Jump to content
FAS Goran
sinisa7

Fiat Punto mk.1 & mk.2 1.2 8v / 1.2 16v / 1.4 16v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Moze da bude i senzor radilice, imao sam slican problem i zamena senzora je resila stvar.

U svakom slucaju prvo bih predlozio dijagnostiku

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIje bilo varnice na svecici, zato nije palio.

Doslo je do prekida u nekom kablu ali nemam pojma u kom. Ja i drugar dok smo proveravali svecice pipkali kablove sve koje smo videli i proradilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drustvo,

 

Hajde malo i ja da se pozalim na svoje probleme sa paljenjem. Punto 1.2 16V. Nemam plin, cist benzinac. Ne svaki put, ali sve cesce i cesce mi se desava da kada mi se auto ugasi u voznji, tj na kvacilo, posle toga maltene je nemoguce ga upaliti. okrene pola kruga, krug, naravno povuce struje Boga Oca, pogasi sve po kolima, i posle nekog treceg cetvrtog puta, upali energicno. 

 

Prva konstatacija, otisle biksne na anlaseru, rotor ispadne iz ose, i ne moze da okrene. Remontovan anlaser, prosle godine u decembru, bilo sve menje vise ok do maja, opet krenuli problemi. Pre remonta, vukao je oko 250-300A, posle remonta oko 220-250A.  Cekao do pre neki dan, kad sam jedva upalio auto ponovo(do tada je zezao povremeno, malo davi, zvace ali upali, ali pre neki dan je bio prvi put da bas bas nisam mogao da ga upalim). Razmisljao da remontujem anlaser ponovo, da kupujem polovan remontovan, na kraju kupim NOV anlaser(neugradjivan), Magneti Marelli, ugradi mi covek i auto pali kao sibica. 

 

Medjutim, elektricar proveri, i dalje vuce oko 220-250A pri paljenju. Mislim da je to previse... 

I sve je bilo super do sinoc kad sam hteo da preparkiram auto, naravno ne dam dovoljan gas, ugsi mi se auto. Pri paljenju isti problem. Okrene jednom, pogasi sve zivo, drugo okretanje kljuca, okrene 2 puta, opet pogasi sve zivo. Trece okretanje kljuca, okrene pola kruga da se muci, i ostatak upali energicno. Probao posle par puta, upali energicno bez problema. 

 

Sa novim anlaserom definitivno pali energicnije nego sa starim, ali opet, ocigledno,  nije problem do anlasera. 

 

Kao da gasenjem motora na kvacilo (u voznji, parkiranju itd), nesto ispadne iz ose, i auto se muci da ga vrati u osu. 

 

Znam da ovde ima puno mehanicara, mozda je neko imao slican problem, pa moze da mi da neki hint. 

Hvala unapred. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Braćo i pomagajte ako Boga znate;

Vozim punto 1, 60 s.Od skoro su poceli problemi i to veliki i to:

Nikako nije hteo da pali ni na benzin ni na plin.Dosao drug nekako upalimo preko kablova i to jedva.Otisao kod majstora izmucio se.Mislio je da je pumpa za gorivo, skinuli je bila puna ; mulja" ocistili je, istocili gorivo ocistili i rezervoar, tad sam i saznao prvi put da imam i filter za gorivo( bio korodirao,pun mulja nikad nije menjan pre)( imam i ugrađen i plin uređaj ali nije sekvencionalni).Da skratim pumpa nije mastor dosao do zakljucka da je do sajle za gas, kaze nije bila pod dobrim uglom i upali nekako( bio problem nikako nije radio na leru,i ako ga nekako upalimo odmah se ugasi.

i ODOG OD NJEGA SAV srecan,kad opet kroz par dana isto cim stanem na emaforu dok sam na plinu on sam prebaci na benzin, trese se i ugasi se.Probao na onom tockicu za gas i odvrnu ga kad sam na leru ne trese se ali se opet ugasi malo ređe.Pitanje citao sam o klapni gasa, da li ja to uopste imam?( kod mene je onaj leptir i na njemu je sajla za gas)

Molim za pomoć.:mellow:

Kao sto obicano biva jedna muka ne ide sama, već muka muku stiže.:mellow:

JAVIO MI SE PROBLEM SA malim hladnjakom( puko i antifriz se izlio, temperatura mi presla preko crvene a nisam primetio, đek od ventilatora mi se bio odvojio, tako da ventilator nije radio, majstori kazu da sam nikako ne moze da ispadne, jedino ako mu neko pomogne:angry:

Promenio sam mali hladnjak, ali grejanje i dalje nemam, oba creva iz malog hladnjaka se vrela.Dok radi na leru i dostigne temperaturu radnu krene grejanje, cim izađem na otvorenom nikako da postigne temperaturu radnu i da krene grejanje( temperatura pokazuje između radne i minimalne na sredini).Zamenio termostat stavio nov, ali opet nikako da postigne temperaturu radnu ndok vozim. Mastor nema ideju sta bi moglo da bude, osim da je loš nov termostat.Proveravao sam vodu u hladnjaku ne gubi vodu, ali na auto putu ne mogu da dosstignem 120 ni na benzin ni na gas.

Vidim da ima iskusnih na forumu pa bi molio za pomoc. Hvala unapred dobri ljudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam iskusan ali rekao bih da je ,,otisao'' dihtung glave motora. Prokuvao ti auto. Cesto se desava kod Puntica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...