Jump to content
FAS Goran
bombonica

Lamborghini Aventador LP700-4 / SV / Lamborghini Centenario / Aventador S / Aventador SVJ

Recommended Posts

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. Lamborghini Aventador Ultimae

 

Najjači Aventador ikada (izašlo je ukupno 10 verzija zajedno sa ovom poslednjom). Ovo bi trebalo da bude i poslednji V12 Lamborghini atmosferac koji će biti napravljen:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Drag između svih Aventadora

 

Sve ikada proizvedene njegove verzije, od prvog do Ultimae (tj. od 700 do 780 konja iz istog 6.5 V12 atmosferca): 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Lamborghini Aventador Ultimae

 

Poslednja, i naravno najjača verzija Aventadora... ustvari, najjači Lamborghini V12 atmosferac ikada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads: 2022. Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae

 

Sa 780 konja ima 10 više nego SVJ (tek da ima malo više).

Aventador je tokom protekle decenije nosio zastavu Lamborghinijevog načina pravljenja automobila sa svojim atmosferskim 6.5 V12 atmosfercem, i došlo je vreme za poslednji takav Aventador:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan Liberty Walk Lamborghini Aventador

 

227994-liberty walk 04.jpg

 

Japanski Liberty Walk je objavio slike još jednog modifikovanog Lamborghinija Aventador, ovde u crnoj boji i sa njihovim GT EVO paketom.

 

227996-liberty walk 03.jpg

 

Aventador GT EVO između ostalog može da se dobije sa novim izduvnim sistemom, AirREX vazdušnim oslanjanjem, kompletom mat crnih točkova i aero body paketom.

 

227995-liberty walk 02.jpg

 

Aerodinamički kit sadrži proširenja blatobrana, novu haubu, set pragova, prednji spojler, zadnji difuzor i upadljivi zadnji spojler.

 

227993-Liberty Walk 01.jpg

 

U kratkoj vesti se ne pominje eventualno pojačanje njegovog 6.5 V12 motora. Na kraju, Liberty Walk će ukupno napraviti samo 20 kompleta Aventador GT EVO.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden poslednji Lamborghini Aventador

 

228343-lamborghini aventador last 02.jpg

 

Lamborghini je i definitivno završio sa proizvodnjom modela Avdentador, a poslednji nosi broj 11.465.

Prvi Aventador se pojavio 2011. godine na sajmu automobla u Ženevi, dok je poslednji bio Ultimae Roadster sa posebnom nijansom plave boje iz odeljenja Ad Personam (ovaj poslednji primerak je inače namenjen kupcu iz Švajcarske).

 

lamborghini aventador last01.jpg

 

Ovo je ustvari drugi put da je Lamborghini prekinuo proizvodnju Aventadora. Treba podsetiti da je petnaest primeraka Aventadora Ultimae bilo među onih 4.000 vozila Volkswagen Grupe koja su potonula na teretnom brodu Felicity Ace. Lamborghini je zato ponovo pokrenuo proizvodnju ovog modela da bi zamenio tih izgubljenih 15 komada. Kako bilo, Aventador se svih ovih godina pokazao kao veliki uspeh za Lamborghini. Kompanija je tako isporučila više Aventadora nego svih prethodnih V12 modela zajedno. Lamboghini takođe navodi da je 85% kupaca iskoristilo kompanijin Ad Personam program personalizacije. Pošto je proizvodnja Aventadora završena, vreme je za naslednika koji u proizvodnju kreće tokom 2023.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji Lamborghini Aventador u čast unikatne Miure Roadster

 

228804-lambo 4.jpg

 

Lamborghini je nedavno i definitivno završio sa proizvodnjom modela Avdentador (poslednji nosi broj 11.465), a radilo se Aventadoru Ultimae Roadster sa posebnom nijansom plave boje iz odeljenja Ad Personam. Ovo je u stvari drugi put da je Lamborghini prekinuo proizvodnju Aventadora. Treba naime podsetiti da je petnaest primeraka Aventadora Ultimae bilo među onih 4.000 vozila Volkswagen Grupe koja su potonula na teretnom brodu Felicity Ace. Lamborghini je zato ponovo pokrenuo proizvodnju ovog modela da bi zamenio tih izgubljenih 15 jedinica.

 

lambo 3.jpg

 

Kako bilo, Lamborghini je sada objavio nove fotografije poslednjeg Aventadora koji inače nosi specijalnu Azzuro Flake boju (kao i Grigio Liqueo i Nero Aldebaran akcente), po uzoru na unikatni Lamborghini Miura Roadster.

 

lambo 2.jpg

 

Ta Miura je prikazana 1968. godine na sajmu automobila u Briselu, ali nikada nije ušla u proizvodnju.

 

lambo 1.jpg

 

Ista priča je i u unutrašnjosti gde su upotrebljeni Bianco Leda koža sa Nero Aldebaran akcentima oko naslona za glavu u čast unikata iz šezdesetih godina. Umotana u Nero Ade Alcantaru sa Bianco Leda šavovima, kontrolna tabla ponosno nosi i Miura značku koju ćete takođe naći spolja. Aventador se svih ovih godina pokazao kao veliki uspeh za Lamborghini. Kompanija je tako isporučila više Aventadora nego svih prethodnih V12 modela zajedno. Lamborghini takođe navodi da je 85% kupaca iskoristilo kompanijin Ad Personam program personalizacije. Pošto je proizvodnja Aventadora završena, vreme je za naslednika koji u proizvodnju kreće tokom 2023.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Aventador Ultimae vs Aventador SVJ

 

6.5 V12 atmosferac u oba, samo što kod SVJ daje 770KS/720Nm, dok kod Ultimae ima 780KS/720Nm. I što SVJ ima veliki spojler pozadi koji sigurno ne pogoduje za maksimalnu brzinu na pravcima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Lamborghini Aventador SVJ

 

Ovako se čula F1 dok je imala V12 atmosferce... Izduv su napravili Brex Tuning.

Pogledajte/poslušajte start na 00:53, ili prolaze negde od 02:17:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Lamborghini Aventador SVJ Gintani

 

Kompletno predstavljanje, u kojem saznajate zašto je ovo ''Gintani'' važna aftermarket stvar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Invencible & Lamborghini Autentica

 

Lamborghini Invencible 09.jpg

 

Samo nekoliko nedelja pre debija Lamborghinijevog prvog hibridnog supersportskog automobila, italijanska firma odaje počast svom poznatom atmosferskom V12 motoru sa Invencible coupeom i Autentica roadsterom: dva jedinstvena, unikatna automobila koja ističu DNK marke i predstavljaju vrhunac Lamborghinijevog ekskluzivnog akcenta na personalizaciju, uključivanjem kupca od samog početka u kreiranje modela. ''V12 motor je jedan od stubova naše istorije i uspeha našeg brenda'', rekao je Stefan Vinkelman, predsednik i izvršni direktor u Automobili Lamborghini. ''Dok idemo ka prihvatanju nove ere hibridizacije u srcu naše strategije Cor Tauri, ovo je Lamborghini način da proslavimo atmosferski V12 sa dva unikatna vozila koja savršeno predstavljaju naš koncept izuzetnosti u personalizaciji.''

 

Lamborghini Invencible 08.jpg

 

Lamborghini Centro Stile je dizajnirao ova dva jedinstvena automobila kao kvintesenciju maksimalne kreativnosti koristeći V12 platformu, odražavajući dizajnerske naznake koji su doprineli ikoničnom značaju kompanije, oslanjajući se na sportski karakter inspirisan trkačkom stazom.

 

Lamborghini Invencible 07.jpg

 

Invencible i Autentica odaju počast remek-delima Lamborghinijevog dizajna: Sesto Elemento, omaž lakoći i motosportu koji karakteriše veliko zadnje krilo; Reventon sa svojim jedinstvenim aeronautičkim stilom; i Veneno, koji potragu za aerodinamičkim savršenstvom dovodi do ekstrema.

 

Lamborghini Invencible 06.jpg

 

''Napravili smo dva unikatna automobila sa sopstvenim jedinstvenim karakterom, inspirisani danima na stazi i visokooktanskom okruženju'', rekao je Mitja Borkert, šef dizajna u Automobili Lamborghini. ''Dizajnirao ih je Lamborghini Centro Stile, pokazujući maksimalnu kreativnost na V12 platformi. Ovi unikatni dizajni se oslanjaju na naš jedinstveni DNK dizajna dok još jednom podižu naše dizajnersko nasleđe na novi nivo.'' Oba nova automobila dele isti monokok od ugljeničnih vlakana iz Aventadora, proizveden u Sant'Agata Bolonjeze, zajedno sa karoserijom od ugljeničnih vlakana koja uključuje dizajn i tehnologije koje je Lamborghini uspešno testirao u motosportu. Impozantna hauba ponavlja haubu Essenze SCV12, zajedno sa naglašenim prednjim razdelnikom zajedno sa vertikalnim podupiračima dizajniranim da upravljaju protokom vazduha na najefikasniji način. Šestougao, dobro poznati motiv modernog Lamborghinijevog dizajna, harmonično je, ali upadljivo integrisan u prepoznatljive vizuelne elemente automobila, počev od upadljivog sklopa prednjeg i zadnjeg svetla naglašenog inovativnim šestougaonim LED svetlima. Na haubi, otvori za vazduh podsećaju na one na Sesto Elementu, a isti znakovi se ponavljaju u centralnom trostrukom auspuhu sa Inconel vrhovima: specijalnoj leguri čelika visokih performansi koja potiče iz vazduhoplovne industrije.

 

Lamborghini Invencible 05.jpg

 

U unutrašnjosti oba automobila dominiraju čiste linije, sa minimalističkom kontrolnom pločom poboljšanom heksagonalnim 3D štampanim otvorima za vazduh i bez instrumenata na konzoli, kako bi se naglasila lakoća kabine i usmerila pažnja na čisto uživanje u vožnji. Sam kokpit je uokviren igljeničnim vlaknima, sa digitalnim očitavanjem sa namenskom grafikom za svaki automobil. Lamborghini Invencible coupe karakteriše suptilni kontrast između dominantne nijanse crvene i elemenata ugljeničnih vlakana pojačanih crvenim ''pahuljicama''. Karoseriju Rosso Efesto dopunjuju pragovi i okviri vrata od ugljeničnih vlakana, baš kao i kočione čeljusti u Rosso Mars, koje se nalaze iza točkova sa jednom maticom sa oblogama od ugljeničnih vlakana. Na klasičnim makazastim vratima nalaze se dve istaknute šestougaone trobojke: omaž italijanskoj zastavi koja odjekuje na oblogama vrata, kao i na volanu.

 

Unutrašnjost, u istoj boji kao i karoserija, u kontrastu je sa kožom Rosso Alala i Nero Cosmus alkantarom, naglašenim personalizovanim vezom u Rosso Alala i Nero Ade boji. Na instrument tabli nalazi se Lamborghini logo u Rosso Efestu: ista boja koja se koristi za ručice menjača na volanu. Na sličan način, Lamborghini Autentica roadster ima karoseriju u Grigio Titans boji sa detaljima u mat crnoj i Giallo Auge livreji: boja koja se ponavlja na kočionim čeljustima kao i na glavnim aerodinamičkim elementima. To uključuje prednji razdelnik i zadnje krilo izvedeno iz motosporta, uz par peraja.

 

Lamborghini Autentica 04.jpg

 

Profil automobila jedinstven je po dve kupole sa integrisanim rolbarovima, inspirisanim trkačkim automobilima iz prošlosti.

 

Lamborghini Autentica 03.jpg

 

Unutrašnjost se može pohvaliti elegantnim vezom u Giallo Taurus boji, sa kontrastnim Nero Ade kožnim presvlakama i dvobojnom Nero Cosmus i Grigio Octans alkantarom.

 

Lamborghini Autentica 02.jpg Lamborghini Autentica 01.jpg

 

Invencible i Autentica su poslednji automobili koje je proizveo Lamborghini opremljeni 12-cilindarskim motorom od 6.5 postavljenim uzdužno pozadi pre prelaska na hibridnu eru. Poslednji pozdrav odlazećem Lamborghinijevom V12 pogonskom sistemu isporučuje 780KS i maksimalnih 720 Nm obrtnog momenta pri 6.750 obrtaja, uparen sa sedmostepenim ISR menjačem, pogonom na sva četiri točka i Lamborghinijevim dinamičkim sistemom upravljanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Carbonado GTS

 

mansory y 04.jpg

 

Lamborghinijev Aventador će definitivno svima nedostajati, ali to se baš i ne može reći za Mansoryjeve verzije ovog automobila. Kako bi obeležio Aventadorov odlazak u istoriju, Mansory je kreirao unikatni primerak pod nazivom Mansory Carbonado GTS, koji je ''okupan'' u kombinaciju bakarne i crne boje i sadrži mnogo karbona.

 

236569-mansory a 03.jpg

 

Specijalni primerak je baziran na Aventadoru SVJ Roadster, a donosi ne samo kompletnu promenu dizajna već agresivnog automobila, nego i povećanje snage 6.5 V12 motora sa 759 na 809 KS. Carbonado GTS od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi te dostiže maksimalnu brzinu od 354 km/h.

 

236570-mansory a 02.jpg

 

Mansoryjevi stručnjaci nisu preskočili nijedan deo automobila, potpuno su redizajnirali karbonsku karoseriju i unapredili su njegov izgled borbenog aviona mnogim funkcionalnim i estetskim poboljšanjima. Napred je nova maska sa velikim usisnicima vazduha koji omogućavaju veći protok vazduha do hladnjaka, dok spliter povećava downforce. Bočno se nalaze novi pragovi i prošireni lukovi točkova s karbonskim elementima koji sjajno izgledaju, ali i unapređuju hlađenje motora i kočnica. Pozadi je masivni dvostruki difuzor i ogromni zadnji spojler koji povećava downforce. Automobil je dobio set CV.7 Air felni sa Pirelli PZero Corsa gumama dimenzija 255/30 ZR30 napred i 355/25 ZR21 pozadi.

 

236571-mansory a 01.jpg

 

Unutrašnjost je ponovo presvučena i odlikuje je Cupreus boja korišćena za ukrašavanje sedišta i pojaseva, a u istoj nijansi je i konac. Ispred vozača je novi upravljač sa natpisom Carbonado GTS. Iako cena nije navedena, ovaj unikat je definitivno neverovatno skup.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...