Jump to content
FAS Euroauto Goran
vaka75

Fiat Stilo 1.9 JTD - kao da neće preko 3.000 obrtaja, trza?

Recommended Posts

Ovako!Skoro sam kupio stila 1.9 jtd 2002 god. i imao sam problema sa ubrzavanjem isao je do nekih 3000 obrtaja i posle se gusio tako da sam uz pomoc foruma sve sto je napisano probao sto znaci.

1.proverio sam egr ventil zastopovan je

2.proverio vakume i ocistio,proverio creva da ne vuku fals vazduh

3.skinuo map senzor ili maf ne znam kako se vec zove,nalazi se odma do egr ventila i ocistio ga

4.ocistio sam i usis odnosno taj deo gde je leptir takodje nije bio zaprljan

Sve sam to uradio isao i na dijagnostiku i sve je kao u redu ali auto nije hteo vise od 3000 obrtaja skinuo sam crevce sa vakuma na turbini i zacepio ga i auto sada ide ko metak al sve do pete brzine bez ikakvih problema do 170km/h i onda ga prebacim u 5 i dodam gas i upali se lampica za pumpu ili vec za sta je ne znam i auto nece da ubrza!

Nisam imao prostora da ga pustim duze da vidim da li ce ubrzati posto sam ga probao na deonici auto puta na pravom ali je isuvise kratka za testove na brzini od 200km.

Zanima me ako neko zna cemu sluzi taj deo na turbini da mi kaze sta dalje da probam, da li da rasturam turbinu da je cistim il sta vec posto je turbina inace u dobrom stanju ne baca ulje i nema lufta, i da li smem tako da ga vozim bez tog vakuma?

Nikad ne vozim na te brzine al nije lose da sve bude u redu moze i da zatreba nikad se ne zna. Termostat mi ne radi pa da nagovestim i to mozda je i do njega posto auto mi nikad nije na radnoj temperaturi.

To je jedan problem a drugi koji zasad i nije nesta bitan al kad vec pitam da pitam i za njega on se sastoji u sledecem znaci auto na prvom paljenju ujutru na ovim hladnim danima upali iz prve al cuje se nesta u motoru e sad da li je ventil il sta je ne znam i cim mu dodam malo gasa prestane a i zadimi mi, posle celog dana radi i pali bez tog problema. HVALA UNAPRED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bre ubaciš u petu tek na 170? Kojom ideš do 170?

Šalim se malo, nije mi taj deo najjasniji. Taj čudni zvuk na prvom paljenju bi trebalo majstor da oslušne, nije to za zanemarivanje. Možda rešavanje tog problema reši i ovaj drugi. Stavi majstora i dijagnostiku u kola pa ispratite parametre, gore kažeš da nema grešaka na dijagnostici a pali ti se neka lampica u vožnji. To je nemoguće, komplet ti je konfuzno pitanje mada i da je postavljeno kako treba opet sumnjam da neko može ovako na forumu da ti kaže gde je problem. Po opisu mislim da to nisu bezazleni simptomi, neću da nagađam. Vozi u neki ozbiljan servis pa nam javi šta su ti rekli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostiku mi je radio kad auto nije hteo ni preko 3000 obartaja ali u mestu i sve je kao ok ali mi se cini da toliko i zna samo da poveze lap top i komp auta i kao ocisti greske koje vec i sam od sebe izcisti sam komp auta cim se problem resi,Vidite onda kad nije hteo preko tih 3000 obartaja onda su mi izlazile ista lampica nalik pumpe i greska engine foul ili kako se vec pise,sada te greske nema sve je ok do 5 brzine nikakve greske i lepo ide i lepo prima gas od kad sam stopovao to vakum crevce sto ide na turbini samo sto nece u petoj da naglo primi gas i upali se ta lampica.

A sto se tice drugog problema slusao ga jedan majstor i kao mozda je ventil ali kao nista strasno posto brzo prestane znaci odma cim mu malo pridam gas i vise ga nema samo pri prvom paljenju i to kad je hladno.Probacu sa nekim majstorom da se dogovorim da dodje rano ujutru kad ga prvi put palim da vidi inace nikako nemoze ni da vidi ni da zna posto ga posle vise nema.Resicu i to a sad ako mozete da mi pomognete da mi kazete da litaj vakum ima veliko znacenje na turbini ili nema i cemu sluzi uopste dal je moguce da sad mozda turbina prepunjava il sta vec radi to mi nije jasno.Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
idite onda kad nije hteo preko tih 3000 obartaja onda su mi izlazile ista lampica nalik pumpe i greska engine foul ili kako se vec pise,sada te greske nema sve je ok do 5 brzine nikakve greske i lepo ide i lepo prima gas od kad sam stopovao to vakum crevce sto ide na turbini samo sto nece u petoj da naglo primi gas i upali se ta lampica.

To je greška koju ti vidiš a dijagnostika će reći što to vidiš i.t.d. To što bi ti neko ovde napisao samo je nagađanje. Onako laički da ti kažem da mislim da to nema veze sa turbinom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala u svakom slucaju al ipak mislim da je to u pitanju posto pre stopovanja tog vakuma hteo je da zadimi crni dim a sad ga crni nema al je sad beo!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stopovao sam crevce na vakumu na turbini i sad ide i preko 3000 obrtaja dok pre toga nije hteo i sad sve radi ok osim u petoj kada se naglo doda gas upali se lampica na tabli(izgkeda kao pumpa) i nece da ubrza dok u sve ostale 4 brzine ide odlicno cak do 170.

Molio bih odgovor cemu ustvari sluzi taj vakum i koja mu je svrha i da li smem da ga vozam tako za zacepljewnim vakumom.Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se isto palio Engine Fault,u kojem god brojem obrtaja da sam se nashao u tom trenutku kad je upalio tu lampicu,nije hteo dalje da ide makar ja zalepio papuchicu za pod... To mi se deshavalo kad sipam na NIS-ovim pumpama i od tad samo sipam na Eko i Omv pumpama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo teme sa istim problemom

Link za temu

Ukratko, to sto nece preko 3000 obrtaja je najvjerovatnije do MAF senzora (protokomjer)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas posle dve nedelje upalim Stila, i desi mi se da počne da trese,neće preko 2000 rpm i baca pozadi veliki dim i na tabli upali grešku kao da je grejač crkao.

Mislim da je radio bez jednog cilindra.Posle minut sve OK, vozio sam ga desetak grugova oko Tempa (Novi Sad) u većim obrtajima sve u redu,posle je dvadesetak minuta radio

na leru i ništa.

Jel imao neko slično iskustvo?Da napomenem da je počeo zimus da dok je hladan trza ma manjim obrtajim ne jako ali se oseti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moram da promemnim MAF senzor (protokomer),kada sam otisao na dijagnostiku i pregled automobila kada sam kupio auto, nisam ni znao da je pokveren dok mi majstor nije pokazao da mi je otkacen konektor sa MAF senzora odnosno sa (protokomerea), auto lepo prima gas i podize obrtaje kada nije prikljucen MAF senzor, ali kada sam ja prikljucio konentor na neispravan MAF senzor, auto uopste nece da dodje do 3000 obrtaja i ne prima lepo gas.

Probaj da otkacis taj konektor pa vidi kako ce auto da ti reaguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/25/2011 at 5:38 AM, vaka75 said:

Ovako!Skoro sam kupio stila 1.9 jtd 2002 god. i imao sam problema sa ubrzavanjem isao je do nekih 3000 obrtaja i posle se gusio tako da sam uz pomoc foruma sve sto je napisano probao sto znaci.

HVALA UNAPRED

Bukvalno sve što si naveo se dogadjalo svima nama, a rezultat je zapuštenog i neodržavanog motora od predhodnog vlasnika. Kao moje felere da opisuješ (paljenje signala greške motora na brzini preko 150...((meni)) , potom nerado okretanje radilice preko 3000 obrtaja....). Sve ti to ukazuje da vozilo odmah (momentalno, koliko sutra) oteraš kod majstora da ti uradi stručno:

1. blokadu EGR-a

2. čišćenje i proveru funkcionisanja protokomera

3. čišćenje i proveru funkcionisanja turbine

4. čišćenje i porveru funkcionisanja interkulera i creva do turbine (ume da ima rupicu ili da je naprslo)

5. čišćenje i proveru funkcionisanja brizgaljki

6. proveru funkcionisanje "overboost valve-a", i prohodnost creva-ulaznih i izlaznih, da nije neko previjeno ili bušno

-------------------------------------------

Ukoliko ovo sve funkcioniše kako treba, tebi na leru treba da se vrti mašina na 5400 obrtaja, a u pogonu na 4.200 obrtaja.

Maksimalnu brzinu ćeš da vidiš preko 200 (210), a po satelitu je to 191-192 i to na 4.100 obrtaja...(maksimalni broj obrtaja koji bi trebalo da poštuješ je 4000, kada ćeš na cajgeru da vidiš čistih 200 u petoj.)

Elem, preporuka je da se javiš majstoru, pa na tenane da odradiš sve "po spisku" a potom da uživaš dugi niz godina i da te ovo više ne muči.thumbup.gif

Sam to ne umeš niti možeš (i ne pokušavaj....Bog nije džabe izmislio automehaničare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Cesto sam znao provesti sate citajuci teme, i vidim da ima slicnih! Pokusat cu detaljno opisati od pocetka moj problem i sta sam sve radio!

Prvo sto se desavalo je da izbaci Engine foult i u tom momentu izbaci crn dim, to se desavalo kada jako stisnem gas obicno preko 3000obr (npr preticanje). Odem majstoru, ocistili egr, provjerili instalaciju, i senzor prednabijanja turbo i kaze otisao vakum ventil koji otvara i zatvara turbinu (ventil pored hladnjaka s desne str ispod akumulatora). I kaze mi ako se opet bude desavalo da moram doci ocistiti turbinu. Nakon te zamjene auto islo ko ludo mjesec dana i onda opet isti problem, s tim da sam znao osjetiti ovaj put kao neko blago trzanje na 1500-2000obr. Otisao sam ocistio turbinu, ne prijavljuje gresku, ali osjetno trza na 1500-2000obr. sad ne vuce onako dobro i cak mi se jednom dan desilo da se turbina uopste nije htjela otvoriti kad upalim auto (znaci onaj hepek sto viri iz turbine ostao u gornjem polozaju), i odjednom samo proradilo.

Danas mi se desi prilokom kretanja sa raskrsnice auto nece uopste da primi gas, jedva ide i nazad izbacuje puno bjelog dima, a ucinilo mi se i kao da sam cuo neko lupkanje u motoru, nisam siguran, i nakon 5-6 paljenja gasenja opet proradi i ide ali trzanje je jos tu!

Eto bas sam se potrudio opisati i nadam se da neko ima neki savjet za mene! Ovo mi je auto zivota skratilo! HVALA UNAPRIJED!

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao slicne simptome kada mi je otisao MAP senzor

nije stalno prekidao ponekad i isto je nekada izbaci engine foult nekada ne

a inace prekko dijagnostike su mi ustanovili da je MAP senzor jer nema dobar pritisak

ovo je samo moje misljenje i moje iskustvo ne mora znaci da je to i kod tebe ali ne skodi da provjeris :thumbsup:

a taj STILO nam je svima skratio bar po 10 god zivota :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a MAp senzor je ustvari onaj mjeras protoka zraka koji se nalazi lijepo pored akumulatora na velikom cijevu onom!? Ako je to provjeravao sam tad i taj mjerac, i nije bas bio zlatan ali mogao je proci!

A meni sad nikakve greske ne izbacuje, a i da budem iskren i taj majstor mi je sumnjiv, razmisljam da odem u ovlasteni servis pa ako mi oni kazu da mi ovaj majstor nije dobro uradio onda da mu idem na reklamaciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima tema na forumu o map senzoru i gdje se nalazi slika

a to ti je kad skines poklopac motora i kako stojis ispred auta on ti dodje sa gornje strane motora zasarafljen jednim sarafom i ima dzek na njemu nije ga tesko naci

i kod mene je pokaziva sad nisam siguran za cifre ali ako treba biti 980 mbar tak nesto

kod mene bude tako a kad ga malo mrdnes on spadne a treba drzati konstantno tacnije kod mene malo spadne nece trza dimi bla bla ppodavnoi je bilo pa se ne sjecam cifri i mjernih jedinica

bitno je veoma da majstor zna ocitati parametre preko dijagnostike :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a prema slikama vidim da je to taj MAP senzor koji sam ja vec mjenjao ali nije dalo rezultata, samo sto su meni u servisu rekli da se taj senzor zove senzor prednabijanja turbo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh ovako, bio sam kod majstora i posto dijagnostika nije nista pokazala, odlucio je ponovo da mi zamjeni onaj vaum ventil koji sluzi za otvaranje i zatvaranje pasteta ventila na turbini, znaci stavljen sad stilov orginalni nov, i takodze mi je nasuo atf ulje u rezervoar u slucaju da je sta zakrceno da procisti i rekao mi je da i ja naspem s vremena na vrijeme! Evo vozim 2 dana i nema problema, nadam se da nece ni biti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo da javim, ovo sve sto sam radio dosad nije rijesilo problem, idalje me auto zeza i to kad mu "naleti" samo znaci nece gasa da primi i pocne da puno dimi bijelo dok ne procepi gas, obicno kad krecem recimo sa semafora! to mi se zna desiti svakih 4-5 dana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jesi li probao protokomer?

Pokusaj da stavis neciji i da probas sa novim tj drugim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posle klasicnog pranja u autoperionici upalio mi se cek i od tada nece preko 3100 obrtaja, neki kvazi majstori su mi rekli da mi je crkao EGR ventil na turbini koji sam kupio i zamenio ali se nista nije promenilo, samo sam bacio 15000din, da li neko zna sta se desava? hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam se čuo sa kumom koji je danas kupio Stila 1.9 JTD, i pored klasičnog problema sa airbagom, izbacuje mu "engine failure" i nešto kako sam ga shvatio da ugasi auto... Kaže da auto neće preko 3.000 obrtaja nikako, da temperatura nikako neće da se podigne na normalu i da preko 160km/h neće da pređe.. Šta bi to moglo da bude? Ja pretpostavih da nije EGR?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili MAF... Svakako EGR nek zapuši, MAP nek očisti a MAF nek proba da raskači pa da vidi kako će da se ponaša. Ovo sve može završiti za 15 minuta a uvek puno znači :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć čudna situacija.

4. brzina i 1800-1900 obrtaja.
Dodajem jači gas, dođe do 2000 i tako stoji par sekundi i neće da mrdne.

Nakon 3-4 sekunde "probija" i odlazi u obrtaje.

Ne pali se check lampica.

 

Ša može biti?

MAF ili Overboost?
Overboost mi je javljao par puta kao grešku na dijagnostici ali se javljala samo povremeno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...