Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jel' važe ove odredbe zakona na vozila sa stranim tablicama?

:question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako,jedno pitanje za sve i za razmatranje!?

Ako su fabricki stakla zatamljena i to prolazi,zasto ne bi i folije,tj.nasa stakla isto tako su zatamljena??? Ne razumem,staklo crno te crno,pa mozes stoljpi da ptegnes i iz fabricki tonirang auta i naknadno toniranog,i iz jednog i iz drugog nece se videti sta je u kabini auta!!! Znaci nije bezbedan ni jedan ni drugi,s'tim sto je onaj prvi fabrika zatamnila nije se covek muci po kupovini vozila da to uradi?

:realmad::realmad::realmad::realmad::veryangry::veryangry::veryangry:

Skroz si u pravu, govorima o staklima iza vozača i suvozača...

Napravili su glupost izmenom pravilnika.

Prvo su napravili pravilnik po kome je za stakla iza vozača i suvozača dozvoljeno neograničeno zatamnjenje, pa se našao neki pametni da to promeni i zabrani dodatno zatamnjenje i na zadnjim staklima... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako grešim i skinu mi tablice sa vena koji je prošao atest i tehnički po njihovim pravilima (fabrički tamnim zadnjim bočnim i zadnjim staklom) štrajkovaću nesipanjem eurodizela ispred skupštine :rambo:

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej ljudi necemo moci da zatamnimo ni malo,a onaj sto je imao crna stakla fabricki on ce da vozi???

Pa strasno ako predstavlja jedan opasnost predstavlja i drugi crno je crnooooo!!! :veryangry: Ispade neko je imao srece ,a neko ne,da kupi auto sa crnim staklima!Sta ce biti sa vozilima koja reklamiraju kao nova,a predstavljaju ih sa crnim staklima,ni to vise nece moci? :realmad:

P.S.Dobro vozila vlade,mup/a i drugo da ne racunamo,ali toliko drugih ima sa crnim staklima ,a obicna fizicka lica vozee!!!

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

^upravo to! ... A i kad vidim ko sve zatamnjuje stakla na kojim kolima i kakvim folijama, cudim se sto ih i ranije nisam skinuo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sledece,ima da uzmu santimetar i da mere visinu vozila od tla.Posto po novom zakonu vozilo mora da kad je pod punim opterecenjem bude minimum 10cm od asfalta.dry.gif

E tacno bi mu ga nabio u supak!!! :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^pa sad, i to bi bilo logicno da uzmu da proveravaju. Za menjanje opruga odnosno spustanje bi trebalo isto da se radi atest. Tako je svugde pa ce verovatno i kod ns to doci na red. Ali ne verujem da ce biti po Bokijevoj metodi nego verovatno kad se bude radio redovan tehnicki :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao, nemojte da organima reda dajete kreativne ideje, pocece da traze atest i za kacketice, felne sire od "propisanih" spojlere, a sve ce da mere krojackim metrom :crybaby: .

Cita i ovo neko :whistle:

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znaju oni sve, ne moramo mi da ih podsecamo :) Jednostavno su sad krenuli redom pa cemo videti gde ce se zaustaviti :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boban Bubanja, oficir u odeljenju saobraćajne policije u Kragujevcu, kaže da, čak iako zakon još nije nikoga ovlastio da vrši ispitivanja i izdavanja uverenja, to nikome ne daje pravo da vrši prepravke.

http://www.mondo.rs/s200037/Lifestyle/Vozis_zatamljena_stakla_U_problemu_si.html

Ako ja ovo dobro tumacim...Donet pravilnik po kome treba atest a po zakonu niko nije zaduzen da ga izdaje? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na trofeje misle na onog lika sto ima rogove i kojekakve zaprezne zajebancije na kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao đavo po svoje. Ali neka... kad nismo protestovali kada se zakon usvajao sada i treba da nas leše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naj iskrenije mislim da treba ograniciti % zatamnjenja, ali na cca 40% samo zbog debila koji lepe kolaz papir na stakla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodnih par dana sam skidao raznorazne folije i evo ukratko da napisem kako je najjednostavnije to uraditi.

KVALITETNE FOLIJE KOJE SE UGRADJUJU PO SERVISIMA

- najlakse se skidaju i to tako sto se krene od jednog coska i svuce uglavnom cela folija iz komada. Ako ostane koja froncla, isto zagrebati u jednom cosku i povuci, nije nista komplikovano. Zanimljiviji deo dolazi posle skidanja folije. Staklo ce vam na prvi pogled delovati cisto jer lepak koji je ostao je providan. Ne pokusavajte u tom trenutku da spustate prozore jer mozete ostetiti podizace ili slomiti rucku. Lepak je jako tesko skinuti jer se mrljavi i razmazuje. Jednostavno naoruzajte se strpljenjem, nitro razredjivacem ili nekim tipskim sprejom za to (ja sam koristio neki mali MAFRA za skidanje katrana i smole s vozila) i cistim krpama u sto vecoj kolicini. Procedura je sledeca: nakvasite lepak nitrom, sacekajte koji sekund pa onda uzmite neku plasticnu spaklicu ili nesto slicno (ja sam koristio parce ravnog medijapana). Struzite lepak da i gledajte da skinete sto je vise moguce pre nego sto predjete na krpe. Kad pokupite spaklom sve sto moze, onda lagano krpu u ruke i trljanje (uz redovno prskanje nitrom i menjanje krpa). Ne stedite krpe jer prljavom krpom cete samo razmazati lepak jos vise. Coskovi su malo komplikovaniji al nije tolika frka. Kad skinete sav lepak, uzmite neko kucno sredstvo za staklo i cistim krpama zavrsite posao. Zadnje staklo je komplikovano zbog grejaca i mora obavezno dobro da se zagreje fenom i prstom odvlaciti mic po mic folije. Nakon skidanja folije ponoviti proceduru prethodno opisanu.

JEFTINE FOLIJE IZ AUTO SHOPOVA

- to su one ruske rolne koje se prodaju za 200din i ima ih po svim auto radnjama. Te folije je malo komplikovanije skinuti jer se cepa i froncla. Najlakse je dobro zagrejati fenom i pokusati skinuti je u sto vecim komadima. Ne ostavlja lepak za sobom nego samu crnu teksturu, tako da vam u rukama ostaje providna folija. Ako dobro zagrejete staklo uspecete da je skinete kompletno, bez posledica i potrebe za dodatnim ciscenjem stakla. Ako vam ostane ta crna "guma" na staklu, potrebno je samo zagrejati je fenom i skinuti jako lako uz pomoc krpe i razrednjivaca. Ne razmazuje se uopste tako da vam je dovoljna jedna krpica za sva stakla. Kod zadnjeg stakla procedura je identicna, dobro se zagreje folija i sa podvucenim prstom odvaja deo po deo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao đavo po svoje. Ali neka... kad nismo protestovali kada se zakon usvajao sada i treba da nas leše.

Tako je Dovla!

Jaoooj krcka mi se u stomaku sta nam rade,pa dusu ce nam uzeti,a takvih nebuloza ima u onom izdanju iz novina da je to strasno,pa cega se sve hvataju!!!

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Ej,ljudi pogledajte danas predstavljanje novih vozila,a i uopsteno

pradata nova bolja kola da tako kazem,pa pola njih je sa crnim staklima,kako on ima atest,pa isto predstavlja opasnost,ej to ljudi samo ne mogu da shvatim,nije izasao iz salona,a vec je ne ispravan po njihovom!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ko ti je rekao da kola iz salona imaju atest ;) Oni odrade sta kupac zeli i to dobro naplate. Mozda ce sada prekinuti sa postavljenim folijam jer su poceli panduri da kaznjavaju. Ova akcija je "tek" krenula pa da sacekamo malo i da vidimo ko ce sve poskidati folije...ona kola na kojim aostanu folije i posle ovoga obavezno izbegavati :lol:

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboga ljudi znate li šta znači skidanje tablica?!

Tablice se ne skidaju čak ni za sva krivična dela, a ne za prkršaj. Tablice se mogu skinuti u slučaju carinskog prekršaja, izvršenja nekog krivičnog dela i sl.

Ako se tablice mogu skinuti za zatamnjena stakla, onda se mogu skinuti i kada si pijan ili prođeš na crveno. :sleeping:

ja ti za pijanstvo nebi skinuo tablicu vec bi te odvezao do stanice milicije na treznjenje a auto natovario na slep sluzbu

do parking servisa na cuvanje.

Ujutro bi ti naplatoi kaznu za pijanstvo plus prateci poeni i oduzimanje dozvole

a potom po preuzimanju kola iz parking servisa bi naplatio transport i lezarinu vozila.

Nasi saobracajci kad utvrde da je neko pod GASOM to samo konstatuju i notiraju za naknadno sankcionisanje a vozaca puste nonsalantno

da nastavi put do kuce tj kojekude.

To mi nikad nece biti jasno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Nije bas tako, zavisi koliko naduvaju na balonu, ako naduvaju preko 1.2 bice upravo to sto si rekao, cao-zdravo i u bajbokanu 24h na treznjenje, uz neizbeznu prekrsajnu prijavu , gde ce ih sudija udariti po dzepu i udeliti im one negativne poene :whistle: pa konji neka opet sedaju za volan pijani !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...