Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sto se folija tice - smanjeno za jedan papir saglasnosti proizvodjaca, koji su neki ranije davali i besplatno (konkretno Fiat je svojevremeno naplacivao 30 EUR). Sva ostala smaracina i klepanje taksama ostaje isto. Doduse uz jos jedan ranije izbacen papir, to je sada oko 50 EUR manje u odnosu na start pre par godina. A po meni i dalje nenormalno da papirologija kosta vise nego ugradnja dobrih folija iza B stuba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko radio foliju na prednjoj šoferci,mislim na ovu koja nije tonirana.Zanima me kako je što se tiče vožnje,noću ili po kiši 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam soferke vec imaju folije u sebi (barem noviji automobili) i one same imaju UV zastitu tako da nema puno smisla stavljati foliju preko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricka stakla imaju odredjeno zatamnjenje, UV zastitu vec kako koje.

@dach@

Ne znam koliko je pametno igrati se sa tim, posto su nelegalne folije odavno proterane sa nasih puteva. Na vetrobran ne sme da se stavlja bilo kakva folija, a na bocna stakla ispred B stuba bilo je dozvoljeno do ukupno 30% zatamnjenja i 15% refleksije.

A bilo kakva folija na fiksnim staklima se primecuje iz aviona (bar je ja uocim). Fiksna stakla (soferka, zadnje staklo, stakla iza B stuba na 3v modelima) obicno imaju one tackice po obodu. Tu se folija tesko priljubljuje uz staklo i ostaje onaj lepi :) , beli "milje" od vazduha po celom obodu. Obicno se i ovi po servisima nesto ne trude da to eliminisu kod lepljenja, na prste jedne ruke mogu da nabrojim radove gde su uspeli da to eliminisu.

Bilo kakvo zaustavljanje i kontrola ako se uoci folija na prednjoj soferci ili kada bude opet neka akcija provere istih - racunaj na grebanje i skidanje folije na licu mesta ili slanje pravo na KTP. Takodje problem i na redovnom tehnickom pregledu, ako se uoci.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 10-15 dana bio sa drugarom u Blackglasu i tada vidim da čovek radi tu foliju na šoferci. Kratko smo bili da bi malo bolje zagledao,ali kažu da često sada to postavljaju.Samo idu neke skuplje folije ne one osnovne.Nije problem ni ona nalepnica.Što se tiče UV zaštite možda baš skuplja vozila i imaju dodatnu zaštitu jeftinija neverujem.Prošlo leto snimao nešto u 500l-u i kad sam pogledao snimak lepo se vidi kroz šoferku kako prolaze ti snopovi UV zraka preko onog sjajnog dela na tabli.To se vidi samo na snimku ovako oko to neregistruje.Mislio sam da je  neko na forumu to već radio pa reko da pitam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burazer rešio da zatamni stakla,danas podneo zahtev. Fiat sada naplaćuje 4700 dinara za saglasnost. Sada nemože preko auto-kuća već samo preko njihovog sajta. Ide brzo samo traže da se očita saobraćajna i lična karta i da se to slika i pošalje.Treba i broj šasije da se uslika.

Screenshot_20210223-132846.png

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preterase ga, brate mili. S obzirom da su neki premium proizvodjaci davali dzabe.

Kada sam se interesovao za Stila, secam se da je ta saglasnost bila 3000 din.

Slazem se da je ranije stanje sa zatamnjivanjem moralo da se regulise. Ali je nebulozno da papirologija ispadne skuplja nego ugradnja top folija iza B stuba. Zato sam ih svojevremeno skinuo sa Stildze, a ovaj auto mi stize sa fabrickim tamnim staklima, pa nisam ni pratio desavanja. Za ovo bas preterase.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Preterase ga, brate mili. S obzirom da su neki premium proizvodjaci davali dzabe.

Kada sam se interesovao za Stila, secam se da je ta saglasnost bila 3000 din.

Slazem se da je ranije stanje sa zatamnjivanjem moralo da se regulise. Ali je nebulozno da papirologija ispadne skuplja nego ugradnja top folija iza B stuba. Zato sam ih svojevremeno skinuo sa Stildze, a ovaj auto mi stize sa fabrickim tamnim staklima, pa nisam ni pratio desavanja. Za ovo bas preterase.

Bas tako, preterali. Ne znaju vise kako bi uzimali pare. Strasno.

 

Kod mene fabricki tamna,  plus mrezice fabricke, jedini problem je sto me skoro svaki put zaustave da pitaju da li imam atest.

Edited by DraganUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stiglo odobrenje od Fiat-a za foliju. U utorak plaćeno danas preko DHL a stiglo. U utorak zakazano za folije pa posle dalje za atest

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošlog utorka tj.2 marta odradili folije u Sun Control na Zvezdari. http://www.zatamnjivanjestakala.com

Sve sem prednje šoferke 145 evra folije na metalnoj bazi,ona 2 mala plastična prozora nemože folija iznutra već se spolja stavlja crna folija i nemogu više da se koriste.3 marta zakazali atest u Tehnolabu kod tempa na auto putu,tamo je bio slobodan termin.Otvorili su na Dušanovcu novi servis ako nekom treba.Cena za ispitivanje 4800 dinara plus  taksa i uverenje 3310 din.Sve traje oko sat vremena ispitivanje i papirologija.Slika se ceo auto iznutra, spolja,pojasevi,dal ima kuka.Mere se sva stakla i slika rezultat.Kaže čovek da dosta ljudi u zadnji 1-2 godine odrade atest pa onda skidaju foliju sa prednjih stakala i dodatno zatamljuju,što je nemoguće ne primetiti jel su ove dozvoljene skoro providne.Kako sam ja video u papirologiji prednje su zatamljene 20% a zadnje 80%.Sad u ponedeljak 8 marta odradjen tehnički u Ak Kole 4200 dinara popune neke dodatne papire koji se dobiju na atestu pa se sve to opet odnese u Tehnolab i oni šalju u agenciju.Rekoše 3-4 dana nebi trebalo duže da traje.Kad stigne uverenje onda može da se registruje auto i upisuje se u saobraćajnu i trajno je,tako da nema potrebe više vući papire sa sobom.Dok se sve neodradi najbolje imati papire u kolima za svaki slučaj.Tehnički može da se iskoristi za registraciju.

Odobrenje od Fiata- 4700 din 

Uverenje - 3000 din

Taksa - 310 din

Atest - 4800 din

Folije za 500l - oko 17000 din (145 evra)Na metalnoj bazi one starije generacije neradi samo skuplje na keramičkoj bazi.

Bila je priča još prošle godine za ovo odobrenje proizvodjača da će izbaciti, dodje korona i ništa od toga.Sad se opet priča za jul mesec kad budu menjali zakon o tehničkom pregledu da ubace i to odobrenje opet,mada to niko nezna šta će biti.Burazer nije hteo da čeka jel opet gubi celu godinu ili da plaća 2 puta tehnički a da rizikuje da naleti na neku budalu pa da ga isključi iz saobraćaja. Što se tiče odobrenje više proizvodjača netraži ništa,neki uzimaju po 3000 din,Fiat 4700 a ima za Land Rover 12000 soma

U svakom slučaju folije su pun pogodak pogotovo za ovaj auto i većih staklenih površina.Prošle nedelje po onom suncu super nema potrebe za otvaranje prozora.Ja sam na Puntu imao samo pozadi sad bi uvek radio komplet auto pogotovo što je sada sve regulisano zakonom

IMG_20210303_104452035.jpg

IMG_20210305_111555846_HDR.jpg

IMG_20210305_111618870_HDR.jpg

IMG_20210305_111610374_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacnije 110 EUR + vanredni tehnicki ako treba i on da se radi. Bila je jos ona jedna taksa od 30 EUR, koju su u medjuvremenu ukinuli.

Znaci papirologija skoro 150 EUR, folije skoro 150 EUR... Lepo.

Pre 6-7 godina na bivsem Stilu, montazu komplet Llumar (tada odlicne ATC35 ili ATR35, ne secam se vise), sa 65% zatamnjenja svih stakala sem soferke, platih cca 70 EUR u Autostyle, kod Nikole u Lajkovcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije čoveku žao kad kupi nešto ali ovo je preterivanje za papire.Pogotovo ovo odobrenje od Fiat-a.Valjda će to ukinuti u julu,ako budu menjali išta tada.Danas stigla poruka iz Tehnolab-a da je uverenje gotovo,odradili to za 2 dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta bi se desilo da npr ugradim folije u Nemačkoj ili... Naravno tamo gde se inače lepe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam isto sto i sa njihovom prvom pomoci :D .

5 hours ago, dach@ said:

Nije čoveku žao kad kupi nešto ali ovo je preterivanje za papire.

Preterivanje je i jedno i drugo. Napisah za koliko sam svojevremeno ugradio tada aktuelni model Llumar folija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan
 Nebi ni ovde bilo više od 80 evra 4-oro vrata i zadnja šoferka sa tom osnovnom folijom koja je isto odlična,imao sam na Puntu može to i sada da se nadje.Ali kod 500l imaju ona stakla izmedju prednje šoferke i vrata i ona zadnja 2 plastična.

@Zvezdo
  Rizikuješ onda da ti skinu tablice.Dosta ljudi voze bez papira i niko ih nedira,da ne pričam o ovima što tamne 80% ceo auto. A opet može da se natrči na patrolu i da ti skinu tablice. Lično sam hteo na Punta da stavim komplet providne verovatno niko nebi ni registrovao da postoje osim možda na tehničkom pregledu ali opet nešto mi se nečačka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam sve, ali ispade maltene da su ta 4 parcica folije 80% cene zatamnjivanja celog auta solidnom folijom. A ispraksovali su se verovatno da to urade zmureci, secam se price oko zatamnjivanja tih prozorcica na 500L jos od pre 7-8 godina, kada se model tek pojavio.

Pre bih rekao da je nesto drugo u pitanju, kao i za papirologiju... Ali 'ajde, ionako smo nazalost navikli da sve ide preko ledja (citaj dzepa) vozaca.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kakva je priča ako se auto uveze sa folijama? Koliko znam u uverenju AMS ništa ne piše o tome ili grešim? 

Kod nas se dobije atest na papiru? 

Dakle taj papir mora stalno biti u vozilu? Šta ako se taj papir izgubi ili uništi? 

Koja je onda svrha čipa na saobraćajnoj dozvoli? 

Znači netko tko atestira folije, svetla, kuku, spojlere I pikslu za cigarete mora za sve da ima papir i da ih čuva? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Zvezdo said:

Koja je onda svrha čipa na saobraćajnoj dozvoli? 

Taj da moram sutra, mrtav, posle dežurstva da idem u stanicu, da bih zamenio saobraćajnu, jer sam promenio adresu u istom gradu i opštini!  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2021 at 9:37 AM, Zvezdo said:
Dakle taj papir mora stalno biti u vozilu? Šta ako se taj papir izgubi ili uništi? 
Koja je onda svrha čipa na saobraćajnoj dozvoli? 

Ako se izgubi/unisti, izvadi se nov tj kopija, stari se oglasi nevazecim u sluzbenom glasniku, podnese se zahtev za izdavanje kopije i to je to.
Na tehničkom mogu da odstampaju isto (prošle godine na TP su mi stampali, ali mislim da su bill u fazonu da ipak mora da se izvadi), ali nisam siguran kako "gledaju" na to.
Ovo je informacija koju sam dobio kad sam se raspitivao za to uverenje za Stila, koje nisam dobio.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamu im birokratsku! Kada sam išao u rat da dam glavu za državu onda su poziv ubacili u sanduče a u kasarni nitko nije ni tražio poziv! Rekoše dobro došle budale koje ste se odazvale! 

Sada za jeb. Plastiku na staklima treba 100 papira i svaki se plaća a organima represije se na uvid pored saobraćajne daje i roman u nastavcima. 

Možda je to i dobro? Zaboravi zašto vas je zaustavio dok pročita sve. 

 

Juče tražio u mupu digitalni potpis. Kaže mora nova lična karta! Pa ima li novija kad ova važi još 5godina. Naravno da ima i da se plaća. Urlao sam I spominjao državu da su odmah utrčali da me hapse! 

 

Od mene pare za izmišljene papire neće da dobiju!

Mreže za stakla su jeftinije i ne podležu atestu... Za sada. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam uspeo da najdem u temi. Kakva je situacija sa fabricki toniranim staklima. Da li to moze da se zatamni jos malo bez atesta ili jok? Auto jos nije kod mene, ali mislim da ima onu V oznaku.

Ne daje mi se 100-150€ za papire...ajde to mozda i da prezalim, ali cimanje za sve one papire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...