bax 0 Posted February 26, 2011 Auto koji sam nasledio od caleta je u osnovnoj verziji imao fabricki motor od 1300ccm,65KS sve dok nije dosao u mojim rukama i dogurao do 202000km kada sam morao da ga zamenim sa 1.6 motorom koji je bio dosta jaci od prethodnog. Taj motor je polomio radilicu pa sam odradeo jednu generalnu na njemu koji je bio mnogo sveziji i dosta mocniji i sa 2300km pozajmim ga svom drugu kome je navodno pukao kajis od altenatora i pregrejao ga.Tada sam dosao na ideju da krenem sa necim sto jos do sada niko nije uradio. Navodno uzeo sam blok 1.3 koji je imao dotadasnji precnik 79mm i razbusio ga na 86mm, ubacio klipove od GSI-a 2.0 i spakovanom radilicom od 1.6. Na glavi motora nisam vrsio vece prepravke sem poliranja.Taj motor je imao snagu od 120KS ali mi nije trajao vise od 10000km jer je puko blok!Tada sam dosao na ideju da na njegovom mestu spustim Fiatov motor 2.0,2 bregaste od 85KW i njegovim menjacem tako da danas nisam stigao da vam prikazem sliku tog motora ali postavicu ih...Lada kao auto je nize klase tako da ja pokusavam da taj auto prepravim za moje potrebe i da bude malo luksuzniji. http://img233.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=img3610t.jpg Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted February 26, 2011 a joooooj . . . vrhunski , ja ovako nesto nisam video ni u photoshopu da je neko uradio sa ladom , svaka cast ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarpe 0 Posted February 26, 2011 Za svaku pohvalu! Jedva cekam unutrasnjost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusman 0 Posted February 26, 2011 (edited) Svaka cast za trud, a i proekat ti je za pohvalu kao i "Lajka". I ako moze neka specifikacija auta top speed itd. Edited February 26, 2011 by Dusm4n Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted February 26, 2011 Ovo ako vide Rusi ne gine ti posao glavnog dizajnera u Ladi...ODLICAN 5!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax 0 Posted February 26, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BJ_EylKjyT0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo 1 Posted February 26, 2011 120 konja kazes? Pa to mora da je ozbiljno prstalo u ladi, a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 26, 2011 Ovo je slikano ispod Golubacke tvrdjave zato su slike ispale dobre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko RU 0 Posted February 26, 2011 ekstra odusevio sam se,svaka cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted February 27, 2011 Svaka chast na projetku,predivno!Samo bilo bi josh mocnije da si ostavio onaj stari izgled Lade,da si mu samo zatamnio stakla,a motor i enterijer da si modifikovao pa kad uzmesh da deresh ove napaljene klince... xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
banej88 0 Posted February 27, 2011 Druze lada ti je perverzija.Svaka cast na trudu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted February 27, 2011 nestvarno dobro! idem auto putem 200 i prodje lada sa 210. Ustinem se da vidim da li je san ili java... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted February 27, 2011 I onda vas snime panduri i pravac zatvor.Ha,ha,ha,Salim se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted February 27, 2011 (edited) Svaka cast... Lada je perverzija, najbolja koju sam do sada video, a motor je Edited February 27, 2011 by Saša Bg mk2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax 0 Posted February 27, 2011 Hvala vam svima na lepim komplimentima!Razmisljam da ubacim 2.0 16v turbo,Ali mi je zao da rasturim auto. U pitanju je lancia thema lx.Verovatno neki i znaju sta znaci to za themu.Nisam ni jedan do sada takav u srbiji video,pa me je i zao da je rasturim.Ipak je auto vth! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted February 27, 2011 Svaka cast zemo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted February 27, 2011 Svaka cast, projekat je za sve pohvale! Neko je gore pomenuo da je bolje da si ostavio obican izgled lade, i kad neko stane na crtu bas bi se iznenadio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto Abarth 18 Posted February 27, 2011 @ bax: jesi radio sta na vesanju, tipa druge orpuge, amorti, balans stangla?Auto na kom sam naucio da vozim, i koji sam prvi vozio po dobijanju dozvole je bas Lada 1300, i vrlo dobro se secam njenog (udersteer, understeer, understeer OVERsteer, molitva) "lezanja", Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted February 27, 2011 Au,svaka cast.....ovo da izbacis na sajam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gasha 0 Posted February 27, 2011 zvao sam da se raspitam za ovu themu ali mi je vlasnik totalno bio kontradiktoran. Koliko se secam imao je stranca lx pa je isao za bg po neki krs da bi ne znam ni ja sta radio uglavnom sve mi je bilo jasno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax 0 Posted February 27, 2011 Nazad su gasni amortizeri sa duplim oprugama i reducir ploce od 35mm.Ovo je stara slika pa se vide samo produzeni brezoni. A napred sam ispustio ulje iz amortizera i nalio sae 90.Cime sam dobio dosta cvrci prednji deo.Tu se nalaze redicir ploce od 25mm.Kao sto rekoh,slika je stara pa se i diskovi pozadi ne vide! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted February 27, 2011 Nije lose uradjeno ali cemu svrha svega toga? Po meni isuvise baceno para. Ako je u auto ugradjeno to sto jeste i jos pride 4 tipa u autu je priblizno 2 tone. Sreca da na auto-putu na svakih pedesetak km ima benzinska pumpa. Ispravite me ako gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites