklima su danas, teska srca, skinute.Ostavio sam nazad folije.Najvise zbog dece, jer sam zbog njih i stavljao.Cekam da decko za neke nove nemacke folije dobije sertifikat, pa cu videti sta mi je ciniti i da li da se bacam u trosak.Menjanje pravila igre u toku utakmice je odlika jedne banana, totalno neuredjene drzave.

 

1 hour ago, voodoons said:


e, da, stakla u ravni vozača ne smeju više da imaju ikakvu foliju da bi se prošao atest. Ranije je bilo 30% a sad nema ništa više od fabrike...
 

Danas recimo, ni rec o ovome.Mada, ako su LLumar folije, nekoliko puta mi je danas naglaseno da one nemaju sertifikat za prednja bocna stakla.E sada, da li drugi proizvodjaci mogu, zaista ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, voodoons said:

Mora stara folija napolje, nalepnica ABS-a sa brojem a zatim nova folija. Na papirima od folija mora da bude ta ABS oznaka sa brojem. Taj papir i papir potvrde proizvodjaca, tj.ovlascenog servisa da stakla smeju da se zatamne se nose u AMSS. Uplacuju se R.A.T. od 310din i ABS Uverenje 3000din. Kad se plati, vraća se u AMSS i placa 2400din njima za pregled. Zatim se radi vanredni tehnicki (1000-2000din) i taj papir se vraća u AMSS. Oni fotokopiraju uverenje da je automobil prošao testiranje i 2-3 radna dana treba da stigne i Atest iz ABS-a.
Ja sam sve završio, u ponedeljak ili utorak treba da dobijem taj famozni atest po novom...
e, da, stakla u ravni vozača ne smeju više da imaju ikakvu foliju da bi se prošao atest. Ranije je bilo 30% a sad nema ništa više od fabrike...
 

Pa znaš kad bi se cimao ovoliko zbog budala:o

Ogulio bi ih na 1 i "ciao ragazzi"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja već platio potvrdu proizvodjaca kad sam saznao za ABS brojeve pa ajd da odradim kad sam već stavio folije zbog klinca i vrućina. Da sam znao pre potvrde, skinuo bih i uzeo fabričke zavesice...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene veceras zaustavljaju na Dedinju i kazu kontrola stakala.

Pogledali su zadnja stakla pod lampom, vratili dozvolu bez gledanja i dovidjenja.

 

Tako da znaju bez problema da prepoznaju fabricki zatamnjena stakla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Markobgd said:

Pa znaš kad bi se cimao ovoliko zbog budala:o

Ogulio bi ih na 1 i "ciao ragazzi"!

Tako sam i ja razmisljao i uradio, napisah vec... Umesto da procedura bude najjednostavnija moguca, zavrsena na jednom mestu i sa primerenim cenama - cime bi se i napunio budzet i problematika dovela u zeljene zakonske okvire i ljudi bili koliko-toliko zadovoljni... Realno se napravio cirkus i od procedure atesta i od ove smejurije od provera na terenu. Kao da sve treba proveriti i pokaznjavati u jednom danu, gde bi nam kraj bio da (nadlezni za to) ovako revnosno krpe nase oranice, unapredjuju uslove saobracaja, odrzavaju signalizaciju... A vidimo da zakon za pojedine naravno i dalje nece vaziti. Hvala im sto su ovako zamrsili, olaksali su mi odluku i ustedeli i zivce i vreme i novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam skoro zamenio gepek vrata sa sve staklom koje je zatamnjeno, vec sam se pomirio da moram da skidam foliju sa zadnjeg stakla, pripremio zilet i otisao do kola jutros, otvaram gepek i pokusavam da pronadjem cosak folije ali coska nema... Pogledam oznaku i vidim V...
Kako sam se obradovao, ne moram da se smaram ni sa skidanjem ni sa atestima. E sad, meni je blago zatamnjeno, mozda 40%, a pre neki dan sam video GP-a sa skroz crnim staklima pozadi, kaze mi vlasnik da je fabricki zatamnjeno. Jel moguce da se bira stepen zatamnjenosti pri kupovini novog automobila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda po narudzbi (npr neke ambasade ili vlade). Ja nisam imao opciju da biram, vec ima samo opcija "fabricki tonirana stakla" cak i bez navedenog procenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojim kolima vise nema folija.Do leta cu videti da li ce se vracati ili ne.Za sada zahvaljujem Agenciji za bezbednost saobracaja i AMSS koji svakom danom dokazuju da su tu da muzu vozace,a ne da im pomazu.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎19‎/‎01‎/‎2018 at 2:11 PM, neshaoct said:

Jedno uverenje iz 2014. godine:

 

b4b062a59728-1920x1080.jpg

 

Tu je dole i taj broj (oznaka folije) koju pominjete...

Ovo je neko staro nevazece uverenje.Nova uverenja agencije izgledaju skroz drugacije.Ovde nema ni potpisa, ni pecata,ni holograma.

Fake verovatno.I ne mogu se nikako atestirati stakla iza A stuba.Ni tad,a ni sad.Nema te folije,a ako i ima sertifikovane,verovatno nece da opste atestiraju a amscmv.

Moje uverenje iz 2016 ne spominje nikakve brojeve,niti oznake folija.

Brojevi(oznaka Agencije) su ovedeni od 1.1. 2018 godine,koliko znam.

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamne folije prazne džepove

 

zatamnjena stakla 0.jpg

 

Čak 30 vozača dnevno skine tamne folije sa prozora svojih automobila. Kao rezultat odluke kojom je saobraćajna policija pooštrila kontrolu automobila sa folijama zatamnjenim staklima, a o čemu su ''Novosti'' pisale krajem decembra prošle godine, napravili su se redovi u specijalizovanim servisima. ''Svakodnevno nam dođe više desetina vlasnika vozila sa željom da skidanjem folija izbegnu ili kaznu koja im sleduje ili pak plaćanje nerazumno skupog atesta za folije'' - kaže Dragan S. iz poznatog servisa specijalizovanog za auto-stakla. Postupak nije nimalo jednostavan, kažu majstori. Muke nastaju zbog jakog lepka koji spaja folije sa staklenim površinama. Pri tome ni postupak odlepljivanja nije nimalo jeftin, ističu vlasnici vozila.

 

''Da bih uradio atest na folije koje sam zalepio pre dve godine i platio ih 150 evra, treba mi potvrda proizvođača, koji traži 7.500 dinara, zatim bi trebalo da platim Agenciji za bezbednost saobraćaja i AMSS za potvrde, dozvole i atest, još oko devet hiljada dinara. Zato sam odlučio da ih skinem'' - kaže jedan od vozača kojeg smo zatekli u ovom servisu. Ni ova operacija nije jeftina? ''Traže mi 500 dinara po staklu, pa ću platiti 1.500 dinara, a na drugim mestima cene idu i do 3.000 dinara'' - kaže naš sagovornik. ''Posle toga sledi novi tehnički pregled i za to će da mi uzmu 800 dinara. Ali jeftinije je od kazni i atestiranja'' - tvrdi on. Naš sagovornik je imao sreće jer mu prilikom odlepljivanja folije sa zadnjeg stakla nije oštećen grejač. ''Upozoravamo sve klijente na mogućnost da im se prilikom odlepljivanja folija sa zadnjeg stakla uništi grejač, a tada moraju da menjaju staklo'' - kaže Zoran M., radnik servisa. ''Cene se, u zavisnosti od vozila, kreću od 200 do 1.500 evra za novo staklo!'' Bilo je i slučajeva da vozača zaustavi policija, da plati kaznu pa na kraju ode da uradi atest folije. Međutim, ispostavi se i da folije zbog refleksije koju imaju ne mogu ni da prođu pregled u AMSS i da na kraju vozač ne dobije atest. Tada sleduje skidanje folija i, kao po pravilu, one se veoma teško skidaju pa je dodatni trošak, u vidu kupovine zadnjeg stakla neminovan. ''Jedan klijent je, računajući kaznu, neuspešno atestiranje, skidanje folija i kupovinu novog stakla, iskeširao 1.000 evra'' - tvrdi nam majstor iz servisa.

 

Prednost folija

Stakla zatamnjena odgovarajućim folijama sprečavaju sunčevo zračenje u unutrašnjosti automobila, smanjuju temperaturu za nekoliko stepeni, što znači da se štedi i gorivo (upotreba klima-uređaja). Folija je korisna i u slučaju sudara, jer drži parčiće stakla na okupu, a i provalnici izbegavaju stakla sa folijama. Velika većina proizvođača, pogotovo skupocenijih vozila, ugrađuje fabrički zatamnjena stakla, a ona, podsetimo, ne podležu atestiranju ni zabranama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skinuo folije.Drzava je mozda mislila da ce zaraditi.Ali po meni,koji sam mislio da cu vratiti folije po zakonu,drzava ce dobiti qurac, jer nije tona lima jedina stvar oko koje se svet okrece.U ovoj banana drzavi,dok god nerealni debili prave i usvajaju zakone,ovako ce biti.Moglo je mnogo i lakse i bolje i po drzavu isplativije.Nek' me kazne kada stavim pamucnu pelenu kada vozim decu.Debili.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pedjabj

 

U potpunosto se slazem sa tobom. Imam Punta koji je bio van,zadnja stakla su ostala sa onom fabrickom folijom. Kada sam otisao da registrujem auto rekli su da moram da skinem tu foliji. Rasprava je trajala skoro sat vremena gde sam pokusavao da objasnim da je to fabricki i da nisam ja lepio to. Da ne davim mnogo,zvali su miliciju gde je dosla patrola i oni su me ubedjivali da to mora da se skine,na kraju je izasao i neki "sef" tehnickog koji je rekao da se to ne skida i da to moze da prodje. E onda je nastala rasprava izmedju "sefa" i milicije dali to moze ili ne. Na kraju ja registrovovah auto ali sam bio opopmenut od strane Mup-a da moram da sredim lak koji je ispicao na kolima. Toliko o njima...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja nisam znao da ispucali lak "tehnicki neispravno vozilo" mada u ovoj banana drzavi vise me nista ne cudi. Kada sam pitao zasto su mi onda dali atest kada je bio prepravljen iz van-a u putnicko,a tada nisam imao ni pojaseve nazad,bio je tapacir od ven-a i sediste zadnje. Dobio sam odgovor "ajde zavrsio si registraciju i sad produZi,nemoj mnogo da pametujes"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moje folije jos ne skinuh. Nisam pametan sta raditi, ionako se jedva primećuje da je zatamnjen još je prošlo skoro 3 godine od kako su na autu a nisu neke brednirane pa su verovatno i izbledele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...